Partyflock

Forumonderwerp · 1064620
Betreft: evenement: Awakenings Festival, zaterdag 26 juni 2010 om 10:30

Waarschuw beheerder
26 juni 2010: het 10-jarig jubileum van Awakenings Festival.

Ik bestel alvast onweer en rammeltechno in alle areas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oscar Mulero playing X 101 - Sonic Destroyer (L)
Waarschuw beheerder
X was the place to be(L)
mulero een machtige set!
jeff mills was ook zeer lekker.

vond collabs deze keer tegenvallen, jammer :s
volgende keer toch maar naar koning sims.

verder een super gezellige maar verdwaalde dag gehad O:)
Waarschuw beheerder
Mulero was echt baas idd!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op zondag 27 juni 2010 om 13:57:
volgende keer toch maar naar koning sims.

die stond heerlijk te knallen, als die een paar standaardplaten thuis zou laten maakt ie me al helemaal blij
Waarschuw beheerder
Van Nu.nl:

DJ Rush zorgde met een keiharde beukset voor vertier onder de liefhebbers van rauwe techno.

Vanochtend stond er "hardstyle", in plaats van "rauwe techno". :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op zondag 27 juni 2010 om 15:03:
Van Nu.nl:

DJ Rush zorgde met een keiharde beukset voor vertier onder de liefhebbers van rauwe techno.

Vanochtend stond er "hardstyle", in plaats van "rauwe techno".

heb ik ook gelezen die journalist is een vriend van me en hij had er al een hoop boze mails over gehad ha ha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 27 juni 2010 om 14:13:
prima berichtgeving ook op nu.nl:

De ervaren dj (44) voorziet zijn werk al jaren van jazz-invloeden en werd zaterdag begeleid door een trompettist en een saxofoonspeler. Dat zorgde voor een fraaie mix.

Ik wíst dat ik hem wilde zien, maar is er helaas niet van gekomen. Ik hou wel van die jazzy invloeden ;)

Wat ik trouwens ook wel een beetje miste, was wat techhouse(of ik ben t misgelopen, en nee Belleville vond ik idd meer Dirty house, bleh)), is gewoon wat vrolijker, vooral in de (voor)middag had dat wel welkom geweest voor mij.
Maar desalnietemin, zoals gezegd: topdag gehad :D :D

X was the place to be

Helaas Remy niet gezien, was de enige die hem wilde horen, dus sja...

jeff mills was ook zeer lekker.
vond collabs deze keer tegenvallen, jammer
volgende keer toch maar naar koning sims

Idem, maar wel Sims gehoord, omdat wij Collabs ook tegen vonden vallen, te weinig tempo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar was ik ook, je hebt gelijk. Maar ik bedoelde nóg wat vrolijker ;)
Ik zit te muggenziften haha.
Het was super!!!
Waarschuw beheerder
Godsallemachtig!!!! Wat een grandioos feest weer. Man o man, die Mills......ik ben nog steeds sprakeloos over zijn set...Klock&Detmann draaiden echt super minimale stoere bikkeltechno (alleen detmann gooit er nog wel es wat synthstabjes doorheen (y))trouwens, die toeteraar van Garnier (ook erg goed maar heb ik alleen buiten meegemaakt) stond ook bij K&D toch? Wilde ook eerst afsluiten bij Collabs maar toch maar besloten om bij Sims te feesten. Ik hoorde heel veel platen uit mijn jeugd voorbij komen in Sims beukmix (l) Realiseer me dan weer dat ik al jaren techno/house luister en dat het altijd mijn liefde qua muziek zal blijven!!

Maar Belleville 3? Mijn sowiesootje?!! Ik weet niet wat onze 3 detroit negerts hadden afgesproken maar eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon zoiets hadden van: wezietweh.....onsamenhangend geheel van laffe piemelhouse afgewisseld met Model500/innercity werk. Had juist gehoopt op veel van het laatste maar merendeel was ruk :(

Daarna weer lekker gechilled op de camping met al mijn lieve vrienden (y) Ondertussen de lange rij busgangers bekijken die maar door bleef gaan, om 2 uur zag ik nog mensen voorbij schuifelen (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op zondag 27 juni 2010 om 16:01:
Maar Belleville 3? Mijn sowiesootje?!! Ik weet niet wat onze 3 detroit negerts hadden afgesproken maar eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon zoiets hadden van: wezietweh.....onsamenhangend geheel van laffe piemelhouse afgewisseld met Model500/innercity werk. Had juist gehoopt op veel van het laatste maar merendeel was ruk :(

vond ze ook zwaar tegenvallen. vrij snel naar Luciano gegaan..
Artiest Faux
Waarschuw beheerder

Heb 10 min geluisterd.. en werd niet warm van die shit..

Ben nog 15 min bij Candy Cox geweest... geil gezaag! Heel nice!
Klock&Detmann

Vond ik ook heel vet... zeker wat vet verbrand daar.. pijn aan mijn elleboog en blaren op mijn tenen..

