Partyflock

Forumonderwerp · 1063498
Waarschuw beheerder
Met enige regelmaat geven de VI-redacteuren Iwan van Duren en Tom Knipping een toelichting op diverse ontwikkelingen in de voetbalwereld.

Deze keer neemt het duo de loonstroken van de Nederlandse profvoetballers onder de loep. Het gemiddelde salaris in de Eredivisie is met liefst 65.000 euro gestegen het afgelopen jaar, hetgeen overeenkomt met twee keer een modaal jaarsalaris. Vooral Feyenoord ziet zijn gulheid niet terug in de resultaten, maar ook bij Ajax loopt een aantal ondermaats presterende grootverdieners rond. Ironisch genoeg maakt alleen titelverslinder PSV een pas op de plaats. Dit is voorlopig de laatste aflevering van Tussen de Linies. Wordt vervolgd tijdens het nieuwe seizoen.

www.vi.nl/WebTV/WebTVTussenDeLinies/TussenDeLiniesSalarissenSpelersRijzenDePanUit.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 16:25:
waarom is het onjuist..?:
ik vind je behoorlijk jaloers overkomen.

Hmmm... niet de bedoeling :aai:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 16:25:
het klopt dat voetballer veel verdienen maar die worden simpelweg beloond voor het talent dat ze hebben en zo gaat dat overal en in ieder beroep

Oke, ik geef het op.
Ik blijf de verhouding onredelijk vinden, maar ik gun ze het van harte.
Gisteren trouwens genoten van de wedstrijd NL-Noorwegen (Y)
Waarschuw beheerder
335.000 is nog echt een zielig bedrag eigenlijk

ik zou iig niet blij zijn met maar 335.000 per jaar :s

per maand zou misschien wat beter zijn maar ook niet echt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou het niet doen KUT KUT KUT tiefus voetbal!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sachin..B) op donderdag 11 juni 2009 om 19:43:
335.000 is nog echt een zielig bedrag eigenlijk

Idd.. kaka krijgt 9 miljoen per jaar 8)

Dat zijn pas bedragen B)

Om even door te rekenen, dat is dus 9 miljoen / 365 = 24.657 euro per dag 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op donderdag 11 juni 2009 om 21:04:
Idd.. kaka krijgt 9 miljoen per jaar 8)

En dat was nog bij Milan

Hoeveel zal ie wel niet bij real krijgen
Uitspraak van MarkB op donderdag 11 juni 2009 om 21:04:
24.657 euro per dag 8)

:respect: lekker

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 12 juni 2009 om 02:15:
Hoeveel zal ie wel niet bij real krijgen

Ronalde krijgt 9 miljoen per jaar (bij Real) en zijn transfersom was hoger dan die van Kaka, dus het lijkt me niet dat Kaka meer dan Ronaldo gaat verdienen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 13:48:
Vergelijk het eens met het bedrijfsleven:

Scheve vergelijking. In het bedrijfsleven kom je ergens doordat je genoeg hersenen hebt en slim genoeg bent.
Voetballen kan je, of kan je niet.
Voetballen is precies, maar dan ook precies hetzelfde als bijvoorbeeld dat beker stapelen van de Kentucky Fried Chicken.
Geen intelligentie voor nodig, gewoon toevallig talent en veel training. Inkomen dat niet gekoppeld is aan inteligentie en de daarmee bereikte status in het leven is dus voor mij verwaarloosbaar. Een intelligent iemand met een modaal inkomen heeft het dus niet goed gedaan. Een minder intelligente die zich omhoog heeft weten te werken wel.
. Het zijn nog steeds sjonnies op een veldje die een bal trappen. Leuk om te kijken, maar geen respect voor.
Iemand die zijn intelligentie weet te gebruiken in het bedrijfsleven, overheid of wetenschap en daarmee ook echt iets werkelijk iets bereikt wat doordruppelt naar de samenleving, dat zijn de mensen die veel geld behoren te verdienen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 12 juni 2009 om 15:15:
Scheve vergelijking. In het bedrijfsleven kom je ergens doordat je genoeg hersenen hebt en slim genoeg bent.
Voetballen is precies, maar dan ook precies hetzelfde als bijvoorbeeld dat beker stapelen van de Kentucky Fried Chicken.
Geen intelligentie voor nodig, gewoon toevallig talent en veel training. Inkomen dat niet gekoppeld is aan inteligentie en de daarmee bereikte status in het leven is dus voor mij verwaarloosbaar. Een intelligent iemand met een modaal inkomen heeft het dus niet goed gedaan. Een minder intelligente die zich omhoog heeft weten te werken wel.
. Het zijn nog steeds sjonnies op een veldje die een bal trappen. Leuk om te kijken, maar geen respect voor.
Iemand die zijn intelligentie weet te gebruiken in het bedrijfsleven, overheid of wetenschap en daarmee ook echt iets werkelijk iets bereikt wat doordruppelt naar de samenleving, dat zijn de mensen die veel geld behoren te verdienen.

