Partyflock

Forumonderwerp · 1060078
1 volger · 6512x bekeken
Waarschuw beheerder
Kreeg van het weekend van iemand een pakje mdma,hij zei dat het erg lekkere mdma was,maar qua uiterlijk niet wat ik gewend ben.Komt een hele harde anijs/mdma geur vanaf,ruikt exact zo als de oude "salmiakjes" :)
maar het zijn dus geen kristallen,het is een soort salmiak poeder/pasta, beetje nattig lijkt wel,
heeeeel fijn poederig, beetje raar dat er geen brokken in zitten,iemand zoiets al gezien?
Hij had er een verhaal bij dat het op een andere manier gemaakt was dan voorheen???????

Zegt iemand dit iets ??????

[img width=150 height=128]http://img300.imageshack.us/img300/2336/img0050vnf.th.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Droppoeder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G.F.T op maandag 11 mei 2009 om 11:57:
erg lekkere mdma was

Wat trekken mensen dan rare gezichten als ze het naar binnen werken? :vaag:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
verpoederd/ gecrushed en versneden zeer waarschijnlijk!
Laat het eens testen
Waarschuw beheerder
Doet mij een beetje aan methylone en 4FMP denken.. dat is ook een heel fijn soort poeder zonder harde brokjes..
als je dat kneed terwijl het nog in het zakje zit lijkt het ook net een soort pasta..

Maargoed, het zou wel leuk zijn als er weer MDMA gemaakt word in NL..
Waarschuw beheerder
iemand zoiets al gezien?

tijdje terug al, was goed spul :jaja:

Waarschuw beheerder
beetje raar dat er geen brokken in zitten,iemand zoiets al gezien?

ja in het wit zonder brokken

beetje oranjekleur met brokken

bruine brokken

witte brokken

in pil vorm heb je ze ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb het laatst ook zo gehad
werkte prima!
was gewoon mdma iig
Waarschuw beheerder
het is een soort salmiak

Heb ik ook, ziet ook uit als salmiak. En en als het neemt trek je een even vieze bek als bij salmiak.:P

Maar na een uur ofzo slaat et wel in.

Ik heb het niet laten testen, maar ik ga ervan uit dat het mdma is die versneden is ofzo.

overigens is het bij mij wel droog en hele fijne poeder, geen pasta.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dejsjerif op maandag 11 mei 2009 om 14:44:
Heb ik ook, ziet ook uit als salmiak

Uitspraak van Dejsjerif op maandag 11 mei 2009 om 14:44:
geen pasta.

same here eigenlijk, het lijkt op pasta maar als je het even door elkaar rommelt zie je dat het poeder is, heeel fijn.

Heb nog wat info gekregen: het zou van safrol ofzoiets gemaakt zijn, op de oude manier?

Dus ik heb het gisteren maar even in 10en verdeeld en bommetjes gemaakt en er 1 ingenomen!

Na 45 min sloeg ie in als een bom,
volledig goedgekeurd door het Kamerbreed testteam :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon Prima mdma, gewoon een iets andere synthese. Niet janken, maar likken:)

Waarschuw beheerder
Als het van safrole is, dan is het zelfs van betere kwaliteit. gezien de kleur (bruin/geel) van een de foto's die in de jaren 90 rouleerden van mdma-poeder, denk ik ook dat het mdma op basis van safrole is.

http://www.yojax.com/site/img/mdma.jpg <- deze dus

een nieuw tijdperk! ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G.F.T op dinsdag 12 mei 2009 om 11:58:
same here eigenlijk, het lijkt op pasta maar als je het even door elkaar rommelt zie je dat het poeder is, heeel fijn.

Heb nog wat info gekregen: het zou van safrol ofzoiets gemaakt zijn, op de oude manier?

Dus ik heb het gisteren maar even in 10en verdeeld en bommetjes gemaakt en er 1 ingenomen!

