Partyflock

Forumonderwerp · 1061326
Waarschuw beheerder
DEN HAAG - De regeringspartij ChristenUnie wil dat er een grens wordt gesteld aan het volume waarmee disco's en clubs muziek draaien.

Ook moet er een geluidsbegrenzer komen op mp3-spelers. De Tweede Kamerfractie vindt de maatregelen nodig om de toenemende gehoorschade onder jongeren een halt toe te roepen.

De ChristenUnie noemt gehoorschade door te harde muziek ''een sluimerend gezondheidsprobleem'' en vindt dat zowel personeel als uitgaanspubliek bescherming hiertegen verdient.

Maatregelen

De coalitiefractie heeft minister Ab Klink (Volksgezondheid) vrijdag gevraagd wettelijke maatregelen te nemen omdat de uitgaansbranche zelf onvoldoende ingrijpt.

De Kamerleden Joël Voordewind en Esmé Wiegman willen daarnaast dat Klink met de fabrikanten van mp3-spelers gaat praten over de mogelijkheden om geluidsbegrenzers op de muziekapparaten te zetten.

© ANP

http://www.nu.nl/algemeen/1967819/christenunie-wil-volume-discotheken-aanpakken.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 22 mei 2009 om 12:40:
Ook moet er een geluidsbegrenzer komen op mp3-spelers.

zit er al op...
Waarschuw beheerder
Tuurlijk.... ze hadden alweer 2dgn niets doms uitgebracht werd weer is tijd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Bemoeials

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil graag voorstellen dat er geloofsbegrenzers komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het volgende betutelend idee van ze na het rook verbod..
benieuwd wat nu weer het volgende wordt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op vrijdag 22 mei 2009 om 12:47:
benieuwd wat nu weer het volgende wordt..

2 biertjes max per persoon :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk dat de volgende de sluitingstijden gaan worden

alle kroegen en discotheken moeten om 12 uur snachts de deuren sluiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 22 mei 2009 om 12:49:
2 biertjes per avond per persoon

eerder per week denk ik dan..
als ze het niet gewoon helemaal willen verbieden..

De SGP en ChristenUnie in Rijssen-Holten willen een verbod op het festival Els Rock dat op 26 augustus in Rijssen gepland staat. Op dat festival worden Suffocation, Sun Caged en Holy Moses verwacht. De twee politieke partijen hebben de afgelopen week schriftelijke vragen over de verleende vergunning gesteld aan de verantwoordelijk wethouder Wim Stegeman (CDA). De SGP en ChristenUnie willen dat het college het evenment verbiedt op basis van een in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) opgenomen vloekverbod.

bron: http://www.musicfrom.nl/magazine/nieuws/22224/sgp-en-christenunie-willen-verbod-festival-in-rijssen.html

Waarschuw beheerder
hilarisch

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van arj@n op vrijdag 22 mei 2009 om 12:55:
vloekverbod.

:lol: :lol:
:roflol: :roflol:

maar goed, hoe retarted kun je zijn man..
De helft van het aanwezige publiek op dance feesten zit er vol op, en dan komt zo'n achterlijke suck up(want dat is Rouvoet) met een plan om de vrijheid van het maken van je eigen keuze te beperken.

Maar goed, wat verwacht je anders van een stel kortzinnige gelovigen die niet eens hun eigen leven kunnen leiden.
Waarschuw beheerder
donateur
Lang leve de illegale feestjes :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowan op vrijdag 22 mei 2009 om 13:14:
Lang leve de illegale feestjes

die er alleen maar meer van zullen komen, hoe meer je iets verbied (zie drooglegging)
Waarschuw beheerder
Het geluid in de meeste discotheken hoeft niet harder of zachter, maar moet gewoon beter afgeregeld worden. Dat zou ook al flink wat gehoorbeschadiging schelen. Vooral in van die kut cafés is het geluid vaak niet om aan te horen. Veel te schel en overstuurde midden tonen. Heeft niks met volume te maken.
Waarschuw beheerder
we lachen nu wel weer met zijn allen,maar kan me herinneren dat we dat ook met het rookverbod deden.
maar dat is er toch ook maar mooi gekomen..
en als de hoogste rechter het straks toch toe laat wordt de wet wel weer veranderd.
zo dat het toch weer niet mag..
met al die politieke spelletjes zie ik dit er ook nog wel van komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op vrijdag 22 mei 2009 om 13:19:
Het geluid in de meeste discotheken hoeft niet harder of zachter, maar moet gewoon beter afgeregeld worden. Dat zou ook al flink wat gehoorbeschadiging schelen. Vooral in van die kut cafés is het geluid vaak niet om aan te horen. Veel te schel en overstuurde midden tonen. Heeft niks met volume te maken.

