| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 21 november 2009 om 22:00 |
komt gegarandeerd nog een 2e ronde verkoop met al die annuleringen
Which DJ´s do you want to perform at Qlimax 2009 ??
Frontliner!!!
Neopyte Records ALL Strars
Dat lijkt me haast onvermijdelijk
Vorig jaar kon je in de week voor het feest gewoon 3 dagen lang kaartjes bestellen
Neopyte Records ALL Strars
vond ik op Q-base zwaar tegenvallen!
Vanwege een knie blessure kan ik helaas niet.
Ik ga alleen op een serieuze aanbod in!
ik lach me dan suf over de handelaar die met de kaarten blijven zitten
Vandaag eindelijk de kaarten binnen!!!
ik nog steeds niet. Geld wel afgeschreven.
iemand enig idee wanner de lineup bekend word gemaakt?????
Daar ben ik nou ook eens benieuwd naar.. 'T duurt echt lang voordat ze het bekend maken.. Was dat vorig jaar ook zo?
Uitspraak van Danny-erremuu op vrijdag 2 oktober 2009 om 17:21:
Vandaag eindelijk de kaarten binnen!!!
ik nog steeds niet. Geld wel afgeschreven.
dan moet je naar ticketonline bellen.. heb ik ook donderdag ook gedaan en ze hadden me tickets naar een verkeerd emailadres verstuurd..dus heb ik toen me goeie email adres gegeven en de volgende dag had ik ze binnen
Daar ben ik nou ook eens benieuwd naar.. 'T duurt echt lang voordat ze het bekend maken.. Was dat vorig jaar ook zo?
dan moet je naar ticketonline bellen.. heb ik ook donderdag ook gedaan en ze hadden me tickets naar een verkeerd emailadres verstuurd..dus heb ik toen me goeie email adres gegeven en de volgende dag had ik ze binnen
Tja da's ieder jaar zo
Wat mij betreft mogen ze de lin-up wel gewoon bekend maken. Hij moet toch al rond zijn. Ik zie het nu niet ervan in dat ze het zo lang achterwege laten.
Dit vind ik maar raar, moeten ze dan in dit soort gevallen eigenlijk niet de verstuurde tickets laten blokkeren en nieuwe met een nieuwe barcode versturen?
Want ik wil niet veel zeggen, maar als het naar een verkeerde emailadres is verstuurd, kan het ook zo maar zijn dat een nederlander opeens Qlimax tickets in zijn inbox heeft en deze inmiddels via Marktplaats verkoopt, waardoor je het risico kan lopen dat jij er niet in komt.
Laten we hopen op Tat&Zat...
of zatox alleendie set van Q-Base dit jaar is echt te leip voor woorden
ach tjah, de line up komt vanzelf, de afgelopen 2 jaar was er vrij weinig op te klagen
dus ik ben er neit zo bang voor
ze konden zien of die kaarten al ware uitgeprint
Dat vind ik knap! Dat hun kunnen zien of je iets geprint hebt ja of nee
Hoop na XQlusive op een wat Italiaansere Line-up..