bwhuuu huuuuuu huuuuuuuuu huuuuuu :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 juni 2009 om 02:33:
Ronalde krijgt 9 miljoen per jaar (bij Real) en zijn transfersom was hoger dan die van Kaka, dus het lijkt me niet dat Kaka meer dan Ronaldo gaat verdienen.

vergeet zlatan niet met zijn 12 miljoen per jaar!!! ongelooflijk!!!
Waarschuw beheerder

bla bla bla bla bla bla bla

en nog eens
bla bla bla bla houdt toch je smoel

Waarschuw beheerder

Wat een bullshit gewoon. Als jouw zoon goed blijkt te kunnen voetballen en hij word gescout ga je dan niet akkoord ofzo? Is toch gewoon een kwestie van vraag & aanbod..Voetbal is belangrijker dan hoe jij het hier nu neerzet, maar dat weet je zelf waarschijnlijk niet. Die salarissen zijn dan misschien belachelijk, jij hoeft er geen belasting voor af te staan toch?
Al die topsalarissen in het bedrijfsleven zijn ook belachelijk, net of die mensen allemaal zo slim zijn..Het bedrijfsleven verdient net zo goed over de ruggen van anderen, dus dit is allemaal kortzichtig gelul van jou :)
Misschien moet voetbal idd maar verboden worden, want het heeft volgens jou geen waarde voor de mensheid en de wetenschap en blablabla. Mogen mensen geen amusement meer hebben dan?
Waarschuw beheerder
Ik ga ook mijn hele leven chillen

en niet werken

ik heb nu al genoeg geld
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
een gemiddeld inkomen representatief laten zijn... natuurlijk.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 juni 2009 om 22:41:
Het bedrijfsleven verdient net zo goed over de ruggen van anderen, dus dit is allemaal kortzichtig gelul van jou

Over de rug van andere mensen uit het bedrijfsleven. Daar kiezen ze zelf voor.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 juni 2009 om 22:41:
Mogen mensen geen amusement meer hebben dan

Uiteraard wel, maar is daar nu zoveel geld voor nodig? Zeker voor een sport die zo langzaam en saai te kijken is als voetbal.
Waarschuw beheerder
donateur
Ging jij je niet verwijderen Armin van Buuren sletje? :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 10 juni 2009 om 14:57:
Van normale medemensen heb je er tig, van goeie voetballers niet.

Hoeveel goede voetballers zijn er dan, 2?

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ojee, dit worden kamer vragen, want ze zitten wel boven de balkenende norm O:)
Waarschuw beheerder
Melving PlantjenG :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 10 juni 2009 om 14:38:
ik denk dat ik voetbalvrouw wordt

Zo dom zijn die voetballers nou ook weer niet.

Waarschuw beheerder
Gewoon weer toptarief invoeren van 72%.

Alles dat je boven de 80.000 per jaar verdient, gewoon voor bijna 3kwart inleveren, dan hoeven de arbeiders en lagere middenklasse-inkomens ook niet meer voor het falen van het kapitalisme op te draaien zoals nu nog gebeurt.

Het is toch van de gekke.... mijn buurman werkt 40 uur per week voor 17.000 bruto per jaar, hij KAN niet meer want zijn intelligentie is te min om door te studeren.... en hun vangen voor 25 uur trainen + wedstrijd spelen en een paar uurtjes promotiewerk op scholen meer dan 3 ton gemiddeld....

(n)

Waarschuw beheerder
Een intelligent iemand met een modaal inkomen heeft het dus niet goed gedaan. Een minder intelligente die zich omhoog heeft weten te werken wel.

Bedoel je dan, dat een maatschappelijk werker of een advocaat van bureau Rechtshulp, het niet goed gedaan heeft?

Inkomen is toch niet het belangrijkste, het gaat er toch om dat we met ons allen als tandwielen in de machinerie van de samenleving mee draaien? Ben het meestal wel met je eens maar dit vind ik dus een beetje kort door de bocht ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 18:10:
Inkomen is toch niet het belangrijkste, het gaat er toch om dat we met ons allen als tandwielen in de machinerie van de samenleving mee draaien?

Dat is zo. Maar de hoogte op mijn sociale ladder is niet alleen bepaald door inkomen. Ook wat diegene bereikt heeft. Als diegene gelukkig is met minder loon, maar wel werk waar hij meer voor de samenleving kan betekenen is dat een positief punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 18:08:
mijn buurman werkt 40 uur per week voor 17.000 bruto per jaar

maak niet uit

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 18:10:
Inkomen is toch niet het belangrijkste

jwz
laatste aanpassing