51845x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 26 juni 2010 om 10:30 |
prima berichtgeving ook op nu.nl: http://www.nu.nl/muziek/2279137/awakenings-doet-niet-poeha.html 
volgende keer toch maar naar koning sims.
die stond heerlijk te knallen, als die een paar standaardplaten thuis zou laten maakt ie me al helemaal blij
foto's online @ http://www.facebook.com/album.php?id=738015260&l=b0fe98a17d 
Van Nu.nl:
DJ Rush zorgde met een keiharde beukset voor vertier onder de liefhebbers van rauwe techno.
Vanochtend stond er "hardstyle", in plaats van "rauwe techno".
heb ik ook gelezen die journalist is een vriend van me en hij had er al een hoop boze mails over gehad ha ha
prima berichtgeving ook op nu.nl:
De ervaren dj (44) voorziet zijn werk al jaren van jazz-invloeden en werd zaterdag begeleid door een trompettist en een saxofoonspeler. Dat zorgde voor een fraaie mix.
Ik wíst dat ik hem wilde zien, maar is er helaas niet van gekomen. Ik hou wel van die jazzy invloeden
Wat ik trouwens ook wel een beetje miste, was wat techhouse(of ik ben t misgelopen, en nee Belleville vond ik idd meer Dirty house, bleh)), is gewoon wat vrolijker, vooral in de (voor)middag had dat wel welkom geweest voor mij.
Maar desalnietemin, zoals gezegd: topdag gehad
X was the place to be
Helaas Remy niet gezien, was de enige die hem wilde horen, dus sja...
jeff mills was ook zeer lekker.
vond collabs deze keer tegenvallen, jammer
volgende keer toch maar naar koning sims
Idem, maar wel Sims gehoord, omdat wij Collabs ook tegen vonden vallen, te weinig tempo.
Godsallemachtig!!!! Wat een grandioos feest weer. Man o man, die Mills......ik ben nog steeds sprakeloos over zijn set...Klock&Detmann draaiden echt super minimale stoere bikkeltechno (alleen detmann gooit er nog wel es wat synthstabjes doorheen
)trouwens, die toeteraar van Garnier (ook erg goed maar heb ik alleen buiten meegemaakt) stond ook bij K&D toch? Wilde ook eerst afsluiten bij Collabs maar toch maar besloten om bij Sims te feesten. Ik hoorde heel veel platen uit mijn jeugd voorbij komen in Sims beukmix
Realiseer me dan weer dat ik al jaren techno/house luister en dat het altijd mijn liefde qua muziek zal blijven!!
Maar Belleville 3? Mijn sowiesootje?!! Ik weet niet wat onze 3 detroit negerts hadden afgesproken maar eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon zoiets hadden van: wezietweh.....onsamenhangend geheel van laffe piemelhouse afgewisseld met Model500/innercity werk. Had juist gehoopt op veel van het laatste maar merendeel was ruk
Daarna weer lekker gechilled op de camping met al mijn lieve vrienden
Ondertussen de lange rij busgangers bekijken die maar door bleef gaan, om 2 uur zag ik nog mensen voorbij schuifelen 
Maar Belleville 3? Mijn sowiesootje?!! Ik weet niet wat onze 3 detroit negerts hadden afgesproken maar eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon zoiets hadden van: wezietweh.....onsamenhangend geheel van laffe piemelhouse afgewisseld met Model500/innercity werk. Had juist gehoopt op veel van het laatste maar merendeel was ruk
Daarna weer lekker gechilled op de camping met al mijn lieve vrienden
vond ze ook zwaar tegenvallen. vrij snel naar Luciano gegaan..
Heb 10 min geluisterd.. en werd niet warm van die shit..
Ben nog 15 min bij Candy Cox geweest... geil gezaag! Heel nice!
Klock&Detmann
Vond ik ook heel vet... zeker wat vet verbrand daar.. pijn aan mijn elleboog en blaren op mijn tenen..
die Mills......
Vond ik ook heel vet... zeker wat vet verbrand daar.. pijn aan mijn elleboog en blaren op mijn tenen..
Ik heb daar in die tent alleen maar calorien verbrand
Ben nog 15 min bij Candy Cox geweest... geil gezaag! Heel nice!
Ik heb alleen het einde van Rush ff gecheckt in de Z maar hoorde van vrienden van me die daar wel veel geweest zijn dat zij en nog zown andere vrouwelijke dj erg goed waren (ben ff naam kwijt) Rush was weer ouderwets grappig
Ben toch altijd meer aan het pendelen tussen Y en X
Stond naast me te pissen in het gezamelijke plasbad, heb hem even een kneepje in zijn billetjes gegeven hihihi
vertel nou maar het hele verhaal viespeuk.. jullie zijn samen stiekum in een dixie gegaan om even flink te bonken he..
vertel nou maar het hele verhaal viespeuk.. jullie zijn samen stiekum in een dixie gegaan om even flink te bonken he..