Na 45 min sloeg ie in als een bom,
volledig goedgekeurd door het Kamerbreed testteam

Waar in NL duikt dit op en wat heb je ervoor betaald?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
foto? :O wil ik wel es zien.... heb alleen bruine/witte en zwarte:vaag: kristallen wel eens gezien... maar voor de rest niets.. dus show me ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G.F.T op dinsdag 12 mei 2009 om 11:58:

Ja klopt:) dat heb ik ook gehoord..
Aangezien de PMK uit China tegenwoordig nietmeer te gebruiken valt zouden ze weer op de ''ouderwetse'' manier MDMA gaan proberen te maken.. dus met een synthese op basis van Saffrol ipv PMK/BMK
Schijnt ook makkelijker in te voeren te zijn in NL.. weinig gezeik:P

Dus een nieuw tijdperk? tja.. of beter gezegd.. back 2 the classics:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rallie op dinsdag 12 mei 2009 om 12:45:
Schijnt ook makkelijker in te voeren te zijn in NL..

Dat is onzin, het verhandelen van die stof is over de hele wereld aan banden gelegd net als de handel in isosafrole.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rallie op dinsdag 12 mei 2009 om 12:45:
Aangezien de PMK uit China tegenwoordig nietmeer te gebruiken valt zouden ze weer op de ''ouderwetse'' manier MDMA gaan proberen te maken.. dus met een synthese op basis van Saffrol ipv PMK/BMK
Schijnt ook makkelijker in te voeren te zijn in NL.. weinig gezeik

Dus een nieuw tijdperk? tja.. of beter gezegd.. back 2 the classics

Het is wel mooi geweest de afgelopen jaren, maar laten we nu is ffe met zn allen
lekker eerlijk zijn..
Ik bedoel is het niet hoogtijd dat we idd weer back to basic gaan?.
En ik zal jullie verklappen we gaan dat gewoon is ffe lekker doen.
Ok de prijs zal iets gaan stijgen maar dat staat meer dan evenredig met de kwaliteit:).
Mensen zeggen welleens vroeger was alles beter?
Weet je wat das waar..
Maar weetje wat nog beter is?
Juist ja de tijden van vroeger herbeleven, en dit voor altijd vastzetten:).
Het nieuwe tijdperk wordt het oude tijdperk maar dan voorgoed, dit vind ik een
uitstekende deal:).Amen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De gevraagde foto staat bovenaan.

Vraagje :

Dus als ik het goed begrijp krijg je geen kristallen met deze "oude" manier van mdma maken ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand bood mij laatst ook "safrole mdma" aan. Weet niet wat ik hier mee moest eigenlijk, ben er niet zo super in thuis...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 12 mei 2009 om 23:59:
Iemand bood mij laatst ook "safrole mdma" aan. Weet niet wat ik hier mee moest eigenlijk, ben er niet zo super in thuis...

ik heb zoiets van "MDMA is MDMA" en ik moet het gewoon in grote brokken hebben, die je gewoon vast kunt houden.
Dat poeder gebeuren dat is niets voor mij; op de een of andere manier werkt dat afwerend (al kan het misschien nog zulke superieure kwaliteit zijn)

Uitspraak van Ibu op dinsdag 12 mei 2009 om 23:59:
safrole mdma

heeft ie ook verteld wat er precies anders aan was, of zag het er hetzelfde uit enzo?

Waarschuw beheerder
chill chill:P kan ik de ouwe tijden tog nog mee maken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 02:05:
Dat poeder gebeuren dat is niets voor mij

Voor mij ook nie, kan mee gerommeld worden, maar blijkbaar is dit de "nieuwe" mdma,
gemaakt op de safrol manier: dus poeder
de kristallen zouden nog "restanten" zijn die van pmk gemaakt zijn,
dus als ik het goed begrijp is er binnen kort alleen nog maar poeier mdma

Waarschuw beheerder
Kan iemand mij uitleggen waarom uit safrole poeder komt en uit pmk kristallen want zover ik weet als je van safrole isosafrol maakt en zo verder naar mdma moet je uiteindelijk toch ook kristaliseren om er mdma van te maken?
Anders blijft het base toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zegt iemand dit iets ??????

[img width=150 height=128]http://img300.imageshack.us/img300/2336/img0050vnf.th.jpg[/img]

haha chilllllllll.

Die heb ik ook, alleen zitten er geen zwarte puntjes in. Duurt wel lang voordat het opkomt als je het doet likken. (bij mij dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dejsjerif op woensdag 13 mei 2009 om 16:28:
aha chilllllllll.

