Partyflock

Forumonderwerp · 1059521
Waarschuw beheerder
wo 06 mei 2009, 14:17
VAN BASTEN WEG BIJ AJAX

AMSTERDAM - Marco van Basten heeft zijn functie als trainer bij Ajax neergelegd. De kritiek op Van Basten nam vooral na afgelopen zondag, toen de Amsterdammers kansloos met 4-0 van Sparta verloren, weer flink toe.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/3858851/__VAN_BASTEN_WEG_BIJ_AJAX__.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ham van Amsterdam op woensdag 6 mei 2009 om 14:22:
VAN BASTEN WEG BIJ AJAX

Eindelijk eens een over het paard getilde amsterdammer die de hand in eigen boezem steekt.

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=470 height=293]http://debalisnietrond.web-log.nl/debalisnietrond/images/2009/05/07/formcartoon_6061_8c4c0c75a89d6212c6.gif[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 66688, 115763}
Waarschuw beheerder
hahahaha :d
Waarschuw beheerder
Het zou me trouwens niks verbazen als later alsnog uitkomt dat hij mede is opgestapt door heftige bedreigingen van boze ajax supporters.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met name cass pennant denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op donderdag 7 mei 2009 om 17:24:
Eindelijk eens een over het paard getilde amsterdammer die de hand in eigen boezem steekt.

amsterdammer....?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 mei 2009 om 23:25:
met name cass pennant denk ik.

leave cass derbuiten jah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 7 mei 2009 om 23:05:
Het zou me trouwens niks verbazen als later alsnog uitkomt dat hij mede is opgestapt door heftige bedreigingen van boze ajax supporters.

Nee Marco is een eerlijke man die impulsief reageert en in mijn ogen een juiste beslissing heeft genomen.
Vind het sneu voor hem hoe dat het is gegaan. Is veels te vroeg begonnen bij 1 van de moeilijkste clubs ter wereld. Hij zal het spelletje vast wel goed snappen maar vele dingen die hij heeft gedaan slaan nergens op.

- Hij weet totaal niet met de menselijke kant van voetballers om te gaan.
- Denkt niet goed over veel beslissingen na.
- Maakt beginnersfouten die ik al vaker heb gezien bij de ex-trainers van deze tijd.
- Kan me niet herinneren dat ik ooit zo verbaasd naar sommige opstellingen of wisseling heb gekeken. Het leek echt of hij het hele jaar in de voorbereiding zat met zijn gedachten. Bijna geen enkele speler heeft lekker in zijn vel gezeten dit jaar.
- Urby is volgens mij het vaakst gewisseld van iedereen.
- Lindgren speelt nooit meer.
- Ziet het niet in Gabri zitten wat in mijn ogen echt ongekend is. Die gozer heeft heel veel wedstrijden in het 2e meegedaan.
- Stekelenburg gepasseerd en als reden geven "Maarten had een griepje en Kenneth deed het goed dus hij is 1e keus." Je mag dus niet ziek worden. 3 weken eerder had die besloten dat Maarten 1e keeper was zelfs na zijn blessure.
- Huntelaar in de winterstop weg gedaan en geen vervanger opgeroepen.
- Perez laten gaan omdat hij hem niet zo aardig vond.
- Davids die al weg ging door hem.
- Een Sno heel wat wedstrijden laten spelen (echt onbegrijpelijk).
- Rare acties met Kennedy
- Cruijff heel hard de deur gewezen. Terwijl hij nu ook inziet dat er helemaal niks meer in de jeugd zit.
- 16 miljoen voor Miralem
- en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Het vreemde is dat alles bepaald wordt door hem en zijn kameraden John en Rob. Wat dus wil zeggen dat zij het eens zijn met zijn onbegrijpelijke keuzes.

Kan me eigenlijk vrij weinig positieve dingen herinneren terwijl ook ik positief was over zijn komst. Ook omdat er gewoon niks beters beschikbaar was na het vertrek van Henk. Maar goed we moeten weer opnieuw beginnen en die van der Boog is wel een man met verstand als ik hem zo hoor... Maar goed wie zal er komen.

Frenkie zal best een aardige gozert zijn hoor. Maar als ik me goed herinner werd er bij Barcelona in zijn tijd door alle analytici zelfs eigen spelers (Ronaldinho bijv.) gezegd dat Henk ten Cate dé man was. Een jaar na het vertrek van Ten Cate was de magie al bijna over en nog een jaar later was Frenkie er ook niet meer.
Verder heeft die als club coach alleen nog maar bij Sparta gewerkt wat ook niet echt een succes was. Vind het weer een grote gok.

