Partyflock

Forumonderwerp · 1060280

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
14-jarige jongen in buik gestoken op Scholengemeenschap in Almere :S

ALMERE - Een 14-jarige Almeerder is dinsdag neergestoken op een plein van scholengemeenschap Echnaton in zijn woonplaats.
De dader is nog voortvluchtig. De politie vermoedt dat dader en slachtoffer elkaar kenden, liet een woordvoerder dinsdag weten.

FOTO:Scholengemeenschap Echnaton in Almere.
[img width=800 height=534]http://www.almeredezeweek.nl/photos/1256400.medium.jpg[/img]

De twee zijn volgens de politie geen leerlingen van het Echnaton.
Het slachtoffer en de nog onbekende dader kregen onenigheid, waarna de 14-jarige werd gestoken. Hij vluchtte de school in en kreeg daar eerste hulp. Daarna werd hij met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is stabiel.
De politie begon kort na het incident een klopjacht naar de dader, maar heeft hem nog niet gevonden. De oorzaak van de ruzie en de steekpartij zijn nog niet bekend.

FILMPJE: :S
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3902342/__Jongen__14__neergestoken__.html?p=23,1

http://www.ad.nl/binnenland/3213871/Jongen_14_neergestoken_op_school.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 22:35:
Nee hoor, in Almere is helemaal niks aan de hand

Net zoveel als in de rest van Nederland :yes: (Y)

Op dit moment gebeurd er inderdaad wel iets teveel maar ach dat heb je overal

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 22:35:
Echt een kut en klote stad aan het worden

Jouw mening, maar dat valt nog best mee hoor
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 20:46:
Klopt, het had weinig gescheeld of ik had een paar jaar geleden bijna op die school gezeten
Maar gelukkig waren mijn ouders verstandig en wisten dat een school waar met de regelmaat van de klok steekwapens en verdovende middelen in kluisjes van leerlingen worden gevonden en de wijkagent in de school komt om diezelfde kluisjes te controleren, geen goede school is in mijn opinie

:aai: sooow he was je zelf bijna zelf een crimineel :\

Heb daar op school gezeten en de beste tijd van me leven gehad :devil:

Gelukkig geen burgertrutten school, en steekwapens en verdovende middelen komen op ALLE scholen in NL voor

Echnaton voert gewoon de boventoon :) maar geloof niet dat het veel erger is dan bijvoorbeeld het Baken of OVC

Wat dat betrft natuurlijk altijd triest dit soort gevallen maar dat kan overal gebeuren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoorde op t nieuws dat het ging om een ruzie voor een meisje. Waar moet het toch heen met deze wereld :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 20:35:
en ik weet wel wat voor soort gasten op die school zitten

Ik heb ook op die school gezeten, wijsneus.
En wtf maakt het uit van welke afkomst deze gasten zijn? Het is nou eenmaal zo, als het met 'buitenlanders' te maken heeft komt het overal in de media.. maar je hoort nooit iets over Nederlanders.
Ga jij lekker racistisch doen, kortzichtig mannetje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 10:40:
en ik weet wel wat voor soort gasten op die school zitten

Ik heb ook op die school gezeten, wijsneus.
En wtf maakt het uit van welke afkomst deze gasten zijn? Het is nou eenmaal zo, als het met 'buitenlanders' te maken heeft komt het overal in de media.. maar je hoort nooit iets over Nederlanders.
Ga jij lekker racistisch doen, kortzichtig mannetje.

:respect:

Die shit komt overal voor en die GASTEN zitten overal

Op de een of andere manier heeft Echnaton gewoon de naam van
slechte school, veel buitenlanders, veel vechten, veel drugsgebruik, blablabla....!

er zijn ergere scholen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op woensdag 13 mei 2009 om 10:54:
Die shit komt overal voor en die GASTEN zitten overal

slechte school, veel buitenlanders, veel vechten, veel drugsgebruik, blablabla....!

er zijn ergere scholen

Komt omdat die school in stedenwijk zit :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 20:31:
Ik ben weer eens benieuwd naar de afkomst :frusty:

maak toch helemaal geen fuck uit joh kneus..:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op woensdag 13 mei 2009 om 11:22:
Komt omdat die school in stedenwijk zit

ach, zo erg is stedenwijk nou ook weer niet, tis maar hoe je zelf er tegen aan kijkt

Gewoon een achterbuurtje, maar niks bijzonders :)
Waarschuw beheerder
Stedenwijk is zo groot, dat kan je niet echt als een achterstandswijk bestempelen.

Zelfs in de "mindere" straten valt het nog wel mee, het heeft nou eenmaal een stempel he.
Net als amsterdam zuidoost bv.

