Ik heb wel gehoord dat een zeer select aantal mensen eerder kaartjes kon bestellen. Maar op wat die mensen zijn geselecteerd is mij een raadsel.
Is dit misschien niet gewoon stoere praat geweest?
Ik zelf heb er niemand over gehoord en hier op PF volgens mij ook niet voor bij zien komen.
dat was ook de reden dat ik het zo vreemd vond, MAAR....
idd het was dus wel degelijk mogelijk
Voorinschrijving Qlimax 2009
Update 25-09-09: Voorinschrijving gesloten!!
Ook dit jaar organiseren we weer een busreis richting Qlimax met opstap plaatsen in Groningen, Leek, Assen en Leeuwarden.
Informatie
Voor de 7e keer op rij keert het bekendste indoor evenement van Q-dance terug naar de Gelredome in Arnhem.
Voor het doorgewinterde Q-dance publiek doet Qlimax zijn naam alleen eer aan als het verrassend is en de verwachtingen overtreft. Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
De voorverkoop begint op zaterdag 26 september en zal dit jaar nog sneller uitverkocht zijn dan vorig jaar. Het zal dus erg lastig worden om via de reguliere kanalen een kaart te krijgen!
Gelukkig is het ook dit jaar weer mogelijk om alvast een combi (entree + bus) kaart te reserveren!!
Zorg er dus voor dat je voor 24 september bij ons je kaarten reserveert!!
Voorinschrijving
Losse bustickets komen later online.
Wegens regels vanuit Q-Dance mag je maximaal 2 tickets per persoon bestellen.
Klik op de links "Boeken" hieronder om te reserveren.
Prijzen zijn excl. boeking- en portokosten.
Let op: De handelingskosten zullen op de schriftelijke bevestiging worden gehalveerd!!!
Combiticket: 87 euro - Boeken (Gesloten)
Busticket: .. euro - (Nog niet beschikbaar)
De opstapplaatsen Leek, Assen en Leeuwarden zullen alleen aangehouden worden bij voldoende aanmelding! Wel zal dit op tijd voor het feest kenbaar gemaakt worden.
Contact
Mocht je vragen hebben, neem dan contact op via een Partyflock bericht of een mail naar Sander of Jose