Die heb ik ook, alleen zitten er geen zwarte puntjes in. Duurt wel lang voordat het opkomt als je het doet likken. (bij mij dan)

Waar in NL duikt dit op? Noord/West/Oost of Zuid?
Waarschuw beheerder
Mijne in A'dam

Waarschuw beheerder
Goede ontwikkeling denk ik!
Als het echt gewoon goede mdma is hoop ik dat dit wat meer opgaat duiken in nederland:cheer:

Waarschuw beheerder
heeft iemand het al laten testen want ook methylone ziet er zo geel bruin achtig uit en dat effect staat zo goed als gelijk aan mdma
Waarschuw beheerder
donateur
als je brokken gaat pletten krijg je heeel fijn poeder :aai:
Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik het had stad en land afgezocht voor dat spul maar wie o wie kan mij helpen?

Waarschuw beheerder
iemand die aan mdma kristallen kan komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 12:32:
want ook methylone ziet er zo geel bruin achtig uit

o, nooit geweten, nog niet weggebracht, wel ez die kleurt mooi paars en borrelt er ook nog bij :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G.F.T op donderdag 14 mei 2009 om 18:38:
o, nooit geweten, nog niet weggebracht, wel ez die kleurt mooi paars en borrelt er ook nog bij :)

Het zuiverste wat ik heb gezien is een rookpluimpje en instant zwart bij contact met EZ.
Waarschuw beheerder
Deze nieuwe (ouderwetse type mdma) is hier ook aangekomen hele sterke safrol geur eraan (anijsachig dus).
Werking geweldig, bij ez test mag hij niet borellen maar moet er alleen een korte rookpluim van komen en direct zwart worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChillModus op donderdag 14 mei 2009 om 19:24:
bij ez test mag hij niet borellen maar moet er alleen een korte rookpluim van komen en direct zwart worden.

Net nog even ez gedaan met bovenstaand resultaat :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm ik wil dit ook wel eens proberen

Waarschuw beheerder
Morgen weer wat likjes nemen! Zinnnnn :). Eigenlijk nu al, maar nog 1 dagje wachten. :P.
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee of het al nut heeft dit in regio zuid-holland west (Den Haag) te zoeken?
Of is het daar nog niet aangekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 23:57:
Morgen weer wat likjes nemen! Zinnnnn :). Eigenlijk nu al, maar nog 1 dagje wachten. :P.

Van de salmiak-mdma of van kristallen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 12:15:
Als het van safrole is, dan is het zelfs van betere kwaliteit. gezien de kleur (bruin/geel) van een de foto's die in de jaren 90 rouleerden van mdma-poeder, denk ik ook dat het mdma op basis van safrole is.

Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, MDMA is MDMA en welke precursor ze hebben gebruikt moet niet uit maken (safrol/pmk/etc/..)
Dat ze het uiteindelijk niet netjes hebben gewassen kan de kleur beinvloeden.

De oude of nieuwe manier waar mensen over spreken is dan ook weer een mooi fabeltje :)
Net zoals de PMK met de zogenoemde 'remmers'.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 14:57:
Shulgin heeft het over S-isomeer en R-isomeer.
Daar moet je het verschil in zoeken.

Om precies de S of R-isomeer te maken komt heel wat bij kijken en dat is helemaal niet interessant voor de mannen die ergens in een ver af schuurtje M staan te maken. Daarbij is de werking tussen beide bijna hetzelfde de S variant schijnt iets sterker te zijn.

OT: Het kan best aardige M zijn, maar ik zou het even laten testen zeker omdat het in poeder vorm is.
Als je een nette synthese hebt uitgevoerd dan zouden het toch mooie witte kristallen moeten zijn ;o

Veel plezier er mee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smeegal op zaterdag 16 mei 2009 om 11:10:
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, MDMA is MDMA en welke precursor ze hebben gebruikt moet niet uit maken (safrol/pmk/etc/..)
Dat ze het uiteindelijk niet netjes hebben gewassen kan de kleur beinvloeden.

