Partyflock

Forumonderwerp · 1062391

Waarschuw beheerder
donateur
OMMEL - Een 2-jarig jongetje is maandagochtend met spoed in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij op een vakantiepark in Ommel (Noord-Brabant) de partydrug GHB had binnengekregen. Hoe dat kon gebeuren, kon de politie maandag nog niet zeggen.

Over de toestand van de peuter is nog niets bekend. GHB is een gevaarlijke drug die tot bewusteloosheid en ademhalingsproblemen kan leiden.

Oorspronkelijk is het een narcosemiddel. Een teveel kan leiden tot een coma. Het middel staat ook bekend als rapedrug, om seks met iemand te krijgen.

http://www.nu.nl/algemeen/1972151/peuter-in-ziekenhuis-door-partydrug-ghb.html
Waarschuw beheerder
Als de ouders hier iets mee te maken hebben:

Ophangen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke gay heeft dat nou weer gedaan :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
zag het ook op teletekst.. prima dat je 't gebruikt.. maar dat je kids erbij kunnen.. wtf.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De exte Knibbel op maandag 1 juni 2009 om 14:14:

Ophangen

Uitspraak van Neillcee op maandag 1 juni 2009 om 14:19:
prima dat je 't gebruikt.. maar dat je kids erbij kunnen.. wtf..

beter gebruik je gewoon niet als je kids thuis zijn (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:20:
beter gebruik je gewoon niet als je kids thuis zijn (Y)

Inderdaad, en stop je 't ook gewoon weg op een veilige plek zodat ze er zéker niet bij kunnen, een kluis oid.

Waarschuw beheerder
donateur
prima dat je 't gebruikt.. maar dat je kids erbij kunnen.. wtf.. :/

niet te hopen dat het van de ouders was :x
lekker bezig dan als je met je kind op vakantie gaat en je gaat ghb gebruiken
die er zelf ook nog bij kan, als de ouders het zelf niet gegeven hebben dan :p
misschien was ie wel heel druk de hele tijd
Waarschuw beheerder

Ophangen :yes:

Tuurlijk hebben die er iets mee te maken, die gebruikten het zelf of hebben/hadden het in bereik van hun kind gelegd.
Tis niet dat iemand anders dat in hun vakantiehuisje gaat leggen lijkt me.
Onwijs triest dit, bah!
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:22:
misschien was ie wel heel druk de hele tijd

Ja dán :lol:

Mag er eigenlijk geen grapjes over maken natuurlijk ma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:12:
Hoe dat kon gebeuren, kon de politie maandag nog niet zeggen.

Uitspraak van Funtje (F) op maandag 1 juni 2009 om 14:22:
Tuurlijk hebben die er iets mee te maken

?

Misschien naar tentje van buren gelopen en daar glas leeg gedronken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 1 juni 2009 om 14:21:
nderdaad, en stop je 't ook gewoon weg op een veilige plek zodat ze er zéker niet bij kunnen, een kluis oid.

echt sommige he :x
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:22:
lekker bezig dan als je met je kind op vakantie gaat en je gaat ghb gebruiken

Junks? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
veel aannames hier vooralsnog.. ben wel benieuwd naar het daadwerkelijke verhaal. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk hebben die er iets mee te maken, die gebruikten het zelf of hebben/hadden het in bereik van hun kind gelegd.

ja als het thuis gebeurd is tenminste
staat weinig info in het bericht :p

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 1 juni 2009 om 14:22:
Ja dán :lol:

Mag er eigenlijk geen grapjes over maken natuurlijk ma.

:d

Waarschuw beheerder
er gebruik je gewoon niet als je kids thuis zijn

beter gebruik je helemaal niet. helemaal niet als je kids hebt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funtje (F) op maandag 1 juni 2009 om 14:26:
Een kind van 2 laat je niet alleen,

blijkbaar wel als dat kind ook zo ghb kon pakken :p

http://www.omroepbrabant.nl/?news/1188841233/Peuter+onwel+door+partydrug+GHB.aspx

hier staat ook, vermoedelijk ghb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:28:

(Y)

Stel d'r gebeurd iets met het kind, kun je onder invloed je kind bijstaan, of misschien nog erger niet eens helpen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:|
Misschien waren de ouders naar lala-land en hadden ze niet door dat de kleine een glas met G pakte.
Erg triest. Zulke debielen verdienen het niet om ouders te zijn :no:
Waarschuw beheerder
Een kind van 2 laat je niet alleen, en al helemaal niet iets drinken wat van een ander zou zijn.

Wacht nou maar ff af voordat je je oordeel klaar hebt liggen.

Nogmaals

Ophangen

ALS
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Mensen, laat aub dit topic ook niet weer de standaard discussie worden over gebruik ja/nee en met kids ja/nee. We weten hoe dit afloopt. Voor deze discussie zijn er andere topics. (F)
Waarschuw beheerder

Flesje met restanten dat iemand in de bosjes heeft gegooid waar later die peuter aan het spelen was? Weet jij veel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:28:

(Y) amen
Waarschuw beheerder
Denk dat ze dat nieteens naar buiten zullen brengen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je kinderen hebt dan hoor je geen drugs te gebruiken

Waarschuw beheerder
donateur
volgens nieuws.nl niet levensbedreigend

Een jongetje van 2 jaar is maandag in het ziekenhuis opgenomen nadat hij in een vakantiepark in het Brabantse Ommel de drug GHB had binnengekregen. Zijn toestand is 'stabiel en niet levensbedreigend', meldt een woordvoerder van de politie.

Rond 09.30 uur kwam er een melding binnen dat op vakantiepark Prinsenmeer een peuter onwel was geraakt. De ambulance was snel ter plekke en het kind werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Daar bleek dat hij GHB had binnengekregen.

In de vakantiewoning waren in ieder geval de ouders van het jongetje aanwezig. De politie weet niet of er nog meer mensen in het vakantiehuisje aanwezig waren en is een onderzoek gestart. Onduidelijk is nog hoe de peuter de drugs heeft binnengekregen.

De GHB is een vloeibaar narcosemiddel, dat populair is in het uitgaansleven vanwege het euforische gevoel dat het kan geven. Bij een onjuiste dosering kunnen gebruikers in coma raken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op maandag 1 juni 2009 om 14:30:
Flesje met restanten dat iemand in de bosjes heeft gegooid waar later die peuter aan het spelen was? Weet jij veel

Ja bijvoorbeeld.