maak dat de cu eens wijs..:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowan op vrijdag 22 mei 2009 om 13:14:
Lang leve de illegale feestjes

ja weer lekker ouderwets onder een viaduct..
Waarschuw beheerder
het is ook nog eens zo dat ik de laatste jaren steeds meer mensen zie die er zelf voor kiezen om gehoorbescherming te dragen op feestjes, zelfs op illegale feestjes....en op veel feesten worden oordopjes uit gedeeld dus gewoon lekker mensen zelf laten kiezen....muggenzifters....:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op vrijdag 22 mei 2009 om 13:21:
maak dat de cu eens wijs..

Zal mijn homie MC. Rouvoet eens ff smsen... of twitteren...

Waarschuw beheerder
het is allemaal de schuld van diegene die achter de regering zitten.

NWO!
Waarschuw beheerder
en onder tussen wel een imaan aan nemen bij defencie die uitroept dat de islam in oorlog is met de cristenen en weet ik wat al niet meer..:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik snap echt niet waar ze zich nu weer druk om maken... Er is toch nix mis met het geluid van tegenwoordig :frusty:

[img width=604 height=453 cacheid=00108fb0002d95ada64b55321a02809f98]http://i44.photobucket.com/albums/f43/shaynesaw/n647350091_4154244_5404.jpg[/img]
(y)

[img width=600 height=364 cacheid=00108fb2002d95af438eac151a02809f98]http://www.ratsound.com/cblog/uploads/adel_cannon.jpg[/img]
O:)

[img width=400 height=533 cacheid=000ebebd0029e1cbde35d0671a02809f98]http://www.ratsound.com/cblog/uploads/japan1_pa.jpg[/img]
:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fucking hell, wat voor festival is dat op de eerste foto? Dikke turbine speakers :respect: Sub's zijn ook niet al te misselijk..
Waarschuw beheerder
is ook wel het einde van de eo jongerendag..:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zucht..... ik word een beetje moe van dat christentuig.
Waarschuw beheerder
Bass moet je niet horen!!!

Maar goed ik kies zelf voor oordoppen aandgezien ik al een lichte piep en brom hoor dankij zij oor ontstekingen en waarschijnlijk slecht gehoorbescherming tijdens 12 jaar schietsport. Vorig jaar me gehoor laten testen en godzij dan geen beschadigingen, dus ik plug het wel lekker dicht. Overheid moet het land regeren en niet zo lopen te zeiken.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
daar gaan we weer :gaap: volgens mij wil ik niet eens meemaken hoe dit land er in de toekomst uit komt te zien :/
Waarschuw beheerder
Mischien moeten ze het volume van de kerkklokken eens aanpakken! Erger me dood aan die rot klokken die 7 dagen per week standart om 8 uur een kratier luiden en er staan er hier 5!
En zondags om 8 uur, 9 uur beiden een kwatier om 10:00 uur om 10:00 en om 10:30 uur en daarna weer elk uur 5 min.

Doordeweeks ook elk uur 5 min, vanaf 8 uur 's morgens tot 00:00 uur snachts pfffffffffffffffff :/
Waarschuw beheerder
Daar is de poldertaliban weer... :\

Laat ze eerst maar eens die teringherrie die die kerken produceren aanpakken.

Waarschuw beheerder
donateur
De regeringspartij ChristenUnie wil dat er een grens wordt gesteld aan het volume waarmee disco's en clubs muziek draaien.

nu gaan ze het hier maar opgooien allemaal de schuld van de duivel

:dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 22 mei 2009 om 14:12:
volgens mij wil ik niet eens meemaken hoe dit land er in de toekomst uit komt te zien

allemaal schapen die doen wat ze zeggen
Waarschuw beheerder
christenunie vindt ook dat gehaktballen te vet zijn en komkommers te krom.
vervelend dat die extremisten in het kabinet zitten.

stem aub geen cda meer. niemand wil met die idioten in een regering behalve het cda.
dankuwel.
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn er gewoon oordoppen te koop voor mensen die het te hard vinden...
maja christenunie, als je op die partij stemt heb je echt geen leven :no:
Waarschuw beheerder
zoals neophyte zei @ mysteryland '94

laats ons gewoon ons eigen feessie bouwen,zei hebben hier helemaal niks mee te maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Mister Marcel B) op vrijdag 22 mei 2009 om 19:18:
GODverDomme :dood:

