Partyflock

Forumonderwerp · 1064620
Betreft: evenement: Awakenings Festival, zaterdag 26 juni 2010 om 10:30

Waarschuw beheerder
26 juni 2010: het 10-jarig jubileum van Awakenings Festival.

Ik bestel alvast onweer en rammeltechno in alle areas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 22 februari 2010 om 19:17:
AWFS krijgt dit jaar de beste line-up die er ooit in NL te zien is geweest op een (techno)festival. Ze hebben echt hun best gedaan!

Co-Host je een tent? Ik ben niet gewend dat jij in een Awake topic positief bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 16:09:
Ik ben niet gewend dat jij in een Awake topic positief bent.

hehe...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 22 februari 2010 om 19:17:
AWFS krijgt dit jaar de beste line-up die er ooit in NL te zien is geweest op een (techno)festival.

Dat zetten ze elk jaar neer, met ruime afstand van de rest. Dat het nu nog beter is dan voorgaande jaren moet ik ook eerst nog maar eens zien. Eerste namen zijn nog niet echt waar ik op zat te wachten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben benieeuwwwdd:D
line up zal zeker nog niet bekend zijn als de kaartverkoop ook begint of toch wel?

Waarschuw beheerder
Awakenings zou een 3-daags technofestival moeten organiseren in NL, dan wordt het misschien de moeite waard om heen te gaan. Zo zorg je er namelijk voor dat al die idioten (lees dagjesmensen) die helemaal niet van (techno)muziek houden weg blijven. Met een 3-daags festival krijg je de echte diehards die gewoon doorgaan en niet om zich heen staan te kijken als mensen los gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 08:58:
Awakenings zou een 3-daags technofestival moeten organiseren in NL, dan wordt het misschien de moeite waard om heen te gaan. Zo zorg je er namelijk voor dat al die idioten (lees dagjesmensen) die helemaal niet van (techno)muziek houden weg blijven. Met een 3-daags festival krijg je de echte diehards die gewoon doorgaan en niet om zich heen staan te kijken als mensen los gaan.

ja daar heb je opzich zeker gelijk in :)
toch lijkt me dat met alleen techno best lastig of je moet minder stages doen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 24 februari 2010 om 09:08:
ja daar heb je opzich zeker gelijk in :)
toch lijkt me dat met alleen techno best lastig of je moet minder stages doen..

waarom zou het niet lukken? Techno is zo groot is NL. Sonne Mond Sterne lukt het toch ook, of Melt. Nederland als dance-natie moet ook een meerdaags electronisch festival krijgen. Desnoods gooi je er wat verwante stijlen bij: Psytrance, tekno, dubstep, DnB
Waarschuw beheerder

Ik heb toevallig ieder jaar een aantal van die "idoten" bij me, en die staan harder los te gaan dan sommige zelfbenoemde die-hards, zoals jij. Let op jezelf, in plaats van je tijd verdoen met jezelf ergeren aan mensen die er voor het eerst zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op woensdag 24 februari 2010 om 09:33:
Let op jezelf, in plaats van je tijd verdoen met jezelf ergeren aan mensen die er voor het eerst zijn.

goeie tip! Dit doe ik echter al, maar als iedereen om je heen stil staat is het toch lastig het niet te zien. Maar dat jij wel los gaat, chapeau hoor, het lijkt mij logisch dat je los gaat als je naar een feest gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 24 februari 2010 om 09:08:
dagjesmensen

Voor alles een 1e keer toch en voorraan gaat het altijd wel los :) Lekker hossen en zweten met zn allen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat zoiets in NL mogelijk is, gezien de sneue regelgeving. :rot:

Zou best lukken met alleen techno, gezien de 257 substijlen.
idioten (lees dagjesmensen) die helemaal niet van (techno)muziek houden

bron?