Hey Niels ben jij op 2e pinksterdag bonuspunten aan het bijelkaar aan het sprokkelen voor de directie van PF ofzo???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op maandag 1 juni 2009 om 14:30:
Flesje met restanten dat iemand in de bosjes heeft gegooid waar later die peuter aan het spelen was? Weet jij veel :)

Kan altijd, maar een fatsoenlijke ouder laat een 2 jarig kind niet alleen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis1977 op maandag 1 juni 2009 om 14:33:
Als je kinderen hebt dan hoor je geen drugs te gebruiken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De exte Knibbel op maandag 1 juni 2009 om 14:33:
Hey Niels ben jij op 2e pinksterdag bonuspunten aan het bijelkaar aan het sprokkelen voor de directie van PF ofzo???

nee, zit brak thuis en ben maar achter de pc gekropen. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op maandag 1 juni 2009 om 14:34:
Kan altijd, maar een fatsoenlijke ouder laat een 2 jarig kind niet alleen

idd, en dan let je op als ie rotzooi van de grond opbeurt
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:33:
Bij een onjuiste dosering kunnen gebruikers in coma raken.

Of niks voelen (als je te weinig neemt).
Kan altijd, maar een fatsoenlijke ouder laat een 2 jarig kind niet alleen.

In een moment van onoplettendheid kan zoiets makkelijk gebeuren, moet jij toch weten als mama. 2 jaar kan meestal al lopen, dingen beetpakken zelf drinken....stoppen ook veel in hun mond. Op vakantieparken zitten nog weleens jongeren die een weekendje lekker gek doen.
Waarschuw beheerder
Kan altijd, maar een fatsoenlijke ouder laat een 2 jarig kind niet alleen.

Schat ook [b]jij[b/] hebt wel eens 30 seconden je kid niet in de gaten op een camping, zonnig, even snel iets uit de tent pakken dit dat.

Uitspraak van Neillcee op maandag 1 juni 2009 om 14:35:
nee, zit brak thuis en ben maar achter de pc gekropen.

Goed eskuuz 8) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 1 juni 2009 om 14:39:
In een moment van onoplettendheid kan zoiets makkelijk gebeuren,

Daarom moet je ook niet onoplettend zijn in zulke omstandigheden. (F)
Een ongeluk zit in een klein hoekje, uiteraard ook binnenshuis en/of thuis.

Als je weet wat de gevaren kunnen zijn met bepaalde uitstapjes let je er toch juist op?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat de neuk is er met die overijverige admin aan de hand.

mannetje ( of vrouwtje) als ik hier zeg dat je beter niet kan gebruiken als je kids hebt dan is dat mijn mening. het is totaal relevant met het topic en het beleid wordt niet overtreden!

dus ga AUB wat nuttigs doen in plaats van dit topic te lopen bemoederen waarin je je laat leiden door je persoonlijke kijk op dit en niet door het partyflock beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:42:
dus ga AUB wat nuttigs doen in plaats van dit topic te lopen bemoederen waarin je je laat leiden door je persoonlijke kijk op dit en niet door het partyflock beleid.

Hij doet ook maar z'n best hoor, doet het geheel vrijwillig. Je hebt blijkbaar zelf niet de moeite genomen het zelf te doen bemoei je er dan ook niet mee wat zo iemand doet.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:42:
mannetje ( of vrouwtje) als ik hier zeg dat je beter niet kan gebruiken als je kids hebt dan is dat mijn mening. het is totaal relevant met het topic en het beleid wordt niet overtreden!

dat wordt ook nergens gezegd. Ik vraag alleen of ook dit topic niet weer uit kan lopen op dezelfde discussie die altijd gevoerd wordt en waarbij ik topics moet sluiten omdat men elkaar verbaal de tent uit vecht. Mijn persoonlijke kijk staat hier helemaal buiten. Het is alleen maar een vraag vooraf ipv puinruimen achteraf. (F)
Waarschuw beheerder

Ophangen

prima dat je 't gebruikt.. maar dat je kids erbij kunnen.. wtf..

beter gebruik je gewoon niet als je kids thuis zijn

Idd geen drugs gebruiken als je kids thuis zijn en ook niet in huis hebben

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op maandag 1 juni 2009 om 14:35:
nee, zit brak thuis en ben maar achter de pc gekropen. (F)

heb je geen tuin :p lekker bakken in de zon b)
Waarschuw beheerder
Funt ik heb een klein voorgevoel dat jij zo de gevestigde orde van PF over je heen gaat krijgen met je supermamma geblaat.

Respect hoe je denkt maar ook jij hebt weli eens een onbewaakt ogenblik en zeggen van niet is een beetje dom (maxima lol) en niet realistisch.

:flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van Funtje (F) op maandag 1 juni 2009 om 14:42:
Als je weet wat de gevaren kunnen zijn met bepaalde uitstapjes let je er toch juist op?!

Maar als jij op vakantie gaat denk je niet aan het gevaar dat er ergens GHB in een bosje kan liggen... Terwijl het helemaal niet zo'n hele gekke gedachte is.... Heb ook wel een paar debiele weekendjes meegemaakt op vakantieparken in NL.

Zou ook best kunnen dat de ouders een gek avondje wilden hebben hoor, die kans is waarschijnlijk nog wel groter... maar om dat nou gelijk voor waarheid aan te nemen is ook weer zoiets O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op maandag 1 juni 2009 om 14:45:
dat wordt ook nergens gezegd. Ik vraag alleen of ook dit topic niet weer uit kan lopen op dezelfde discussie die altijd gevoerd wordt en waarbij ik topics moet sluiten omdat men elkaar verbaal de tent uit vecht. Mijn persoonlijke kijk staat hier helemaal buiten. Het is alleen maar een vraag vooraf ipv puinruimen achteraf.

ja en daarom verwijder je ook mijn bericht en deel je een strafpunt uit.. beetje kansloos vind je ook niet
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De exte Knibbel op maandag 1 juni 2009 om 14:48:
Respect hoe je denkt maar ook jij hebt weli eens een onbewaakt ogenblik en zeggen van niet is een beetje dom (maxima lol) en niet realistisch.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De exte Knibbel op maandag 1 juni 2009 om 14:39:
Schat ook [b]jij[b/] hebt wel eens 30 seconden je kid niet in de gaten op een camping, zonnig, even snel iets uit de tent pakken dit dat.

Zo moet je het ook niet opvatten, als je niets anders meer kunt doen omdat je op je kind moet letten heb je geen leven meer.