Kijk uit door de vele Data bases en opslag van data kan deze uitspraak je over misschien 10 jaar wel eens een doodstraf opleveren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 mei 2009 om 12:49:
denk dat de volgende de sluitingstijden gaan worden

alle kroegen en discotheken moeten om 12 uur snachts de deuren sluiten

dat gaat hier al komen:X, hele regio.. 12u deur dicht (alleen eruit), en om 2uur de tent sluiten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op vrijdag 22 mei 2009 om 12:55:
De SGP en ChristenUnie willen dat het college het evenment verbiedt op basis van een in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) opgenomen vloekverbod.

En de vrijheid van meningsuiting is dan maar eventjes van tafel geschoven?

Weer bijzonder triest van de regeringspartij. Maar Geert zal het wel weer oplossen volgens iedereen hier. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dan vind ik harde muziek ook aanzetten tot haat.
Waarschuw beheerder
Ze kunnen beter de SGP en ChistenUnie aanpakken.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de kerkklokken die ze luiden ook veel te hard, maar daar hoor je ze nooit over klagen, je zal er maar langs wonen, de takkeherrie :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 23 mei 2009 om 01:06:
maar daar hoor je ze nooit over klagen, je zal er maar langs wonen, de takkeherrie

Was een hele rel in Tilburg over de kerkklokken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En toch ging die gast door met belletje trekken. Ondanks dat de rechter het hem had verboden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 23 mei 2009 om 01:09:
hele rel in Tilburg over de kerkklokken

en voldoen ze nu aan de norm ? o:) of gaan ze keihard verder :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 23 mei 2009 om 01:11:
en voldoen ze nu aan de norm ? of gaan ze keihard verder

Volgens mij hadden ze afgesproken dat de klokken nu later moesten. Probleem was niet alleen dat ze fakking hard waren, maar ook nog eens om 7 uur 's ochtends afgingen. Op zondag.
Waarschuw beheerder
Ja daar luiden ze geloof ik eerst elke ochtens om 7:00 uur!

Vind 8 uur al erg genoeg, die kerkklok staat op 50m van onze achter tuin en die ander ongeveer 200m en dan 3 wat veder op, maar wel hoorbaar hier.
Ik slaap dus normaal graag uit en me vriend ook, maar dat kan dus niet meer door die rot klokken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 23 mei 2009 om 01:12:
maar ook nog eens om 7 uur 's ochtends afgingen. Op zondag

Uitspraak van ~#Diana#~ op zaterdag 23 mei 2009 om 08:41:
maar dat kan dus niet meer door die rot klokken!

dat ze daar eens eerst wat aan doen, en dan pas terugkomen op die norm bij feesten 8)
geeft ons weer een jaartje of 5 uitstel b)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ze ook kunnen doen is het vergoeden van op maat gemaakte oordoppen of 75% daarvan :) Kan je de muziek toch nog voelen en hoor je muziek zuiverder (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat zeg je :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zaterdag 23 mei 2009 om 13:44:
Wat ze ook kunnen doen is het vergoeden van op maat gemaakte oordoppen of 75%

Das een goed idee eigenlijk. Maar wel een beetje dubbelop, je hebt al muziek, dan ga je in plaats van dat aanpassen iets anders bedenken om het eerste aan te passen.

Net zoiets als in plaats van een wekker uit zetten, een pistool kopen om je wekker af te schieten als deze af gaat. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vrij nederland klopt steeds minder ,als je er last van hebt gewoon thuis blijven
ieder maakt zijn eigen keuze(y)
Waarschuw beheerder
nekschot voor dat gristentuig

Waarschuw beheerder
housemuziek maakt jongeren kapot :dood:

Waarschuw beheerder
Dat ze mooi mijn bruine anjer likken net na het schijten.... flikker op met die plezierverpesters... ze moesten eens weten.... heb me het hardste en schandaligste vermaakt in het bijzijn van mensen die uit de Bible Belt kwamen.... stelletje hoeren van Jezus daar op een wolk ergens ver van de realiteit.... je weet wel zon wolk waar ons parlement huist :lol:

Waarschuw beheerder

wat een eikels daar, er zit gvd al jaren een geluids begrenzer op mp3 spelers :@

kijk naar de walkmans van 20 jaar geleden, die konden tenminsten hard :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 24 mei 2009 om 11:49:
Ik haat het woordje moeten

Moet je niet doen joh.