Waarschuw beheerder
die Mills......

:yes: dat was vet!!! ging ff goed los daar:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 16:57:
die Mills......

dat was vet!!! ging ff goed los daar

:yes: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 27 juni 2010 om 16:49:
Vond ik ook heel vet... zeker wat vet verbrand daar.. pijn aan mijn elleboog en blaren op mijn tenen..

Ik heb daar in die tent alleen maar calorien verbrand ;) Sowieso weinig openairs gezien behalve de geniale 3 dan
Uitspraak van Fcukmme op zondag 27 juni 2010 om 16:49:
Ben nog 15 min bij Candy Cox geweest... geil gezaag! Heel nice!

Ik heb alleen het einde van Rush ff gecheckt in de Z maar hoorde van vrienden van me die daar wel veel geweest zijn dat zij en nog zown andere vrouwelijke dj erg goed waren (ben ff naam kwijt) Rush was weer ouderwets grappig :D Heerlijk meezingen met zijn gouwe ouwes (y)

Ben toch altijd meer aan het pendelen tussen Y en X

Waarschuw beheerder
:d enne, is er ook iemand die kan bevestigen dat Mari van de Ven er rond liep?? heeft iemand hem gezien :P
:lol: zou echt zweren dat het hem was...8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 17:45:
enne, is er ook iemand die kan bevestigen dat Mari van de Ven er rond liep?? heeft iemand hem gezien :P
:lol: zou echt zweren dat het hem was...8)

ppff boeieeeeeeeend :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 27 juni 2010 om 17:38:
Fernanda Martins

Die ja!

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 17:45:
Mari van de Ven

Stond naast me te pissen in het gezamelijke plasbad, heb hem even een kneepje in zijn billetjes gegeven hihihi

Waarschuw beheerder
JOH....:/ doe es niet zo stug

Waarschuw beheerder
Oké, jullie gaan me nu zeker uitlachen, maar het was idd Marie v/d Ven.
Ik heb het namelijk aan hem gevraagd in een 'gekke' bui, en in een 'nog gekkere' bui moest ik met hem op de foto.

Zo. Op Flock kan ik niet dieper meer zakken dan dit denk?;)

Waarschuw beheerder
:roflol: ik wist het!! was ff een vraag,.. om bepaalde dingen op een rijtje te krijgen 8)
kon ook zijn dat ik ze zag vliegen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geloof me, ik heb Elvis en 2Pac zelfs voorbij zien vliegen gister;)
Maar marie was het écht;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op zondag 27 juni 2010 om 18:00:
Stond naast me te pissen in het gezamelijke plasbad, heb hem even een kneepje in zijn billetjes gegeven hihihi

vertel nou maar het hele verhaal viespeuk.. jullie zijn samen stiekum in een dixie gegaan om even flink te bonken he..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 18:04:
en in een 'nog gekkere' bui moest ik met hem op de foto.

pics or it didn't happen!
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Laurent Garnier live was echt heel erg gaaf, ook nog wat dubstep en drum 'n bass in zijn set :D

En was het loeiheet, en druk!

Het was super!

Maar, 5 euro voor een flesje water (!) kom op zeg...
Waarschuw beheerder
Lekker op de grond tekenen geniaal :D

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/78097661.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
stoepkrijt :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
potverdikkie wat een feest :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 27 juni 2010 om 18:16:
vertel nou maar het hele verhaal viespeuk.. jullie zijn samen stiekum in een dixie gegaan om even flink te bonken he..

:lol: Je weet toch dat ik ook altijd op jou zat te geilen als je de grensrechter/ballenjongen uithing? Nou niet zo jaloers doen ok?!
Uitspraak van Ener-G op zondag 27 juni 2010 om 18:57:
Maar, 5 euro voor een flesje water (!) kom op zeg...

Je kon ze gewoon in de toiletten bijvullen hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op zondag 27 juni 2010 om 21:10:
Je kon ze gewoon in de toiletten bijvullen hoor!

ik durfde het ook niet aan...een watertank die de hele dag in de warmte staat... voor die 10 of 15 euro, heb ik dat risico niet genomen.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog voor 15 euro aan munten over :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 27 juni 2010 om 11:24:
Heb je het leuk gehad?

ja, was erg gezellig met het groepje waarmee ik was, maar muzikaal ligt mijn hart toch ergens anders ( jij weet wel waar ;-) :-P
maar met wat :bier: , het zonnetje en leuk gezelschap toch een hele fijne dag gehad :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t leuk niet meer en niet minder,misschien was mijn verwachtingpatroon te hoog geen idee. Rachmad en Mulero de bazen van de dag,Remy die me voor t eerst kon boeien,Surgeon met vlagen aardig maar had liever wat ouder werk gehoord,Sims hoef ik de komende 2 jaar niet meer te horen,beetje een overkil denk ik.Eigenlijk alleen in x geweest met een uitstapje naar Mills en Rush.Sfeer wordt met de jaren ook minder en minder naar mijn mening.Terug reis van 5 uur was ook weer om te janken (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op zondag 27 juni 2010 om 23:37:
Sfeer wordt met de jaren ook minder