Denk eens terug aan de geweldige techniek van Raffie. Het kogelharde schot van Wesley. De onverwoestbare Johnny. Spelers uit de eigen jeugd waar je trots op was en waar je altijd van op aan kon. Of spelers van buitenaf zoals Zlatan, Trabelsi, Chivu, Maxwell, Pasanen, Pienaar. Allemaal aangetrokken door Don Leo en Co.

Spelers waar Ronald Koeman maar 1x kampioen mee is geworden wat zwak is als je kijkt naar de selectie. Heeft het team kapot gemaakt door heel gemakkelijk wereldspelers weg te doen zoals vd Vaart, Chivu of Zlatan. Geen vertrouwen te hebben in andere potentieel toppers zoals Mido, Escude en De Ridder en daarvoor in de plaats spelers zoals Sonck, Soetaers, Sikora, Yannis, Harry. Even later doet die het dunnetjes over in Eindhoven. Komt in het bedje van Guus en als die het zelf moet doen na 2 seizoenen is het niks meer. Die hoeft van mij ook nooit meer terug te komen.

Nou ja Guus die kan niet. Zit vast in Rusland ook al zou die willen. Helaas want met Guus aan het roer hebben we de meeste kans op succes denk ik zo.

Louis heeft zijn gewilde topclub in een grote competitie. Had leuk geweest als hij kwam. Maar na zijn ervaringen als TD die niet zo fijn waren (door wederom Koeman) hoeven we daar niet meer op te rekenen.

Als je dit allemaal op een rijtje zet blijft er maar 1 iemand over...De man waarvan Louis zegt dat het de beste opvolger voor hem is bij az. Mijn man is dus Co! De man die ook ik jaren geleden als een schoft heb behandeld in het stadion. Net als Leo trouwens... Belachelijk eigenlijk als ik er aan terug denk.

Co wil net als menig ander Ajacied revanche op die tijd. We moeten weer een team worden waar pit in zit. Spelers moeten weer weten wat ze kunnen en die kwaliteiten laten zien in een team wat alles weet van elkaar. Een team dat niet geleid moet worden door een goed paard maar door een goede ruiter.

Heb net mijn seizoenskaart verlengd en over 4 uurtjes gaan we voor de laatste wedstrijd dit seizoen. Na Sparta schaamde ik me dood voor het vertoonde spel. Als ik de afwezigen zie denk ik ook niet dat het vandaag veel beter wordt. Maar ja... Het blijft toch je club hé...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op woensdag 6 mei 2009 om 19:20:
Jammer was wel lachen om Marco hoop dat ze nu weer net zo'n toptrainer aanstellen.

het is de laatste jaren vreselijk.!!
en ik hoop op een trainer die ADO snel doet DEGRADEREN.!!

deze ras-echte Amsterdammer en Ajacied heb gesproken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 10 mei 2009 om 08:09:
Nee Marco is een eerlijke man die impulsief reageert en in mijn ogen een juiste beslissing heeft genomen.
Vind het sneu voor hem hoe dat het is gegaan. Is veels te vroeg begonnen bij 1 van de moeilijkste clubs ter wereld. Hij zal het spelletje vast wel goed snappen maar vele dingen die hij heeft gedaan slaan nergens op.

- Hij weet totaal niet met de menselijke kant van voetballers om te gaan.
- Denkt niet goed over veel beslissingen na.
- Maakt beginnersfouten die ik al vaker heb gezien bij de ex-trainers van deze tijd.
- Kan me niet herinneren dat ik ooit zo verbaasd naar sommige opstellingen of wisseling heb gekeken. Het leek echt of hij het hele jaar in de voorbereiding zat met zijn gedachten. Bijna geen enkele speler heeft lekker in zijn vel gezeten dit jaar.
- Urby is volgens mij het vaakst gewisseld van iedereen.
- Lindgren speelt nooit meer.
- Ziet het niet in Gabri zitten wat in mijn ogen echt ongekend is. Die gozer heeft heel veel wedstrijden in het 2e meegedaan.
- Stekelenburg gepasseerd en als reden geven "Maarten had een griepje en Kenneth deed het goed dus hij is 1e keus." Je mag dus niet ziek worden. 3 weken eerder had die besloten dat Maarten 1e keeper was zelfs na zijn blessure.
- Huntelaar in de winterstop weg gedaan en geen vervanger opgeroepen.
- Perez laten gaan omdat hij hem niet zo aardig vond.
- Davids die al weg ging door hem.
- Een Sno heel wat wedstrijden laten spelen (echt onbegrijpelijk).
- Rare acties met Kennedy
- Cruijff heel hard de deur gewezen. Terwijl hij nu ook inziet dat er helemaal niks meer in de jeugd zit.
- 16 miljoen voor Miralem
- en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Het vreemde is dat alles bepaald wordt door hem en zijn kameraden John en Rob. Wat dus wil zeggen dat zij het eens zijn met zijn onbegrijpelijke keuzes.