Waarschuw beheerder
Kut christenunie :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 mei 2009 om 11:57:
Moet je niet doen joh

Sja...ik word opstandig als ik iets moet ;p

Waarschuw beheerder
die christenen zijn lekker op dreef :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 24 mei 2009 om 12:00:
Sja...ik word opstandig als ik iets moet

Moet je je niks van aantrekken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 mei 2009 om 12:03:
Moet je je niks van aantrekken.

Doe ik wel :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet je zelf weten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet kunnen toch?
Waarschuw beheerder
omfg! hebben die gasten niks beters te doen? ALLES NAAR DE KLOOOOOOTEEEEEE!!!!!!

zijn ook net sektes bahbahbah!

Waarschuw beheerder
Alle christenen kruisigen!
Artiest {SHOWLIST artist 46843, 44102}
Waarschuw beheerder
donateur
Ab Klink

Waarom vermoordden ze 'n Fortuin als deze zegt dat hij bepaalde dingen gaat doen als hij in de regering zou komen?
Deze malloot brengt meerdere beperkende wetten in de praktijk!
Als het aan deze man ligt mogen mensen straks helemaal niets meer zelf beslissen.
Waarschuw beheerder
volume van de klokken mogen wel wat minder, godverdomme elke zondagochtend hetzelfde liedje!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 mei 2009 om 18:52:
Alle christenen kruisigen!

Amen
Waarschuw beheerder
Gisteren op een terras in Den Bosch 5 minuten lang niet met elkaar kunnen kletsen omdat die kerkklokken de boel terroriseerden :S
Waarschuw beheerder
zie het er nog een keer van komen dat een moskee een kerk aanklaagt omdat de klokken boven hun gebed oproep uitkomen :/
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Waarschuw beheerder
Burger wil ChristenUnie aanpakken :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan begint het gemekker pas echt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 mei 2009 om 21:26:
En dan begint het gemekker pas echt.

ach, zoeits kun je anno 2009 gewoon verwachten! Niets nieuws aan dat ze hier weer mee komen, de burger dient immers betutteld te worden is het motto...
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo nouw weer een grens?? bij party's doe je tg gwn oordoppen in als het te hard staat,..pfff
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 23 mei 2009 om 17:53:
Das een goed idee eigenlijk. Maar wel een beetje dubbelop, je hebt al muziek, dan ga je in plaats van dat aanpassen iets anders bedenken om het eerste aan te passen.

Net zoiets als in plaats van een wekker uit zetten, een pistool kopen om je wekker af te schieten als deze af gaat.

er zijn meer situaties waar je die oordoppen voor kan gebruiken :) Was laatst tegeltjes van de muur aan het bikken en was blij dat ik oordoppen heb :) Verder zijn ze ook handig op feesten in het buitenland (lees Duitsland) waar de CU geen invloed kan uitoefenen dus vergoeden van oordoppen is beter dan het aanpassen van een geluidsniveau aangezien dat veel meer geld kost.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 24 mei 2009 om 21:57:
die dingen kosten niets

wat is het probleem dan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op zondag 24 mei 2009 om 22:36:
wat is het probleem dan

dat het idioten zijn in den haag?
Waarschuw beheerder
dat wisten we toch al?:o
maar wat dacht je van de mensen die er opgestempt hebben,
dank zij hun gebeuren nu dit soort dingen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op maandag 25 mei 2009 om 03:21:
maar wat dacht je van de mensen die er opgestempt hebben

ook mongolen
Waarschuw beheerder
:o 1 groot jostiland..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op maandag 25 mei 2009 om 03:29:
1 groot jostiland..

is het ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik verklaar de CU de oorlog (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 23 mei 2009 om 01:06:
ik vind de kerkklokken die ze luiden ook veel te hard, maar daar hoor je ze nooit over klagen, je zal er maar langs wonen, de takkeherrie

:lol:

De regeringspartij ChristenUnie wil dat er een grens wordt gesteld aan het volume waarmee disco's en clubs muziek draaien.

mommpelt iets met betutteling.

