Partyflock

Forumonderwerp · 1064521
Waarschuw beheerder
donateur
Ja als ze bijdehand doen of iets geflikt hebben wat echt niet kan mag je ze gewoon meppen. Liefst zo hard mogelijk dat ze het gelijk afleren :D
Waarschuw beheerder
Ik werk al jaren met kids en ik heb nog nooit de behoefte gehad uit te halen :no:. Ondanks dat het soms volleerde uitzuigers zijn :[ . Ik geloof meer in concequente aanpak en duidelijkheid en tot nu toe blijkt het prima te werken, want ik draai mijn hand niet om voor 30 kids op een dag :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 10:55:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: " corrigerende tik moet kunnen"

Waarschuw beheerder
corrigerende tik moet kunnen

Ben ik ook een grote meid van geworden :o
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 18 juni 2009 om 11:03:
niet om voor 30 kids op een dag

Ik werk al jaren met kids

Dat is veel anders dan het opvoeden thuis

Waarschuw beheerder
want ik draai mijn hand niet om voor 30 kids op een dag

Neem aan dat je dat ook niet kan maken bij kinderen die niet van jou zijn!!

Waarschuw beheerder
donateur
want ik draai mijn hand niet om voor 30 kids op een dag :no:

hoop te meppen dan 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 11:07:

dat ook ja :yes:
Waarschuw beheerder

Inderdaad, vaak een stuk moeilijker omdat het 1 op 1 contact verloren gaat in een grote groep (Y)

Slaan e.d. is verboden, maar je ziet vele leidsters kinderen nog armpjes pakken of tikken op vingers geven (N) Ik heb daar zelf nogal een afkeer van, en verbied het mijn personeel ook. Als ik het zie of hoor staan ze op straat.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je een kind niet hoeft aan te raken :yes:
Ik werk al jaren met kids en ik heb nog nooit de behoefte gehad uit te halen . Ondanks dat het soms volleerde uitzuigers zijn . Ik geloof meer in concequente aanpak en duidelijkheid en tot nu toe blijkt het prima te werken, want ik draai mijn hand niet om voor 30 kids op een dag