En echtnaton heeft al 20 jaar een slechte naam, alleen op wat is dat gebaseerd ?

Dat de burgemeester niks is sja...dat is wel duidelijk ja :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twister op woensdag 13 mei 2009 om 11:46:
Stedenwijk is zo groot, dat kan je niet echt als een achterstandswijk bestempelen.

Zelfs in de "mindere" straten valt het nog wel mee, het heeft nou eenmaal een stempel he.
Net als amsterdam zuidoost bv.

Alles in een hokje kunnen plaatsen he (Y)

Uitspraak van twister op woensdag 13 mei 2009 om 11:46:
En echtnaton heeft al 20 jaar een slechte naam, alleen op wat is dat gebaseerd ?

Geen idee, maar er is in ieder geval nog nooit "echt" wat gebeurd in de tijd dat ik er zat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 20:30:
Een 14-jarige Almeerder is dinsdag neergestoken

Gewoon je flippo's afgeven als je dat gevraagd wordt!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op woensdag 13 mei 2009 om 11:58:
Geen idee, maar er is in ieder geval nog nooit "echt" wat gebeurd in de tijd dat ik er zat

Precies toen ik er zat ook niet...
Zelfs toen mochten sommige kinderen van hun ouders niet naar deze school en moesten ze
naar het baken of zo haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op woensdag 13 mei 2009 om 10:54:

Ik heb een geweldige tijd gehad op het Echnaton. Nooit gezeik meegemaakt (okee.. 1 massale vechtpartij gezien), maar voor de rest?
Tuurlijk weet ik niet hoe het er nu aan toe gaat, maar heb nooit gemerkt dat 't Echnaton een probleemschool of iets dergelijks was.
Maar dit is weer zo'n typisch voorbeeld van 'horen zeggen'.

Ben het helemaal met je eens! Echnaton heeft een slechte naam, but why?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van twister op woensdag 13 mei 2009 om 12:12:
Zelfs toen mochten sommige kinderen van hun ouders niet naar deze school en moesten ze
naar het baken

:roflol: sja, dat was er dan wel weer, de rivaliteit tussen Echnaton en Baken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 12:16:
okee.. 1 massale vechtpartij gezien

Dat gebeurd inderdaad overal, mischien was dat toen ook wel tussen baken en Echnaton

Waarschuw beheerder
Het kan in Almere..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 13:49:
Het kan in Almere..

Dat dan weer wel..

Waarschuw beheerder
komt vast weer door de invloedrijke kale vandalen wiens teksten de geschiedenis boeken in zijn gegaan en veel kindjes hun nog steeds fascinerend vinden:P met hun 'almere wordt blank'...een 'nobody-likes-us-but-we-don't-care' diehard nazi kindje heeft hem vast gestoken :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker prikkeng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 20:46:
Klopt, het had weinig gescheeld of ik had een paar jaar geleden bijna op die school gezeten
Maar gelukkig waren mijn ouders verstandig en wisten dat een school waar met de regelmaat van de klok steekwapens en verdovende middelen in kluisjes van leerlingen worden gevonden en de wijkagent in de school komt om diezelfde kluisjes te controleren, geen goede school is in mijn opinie

Dus je wilt zeggen dat mijn ouders niet verstandig zijn? Sukkel. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt NOOIT steekwapens, drugs of wat dan ook meegemaakt in mijn tijd op Echnaton. Dus hoe kan jij een mening hebben dat het geen goede school is? Je hebt er niet eens op gezeten! :Z En ik ben anders verdomd goed terecht gekomen hoor, terwijl ik op 'zo'n' school heb gezeten :lol:

Waarschuw beheerder
Sorry, 2x.. :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 08:31:
Dus je wilt zeggen dat mijn ouders niet verstandig zijn? Sukkel. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt NOOIT steekwapens, drugs of wat dan ook meegemaakt in mijn tijd op Echnaton. Dus hoe kan jij een mening hebben dat het geen goede school is? Je hebt er niet eens op gezeten! En ik ben anders verdomd goed terecht gekomen hoor, terwijl ik op 'zo'n' school heb gezeten

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 08:35:
Dus mijn ouders waren niet verstandig? Sukkel Je hebt niet eens op die school gezeten, maar je weet wel dat het geen goede school is? Echt, waar praat jij over Ik heb ook op die school gezeten, en ben verdomd goed terecht gekomen

Die laatste was samenvatting?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Begaaierd op donderdag 14 mei 2009 om 09:05:
Die laatste was samenvatting?

Hahaha. Ik dacht dat het bericht geplaatst was, maar zag het daarna niet meer terug.. Ff aanpassen :$
laatste aanpassing