Waarschuw beheerder
Chhhhristentuig:dood:

Waarschuw beheerder
[img width=468 height=60]http://www.the-untitled.nl/images/stop.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
die lui moeten niet zo lopen zeiken.. We bepalen toch zelf wel of naar een festival gaan en of het geluid hard gaat of niet...
Waarschuw beheerder
Die figuren gaan zelf toch niet uit!
wat zeiken ze dan over ONS

en daarbij komt...
op zondag ochtend vroeg als IK probeer te slapen
maken zij me wakker met kerkklokken
over geluidsoverlast gesproken ;)
laatste aanpassing
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesleyy_ op zondag 24 mei 2009 om 19:14:
volume van de klokken mogen wel wat minder, godverdomme elke zondagochtend hetzelfde liedje!!

Een beetje veriatie is ook al ver te zoeken, elke keer hetzelfde liedje.

Zondag ook al.. fuck de klokken luiden.. damn 12 uur, aangekleed en dan erachter komen dat het 08.45 is :nocheer:

Waarschuw beheerder
Laat mij maar lekker doof worden, dan hoef ik iig niet meer naar al die onzin te luisteren :P
Waarschuw beheerder
Rare jongens die gereformeerden :jaja:

Waarschuw beheerder
gaat eens wat nuttigs doen, menscheng woehaaaaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
Waar de neuk bemoeien zij zich mee?! Willen ze ook voor iedereen gaan bepalen wat we mogen eten, omdat sommige dingen ongezond kunnen zijn? GA TERUG ONDER JE STEEN! :loser: Laat iedereen lekker voor zich bepalen hoe zij hun leven willen invullen, en of ze harde of zachte muziek willen luisteren! Lutsers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 16:49:
Laat iedereen lekker voor zich bepalen hoe zij hun leven willen invullen

ja maar we betalen wel allemaal voor de zorg, en als er meer zieken zijn betalen wij ook meer ;)

en ik geef meer om mijn geld dan jou oren :lol: :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tijd voor de Partij van de Eigen Verantwoordelijkheid.

Je kent de risico's van drugs en harde muziek. Wat je doet moet je zelf weten, maar als het fout gaat ben je wel zelf de lul... Dat gaat niet van de door de burger betaalde belasting centen af. Ken dat bedrag ook omlaag!

Wie vind het een goed initiatief?
laatste aanpassing
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Belachelijk...
Maargoed,het is ieders eigen verantwoorlijkheid wat betreft gehoorschade als je naar
n club of disco gaat,dus op dat punt hebben ze toch geen poot om op te staan (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charles du Fap op maandag 25 mei 2009 om 16:55:
Wie vind het een goed initiatief?

zolang n andere er niets van voelt, zoek je het maar lekker uit (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ N-tec ] op maandag 25 mei 2009 om 17:13:
dus op dat punt hebben ze toch geen poot om op te staan

wel over de gehoorschade van horeca personeel, maar daar heb je goede dopjes voor en als ze je niet horen wijs je het maar aan :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
''een sluimerend gezondheidsprobleem''

hoezo probleem?
als je de muziek slechter gaat horen dan zet je de volume wat hoger
en je hoeft met werk geen gehoorbescherming meer te dragen:D
en als je dan zo graag je oren wil beschermen doe je toch oordoppen in(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 mei 2009 om 17:17:
als ze je niet horen wijs je het maar aan :lol:

da moeten de meeste na 12u toch wel bij mij omdat ze te wasted zijn om een fatsoenlijk woord uit te brengen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 25 mei 2009 om 19:06:
da moeten de meeste na 12u toch wel bij mij omdat ze te wasted zijn om een fatsoenlijk woord uit te brengen.....

dan mag je hun niet eens meer bijschenken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 mei 2009 om 19:11:
dan mag je hun niet eens meer bijschenken...

dat klopt idd als ze te dronken zijn maar aangezien mijn klandizie op dat moment voornamelijk uit jonge gabbertjes bestaat zal het wel iets anders zijn dan drank....:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 25 mei 2009 om 19:20:
zal het wel iets anders zijn dan drank....

mag je dan wel inschenken, ookal zijn ze onder invloed van iets anders?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 mei 2009 om 19:25:
mag je dan wel inschenken, ookal zijn ze onder invloed van iets anders?

wil jij dan met een plastest bij de bar klaar gaan staan dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 25 mei 2009 om 19:34:
wil jij dan met een plastest bij de bar klaar gaan staan dan?

of gewoon helemaal niet meer bijschenken, als ze niet meer helder zijn ;)
volgens mij is dat zelfs bij de wet verplicht...(iemand n bron?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 mei 2009 om 19:37:
volgens mij is dat zelfs bij de wet verplicht...(iemand n bron?)