Kan me eigenlijk vrij weinig positieve dingen herinneren terwijl ook ik positief was over zijn komst. Ook omdat er gewoon niks beters beschikbaar was na het vertrek van Henk. Maar goed we moeten weer opnieuw beginnen en die van der Boog is wel een man met verstand als ik hem zo hoor... Maar goed wie zal er komen.

Frenkie zal best een aardige gozert zijn hoor. Maar als ik me goed herinner werd er bij Barcelona in zijn tijd door alle analytici zelfs eigen spelers (Ronaldinho bijv.) gezegd dat Henk ten Cate dé man was. Een jaar na het vertrek van Ten Cate was de magie al bijna over en nog een jaar later was Frenkie er ook niet meer.
Verder heeft die als club coach alleen nog maar bij Sparta gewerkt wat ook niet echt een succes was. Vind het weer een grote gok.

Denk eens terug aan de geweldige techniek van Raffie. Het kogelharde schot van Wesley. De onverwoestbare Johnny. Spelers uit de eigen jeugd waar je trots op was en waar je altijd van op aan kon. Of spelers van buitenaf zoals Zlatan, Trabelsi, Chivu, Maxwell, Pasanen, Pienaar. Allemaal aangetrokken door Don Leo en Co.

Spelers waar Ronald Koeman maar 1x kampioen mee is geworden wat zwak is als je kijkt naar de selectie. Heeft het team kapot gemaakt door heel gemakkelijk wereldspelers weg te doen zoals vd Vaart, Chivu of Zlatan. Geen vertrouwen te hebben in andere potentieel toppers zoals Mido, Escude en De Ridder en daarvoor in de plaats spelers zoals Sonck, Soetaers, Sikora, Yannis, Harry. Even later doet die het dunnetjes over in Eindhoven. Komt in het bedje van Guus en als die het zelf moet doen na 2 seizoenen is het niks meer. Die hoeft van mij ook nooit meer terug te komen.

Nou ja Guus die kan niet. Zit vast in Rusland ook al zou die willen. Helaas want met Guus aan het roer hebben we de meeste kans op succes denk ik zo.

Louis heeft zijn gewilde topclub in een grote competitie. Had leuk geweest als hij kwam. Maar na zijn ervaringen als TD die niet zo fijn waren (door wederom Koeman) hoeven we daar niet meer op te rekenen.

Als je dit allemaal op een rijtje zet blijft er maar 1 iemand over...De man waarvan Louis zegt dat het de beste opvolger voor hem is bij az. Mijn man is dus Co! De man die ook ik jaren geleden als een schoft heb behandeld in het stadion. Net als Leo trouwens... Belachelijk eigenlijk als ik er aan terug denk.

Co wil net als menig ander Ajacied revanche op die tijd. We moeten weer een team worden waar pit in zit. Spelers moeten weer weten wat ze kunnen en die kwaliteiten laten zien in een team wat alles weet van elkaar. Een team dat geleid moet worden door een goed paard maar door een goede ruiter.