Maar, 5 euro voor een flesje water (!) kom op zeg...
Je kon ze gewoon in de toiletten bijvullen hoor!
Je kon ze gewoon in de toiletten bijvullen hoor!
ik durfde het ook niet aan...een watertank die de hele dag in de warmte staat... voor die 10 of 15 euro, heb ik dat risico niet genomen.
Vond t leuk niet meer en niet minder,misschien was mijn verwachtingpatroon te hoog geen idee. Rachmad en Mulero de bazen van de dag,Remy die me voor t eerst kon boeien,Surgeon met vlagen aardig maar had liever wat ouder werk gehoord,Sims hoef ik de komende 2 jaar niet meer te horen,beetje een overkil denk ik.Eigenlijk alleen in x geweest met een uitstapje naar Mills en Rush.Sfeer wordt met de jaren ook minder en minder naar mijn mening.Terug reis van 5 uur was ook weer om te janken (n)
Sfeer wordt met de jaren ook minder
Je wordt oud wausie..
Alle hippe kippen stonden buiten en heb geen moment last gehad van drukte in de tenten.. De keren dat ik naar buiten ging kwam je ong. 5 verschillende mensen tegen... en waren zij vermenigvuldigd met 1000... om te huilen..
Je weet toch dat ik ook altijd op jou zat te geilen als je de grensrechter/ballenjongen uithing? Nou niet zo jaloers doen ok?!
Gelukkig maar.. en ik maar wapperen met mijn vlag..
Had natuurlijk een gruwelijke meester..
Hij was gewoonweg weer briljant! Het weer bezorgde me flashbacks van de eerste editie.
Sindsdien is Monumental echter een groot eind gekomen en hebben ze echt een dijker van een technofestival weten te ontwikkelen wat staat als een huis. Ik zie de organisatie ieder jaar duidelijk leren van voorgaande edities. Het feit dat het sinds 2001 een stuk grootschaliger is geworden is eenvoudigweg tekenend voor de evolutie van techno. Ik heb me in ieder geval geen moment gestoord aan deze expansiedrift. Een festival als dit meemaken gun ik iedereen van harte. Ik zeg, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Deze was zeker een tiende editie waardig.
Na de verhalen over Garnier denk ik dat ik daar toch ook zeker even had moeten gaan kijken.
Nu de livesets nog!
Na de verhalen over Garnier denk ik dat ik daar toch ook zeker even had moeten gaan kijken.
Nu de livesets nog!
Heerlijk daggie gehad! 
Beetje laat binnen, gelijk knallen bij bas en radial en A paul, was vet
. Baalde wel dat ik Remy gemist heb want ik hoorde dat ie juíst die lekkere oude italiaanse funky techno had gedraaid..
Magoed.. Heel benieuwd naar z'n set.
Daarna rachmad met een hele dikke oldschool set!
toen Garnier.. fenomenaal echt kippevelmomentjes 
wat rondgehobbeld in de zon, stukje belleville 3 gehoord wat maar tegenviel... Surgeon en Nasty niet gezien. En afgesloten bij mulero en sims die ik wel weer het vetste vond!
Bazen!
Was erg gezellig met fijne mensen
Beetje laat binnen, gelijk knallen bij bas en radial en A paul, was vet
Daarna rachmad met een hele dikke oldschool set!
wat rondgehobbeld in de zon, stukje belleville 3 gehoord wat maar tegenviel... Surgeon en Nasty niet gezien. En afgesloten bij mulero en sims die ik wel weer het vetste vond!
Was erg gezellig met fijne mensen
laatste aanpassing
muzikaal niet de beste editie, heb bij dettman en clock wel een paar groffe platen gehoord. nu des te meer zin in tomorrowland. ik had het idee dat eht wel iets ruimer op was gezet vergeleken vorig jaar.
kerel, fcukme IS elite!
muntjes waren weer duurder, pendeldienst?! kon nog beter gaan fietsen vanaf amsterdam. geluid bij mulero en sims echt veel te zacht.
pff, voel je jezelf elitair ofzo?
kerel, fcukme IS elite!
muntjes waren weer duurder, pendeldienst?! kon nog beter gaan fietsen vanaf amsterdam. geluid bij mulero en sims echt veel te zacht.

![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/78097661.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/78097661.jpg)

![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)