Ook de geur? Dat verklaar je namelijk niet. Vanwaar de anijsgeur?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smeegal op zaterdag 16 mei 2009 om 11:10:
Om precies de S of R-isomeer te maken komt heel wat bij kijken en dat is helemaal niet interessant voor de mannen die ergens in een ver af schuurtje M staan te maken. Daarbij is de werking tussen beide bijna hetzelfde de S variant schijnt iets sterker te zijn.

http://www.drugs-forum.com/forum/archive/index.php/t-4300.html

"Er is wel degelijk verschil tussen MDMA en MDMA. Je hebt namelijk isomeren van een molecuul. Zo heb je D-MDMA en L-MDMA. Houd in dat de molecuul rechtsom of linksom draait. Effectief houd dit in dat de MDMA voornamelijk euforisch of stimulerend werkt. Voor een uitgebreidere verklaring kan je kijken in het phenethylamide chemie forum. Dit is wel in het Engels, dus mocht je er niet uit komen, laat dat dan even weten."

"Elke methode geeft andere bijprodukten, een ander kleurtje en wellicht ook een andere smaak aan het eindprodukt; omdat wanneer je een synthese thuis uitvoert je niet de beschikking hebt over de ideale omstandigheden en perfecte apparatuur zal er altijd iets van restprodukten in de MDMA achter blijven. Puur MDMA zou de vorm van witte kristallen moeten hebben, maar ALS je witte kristallen in handen hebt, betekent dit nog niet dat het DUS pure MDMA is."

"Het is denk ik onmogelijk om aan de fysische eigenschappen van een stofje waarvan je vermoed dat het MDMA is precies te kunnen afleiden wat er allemaal wel en niet bij zit. Je kunt duidelijke vermoedens hebben, maar om het zeker te weten zul je moeten achterhalen welke synthese-route is gebruikt."

Safrol MDMA geeft dus een ander bijproduct, daar blijf ik bij. Wellicht heeft dat bijproduct een versterkende werking op de MDMA. De anijsgeur? Meer "loved up"?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik merk in ieder geval dat deze veel meer het LOVE gevoel geeft dan de kristal vorm en ook lekker energy geeft.
Mij laat het gewoon aan de ouwe salmies stanleys denken....
En voor de ouwe rotten weten ze wel wat ik met stanleys bedoel :)
En de prijs is ook wel goed te doen :)
Nu toch voor mij echt een lichtpuntje in het donker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChillModus op zaterdag 16 mei 2009 om 15:04:
En voor de ouwe rotten weten ze wel wat ik met stanleys bedoel

Bedoel je geen Barneys (Rubbles)?
Waarschuw beheerder
Nee Stanleys man.... leken wel een paracetamol destijd s en volgens mij met de zelfde machbine gemaakt zo groot waen ze, echter bevatten deze dingen maar 120mg destijds.
Maar man...... wat een top kwaliteit mdma zat erin.
En ik kan gewoon zeggen de mdma van toen was heel anders dan de afgelopen jaren.

Ik krijg gewoon het gevoel dat er met de jaren makkelijkere syntheses zijn gekomen voor mdma en dat er op 1 of andere manier de hoekjes of zeg maar de puntjes van de i zijn weg gelaten.
Waarschuw beheerder
Die poeder heb ik een aantal jaren geleden ook gehad. Ontzettend sterke geur zat daar aan. Erg relaxed spul was dat.
Waarschuw beheerder
ja ik denk dat deze manier van produceren meer bestemd is voor de echt zeer ervaren chemicus.
Als je ook kijkt naar de formule vanuit Safrol, en naar die uit PipporenalMethylKetone (PMK) dan zie je ook duidelijk dat de safrol manier gewoon veel meer werk is en veel natuurlijker is op een of andere manier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 14:32:
ok de geur? Dat verklaar je namelijk niet. Vanwaar de anijsgeur?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 14:41:
Safrol MDMA geeft dus een ander bijproduct, daar blijf ik bij. Wellicht heeft dat bijproduct een versterkende werking op de MDMA. De anijsgeur? Meer "loved up"?

de synthese uit safrol geeft idd meer bijproducten, onder andere door polymerisatie reactie die zorgen voor een bruine kleur. De geur kan ook van een bijproduct komen of niet gereageerde safrol. Er hoeft maar echt een heel klein beetje voor in te zetten om voor een bepaalde geur/kleur te zorgen. Het lijkt me sterk dat die bijproducten actief zijn!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 14:41:
Zo heb je D-MDMA en L-MDMA

zowel uit safrol als pmk krijg je 50% d en 50% l