Partyflock

Forumonderwerp · 1060717
1204x bekeken
Waarschuw beheerder
hee daar heb laatst weer wa beelde gezien van de k1 en k vind da altijd al supervet en nou zegge mn maatjes da ik ook moet meedoen omdat ik de bouw heb en k kan op straat ook goed vechten. Dus eerst vond k het nix maar ze bleven maar doorgaan met zegge dus nu heb ik tog maar besloten om te gaan proberen maar wie weet waar je je kan opgeven voor die k1 toernooi en hoe da precies werkt?!
O ja en wa is een goede vechtschool om te trainen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 17 mei 2009 om 12:40:
maatjes da ik ook moet meedoen omdat ik de bouw heb en k kan op straat ook goed vechten

de gekste wint!!!

ik denk wel dat je daar een kans maakt(Y)

hier kan je je inschrijven

www.insrijfvormuliirK1.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 15:35:
de gekste wint!!!

ik denk wel dat je daar een kans maakt(Y)

hier kan je je inschrijven

www.insrijfvormuliirK1.nl

denk je dak daarin trap ofso leer eerst maar eens normaal te sgrijven voorda je grappig probeert te zijn :loser:

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
hee daar heb laatst weer wa beelde gezien van de k1 en k vind da altijd al supervet en nou zegge mn maatjes da ik ook moet meedoen omdat ik de bouw heb en k kan op straat ook goed vechten. Dus eerst vond k het nix maar ze bleven maar doorgaan met zegge dus nu heb ik tog maar besloten om te gaan proberen maar wie weet waar je je kan opgeven voor die k1 toernooi en hoe da precies werkt?!
O ja en wa is een goede vechtschool om te trainen?

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 mei 2009 om 16:37:
Jonge, alleen al je gezicht is nog te dom om aan te zien, iedereen rent spontaan voor de buis weg als jij in de ring zou staan want een kijkcijferkanon ben je echt niet met je vette lelijke mat. Je tegenstander zou zelfs wellicht in een deuk liggen waarop jij denkt dat je gewonnen bent.

Leer eens eerst het verschil tussen een lekker wijf en een vent!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 mei 2009 om 13:29:
Je kan je niet opgeven voor k1 gozer...

Je moet eerst op bepaald niveau kunnen kickboxen om daarvoor in aanmerking te komen..

En dat kan een aantal jaren duren, je bedoelt t goed..

Waar een wil is is een weg, maar ga eerst nou maar een paar marokanen en antillianen slopen en kom dan weer..

Praatjes vullen geen gaatjes.

Elke droplul kan wel vechten en street fight is oke, maar k1 is geen straat gevecht..

Ik volg het nu al sinds het begin van k1 en geloof me het is niet ff gepiept dat je aan k1 meedoet..

Ga eerst naar een goede gym en daar zie je wel dat meestal na 2 jaar hard trainen je je eerste echte gala wedstrijd mag vechten..

Begin eerst met je scheen been te trainen, als je zo'n boom paaltje kan breken met je schenen, dan kom weer verder posten..

Vooral serieus op ingaan:lol:

Feekie(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op dinsdag 19 mei 2009 om 16:00:
denk je dak daarin trap ofso leer eerst maar eens normaal te sgrijven voorda je grappig probeert te zijn :loser:

Ga door, ga door, ga door... :roflol:

Waarschuw beheerder
Ik kan niet wachten tot je alle hoeken van de ring krijgt te zien door Bonjaski :lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op dinsdag 19 mei 2009 om 16:09:
Vooral serieus op ingaan

Houd me bezig..

Serieuze sport mi mang..

......

Waarschuw beheerder
hee daar heb laatst weer wa beelde gezien van de k3 en k vind da altijd al supervet en nou zegge mn maatjes da ik ook moet meedoen omdat ik de bouw heb

Waarschuw beheerder
donateur
dis ik die telefoon opnemen