Als ik met mijn zoon naar een camping o.i.d. zou gaan zouden er sowieso al maatregelen zijn genomen waardoor het kind bv. niet zomaar kan weglopen naar jan en alleman.
Tegenwoordig is het er niet meer bij dat je kinderen van 2 kan laten rennen en spelen waar ze willen. (N)

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 1 juni 2009 om 14:45:
joh :rot: Maar iedere ouder is dat weleens. (Y) Of ben jij supermama? O:)

:no:
Uitspraak van Funtje (F) op maandag 1 juni 2009 om 14:42:

;)
Ik ben idd superoplettend en bang dat er iets met mijn kind gebeurd, zelfs als het slaapt in bed.
Zijn gewoon gezonde moedergevoelens, de ene moeder heeft die meer als de ander, plus dat ik nu lekker hormonen door m'n lichaam heb gieren. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:52:
ja en daarom verwijder je ook mijn bericht en deel je een strafpunt uit.. beetje kansloos vind je ook niet

Ik doe dit vrijwillig :) en laat me simpelweg geen droeftoeter of wat dan ook noemen. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De exte Knibbel op maandag 1 juni 2009 om 14:48:
Funt ik heb een klein voorgevoel dat jij zo de gevestigde orde van PF over je heen gaat krijgen met je supermamma geblaat.

:roflol: Supermama?!
Een gezonde ouder weet dat in elk hoekje een gevaar kan zitten, vooral in deze tijd.
(zelfs niet-ouders zie ik het hier al typen)

De een is er meer oplettend in als de ander, en neemt o.a. voorzorgsmaatregelen.
Hoef je geen supermama voor te zijn. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op maandag 1 juni 2009 om 14:54:
Zo moet je het ook niet opvatten

Zo vat iedereen het wel op helaas.

Enfin, we wachten af wat er nou ekt gebeurd is - vrees idd ouders vet aan de ghb maarja vooroordelen zijn nog erger dan dat dus ff abwakteng :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 14:59:
idd, maar denk dat er niet meer gaat komen

Klopt, iedereen maakt zich altijd heel druk bij zulke berichten en is benieuwd naar de oorzaak dit dat.... maar ondertussen is iedereen het over enkele uren alweer vergeten en zal zo'n beetje niemand hier nog wat over horen.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Als je moeite hebt met de manier waarop ik mijn werk doen mag je altijd een klacht indienen.
Verder wil ik dit topic graag gebruiken waarvoor ie bedoeld is en verwijder ik de offtopic berichten. :)

Waarschuw beheerder
aparte combi met je kind en ghb naar 'n vakantiepark :S
Waarschuw beheerder
Het middel staat ook bekend als rapedrug

Ok.
om seks met iemand te krijgen.

No shit...
Waarschuw beheerder
OMMEL - Een 2-jarig jongetje is maandagochtend met spoed in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij op een vakantiepark in Ommel (Noord-Brabant) de partydrug GHB had binnengekregen. Hoe dat kon gebeuren, kon de politie maandag nog niet zeggen.

Zal me benieuwen wat daar is gebeurd!

Uitspraak van Neillcee op maandag 1 juni 2009 om 14:45:
men elkaar verbaal de tent uit vecht

Is geen sprake van op PF!

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tis maar goed dat een aantal anti drugs feministen een ban hebben, want natuurlijk is iedereen die wel eens iets gebruikt gelijkt schuldig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 16:17:
want natuurlijk is iedereen die wel eens iets gebruikt gelijkt schuldig

Dan ben je toch schuldig als je zoiets in huis hebt waar eventueel kinderen bij kunnen komen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 16:29:
Dan ben je toch schuldig als je zoiets in huis hebt waar eventueel kinderen bij kunnen komen?

Maar dan zijn niet gelijk alle gebruikers schuldig ;)

Ben zelf ook van mening als je gebruikt en je kinderen heb je het extra goed moet opbergen, Maar dat geld dan voor wel meer spullen in huis ;)
Waarschuw beheerder
ze beginnen er steeds vroeger mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 16:34:
Maar dan zijn niet gelijk alle gebruikers schuldig

Over het algemeen kennen mensen die drugs gebruiken erg weinig veratwoordelijkheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 16:40:
Over het algemeen kennen mensen die drugs gebruiken erg weinig veratwoordelijkheid.

wat een bullshit lul je weer, volgens jouw zijn alleen uitkeringtrekkers en sociaal gestoorde die dope gebruiken :/

Waarschuw beheerder
donateur
:O:O:O
niet normaal dit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 16:29:

er staat trouwens nergens dat ze het in huis hadden !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 16:50:
wat een bullshit lul je weer, volgens jouw zijn alleen uitkeringtrekkers en sociaal gestoorde die dope gebruiken

Ga je weer. Je kent mij niet, maar oordeelt maar wat in het wilde weg. Mijn opmerking snijdt wel degelijk hout. Daar doen mijn eventuele geestelijke deficieten niets aan af.

o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 17:00:
Je kent mij niet,

en jij mij niet en toch veroordeel je me gelijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 17:02:
en jij mij niet en toch veroordeel je me gelijk

Huh waar dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 16:50:
wat een bullshit lul je weer, volgens jouw zijn alleen uitkeringtrekkers en sociaal gestoorde die dope gebruiken :/

klopt wel
alleen al om het feit dat groot deel van de gebruikers hun grenzen niet kent
ook een vorm van onverantwoordelijk lijkt me
en sws hoe vele met drug omgaan, niet echt verantwoordelijk :no:
Waarschuw beheerder
zo echt erg :o hoop maar niet dat die ouders het hebben laten slingeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 17:14:
alleen al om het feit dat groot deel van de gebruikers hun grenzen niet kent

daar heeft natuurlijk niemand last van met alcohol ;)

ik weet zelf donders goed wat ik doe als ik iets gebruik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:14:
ik

Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 16:40:
Over het algemeen

zie je het verschil :) gaat ook niet over iedereen

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:14:
daar heeft natuurlijk niemand last van met alcohol ;)

ja en ook met autorijden maar daar hebben we het nu niet over
maar we hebben het nu over drug :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:16:
gaat ook niet over iedereen

en het gaat ook niet voor iedereen op dat ze er niet mee om kennen gaan ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:16:
maar we hebben het nu over drug :)

alcohol is drugs ;)

en ga nou niet zeggen dat het niet zo is. de enige reden dat het niet op een opium lijst staat is dat de regeringn er bakken met geld aan verdienen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:19:
en het gaat ook niet voor iedereen op dat ze er niet mee om kennen gaan

wat is je punt?

dat zeg ik juist net, gaat om grotendeels druggebruikers dus niet iedereen

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:19:
alcohol is drugs ;)

en ga nou niet zeggen dat het niet zo is. de enige reden dat het niet op een opium lijst staat is dat de regeringn er bakken met geld aan verdienen

kan wel zo wezen, als men over alcohol praat bedoelen we er drankjes mee
en met drug alles wat je snuift spuit en rookt
Waarschuw beheerder

:lol:

Gebruik wat minder lunachic dan kan je het beter volgen. Zo gebeuren nou ook die ongelukken waar kids het slachtoffer van worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:25:
dat zeg ik juist net, gaat om grotendeels druggebruikers dus niet iedereen

grotendeels van de gebreukers ken er juist wel mee omgaan, alleen de incidenten die er zijn worden altijd groot uit gemeten in de media !
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:25:
kan wel zo wezen, als men over alcohol praat bedoelen we er drankjes mee
en met drug alles wat je snuift spuit en rookt

blijkbaar weet je er weinig vanaf aangezien je drugs ook gewoon ken drinken ;)

voortaan eerst beter research doen ;)
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 18:28:
laatste aanpassing 1 juni 2009 18:31

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:33:
grotendeels van de gebreukers ken er juist wel mee omgaan, alleen de incidenten die er zijn worden altijd groot uit gemeten in de media !

ga je wel eens naar feesten?
zoals grotendeels erbij staat (en grotendeels betekend niet iedereen) noem je dat verantwoordelijk :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:33:
blijkbaar weet je er weinig vanaf aangezien je drugs ook gewoon ken drinken ;)

voortaan eerst beter research doen ;)

blijkbaar schat ik jou niveau te hoog in want ging er vanuit dat een voorbeeld wel voldoende was
om mijn punt duidelijk te maken ipv elke drug en dranksoort per stuk op te noemen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:37:
ga je wel eens naar feesten?

gelukkig pas 17 jaar ;)
zoals grotendeels erbij staat (en grotendeels betekend niet iedereen) noem je dat verantwoordelijk :no:

dan kan je zoveel dingen gaan aankaarten in de maatschappij, mensen moeten eerst eens naar zich zelf kijken en niet telkens met andere bemoeien ;)

dat zou de wereld een stuk beter maken !!
lijkbaar schat ik jou niveau te hoog in want ging er vanuit dat een voorbeeld wel voldoende was
om mijn punt duidelijk te maken ipv elke drug en dranksoort per stuk op te noemen

ga je nou nog onderschijt maken in soorten drank :S

drank en drugs zijn beiden even slecht, en tis maar hoe je er mee omgaat. En IK vind niet als er iets gebeurt door drugs of drank dat je dan niet gelijk iedereen de schuld moet geven. Het is de schuld van degene die iets neemt, dus is het ook zijn verantwoording !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 18:42:
OEPS

wat nou oeps, voorlopig heb jij nog niks zinnigs gezegd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 18:42:
dan kan je zoveel dingen gaan aankaarten in de maatschappij,

klopt, maar nogmaals begon dit gesprek met een opmerking over druggebruikers

ga je nou nog onderschijt maken in soorten drank :S

je dwaalt steeds verder af

En IK vind niet als er iets gebeurt door drugs of drank dat je dan niet gelijk iedereen de schuld moet geven. Het is de schuld van degene die iets neemt, dus is het ook zijn verantwoording !!

zal een ander voorbeeld ernaast leggen...

over het algemeen zijn marokkanen crimineel
zitten zat goeie tussen maar de criminelen vallen meer op

bij druggebruikers vallen ook de meeste op die niet verantwoordelijk zijn
vandaar dat sommige of veel mensen vinden:

over het algemeen zijn druggebruikers niet verantwoordelijk!

de slechte verpesten het voor de goeie ertussen zullen we maar zeggen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat wil je toch niet! Is zo al vermakelijk genoeg als de openingspost niet zo triest is.

Waarschuw beheerder
zoo die pedofielen gaan wel erg ver tegenwoordig... :(
Waarschuw beheerder
dan kan je zoveel dingen gaan aankaarten in de maatschappij, mensen moeten eerst eens naar zich zelf kijken en niet telkens met andere bemoeien

Daar gaan we weer. Sleep er maar weer andere dingen bij. Maar we blijven toch zeker bij het thema?
Jou verantwoordelijk gedrag met drugs.

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens dat je je kind best wel eens een paar seconden uit het oog kan verliezen en geen drugs moet nemen waar je kind bij is, maar totaal oneens dat je helemaal geen drugs zou moeten gebruiken als je kinderen hebt. Mag je dan nooit meer een leuk pleziertje hebben ofzo?! Dat vind ik echt bullshit gelul van (hoogstwaarschijnlijk) niet-ouders.

OT: gelukkig is het kleine mannetje niet in levensgevaar, ik zou me kapot schamen als ik zn ouders zou zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal is lief! op maandag 1 juni 2009 om 18:55:
zoo die pedofielen gaan wel erg ver tegenwoordig...

Zit je wel in de goede toppa? Nice ass trouwens.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Cheetah*** op maandag 1 juni 2009 om 18:57:
Mag je dan nooit meer een leuk pleziertje hebben ofzo?!

Dat heet je verantwoording nemen.
Dat vind ik echt bullshit gelul van (hoogstwaarschijnlijk) niet-ouders.

Over bullshit gesproken. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 18:59:
Zit je wel in de goede toppa?

:lol:

maar totaal oneens dat je helemaal geen drugs zou moeten gebruiken als je kinderen hebt

doe het dan als je een avond gaat stappen en niet als je op vakantie bent met je peuter
vind ik dan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 19:07:
doe het dan als je een avond gaat stappen en niet als je op vakantie bent met je peuter
vind ik dan

Typies zo'n opmerking van ouders die hun kind voor galg en rad laten opgroeien. Verantwoordelijkheidsgevoel is bij soort mensen waardeloos gezien hun opmerkingen.

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens dat je je kind best wel eens een paar seconden uit het oog kan verliezen en geen drugs moet nemen waar je kind bij is, maar totaal oneens dat je helemaal geen drugs zou moeten gebruiken als je kinderen hebt. Mag je dan nooit meer een leuk pleziertje hebben ofzo?! Dat vind ik echt bullshit gelul van (hoogstwaarschijnlijk) niet-ouders.

Ja ook een zeikerd zonder kinderen: maar als je gebruikt en je laat je shit liggen zodat je kinderen erbij kunnen als jij uit je koekie bent dan vind ik dat op zijn minst niet echt slim of verantwoord....

Jongens in dit geval is 1 en 1 echt 2 hoor... Als je kind naar word en afgevoerd word naar het ziekenhuis en het kindje zou het buiten jou zicht hebben genomen dat gaat geen ouder uit van drugs.. Dus die gasten zaten zelf lekker te afteren, kind word wakker en neemt een slok!! Zoiets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 1 juni 2009 om 18:55:
Daar gaan we weer. Sleep er maar weer andere dingen bij. Maar we blijven toch zeker bij het thema?
Jou verantwoordelijk gedrag met drugs.

:gaap: stel je voor dat iemand aan je biertje zit

Wel afgeven op andere, maar ojee als iemand iets zegt wat niet in straat je past

ik heb hier verder niks aan toe te voegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spangen op maandag 1 juni 2009 om 19:38:
Zoiets?