Ja ik zie soms best loos volk maar ik ben er niet zo mee bezig, word vaak afgeleid door de muziek. :)
Waarschuw beheerder
feit blijft wel dat je op awake fest echt weer zoveel bekenden tegen komt, dat je af en toe niet aan ontkomt om ff een praatje te maken met (oude) bekenden.(dus zo goed als stil staat).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 24 februari 2010 om 09:52:
idioten (lees dagjesmensen) die helemaal niet van (techno)muziek houden

bron?

als je nooit naar een feest gaat, maar 1x per jaar naar Awakenings kun je mij niet wijsmaken dat je een liefhebber bent :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 09:13:
Techno is zo groot is NL. Sonne Mond Sterne lukt het toch ook, of Melt.

is echt niet alleenn techno hoor. op sms zijn er vroeg ook bandjes en er drum and bass + veel onbekende acts (niet dat dat erg is)

ik denk ook niet dat het kan lukken door die regelgeving

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 24 februari 2010 om 10:03:
ik denk ook niet dat het kan lukken door die regelgeving

dat zal er zeker mee te maken hebben, maar Lowlands en Pinkpop mogen toch ook? Dan kun je ook een electronisch meerdaags festival geven. Doe het desnoods 1 nacht en 2 dagen! Begin je 1200 tot 00:00 volgende dag.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 09:56:
als je nooit naar een feest gaat, maar 1x per jaar naar Awakenings kun je mij niet wijsmaken dat je een liefhebber bent

misschien stelt een liefhebber wel andere prioriteiten dan alleen feesten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 24 februari 2010 om 10:29:
misschien stelt een liefhebber wel andere prioriteiten dan alleen feesten?

en dan kies je om naar Awakenings te gaan, het meest commerciele technofeest in NL? Lijkt me sterk
Waarschuw beheerder
donateur
als je nooit naar een feest gaat, maar 1x per jaar naar Awakenings kun je mij niet wijsmaken dat je een liefhebber bent

neemt niet weg dat je het tof kan vinden. Ik ben ook naar optredens geweest waar ik niet 24/7 naar luister maar wel erg goed vond. Dus dat mensen mee gaan met iemand of nieuwsgierig zijn kan ik me best voorstellen, en lekker lös gaan. :)
Maar alle mensen die naar bepaalde festivals gaan omdat het hip is, tja... :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 10:25:
maar Lowlands en Pinkpop mogen toch ook?

Nederlandse politiek is nu eenmaal anti-housemuziek daar ontkom je niet aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 24 februari 2010 om 11:15:
Maar alle mensen die naar bepaalde festivals gaan omdat het hip is, tja... :/

:yes:
Waarschuw beheerder
maar 1x per jaar naar Awakenings

Sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten. Neemt niet weg dat deze AWFS voor de meeste "dagjesmensen" in mijn groep de 6e of de 7e keer wordt. Das bijna net zoveel als jou totaal aantal bezoeken aan Awake. Ik zie dat jou festival teller op het ongelooflijke aantal van 3 blijft steken?
Waarschuw beheerder
ik vind het juist heerlijk dat dagjesvolk..

en trek je het niet.. ga je vooraan staan in de detroittent oid.. heb je nergens last van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op woensdag 24 februari 2010 om 11:50:
Das bijna net zoveel als jou totaal aantal bezoeken aan Awake. Ik zie dat jou festival teller op het ongelooflijke aantal van 3 blijft steken?

Wat zit je nou slim te doen. Ooit bedacht dat er ook festivals bestaan die niet op pf worden vermeld :)
Waarschuw beheerder
Ik doe niet slim. Jij bestempeld mensen die maar eens per jaar een festival bezoeken als "idioten". Daarnaast doe je jezelf overkomen als een fervent Awakenings bezoeker, terwijl je (Awakenings) archief gewoonweg lachwekkend te noemen is.

Ik zou het bijna andersom zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op woensdag 24 februari 2010 om 12:48:
Daarnaast doe je jezelf overkomen als een fervent Awakenings bezoeker, terwijl je (Awakenings) archief gewoonweg lachwekkend te noemen is.

lachwekkend!? Ik ben 14 keer naar Awakenings gegaan, noem je dat lachwekkend?

