Partyflock

Forumonderwerp · 1061567
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 mei 2009 om 15:34:
beantwoord jij de vraag niet met je profielnaam?

haha ik schep nie op ! ik ben wel trots op mijn meisies
Waarschuw beheerder
als je geld zat hebt of je kunt je eigen reden waarom zou je dan nog werken.maar als je elke maand in de stress zit hoe je de maand door moet komen dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig want je hebt een kind en daar zul altijd je best voor moeten blijven doen want het is gewoon een grote verantwoordelijkheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mama1987 op donderdag 28 mei 2009 om 18:54:
en tienermoeders.. er lopen er hier op flock ook een paar en die beweren allemaal keihard dat zij al weten hoe ze moeten opvoeden.. terwijl ze zelf nog kind zijn .. triest is het. wart een gelul dus dit he ik ben nu zelf 21 2 kids en het woord tiener moeder past gewoon niet wat denkje dat wij als jongen moeders onze kinderen niet op kunnen voeden !!!!!! eg zoo niet waar dusssss jong moeder zijn heeft veel voordelen hoor .bervoorbeeld als de kids naar school gaan kunen wij fultime werken zonder onder broken te worden door een zwangerschap .beter dan een moeder heben van in de veertig .ik ben een trotse jonge moeder

maar volgens mij je basisschool niet eens afgemaakt als ik dat zo bekijk :X
Waarschuw beheerder
Vind dat een ieder dat voor zich moet wezen. Vind het wel een leuke ontwikkeling dat er ook veel mannen zijn die tegenwoordig een dag minder gaan werken :cheer:...

Zelf werk ik 4 volle dagen, het 1ste jaar 5, maar dat is iets te veel als alleenstaande moeder;)!

voordeel van werken vind ik (en dan kijk ik puur naar de nietwerkende moeders in mijn omgeving) dat ik niet elk dubbeltje hoef om te draaien en zo nu en dan wat extra's voor me kleine meid kan doen.

Denk overigens dat mijn dochter ook niet gelukkig zou worden van altijd alleen met mij thuis zitten, als ik niet werkte kon ik ook geen auto betalen en had ik ook niet het formaat huis wat ik nu heb.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 14:28:
BTW, ik begin pas aan kinderen als ik mijn schaapjes op het droge heb, en de persoonlijke situatie zich daarvoor leent. Tuurlijk kunnen er altijd dingen gebeuren die roet in het eten gooien, en dan moet je creatief zijn. Maar waar ik tegen te hoop loop is de verheelijking van de kinder dag opvang. Dat stond ook in mijn eerste post. Als je die goed leest, veroordeel ik enkel de moeders die doen alsof de kdv BETER is dan het kind zelf op te voeden. Een kdv is een oplossing voor een probleem, maar zeker niet ideaal. ideaal is zelf je kinderen opvoeden. Veel moeders werken voor hun eigenwaarde en zelfbeeld en sociale contacten. ik vind dat een verkeerde beweegreden om kinderen op een kdv te pleuren. Als je anders in de bijstand zit, dan is het een ander verhaal, en daar heb ik dan ook neits van gezegd. Zo slim ben ik dan ook wel weer, en dat viel jou ook op. Ik blijf het fijn vinden dat je me slim vind.

Wat ben jij een bekrompen figuur joh:/... in welk jaartal ben je geboren , 1930 ofzo? Moeders die werken voor hun eigenwaarde? Werken voor je sociale contacten? Weet niet wie dat doen, maar ik werk gewoon voor me centen en omdat ik werken leuk vind:cheer:! Eigenwaarde en sociale contacten heb ik ook wel zonder werk, heb ik voordat ik moeder werd al opgebouwd;)....

En waarom moet de moeder thuis gaan zitten? En sinds wanneer zijn KDV's niet goed? Jij denkt werkelijk dat het beter is voor een kind om altijd thuis te zitten? Zal je lekkere sociale kinderen krijgen, die alleen maar naar jou snufferd hebben gekeken...

Blijf het voor iedereen een eigen keuze vinden, maar ga niet net doen of een werkende moeder iets aan het compenseren is.... Ik durf wel een wedje te maken, dat ondanks dat de vader en ik niet meer bij elkaar zijn en ondanks dat ik 4 dagen werk... Wij het verdomd goed geregeld hebben met ons kind, en dat het een heel gelukkig meisje is.... Spreek jou nog wel eens x als je kindjes hebt...probeer ze er 1st maar eens uit te persen...kijken of je dan nog steeds zo denkt8)!
Waarschuw beheerder
voor mij is de ideale situatie dat er 2 parttime werken + paar dagen KDV.. zelf je kind opvoeden is zeker beter dan KDV maar vind het wat kort door de bocht die taak op de vrouw af te schuiven :/

maar goed, dingen lopen nooit ideaal.. mn zoontje 4 á 5 dagen op het KDV en dat vind ik wel jammer (hij vind het zelf wel leuk hoor), maar het is gewoon teveel..

maargoed, mn ex (zijn moeder) gaat naar school en ik werk 30 uur (4 dagen).. moet wel het dak boven mn hoofd kunnen betalen :lol:

dat krijg je als je het alleen moet doen en geen partner hebt waarmee je dingen kan afstemmen.. shit happens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 15:13:
voor mij is de ideale situatie dat er 2 parttime werken + paar dagen KDV.. zelf je kind opvoeden is zeker beter dan KDV maar vind het wat kort door de bocht die taak op de vrouw af te schuiven

HULDE B)
Waarschuw beheerder
ik vind het heerlijk om 2 dagen te werken,even iets anders dan alleen moederen. Daardoor heb ik meer energie om mijn kind erna weer de volle 100% aandacht te geven. tevens werk ik iedere avond als mijn kind op bed ligt.

Mijn mening wat betreft ouders die fulltime werken,PRIMA als het noodzaak is maar zorg ervoor dat je kind er niet de dupe van word....je kind iedere dag van 8.00 tot 19.00 ergens heen stoppen is naar mijn mening niet echt goed! neem dan geen kinderen..
Waarschuw beheerder
Gewoon blijven werken (Y)

welliswaar iets minder, 24uur ofzo, maar als de blagen wat ouder zijn kan de vrouw best wel weer 32uur gaan werken :)

Waarschuw beheerder
ik werk ook alleen in de morgen de rest van de dag ben ik bij mij kereltje van 2!! hij zit nu op de cresche maar zorg wel dat ik er altijd ben. zo was mij moeder er voor mij . en ik nu voor mij zoontje!
Waarschuw beheerder
DE vrouw....:-s klinkt niet bijzonder vrouwvriendelijk Duizel ;-)...of wij vrouwen dan wel weer van onze luie reet af kunnen komen en niet zo moeten zeiken!
Vergeet niet wat wij zoal op een dag doen:kindje verzorgen,huishouden (dus ook JOUW ondergoed wassen,JOUW plee boenen waar voornamelijk mannelijke pisresten aan hangt! etc. etc)eten maken,afruimen,kind weer naar bed en dan zoals ik een studie erbij en s`avonds tot 22.00 werken....hoef geen veer in mn reet maar wil het toch wel ff kwijt. en ik denk dat de gemiddelde vrouw zo wel leeft anno 2009.