![[img width=403 height=270]https://album.partyflock.nl/67194379.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/67194379.jpg)
nah denk toch zeken niet dat als je je eigen in je gezicht laat tattooeren dat je dan gaat slapen
Uitspraak van THP op dinsdag 16 juni 2009 om 12:20:
ik zie sterretjes
wil je mijne zien
die is voor d'r leven verminkt..ook na het laseren
burka kopen en niet meer zeuren, kleinigheidje hou je toch
je wordt astronoom
Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'
dit stuk is echt zo nep het
-alsof een ijsje halen zo lang duurt
-hij bleef maar bezig. dan sta je toch gewoon op ofzo? nee je bljift gewoon liggen
-en papa kwam wel heel toevallig net op het einde binnenlopen
en sowieso als je als zetter zoiets doet wat iemand neit wil, dan kun je de rest van je leven wel vergeten ooit ngo een klant te krijgen.
oftwel eigen schuld, dikke kop vol met sterren
alsof een ijsje halen zo lang duurt
hij bleef maar bezig. dan sta je toch gewoon op ofzo?
in het stuk in de belgische krant wordt beweerd dat de tatoeerder een franstalige man was, en zij spreken alleen nederlands.......en een klein beetje engels
en je ziet en voelt zeker niet dat ie op je neus bezig is ipv rond je oog?
heeft ze trouwens aan 1 kant maar sterren
tel dr aan deze kant al stuk of 52
Ze heeft 56 sterren in de vorm van een 3
Nu je het zegt
kom op zeg, kind heeft ze zelfs op dr neus zitten.
spiegelbeeld?
Ook een optie
Maar hoe dan ook : Dom verhaal
Belgen he?
kom op zeg, kind heeft ze zelfs op dr neus zitten...in slaap gevallen yeah right!
in het stuk in de belgische krant wordt beweerd dat de tatoeerder een franstalige man was, en zij spreken alleen nederlands.......en een klein beetje engels