Wachten we maar eens af wat er is gebeurd.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 19:46:
Wel afgeven op andere, maar ojee als iemand iets zegt wat niet in straat je past

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 19:46:
ik heb hier verder niks aan toe te voegen

Een kind van die leeftijd verlies je niet uit het oog. En zeker niet in een vakantiepark. Ik heb zelf een kind uit het water gehaald wat op de bodem lag met de ogen wijd open en het water zag je zo naar binnen lopen. De ouders zaten niet op te letten en een boek en de krant te lezen. Gelukkig is het goed afgelopen. Mensen willen een hoop feesten drugs en kinderen maar als ouder moet je verantwoordig nemen. Het is het een of het ander.

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Laat je zooi dan ook niet in bereik van de kleine liggen. Waarom gebruik je überhaupt nog zooi als je kids hebt? :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jœy [Blames] op maandag 1 juni 2009 om 21:49:
Waarom gebruik je überhaupt nog zooi als je kids hebt?

junkies :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:d

Waarschuw beheerder
Misschien wou dat kind gewoon keer experimenteren. Zou toch ook kunnen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zeg: zonde van de G!

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarom niet? Je mag toch ook nog wel een keer stappen als je kids hebt? Of drinken? Of roken? Of vet eten? Of neuken ofzo? Mag dat ook allemaal niet meer? Of het slim is om mee te nemen op vakantie is een tweede. Of sowieso om het in huis te hebben. Je kan er donder op zeggen dat zoiets een keer fout gaat. Maar buiten de deur moet geen probleem zijn. Oppas voor het kind en knallen met die handel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 juni 2009 om 00:14:
Waarom niet? Je mag toch ook nog wel een keer stappen als je kids hebt? Of drinken? Of roken? Of vet eten? Of neuken ofzo? Mag dat ook allemaal niet meer? Of het slim is om mee te nemen op vakantie is een tweede. Of sowieso om het in huis te hebben. Je kan er donder op zeggen dat zoiets een keer fout gaat. Maar buiten de deur moet geen probleem zijn. Oppas voor het kind en knallen met die handel.

Misschien met mate ja. Maar niet dusdanig dat je je flesje GHB laat rondslingeren en je kind ervan kan nemen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jœy [Blames] op dinsdag 2 juni 2009 om 00:47:
Maar niet dusdanig dat je je flesje GHB laat rondslingeren en je kind ervan kan nemen.

Ja maar dat zeg jij niet. Jij zegt dit:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 23:07:
Misschien wou dat kind gewoon keer experimenteren. Zou toch ook kunnen?

Als je straks kinderen hebt stop je die maar eens voor het experiment vol met G.
Waarom niet? Je mag toch ook nog wel een keer stappen als je kids hebt?

Je probeert de zaak uit zijn verband te trekken.
Laat je zooi dan ook niet in bereik van de kleine liggen. Waarom gebruik je überhaupt nog zooi als je kids hebt?

Je vraag is terecht.
Uitspraak van Jœy [Blames] op dinsdag 2 juni 2009 om 00:47:
Misschien met mate ja.

En hier krabbel je terug naar een opmerking.

Mag dat ook allemaal niet meer?

Jij mag wel natuurlijk. Fuck wat kids en stop je lekker vol. (y)

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of jullie het door hebben hoor? Maar het is ONBEKEND hoe het kindje de drugs binnen heeft gekregen. Dus wie weet zijn het niet eens de ouders geweest :loser:

Om even te reageren op de hele discussie hierboven..
Ik vind dat je als ouders zijnde heus nog wel een keer mag drinken, blowen of wat voor drugs je ook wilt gebruiken.. maar NIET als je kinderen in de buurt zijn! Regel dan een oppas of laat ze logeren bij opa & oma. Je hebt nou eenmaal kinderen, en je kán dan niet meer doorgaan met leven zoals je dat deed toen je nog geen kinderen had.

Stel kinderen gewoon niet bloot aan drank/drugs, waarom wil je het risico nemen dat je kind wél een keer je drugs vind en een overdosis neemt of whatever? Dát is inderdaad onverantwoordelijk. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 16:34:
Ben zelf ook van mening als je gebruikt en je kinderen heb je het extra goed moet opbergen

gewoon een goede kluis met slot en de sleutel daarvan op een verborgen plek bewaren.....en idd, natuurlijk niet gaan gebruiken waar je kids bij zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 08:51:
Ik weet niet of jullie het door hebben hoor? Maar het is ONBEKEND hoe het kindje de drugs binnen heeft gekregen. Dus wie weet zijn het niet eens de ouders geweest :loser:

Om even te reageren op de hele discussie hierboven..
Ik vind dat je als ouders zijnde heus nog wel een keer mag drinken, blowen of wat voor drugs je ook wilt gebruiken.. maar NIET als je kinderen in de buurt zijn! Regel dan een oppas of laat ze logeren bij opa & oma. Je hebt nou eenmaal kinderen, en je kán dan niet meer doorgaan met leven zoals je dat deed toen je nog geen kinderen had.

Stel kinderen gewoon niet bloot aan drank/drugs, waarom wil je het risico nemen dat je kind wél een keer je drugs vind en een overdosis neemt of whatever? Dát is inderdaad onverantwoordelijk. :yes:

Het is het meest voor de hand liggende. De schoonmaaksters in zo'n vakantiepark gaan vrijwel altijd overal langs. Zoiets mis je niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jœy [Blames] op dinsdag 2 juni 2009 om 09:09:
Het is het meest voor de hand liggende. De schoonmaaksters in zo'n vakantiepark gaan vrijwel altijd overal langs. Zoiets mis je niet.

Het is een aanname, geen feit. Dus we kunnen hier wel die ouders de grond in boren.. Maar volgens mij komen er ook jongeren in vakantieparken? Wie weet is er iets rondgeslingert? Vind het erg makkelijk om te zetten dat het waarschijnlijk de ouders zijn geweest die niet op hun spullen hebben gelet. Het kunnen zoveel oorzaken geweest zijn.

Waarschuw beheerder
gewoon GHB verbannen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 09:30:
gewoon GHB verbannen

:D
Waarschuw beheerder
Beter gebruik je gewoon helemaal geen harddrugs als je kinderen hebt. Dat kon je mooi voor die tijd doen. (y) (ik zal wel een ouderwetse vrouw zijn met die dingen)

ALS de ouders hier iets mee te maken hebben hoop ik dat ze hun lesje hebben geleerd (het zal dan nog een hele lange staart krijgen, denk aan jeugdzorg, kb e.d.).