Wetgeving over doorschenken is duidelijk
Het wetboek van Strafrecht (artikel 252) bepaalt dat het ‘verkopen of toedienen van bedwelmende drank aan iemand die in kennelijke staat van dronkenschap verkeert' verboden is en met een gevangenisstraf of geldboete kan worden beboet. Een rechter kan een barman die doortapt zelfs uit zijn beroep zetten. De Drank- en Horecawet bepaalt daarnaast dat er geen dronken bezoekers aanwezig mogen zijn in een horecagelegenheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 25 mei 2009 om 19:48:
geen dronken bezoekers aanwezig mogen zijn in een horecagelegenheid.

:lol: wat dus 90% is...

laat staan of drugs onder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 25 mei 2009 om 19:48:
staat van dronkenschap

valt...

dan kun je alle cafes wel gaan sluiten ivm n verbod op iets..maar dan doen ze het gewoon ergens anders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GODVERREDOMME!
welke idioot haalt dat in zn kop dat het geluid zachter moet? Het is JUIST heerlijk, hele week gewerkt, stressed out...
In het weekend ff relaxen, biertje pakken en feesten op SNOEIHARDE MUZIEK!
Willen ze ook dat nog van je afpakken? T mot nie gekker worden zeg...
Waarschuw beheerder
Iets zachter kan ook wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 mei 2009 om 03:23:
vrij nederland klopt steeds minder ,

ja wat is het toch een tolerant landje..... geweest
Waarschuw beheerder
Gristelijk Gespuis
Waarschuw beheerder
`gezeik haha pump up the volume
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens, we moeten zondags gewoon weer naar de kerk.
En dat kan niet als we nog allemaal rondlopen met harde piiieeep van de dag ervoor.
Straks mogen we ook niet meer 'n biertje drinken omdat brakke mensen geen zin hebben om zondags eerder uit hun bed te komen.
De rechten van de eigen vrijheid die we in dit land hebben gekregen zijn ze nu stelselmatig aan het terug draaien.
Dit om de mensen weer de kerk in te krijgen en hun kast te spekken.

Waarschuw beheerder
Goed zo rust in de tent. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramzuzz op maandag 25 mei 2009 om 22:37:
Dit om de mensen weer de kerk in te krijgen en hun kast te spekken

illuminatie en 2012 jwt
Waarschuw beheerder
DEN HAAG - De regeringspartij ChristenUnie wil dat er een grens wordt gesteld aan het volume waarmee disco's en clubs muziek draaien.

en terecht, kut disco's
Waarschuw beheerder

:cry::gaap:
Dat volk is nog nooit op stap geweest, hebben stuk voor stuk geen vriendeng en dus gaan ze dit soort dingen doen(n)
Waarschuw beheerder
Gratis oordoppen voor elke gristenhond!

Waarschuw beheerder
:gaap:

wanneer gaan ze die gristenen eens aanpakken met hun geluidsoverlast?
Waarschuw beheerder
pff word egt moe van die christendweeps met hun regeltjes
Waarschuw beheerder
Lijken wel Moderne moslims. Stiekum hun reels bij ons invoeren.

De moslimgemeenschap is altijd zeer duidelijk!
Die linkse honden verre van. Stiekum het tog doen..
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Probleem is niet zo zeer het volume van het geluid, meer de zuiverheid van het geluid. Hoe vaak heb je niet op een feestje gestaan waar het geluid schel was en pijn aan je oren deed?

Iedereen moet hier zijn verantwoordelijkheid nemen. Organisatoren (geluidsinstallatie verdomme goed afstellen!!!), DJ's (hou je mixer buiten het diepe rood!) en partypeople (laat het de organisatie maar eens weten dat je door hun weer een stukje gehoorbeschadiging aan het oplopen bent!)...

De verstandige mensen met oordoppen in dragen die alleen omdat de eerste twee verantwoordelijken falen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morzzz op dinsdag 26 mei 2009 om 17:37:
Organisatoren (geluidsinstallatie verdomme goed afstellen!!!), DJ's (hou je mixer buiten het diepe rood!) en partypeople (laat het de organisatie maar eens weten dat je door hun weer een stukje gehoorbeschadiging aan het oplopen bent!)...