Heb net mijn seizoenskaart verlengd en over 4 uurtjes gaan we voor de laatste wedstrijd dit seizoen. Na Sparta schaamde ik me dood voor het vertoonde spel. Als ik de afwezigen zie denk ik ook niet dat het vandaag veel beter wordt. Maar ja... Het blijft toch je club hé...

wat heb jij op dat je op zondagochtend zo'n lap tekst neer gaat gooien 8)
Waarschuw beheerder
Die grap blijft echt zo leuk :lol:

hihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van HardstyleChick1908 op zondag 10 mei 2009 om 18:01:
pannenkoeken daar in 020

010 ging lekker dit seizoen wil je zeggen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 mei 2009 om 18:09:
010 ging lekker dit seizoen wil je zeggen

nee ook drama
maar heel t jaar lachen om Feyenoord dat we t zo slecht doen ( wat ook zo is) en dan uiteindelijk evenveel hebben als ons is toch lachwekkend :aai:
Waarschuw beheerder
Evenveel?

Qua " prijzen " bedoel je dan, gaat toch ook om de rest of zie ik dat verkeerd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:16:
lachwekkend

Dit gehele seizoen is LACHWEKKEND :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 18:18:
Evenveel?

Qua " prijzen " bedoel je dan, gaat toch ook om de rest of zie ik dat verkeerd?

nee ;)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 mei 2009 om 18:19:
Dit gehele seizoen is LACHWEKKEND

lachwekkend? eerder diep triest maarja

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 10 mei 2009 om 18:20:
is dat zo ja?

wat hebben jullie dit jaar meer dan?
paar plaatsen hoger maar wat schiet je der mee op dan, geen ene moer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:22:
eerder diep triest maarja

Als het om Feyenoord gaat is niks triest,eerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 mei 2009 om 18:19:
LACHWEKKEND

jwz!
Waarschuw beheerder

sowieso EL b) fikse prestatie :respect: dat wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 mei 2009 om 18:25:
Als het om Feyenoord gaat is niks triest,eerder

wees jij maar blij met de 3e plek dan, net zo lachwekkend :)
Waarschuw beheerder
nee

Ok :) (Y)
lachwekkend? eerder diep triest maarja

Voor ons ook, maar ja het is maar waar je de lat legt als club en supporter zijnde :)

Is ook wel zo, maar je weet zelf ook van hoe en wat en dat het bij jullie echt diep triest was(totaal niet erg), maar wat ik elke keer zeg, in de sport telt maar 1 plaats en dat is 1 :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:27:
wees jij maar blij met de 3e plek dan

Dat dan weer ook niet :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 18:28:
Voor ons ook, maar ja het is maar waar je de lat legt als club en supporter zijnde

nou die hoort voor allebei toch wel hoger te liggen dan die plekken dan waar wij en jullie staan toch

Is ook wel zo, maar je weet zelf ook van hoe en wat en dat het bij jullie echt diep triest was(totaal niet erg),

:yes: maar dat is niet alleen dit seizoen gaat al jaren zo, alleen dit jaar was gewoon extreem :dood:

in de sport telt maar 1 plaats en dat is 1

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:32:
nou die hoort voor allebei toch wel hoger te liggen dan die plekken dan waar wij en jullie staan toch

1 plek is er maar :)
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:32:
maar dat is niet alleen dit seizoen gaat al jaren zo, alleen dit jaar was gewoon extreem

Niet erg hoor :lol: gun jullie het ergste van het ergste, alleen degradatie toch niet anders ook geen moer aan, misschien 1 jaartje zou toch wel leuk zijn 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 18:35:
1 plek is er maar

daarom is t voor jullie een nog grotere schande als van ons, als je kijkt naar jullie financiele mogelijkheden en die van ons
Niet erg hoor gun jullie het ergste van het ergste, alleen degradatie toch niet anders ook geen moer aan, misschien 1 jaartje zou toch wel leuk zijn

van t zelfde ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:41:
daarom is t voor jullie een nog grotere schande als van ons, als je kijkt naar jullie financiele mogelijkheden en die van ons

Poepoe :lol: tegenwoordig gaat het daarom, om financiele mogelijkheden :lol: om mekaar daarmee te gaan vergelijken :/ dan zeg je dus ja tegen het voetbal van tegenwoordig ;) of gaan lopen zeiken op elkaar over het aantal mensen wat in het stadion zit :s is dat nou de haat van tegenwoordig :/
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 18:41:
van t zelfde

Alleen zal het bij ons nooit zo voorkomen :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 18:51:
Poepoe tegenwoordig gaat het daarom, om financiele mogelijkheden om mekaar daarmee te gaan vergelijken dan zeg je dus ja tegen het voetbal van tegenwoordig of gaan lopen zeiken op elkaar over het aantal mensen wat in het stadion zit is dat nou de haat van tegenwoordig

je snap me wel ;)

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 18:51:
Alleen zal het bij ons nooit zo voorkomen

zeg nooit nooit hehe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 11:19:
wat heb jij op dat je op zondagochtend zo'n lap tekst neer gaat gooien 8)

Ja ben er ook wel ff mee bezig geweest :). Maar had gewoon ff zin om het neer te zetten. Vond het wel mooi dat er een spandoek op de 2e ring tegenover de perstribune hing met daarop "Laat Co zijn werk afmaken". Dat vind ik nou ook :).