Trouwens....ken er hier op pf ook 1 die samen met haar vriendje aan de harddrugs zit. Samen een paar lijnen wegwerken van de tafel (terwijl hun kind voor de buis hangt) waar hun kindje een half uur later zijn chippies van eet. Vind het echt een wonder dat daar nog nooit zoiets als dit is gebeurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 2 juni 2009 om 10:01:
Beter gebruik je gewoon helemaal geen harddrugs als je kinderen hebt. Dat kon je mooi voor die tijd doen

beetje bekrompen hoor :flower:
zolang je je zooi goed weg houdt voor je kids en alleen op feesten gebruikt, zie ik er geen probleem in
geraniums kan altijd nog als je 80 bent ;-)

Samen een paar lijnen wegwerken van de tafel (terwijl hun kind voor de buis hangt) waar hun kindje een half uur later zijn chippies van eet.

dat is idd wel belachelijk en dit soort mensen mag van mij best een bezoekje krijgen van Jeugdzorg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op dinsdag 2 juni 2009 om 10:47:
zolang je je zooi goed weg houdt voor je kids en alleen op feesten gebruikt, zie ik er geen probleem in
geraniums kan altijd nog als je 80 bent

Je gaat van het ene uiterste in het andere uiterste.

Ik ben tegen ouderschap en drugsgebruik. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ieder zijn ding toch?

Ik gebruik geen drugs meer sinds ik kids heb en het gaat dan ook zwaar tegen mijn principes in als ouders dat wel doen.

Verder moet iedereen dat lekker zelf weten wat hij/ zij doet als ouder. Ik doe het op mijn manier. Heb nu ook lol, alleen zonder drugs. :-)

:flower:

Uitspraak van Venusss op dinsdag 2 juni 2009 om 10:47:
dat is idd wel belachelijk en dit soort mensen mag van mij best een bezoekje krijgen van Jeugdzorg

Ja, het is wachten tot er iemand een melding van maakt bij de jeugdzorg want op deze manier komt er geen einde aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 2 juni 2009 om 06:15:
Als je straks kinderen hebt stop je die maar eens voor het experiment vol met G.

Waarom?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 2 juni 2009 om 10:55:
Ik ben tegen ouderschap en drugsgebruik.

(y)

Waarschuw beheerder
je kan er maar niet vroeg genoeg bij wezen:p
beetje dom van de gene die het heeft laten slingeren helemaal als er peuters bij zijn:s

Waarschuw beheerder
(ik zal wel een ouderwetse vrouw zijn met die dingen)

vind ik niet, ben het helemaal met je eens.
Als je aan kinderen begint moet je je verantwoordelijkheid nemen. Het gebruiken van harddrugs past daar dus zeer zeker niet bij. Niet alleen ben je een superslecht voorbeeld voor je kind (ook als je het doet waar ze niet bij zijn), maar het is ook een groot risico voor je gezondheid. Als je alleen voor jezelf hoeft te zorgen, moet je dat lekker zelf weten, maar niet als je de zorg voor een kind hebt. En als je de drugs niet kan laten staan voor je kind, of als je niet "jong en gezellig" kan zijn zonder drugs, dan ben je in mijn ogen een trieste, zwakke persoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 14:01:
Als je aan kinderen begint moet je je verantwoordelijkheid nemen. Het gebruiken van harddrugs past daar dus zeer zeker niet bij. Niet alleen ben je een superslecht voorbeeld voor je kind (ook als je het doet waar ze niet bij zijn), maar het is ook een groot risico voor je gezondheid. Als je alleen voor jezelf hoeft te zorgen, moet je dat lekker zelf weten, maar niet als je de zorg voor een kind hebt. En als je de drugs niet kan laten staan voor je kind, of als je niet "jong en gezellig" kan zijn zonder drugs, dan ben je in mijn ogen een trieste, zwakke persoon

:respect:

Waarschuw beheerder
Als je aan kinderen begint moet je je verantwoordelijkheid nemen. Het gebruiken van harddrugs past daar dus zeer zeker niet bij. Niet alleen ben je een superslecht voorbeeld voor je kind (ook als je het doet waar ze niet bij zijn), maar het is ook een groot risico voor je gezondheid. Als je alleen voor jezelf hoeft te zorgen, moet je dat lekker zelf weten, maar niet als je de zorg voor een kind hebt. En als je de drugs niet kan laten staan voor je kind, of als je niet "jong en gezellig" kan zijn zonder drugs, dan ben je in mijn ogen een trieste, zwakke persoon.

idd ben ik het mee eens;)
Waarschuw beheerder
Je gaat van het ene uiterste in het andere uiterste.

misschien wel een beetje, maar jij zei
Dat kon je mooi voor die tijd doen

ikzelf heb het feesten pas laat "ontdekt" door omstandigheden....dus mijn kans is dan "geweest"?

tuurlijk moet ieder het voor zich weten en ik heb dan ook respect voor jouw keuze, maar ik heb persoonlijk geen moeite met ouders die zo nu en dan een keer een halfje ofzo :xtc: gebruiken op een feest
uiteraard op zo'n veilig mogelijke manier, wat bv een test kan zijn voor je spul, je spul in een kluis bewaren etc :flower:
Waarschuw beheerder
Beter gebruik je gewoon helemaal geen harddrugs als je kinderen hebt.

GHB is een softdrug...

In het voorjaar van 2002 is internationaal afgesproken dat GHB op lijst IV van het Verdrag inzake Psychotrope Stoffen wordt geplaatst. Nederland is verplicht om de wetgeving daaraan aan te passen. Op 26 april 2002 heeft het kabinet daarom besloten GHB op lijst II van de Opiumwet te plaatsen. Dit betekent hetzelfde wettelijke regime als voor cannabis.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

ja lekker achter de geraniums zitten :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=450 height=532 cacheid=000021560000432e2710bf601a02823cd5]http://www.apollyon.nl/ghb_bottle2.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
Beter gebruik je gewoon helemaal geen harddrugs als je kinderen hebt. Dat kon je mooi voor die tijd doen. (ik zal wel een ouderwetse vrouw zijn met die dingen)

Zullen de gebruikers natuurlijk niet eens zijn. Maar je hebt gewoon gelijk.

Als je aan kinderen begint moet je je verantwoordelijkheid nemen.

Toch nog mensen met verstand! (y)

Waarschuw beheerder
Ik gebruik geen drugs meer sinds ik kids heb en het gaat dan ook zwaar tegen mijn principes in als ouders dat wel doen.

Verder moet iedereen dat lekker zelf weten wat hij/ zij doet als ouder. Ik doe het op mijn manier. Heb nu ook lol, alleen zonder drugs.