Je wordt oud wausie.. ;) Ik vond het prima.. en vooral in de tenten..! Werd nog wat geschreeuwd en gejoeld.. vond het prima..
Alle hippe kippen stonden buiten en heb geen moment last gehad van drukte in de tenten.. De keren dat ik naar buiten ging kwam je ong. 5 verschillende mensen tegen... en waren zij vermenigvuldigd met 1000... om te huilen..

Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op zondag 27 juni 2010 om 21:10:
:lol: Je weet toch dat ik ook altijd op jou zat te geilen als je de grensrechter/ballenjongen uithing? Nou niet zo jaloers doen ok?!

Gelukkig maar.. en ik maar wapperen met mijn vlag..
Had natuurlijk een gruwelijke meester..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fcukmme op zondag 27 juni 2010 om 23:44:
De keren dat ik naar buiten ging kwam je ong. 5 verschillende mensen tegen.

pff, voel je jezelf elitair ofzo?

Waarschuw beheerder
Je wordt oud wausie.. Ik vond het prima.. en vooral in de tenten..! Werd nog wat geschreeuwd en gejoeld.. vond het prima..

Tijdens Sims was de sfeer in de X toch echt wel zeer goed...zag echt bijna iedereen losgaan
Waarschuw beheerder
Secret Cinema (y)
Raresh :gaap:
Remy :respect: :bounce: :D :lief:
Belleville 3 :gaap:
Luciano (y)
Adam Beyer (y)
Hawtin (y)
Collabs (y)

Remy=Überheld van de dag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bijna hetzelfde rijtje als wat ik heb gezien en ik ben je niet eens tegengekomen :o
Waarschuw beheerder
donateur
Je wordt oud wausie..

Dat ook :bloos: Later op de avond werd de sfeer ook wel beter en ging t goed los,misschien dat iedereen ff op gang moest komen ivm het hete weer,al vond ik het persoonlijk nog aardig meevallen met de hitte in de tenten.
Waarschuw beheerder
donateur
overdag chillen en 's avonds los!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was gewoonweg weer briljant! Het weer bezorgde me flashbacks van de eerste editie. B) Sindsdien is Monumental echter een groot eind gekomen en hebben ze echt een dijker van een technofestival weten te ontwikkelen wat staat als een huis. Ik zie de organisatie ieder jaar duidelijk leren van voorgaande edities. Het feit dat het sinds 2001 een stuk grootschaliger is geworden is eenvoudigweg tekenend voor de evolutie van techno. Ik heb me in ieder geval geen moment gestoord aan deze expansiedrift. Een festival als dit meemaken gun ik iedereen van harte. Ik zeg, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Deze was zeker een tiende editie waardig.

Na de verhalen over Garnier denk ik dat ik daar toch ook zeker even had moeten gaan kijken.

Nu de livesets nog! 8)
Waarschuw beheerder
vond het wel leuk, maar het was gewoon weer een stukje groter! maar qua drukte was alles prima geregeld!

sims = held van de dag!

denk dat ik volgend jaar een jaartje oversla :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk daggie gehad! :d
Beetje laat binnen, gelijk knallen bij bas en radial en A paul, was vet b). Baalde wel dat ik Remy gemist heb want ik hoorde dat ie juíst die lekkere oude italiaanse funky techno had gedraaid.. :') Magoed.. Heel benieuwd naar z'n set.
Daarna rachmad met een hele dikke oldschool set! B) toen Garnier.. fenomenaal echt kippevelmomentjes (l)
wat rondgehobbeld in de zon, stukje belleville 3 gehoord wat maar tegenviel... Surgeon en Nasty niet gezien. En afgesloten bij mulero en sims die ik wel weer het vetste vond! :woop: Bazen! _o_
Was erg gezellig met fijne mensen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat wel echt belachelijk was, betaal je 5E voor een pendeldienst kan je vervolgens een half uur gaan lopen.. Wtf?? Dat kan echt niet :/
Waarschuw beheerder
muzikaal niet de beste editie, heb bij dettman en clock wel een paar groffe platen gehoord. nu des te meer zin in tomorrowland. ik had het idee dat eht wel iets ruimer op was gezet vergeleken vorig jaar.
Uitspraak van Cicatrix op zondag 27 juni 2010 om 23:58:
pff, voel je jezelf elitair ofzo?

kerel, fcukme IS elite!

muntjes waren weer duurder, pendeldienst?! kon nog beter gaan fietsen vanaf amsterdam. geluid bij mulero en sims echt veel te zacht.