Waarschuw beheerder
Probleem is niet zo zeer het volume van het geluid, meer de zuiverheid van het geluid. Hoe vaak heb je niet op een feestje gestaan waar het geluid schel was en pijn aan je oren deed?

Ja, of nog erger, zoals in de AstA, dat het geluid zo dof is dat je de synths niet fatsoenlijk hoort. Word je niet doof van, maar hoort zich wel aan alsof je een plaat door dovemansoren aan het beluisteren bent.

Waarschuw beheerder
Ben ik dan de enige hier die de regering een beetje kan begrijpen op dit punt? Kijk voor mij hoeft het geluid niet zachter in de discotheek. Of ik ga er niet naar toe Of ik doe wel oordopjes in, omdat ik niet op mijn 40ste straks een slecht gehoor wil hebben. Maar ik kan wel begrijpen dat de regering zich een beetje ongerust maakt, want nu interesseert men zich hier kennelijk geen fluit of men gehoorbeschadiging oploopt, totdat je het wel echt een keer hebt. En dan denk je misschien toch nog eens terug aan de CU en dat hun voorstel nog helemaal niet zo gek was. :)
Waarschuw beheerder
wat zeg ie ? (pieeeep)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 mei 2009 om 17:17:
wel over de gehoorschade van horeca personeel

Risico van het vak :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 23:11:
Ben ik dan de enige hier die de regering een beetje kan begrijpen op dit punt? Kijk voor mij hoeft het geluid niet zachter in de discotheek. Of ik ga er niet naar toe Of ik doe wel oordopjes in, omdat ik niet op mijn 40ste straks een slecht gehoor wil hebben. Maar ik kan wel begrijpen dat de regering zich een beetje ongerust maakt, want nu interesseert men zich hier kennelijk geen fluit of men gehoorbeschadiging oploopt, totdat je het wel echt een keer hebt. En dan denk je misschien toch nog eens terug aan de CU en dat hun voorstel nog helemaal niet zo gek was.

tis net als met drugs: beter informeren dan verbieden.
Waarschuw beheerder
religion makes war!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voicher op donderdag 28 mei 2009 om 18:20:
Risico van het vak

net als het uitschelden van agenten zeker :lol:
Waarschuw beheerder
ChristenUnie wil volume discotheken aanpakken

terecht... harder zetten die handel, praten doe je maar op je werk (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 mei 2009 om 16:50:
ja maar we betalen wel allemaal voor de zorg, en als er meer zieken zijn betalen wij ook meer

en ik geef meer om mijn geld dan jou oren

Laten we dan alcohol, sigaretten en andere kankerverwekkende stoffen ook meteen aanpakken. Doen ze dat? NEE. Want daar verdienen ze teveel aan.
Hypocriete klootzakken zijn het. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 18:34:
tis net als met drugs: beter informeren dan verbieden.

:yes:
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 13:39:
Laat mij maar lekker doof worden, dan hoef ik iig niet meer naar al die onzin te luisteren :P

Waarschuw beheerder
oja dat zijn de problemen van nederland
Waarschuw beheerder
subsidie op oordoppen, probleem opgelost iedereen blij
Waarschuw beheerder
:gaap:
Uitspraak van Party Roy op vrijdag 5 juni 2009 om 14:40:

IDD :respect:

Waarschuw beheerder
de toenemende gehoorschade onder jongeren

en dat zijn weer meer leden voor SH-Jong b) (Organisatie van en door slechthorende jongeren)
Waarschuw beheerder
Tss, actie van de jezusbus? :/
Waarschuw beheerder

Dat heb ik met kerkklokken
Waarschuw beheerder
De Kamerleden Joël Voordewind en Esmé Wiegman willen daarnaast dat Klink met de fabrikanten van mp3-spelers gaat praten over de mogelijkheden om geluidsbegrenzers op de muziekapparaten te zetten.

Anders koop je ff zelf zo'n ding want op elke mp3 zit een volume-begrenzing, mongool
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen moet hier zijn verantwoordelijkheid nemen. Organisatoren (geluidsinstallatie verdomme goed afstellen!!!), DJ's (hou je mixer buiten het diepe rood!) en partypeople (laat het de organisatie maar eens weten dat je door hun weer een stukje gehoorbeschadiging aan het oplopen bent!)...

De verstandige mensen met oordoppen in dragen die alleen omdat de eerste twee verantwoordelijken falen...

:yes: Jij snapt het tenminste!