Jij neemt tenminste je verantwoording zouden vele een voorbeeld aan kunnen nemen! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 2 juni 2009 om 16:56:
GHB is een softdrug...

onder welke steen kom jij vandaan hey:frusty:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 juni 2009 om 17:21:
ja lekker achter de geraniums zitten

nee ze heeft gelijk, waarom zou je nog drugs gebruiken als je kinderen hebt??
je hebt dan jaren lang drugs kunnen gebruiken dus zie er dan het nut niet van in om dan nog te blijven gebruiken als je kinderen hebt.
of je moet geen kinderen nemen en lekker door blijven gebruiken tot je achter de geraniums beland(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 20:03:
onder welke steen kom jij vandaan hey

Kun je lezen? Het staat er toch onder? :loser:

http://www.trimbos.nl/Downloads/NDM/11-Bijlagen.pdf pagina 12
of hier de hele wettekst: http://www.st-ab.nl/wetten/0218_Opiumwet.htm

je hebt dan jaren lang drugs kunnen gebruiken dus zie er dan het nut niet van in om dan nog te blijven gebruiken als je kinderen hebt.

Dus als je kinderen hebt is je leuke leven voorbij? Jammer voor je, jij bent echt honderd jaar te laat geboren... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of je moet geen kinderen nemen en lekker door blijven gebruiken tot je achter de geraniums beland(Y)

jullie zijn echt saaie mensjes :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 juni 2009 om 22:41:
jullie zijn echt saaie mensjes

idd ;-)

Waarschuw beheerder

als je niet kan feesten zonder drugs ben je pas saai ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 2 juni 2009 om 21:13:
Dus als je kinderen hebt is je leuke leven voorbij?

dt zeg ik niet.
maar als je kinderen hebt en gewoon door blijft gaan met drugs ben je voor mij waardeloze ouders(Y)
dan moet je niet aan kinderen beginnen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 22:33:
Als ik kinderen krijg ga ik ze lekker op jonge leeftijd leren blowen, heb ik tenminste een chille puber thuis ipv zon rellende Beetje GHB op zn tijd kan vast ook geen kwaad

stumpert:looser:

Uitspraak van raymond1981 op dinsdag 2 juni 2009 om 20:03:
of je moet geen kinderen nemen en lekker door blijven gebruiken tot je achter de geraniums beland

jullie zijn gestoorde mensen en geen kinderen waard(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 12:54:
jullie zijn gestoorde mensen en geen kinderen waard

Wie ben jij om te bepalen of zij kinderen waard zijn? Dus als je af en toe een stickie rookt, of misschien wat harders.. Ben je meteen een slechte ouder? Hou je dan niet van je kind? Vind het zo een onzin! Jouw ouders dronken/drinken toch ook weleens een biertje? Of dat is natuurlijk weer iets HEEL anders.. YEAH RIGHT. Iedereen zijn eigen ding, ik ben niet voor drugsgebruik als je kinderen hebt maar ook niet tegen. Als je die troep niet in huis hebt, en op het moment zelf haalt.. + oppas of dergelijke voor je kind.. Waarom zou je dan niet een avondje mogen chillen met je partner/vrienden? Of je nou 25 bent of 45. *Let wel; ik zal later nooit drugs gebruiken in de buurt van mijn (eventuele :P) kind, maar ik zal het heus nog weleens doen (met name stickie roken).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 14:50:
Wie ben jij om te bepalen of zij kinderen waard zijn? Dus als je af en toe een stickie rookt, of misschien wat harders.. Ben je meteen een slechte ouder? Hou je dan niet van je kind? Vind het zo een onzin! Jouw ouders dronken/drinken toch ook weleens een biertje? Of dat is natuurlijk weer iets HEEL anders.. YEAH RIGHT. Iedereen zijn eigen ding, ik ben niet voor drugsgebruik als je kinderen hebt maar ook niet tegen. Als je die troep niet in huis hebt, en op het moment zelf haalt.. + oppas of dergelijke voor je kind.. Waarom zou je dan niet een avondje mogen chillen met je partner/vrienden? Of je nou 25 bent of 45. *Let wel; ik zal later nooit drugs gebruiken in de buurt van mijn (eventuele ) kind, maar ik zal het heus nog weleens doen (met name stickie roken).

mee eens ;-)
Waarschuw beheerder
als dit de schuld is van de ouders, spullen laten slingeren of wat dan ook vind ik deze mensen persoolijk ook niet echt een kind waard.
je moet het gewoon niet in het bij zijn van van je kinderen gebruiken of in de buurt hebben liggen.
echt heel slecht!

maar als je kinderen hebt en gewoon door blijft gaan met drugs ben je voor mij waardeloze ouders
dan moet je niet aan kinderen beginnen

maar dit vind ik dus wel onzin.
ik heb ook vrienden met kinderen etc, en die ouders gaan ook nog wel eens af en toe naar een feestje.
de kids zijn op zondag gewoon lekker bij opa en oma.
maar om nou te zeggen dat het slechte ouders zijn, nou nee.

Waarschuw beheerder
Dit jochie heeft later wel brute verhalen :P

"ach dat is niks toen ik 2 was zat ik al aan de ghb"
Hij wordt de gangster van de basisschool jwt
Waarschuw beheerder
<<<<
trieste, zwakke persoon

waardeloze ouders

gestoorde mensen en geen kinderen waard

YIEHAAAAA volgende week Defqon: zwanger en dus NUCHTER nog steeds lol hoor!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
die is er vroeg bij
Waarschuw beheerder
De politie heeft een 25-jarige man aangehouden in zijn vakantiewoning op een recreatiepark in Ommel. Het gaat om de de vader van de 2-jarige peuter die begin deze maand onwel werd na inname van de drug GHB.

In de woning vond de politie een hoeveelheid GHB, 14 XTC-pillen en 20 gram softdrugs. Alle drugs zijn in beslag genomen. I

n het onderzoek naar de inname van GHB door de peuter gaat de politie vooralsnog niet uit van opzet. Het jongetje heeft vermoedelijk door onoplettendheid de drug in handen gekregen en per ongeluk ingenomen.

De 25-jarige man is woensdag voor verder onderzoek in verzekering gesteld.

Waarschuw beheerder
Dit stond op teletekst ja, anderhalve week terug. het ging zo:

'Een 2-jarig jongetje is maandagochtend met spoed in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij op een vakantiepark in Ommel de partydrug GHB had binnengekregen. GHB wordt in het uitgaansleven gebruikt om mensen mee te drogeren.'

OF het is gewoon een drug die net als alle andere drugs wordt gebruikt om van te GENIETEN!? Ik kan me zo kapot ergeren aan de berichtgeving af en toe. Vrijwel alle mensen die zo'n bericht lezen gaan er vervolgens vanuit dat GHB voornamelijk wordt gebruikt om mensen mee te drogeren... Iets dat in de praktijk vrijwel nooit voorkomt.

ZUCHT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 17:54:
ZUCHT

Ja inderdaad daar kan ik ook zooo moe van worden... Dit is slecht, dat is slecht, drugs are badddddd :S

Zo krijgt iedereen een lekker slecht beeld van drugs, terwijl het een enorm geestverruimend, ontspannend, relaxt en lekker kan zijn.

Laat die mensen toch...