Wie moet volgens jullie de opvolger worden dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 10 mei 2009 om 20:01:
Laat Co zijn werk afmaken

Heeft hij zelf denk geen zin in aangezien die de vorige keer niet zo fijn is weggegaan :NEE:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 19:09:
Is ook zo

:d

Wie moet volgens jullie de opvolger worden dan?

t zal mij wat aan me reet roesten wie jullie nieuwe trainer word joh :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 mei 2009 om 20:10:
Heeft hij zelf denk geen zin in aangezien die de vorige keer niet zo fijn is weggegaan

Wat Co had neergezet is Koeman kampioen mee geworden :)
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 10 mei 2009 om 20:10:
joh

:dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 mei 2009 om 20:10:
Heeft hij zelf denk geen zin in aangezien die de vorige keer niet zo fijn is weggegaan :NEE:

Andere tijd en ander bestuur. Iedereen die hem toen tegen heeft gewerkt zit nu niet meer in de club. Denk dat nu de ideale tijd is.

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 20:26:
Wat Co had neergezet is Koeman kampioen mee geworden :)

Met jou kan ik praten Ouwehoeren :). Zoiets staat ook in mijn verhaal haha. Co is gewoon de enige die in het profiel past.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=427 cacheid=0010892d002d87f050c3b8681a027eb819]http://static.ajaxlife.nl/images/slideshow/117/062.jpg[/img]

Deze bedoel ik :).
Waarschuw beheerder
"Laat Co zijn werk afmaken"

Whehe en dan gaat ie naar AZ, ook lullig :X
Waarschuw beheerder
kk sukkel, maak het dan af :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 11 mei 2009 om 12:02:
kk sukkel, maak het dan af

spuit11 :aai:

Uitspraak van actief op zondag 10 mei 2009 om 20:31:
Co is gewoon de enige die in het profiel past.

of rijkaard met een goede assistent. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 mei 2009 om 12:06:
kk sukkel, maak het dan af

spuit11

spuit11?

dat is mijn mening suffert, live with it.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 11 mei 2009 om 12:07:
spuit11?

ja spuit11 ja. je snapt m niet helemaal ofwel. :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ahahah Robinjoooooooooooooooooo doe je weer stoer :woop: je begindt de week goed topboi vuurwerk hoolie :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 mei 2009 om 12:10:
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 11 mei 2009 om 12:07:
spuit11?

ja spuit11 ja. je snapt m niet helemaal ofwel.

nou nee, suffert.

jij bent niet helemaal goed geboreng ofwel ? :aai:

waar bemoei jij je mee trouwens, flikker ff lekker op, en ga je lekker aftrekken met eigengemaakte relfilmpjes of nog triester..van anderen :roflol:

(y)

:nosmile:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 11 mei 2009 om 12:28:
waar bemoei jij je mee trouwens

Robinjo wil altijd laten merken dat hij gekke topboi is :respect:

Gaat maar door dezen koorknaapje :lol:

Grote bek alles maar wilt nooit af spreken :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als puntje :coke: bij paaltje komd zegt hij
'het is maar internet'
'hooligans zijn sukkels vechten is stom'

Robinjooooooooooooooooooo
Waarschuw beheerder
donateur
gun jullie het ergste van het ergste, alleen degradatie toch niet anders ook geen moer aan, misschien 1 jaartje zou toch wel leuk zijn

pcies :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 10 mei 2009 om 20:31:
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 10 mei 2009 om 20:26:
Wat Co had neergezet is Koeman kampioen mee geworden

Met jou kan ik praten Ouwehoeren . Zoiets staat ook in mijn verhaal haha. Co is gewoon de enige die in het profiel past.

Toch heb ik het vermoeden dat we eind van het voglend seizoen uiteindelijk ook co kunnen uitzwaaien. Het deugt gewoon niet bij ajax.