Waarschuw beheerder
Ik word zo langzamerhand kotsmisselijk van dat stelletje Gristentuig. Sodemieter op met je betutteling en ga iemand anders lastig vallen zeg. Pak eerst eens de problemen aan die er werkelijk toe doen!
Waarschuw beheerder

Nou laten we dan eerst maar 's beginnen met de EO-jongeren dag en op zaterdag en zondag die verdomde kerkklokken :[
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Roy op vrijdag 5 juni 2009 om 14:40:

en je kan ze nou al voor 10 euro halen bij de kijkshop :/ kleine moeite

Waarschuw beheerder
Oordoppen verstrekking is idd een betere oplossing.

Waarschuw beheerder
Als ik een mp3speler koop en het volume kan niet hard genoeg, dan is dat heel jammer maar dan gaat dat ding mooi terug naar de winkel. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid zeg..En sommige mp3spelers zoals iPods hebben zo'n belachelijke begrenzing waardoor zelfs bij het volume maximaal open er nauwelijks geluid uit het ding komt. Daarvoor koop je toch geen mp3speler..

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eerst de klokken en de kerkorgels.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap de achterliggende gedachte best. Toch kan iemand die zijn oren wil beschermen dit prima zelf bepalen en een setje oordoppen aanschaffen, daar hebben we geen naast-de-maatschappij-levende christen honden voor nodig toch?

Waarschuw beheerder
De regeringspartij ChristenUnie wil dat

gaan die ooit naar een disootheek :-s

WTF!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gristeluk:P TUIG!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 23:11:
Ben ik dan de enige hier die de regering een beetje kan begrijpen op dit punt? Kijk voor mij hoeft het geluid niet zachter in de discotheek. Of ik ga er niet naar toe Of ik doe wel oordopjes in, omdat ik niet op mijn 40ste straks een slecht gehoor wil hebben. Maar ik kan wel begrijpen dat de regering zich een beetje ongerust maakt, want nu interesseert men zich hier kennelijk geen fluit of men gehoorbeschadiging oploopt, totdat je het wel echt een keer hebt. En dan denk je misschien toch nog eens terug aan de CU en dat hun voorstel nog helemaal niet zo gek was

100% mee eens. Ik ga zonder filterz niet meer naar een feest. Vind het echt niet zo'n vreemd idee
Waarschuw beheerder
Over een poosje; ChristenUnie wil discotheken op zaterdag om 24.00uur sluiten. :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 juni 2009 om 17:18:
setje oordoppen aanschaffen

met radio dan he!
http://www.hoorcentrumaerts.be/images/bilsom_797_radio.gif
http://www.hoorcentrumaerts.be/images/bilsom_797_radio.gif/
[img width=250 height=240 cacheid=00109e47002dadbd816d11221a02855d8a]http://www.hoorcentrumaerts.be/images/bilsom_797_radio.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ja: beleid om gehoorschade te beperken in discotheken
NEE: niet op laten stellen door politici die nog nooit in een club zijn geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op dinsdag 26 mei 2009 om 17:21:
Die linkse honden verre van. Stiekum het tog doen..

Christenen zijn niet links, die zijn conservatief rechts. Sukkel!

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 juni 2009 om 09:39:
Ik word zo langzamerhand kotsmisselijk van dat stelletje Gristentuig. Sodemieter op met je betutteling en ga iemand anders lastig vallen zeg.

Waarschuw beheerder
jeu werken ze samen met de taliban ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 14:39:
100% mee eens. Ik ga zonder filterz niet meer naar een feest. Vind het echt niet zo'n vreemd idee

Inderdaad!

Ik ben zoooo blij dat ik eindelijk op maat gemaakte (dure dat wel..) oordoppen heb. Soms is het geluid zo hard en schel dat ik na een paar nummers al pijn aan m'n oren heb...

Echt, als je ze hebt.. wil je niet anders meer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 juni 2009 om 13:32:
jeu werken ze samen met de taliban ofzo

Lijkt wel zo ja :roflol:
Ideetjes kunnen uitgevoerd worden binnen die pinkstergemeentes:P
Ik hoef dr niks mee te maken hebben, scheinheilige gelovige boontjes, als ze een maal hard gaan willen ze niks anders meer...

Greetz(L)

Waarschuw beheerder
De Christen Unie wil zoveel...

Hebben ze zelf sowieso wel eens een discotheek bezocht of zijn ze nooit verder gekomen dan de dansavond van de plaatselijke parochie? :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 juni 2009 om 17:25:
hard gaan