OT: Het is natuurlijk niet verstandig van die ouders om het spul zo dicht bij hun kind te laten rondslingeren, ik weet niet
hoe het nu met hem gaat maar ik hoop dat het goed afgelopen is!
Waarschuw beheerder
Het gaat niet over goed of slecht van gebruik..

Het gaat over vreselijk onverantwoordelijk egoïstisch gedrag van de ouders
Waarschuw beheerder
En het meest voor de hand liggende is bevestigd. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spangen op woensdag 10 juni 2009 om 17:47:
De politie heeft een 25-jarige man aangehouden in zijn vakantiewoning op een recreatiepark in Ommel. Het gaat om de de vader van de 2-jarige peuter die begin deze maand onwel werd na inname van de drug GHB.

In de woning vond de politie een hoeveelheid GHB, 14 XTC-pillen en 20 gram softdrugs. Alle drugs zijn in beslag genomen. I

n het onderzoek naar de inname van GHB door de peuter gaat de politie vooralsnog niet uit van opzet. Het jongetje heeft vermoedelijk door onoplettendheid de drug in handen gekregen en per ongeluk ingenomen.

De 25-jarige man is woensdag voor verder onderzoek in verzekering gesteld.

De :looser:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het gewoon een gabberbaby was :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 13:23:
Ik denk dat het gewoon een gabberbaby was

Zo vroeg al aan het gabberen?
Waarschuw beheerder
Leuk artikeltje over de sprookjes die over ghb de rondte gaan in de media:
http://www.wapexpress.nl/3.0/?p=77
Waarschuw beheerder
Beter gebruik je gewoon helemaal geen harddrugs als je kinderen hebt. Dat kon je mooi voor die tijd doen. (ik zal wel een ouderwetse vrouw zijn met die dingen

Mee eens
Uitspraak van Venusss op dinsdag 2 juni 2009 om 16:49:
ikzelf heb het feesten pas laat "ontdekt" door omstandigheden....dus mijn kans is dan "geweest"?

Je kan toch best naar feesten gaan als je een kind heb? alleen snap niet waarom je niet naar feesten kan gaan zonder drugs.

Iemand is saai als hij of zij geen drugs gebruikt?
Dus iemand die naar een feest gaat met drugs is retegezellig?
en op het zelfde feest zonder drugs is dodelijk saai?Of wat bedoel je er nou eigenlijk mee?

En hoe doe je dat later als je kinderen in de pubertijd zitten? Mogen ze dan ook drugs gebruiken? Of is het dan ouders wel maar kind niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 11 juni 2009 om 14:45:
En hoe doe je dat later als je kinderen in de pubertijd zitten? Mogen ze dan ook drugs gebruiken? Of is het dan ouders wel maar kind niet?

Als het een zoon is wel, een dochter niet. (Y) :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 2 juni 2009 om 06:15:
Je probeert de zaak uit zijn verband te trekken.

nee dat is precies van jij nu doet

Waarschuw beheerder
of je moet geen kinderen nemen en lekker door blijven gebruiken tot je achter de geraniums beland

als je een oppas regelt en een keertje uitgaat waarom zou je dan niet eens in de zoveel tijd bv mdma mogen pakken? Als moeders/vaders daar behoefte aan hebben dan vind ik dat daar niets op tegen is. En al helemaal niet met GHB! Jullie zijn een beetje hypocriet.. GHB als zware drugs zien, en pappie en mammie mogen natuurlijk wèl wanneer ze willen bier en wijn drinken :looser:

Waarschuw beheerder
RengdengdengDamn!(H)
Dat kind is vroeg begonnen aan zn carriere als nachtappotheker!:O:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lekker toch?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 11:33:
als je een oppas regelt en een keertje uitgaat waarom zou je dan niet eens in de zoveel tijd bv mdma mogen pakken? Als moeders/vaders daar behoefte aan hebben dan vind ik dat daar niets op tegen is. En al helemaal niet met GHB! Jullie zijn een beetje hypocriet.. GHB als zware drugs zien, en pappie en mammie mogen natuurlijk wèl wanneer ze willen bier en wijn drinken :looser:

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spangen op woensdag 10 juni 2009 om 17:47:
een hoeveelheid GHB, 14 XTC-pillen en 20 gram softdrugs. Alle drugs zijn in beslag genomen

Ik zeg: balen

Waarschuw beheerder
Beter gebruik je gewoon helemaal geen harddrugs als je kinderen hebt. Dat kon je mooi voor die tijd doen. (y) (ik zal wel een ouderwetse vrouw zijn met die dingen)

ALS de ouders hier iets mee te maken hebben hoop ik dat ze hun lesje hebben geleerd (het zal dan nog een hele lange staart krijgen, denk aan jeugdzorg, kb e.d.).

Beter maak je helemaal niet schoon als je kinderen hebt. Want je wil toch niet dat je kind een fles schoonmaakmiddel aan zijn mondje zet? Of zou je het gewoon opbergen? Nee, geen risico nemen :[
Waarschuw beheerder
Blijkt maar weer dat de jeugd veel teveel zakgeld krijgt...
Waarschuw beheerder
ja lekker achter de geraniums zitten

Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 2 juni 2009 om 21:13:
Dus als je kinderen hebt is je leuke leven voorbij?

Toch grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je "leuke" leven voorbij is als je kinderen hebt.
Best sneu dat je drugs nodig hebt om zo lol te kunnen hebben.
Ik ben toch maar gezegend met het feit dat ik de grootste lol heb zonder drugs. Als ik alles zo eens na lees ben ik een hele grote uizondering. (l)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 11:33:
als je een oppas regelt en een keertje uitgaat waarom zou je dan niet eens in de zoveel tijd bv mdma mogen pakken? Als moeders/vaders daar behoefte aan hebben dan vind ik dat daar niets op tegen is. En al helemaal niet met GHB! Jullie zijn een beetje hypocriet..

Joh, waar maak jij je druk om? Ik vind het niet kunnen, jij wel. Klaar, we hebben hier een meningsverschil.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 23 juni 2009 om 16:03:
Toch grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je "leuke" leven voorbij is als je kinderen hebt.
Best sneu dat je drugs nodig hebt om zo lol te kunnen hebben.
Ik ben toch maar gezegend met het feit dat ik de grootste lol heb zonder drugs.

Beetje same old dit... Anti-drugs argument is altijd "zielig als je geen lol kan hebben zonder drugs" en pro is dan altijd "ik kan lol hebben zonder drugs, maar ik vind het af en toe ook leuk los te gaan met drugs" :gaap: gaan we weer.

Zeg dan gewoon dit:

Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 23 juni 2009 om 16:03:
Joh, waar maak jij je druk om? Ik vind het niet kunnen, jij wel. Klaar, we hebben hier een meningsverschil.