En ik doe mezelf niet voorkomen als een fervent awakeningsbezoeker. Ik ga juist niet meer, omdat ik er geen hol meer aan vind. Daarom pleit ik voor een meerdaags festival, zodat inderdaad die idioten wegblijven en het een festival wordt met liefhebbers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jep ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 12:50:
noem je dat lachwekkend?

Als ik het vergelijk met 7 festival bezoeken van dagjesmensen. Ja. :)

Maar goed, prima toch? Iedereen blij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op woensdag 24 februari 2010 om 12:58:

Uitspraak van Bramble op woensdag 24 februari 2010 om 12:58:

top!
Waarschuw beheerder
Beetje heel erg laag BPM, niet?

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 10:44:
en dan kies je om naar Awakenings te gaan, het meest commerciele technofeest in NL? Lijkt me sterk

't is niet voor niets commercieel he? ;)
kijk hoeveel dagjesvolk er naar Sensation gaat..
Waarschuw beheerder
en naar armin..
Waarschuw beheerder
en jongens wat maakt het uit.. je gaat toch zelf heen voor de muziek... en als je je feesten niet allemaal op partyflock in je agenda hebt staan dan ben je ineens een dagjes mens.. komaaan :P zolang iedereen maar heerlijk los gaat op iedereen zijn eigenmanier op een feest is het goed. en dat is met awaknings geen probleem.
Waarschuw beheerder
daar gaat het hier volgensmij niet helemaal om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van renetjeee op woensdag 24 februari 2010 om 16:07:
en jongens wat maakt het uit.. je gaat toch zelf heen voor de muziek... en als je je feesten niet allemaal op partyflock in je agenda hebt staan dan ben je ineens een dagjes mens.. komaaan zolang iedereen maar heerlijk los gaat op iedereen zijn eigenmanier op een feest is het goed. en dat is met awaknings geen probleem.

Misschien moet je wat beter lezen voordat je wat post.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 24 februari 2010 om 15:47:
n naar armin..

was vroeger wel een ok dj met goeie producties, tegenwoordig niet aan te horen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op woensdag 24 februari 2010 om 17:01:
was vroeger wel een ok dj met goeie producties, tegenwoordig niet aan te horen.

Trance is al vijf jaar deaud.

Ten tijde van de Forbidden Paradise en Magik series was het geweldig. De rock- en pop invloeden met cheesy vocals hebben het compleet verpest.

Gelukkig is er techno.
Waarschuw beheerder
donateur
ben er ook steeds minder van..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 17:17:
Trance is al vijf jaar deaud.

Ten tijde van de Forbidden Paradise en Magik series was het geweldig. De rock- en pop invloeden met cheesy vocals hebben het compleet verpest.

Gelukkig is er techno.

Helemaal mee eens. :)
Alleen is het eigenlijk al bijna 10 jaar dood, Magik series is van eind 90' begin '00 of nie?

(even tussendoor: ik houd de persoonlijke feest agenda helemaal niet bij, wordt dat vaak gebruikt hier om als argument mee te schermen?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mar-T op donderdag 25 februari 2010 om 00:28:
Alleen is het eigenlijk al bijna 10 jaar dood, Magik series is van eind 90' begin '00 of nie?

Klopt.
Waarschuw beheerder
(even tussendoor: ik houd de persoonlijke feest agenda helemaal niet bij, wordt dat vaak gebruikt hier om als argument mee te schermen?)

op de ''hardcore'' topics wel haha
Waarschuw beheerder

Als je daarmee op die posts van mij bedoeld: nee. Wellicht moet je de conversatie even vanaf het begin checken, dan is het wat duidelijker. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Magik series

:honger:

Verder ben ik echt benieuwd naar de monster line up O:)
Waarschuw beheerder

ja echt he, word doodongelukkig als ik nu nog een trance dj aan moet horen.
Waarschuw beheerder
donateur
mja, er zijn nog wel jongens die het wél begrijpen hoor. ik denk dan aan Markus Schulz, Ferry Corsten, Leon Bolier, Sander van Doorn en Marcus Schössow..