dat de puristen niks van hem willen weten verbaast me niets maar ga nou niet anderen "aanvallen" op hun favorieten
Helemaal mee eens. Ieder zijn muziek/dj's, en dus ieder in z'n waarde laten, of het nou de 10e of de 1e keer Awake fest is(was..)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 13:05:
Ben zelf absoluut geen purist, sta voor heel veel stromingen binnen de techno open maar vond Faki gewoon veel te plat, that's all
Dat kan en mag! Maar daarom zijn mensen die 'm wel goed vonden niet minder?!
IK ken zo goed als geen track bij naam...sja, dat is mss suf, maar ik verdiep me er dan ook niet echt(meer)in.
Ik geniet van de muziek, het dansen, de sfeer, mensen om me heen die het ook naar hun zin hebben.
Dat zou voldoende moeten zijn om (oa) mij als niet kenner op zijn minst te accepteren. En niet degenerend over onwetend volk of dagjesmens te spreken.
Volgens mij is de techno die in Z gedraaid werd, toch wel wat steviger dan hardstijl hoor
Dat lijkt mij ook

Gaat meer richting hardcore.
ben je denk ik op het verkeerde feest beland
Mensen die na welk feest dan ook zeggen, dat het waardeloos was, zijn allemaal naar het verkeerde feest geweest. Zo stom vind ik dat. Je gaat toch niet naar een feest waarvan je de muziek niet enigszins kent én leuk vindt?!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juni 2010 om 14:05:
Liever iemand die het probeert en dat het dan niet bevalt dan dat ie bij voorbaat zegt dat ie het niets vind.
Ook waar, maar slimmer is om je vooraf wat in te luisteren...