Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 21:27:
dankjewel trouwens.
heb ik nu de limburg holligans hierheen gehaald?
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 20:46:Het moet in elk geval ademen ( dûh...!!! ), niet uit de mond stinken, geen zweetvoeten hebben, geen zweetoksels hebben, moet niet onder de puisten zitten ( een paar geeft niet maar echt heel veel is niet mooi...!!!).
Het haar moet netjes zitten, er goed en er leuk uitzien vind ik ook belangrijk ( kleding, schoenen en het haar natuurlijk ook...!!! ),moet van muziek luisteren, zingen, ÉN mode houden, moet ouwehoeren leuk kunnen vinden, moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!!), GÉÉN drinker!!! ( heb ik een HEKEL aan en ik drink zelf ook geen alcohol!.
Moet minstens 1m80 ( voor de mannen ), en de vrouwen moeten minstens 1m65 zijn
Dus langer dan mij, slank tot normaal postuur hebben, qua haarkleur maakt het mij niks uit, zolang het maar GÉÉN ROOD is!!! Bah, dat vind ik écht VERSCHRIKKELIJK...!!!
Moet lief zijn, eerlijk, betrouwbaar, niet argwanend en wantrouwend zijn.
Moet een goed gevoel hebben voor humor, maar moet ook een luisterend oor zijn, en er moet goed gepraat kunnen worden met diegene!!!
En als laatste...qua de kleur van de ogen maakt het mij niet zoveel uit!!!
Tjong, volgens mij ben ik hier degene die tot NU toe de MEESTE EISEN stelt...!!!
Helemaal gek
Je neemt jezelf wel echt serieus he
heb ik nu de limburg holligans hierheen gehaald?
Rotterdam Hooligan
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:35:Helemaal gek
Je neemt jezelf wel echt serieus he
dat je de tijd hebt genomen om het verhaal überhaupt te lezen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:38:Storm over Partyflock
we gaan ff door ieder toppa heen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 21:41:Hey...toch nog een serieuze reactie...??
en dat op een zaterdag
ja als je toch weer niks beters te doen hebt
Zit nog steeds uit te zieken
niveau hoog houden
Had dit topic na die post van d'r nog niveau dan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 21:43:en dat op een zaterdag
Echt he
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:41:Wie had dat gedacht in dezeng toppa
nog meer serieuze reacties? Eenmaal...andermaal...?
VERKOCHT aan Chrizzoo!!!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:35:Je neemt jezelf wel echt serieus he
Ja, maar nooit TÉ!!!
Dat zijn gewoon punten waaraan iemand moet voldoen, meer niet.
KLAAR!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:02:Dat zijn gewoon punten waaraan iemand moet voldoen, meer niet.
KLAAR!!!
Je weet toch wat je moet kunnen om te kunnen zeggen dat je bi bent he...?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:49:Is geen smoes, is een feit
ow, ok...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:02:Ja, maar nooit TÉ!!!
KLAAR!!!
maar die heb je niet al zo uitgebreid vooraf...
ik heb ook liever niet dat mn vriendin rookt, maar als het wel zo is wijs ik dr daar echt niet zoor af...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:02:Ja, maar nooit TÉ!!!
KLAAR!!!
Aan AL die punten? dus wanneer iemand aan al jouw punten voldoet, maar bijvoorbeeld niet rookt valt ie al af?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 22:11:Aan AL die punten? dus wanneer iemand aan al jouw punten voldoet, maar bijvoorbeeld niet rookt valt ie al af?
hola wacht ef ff, zie ik nu dat desbetreffende persoon WEL moet roken ?????
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 6 juni 2009 om 22:14:zie ik nu dat desbetreffende persoon WEL moet roken ?????
dus als je kans wilt maken moet je gaan roken
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 6 juni 2009 om 22:14:hola wacht ef ff, zie ik nu dat desbetreffende persoon WEL moet roken ?????
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:35:Uitspraak van {N}athalieop maandag 1 juni 2009 om 20:46:
Het moet in elk geval ademen ( dûh...!!! ), niet uit de mond stinken, geen zweetvoeten hebben, geen zweetoksels hebben, moet niet onder de puisten zitten ( een paar geeft niet maar echt heel veel is niet mooi...!!! ).
Het haar moet netjes zitten, er goed en er leuk uitzien vind ik ook belangrijk ( kleding, schoenen en het haar natuurlijk ook...!!! ),moet van muziek luisteren, zingen, ÉN mode houden, moet ouwehoeren leuk kunnen vinden, moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!! ), GÉÉN drinker!!! ( heb ik een HEKEL aan en ik drink zelf ook geen alcohol!.
Moet minstens 1m80 ( voor de mannen ), en de vrouwen moeten minstens 1m65 zijn
Dus langer dan mij, slank tot normaal postuur hebben, qua haarkleur maakt het mij niks uit, zolang het maar GÉÉN ROOD is!!! Bah, dat vind ik écht VERSCHRIKKELIJK...!!!
Moet lief zijn, eerlijk, betrouwbaar, niet argwanend en wantrouwend zijn.
Moet een goed gevoel hebben voor humor, maar moet ook een luisterend oor zijn, en er moet goed gepraat kunnen worden met diegene!!!
En als laatste...qua de kleur van de ogen maakt het mij niet zoveel uit!!!
Tjong, volgens mij ben ik hier degene die tot NU toe de MEESTE EISEN stelt...!!!
en kunnen afwassen, stofzuigen, koken en de klep dicht houden als er een goede film op is..
als we toch bezig zijn.......
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 22:11:Aan AL die punten? dus wanneer iemand aan al jouw punten voldoet, maar bijvoorbeeld niet rookt valt ie al af?
Dat heb ik NIET vermeld in de punten waaraan iemand moet voldoen...moet je wel goed kijken wat ik heb getypt, hé?
En anders moet je maar een bril gaan kopen om het beter te kunnen zien en om het beter te kunnen lezen...!!!
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 6 juni 2009 om 22:18:als we toch bezig zijn.......
moet ook voeten kunnen masseren en kussen, mocht je in die stemming zijn
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:20:Dat heb ik NIET vermeld in de punten waaraan iemand moet voldoen...moet je wel goed kijken wat ik heb getypt, hé?
En anders moet je maar een bril gaan kopen om het beter te kunnen zien en om het beter te kunnen lezen...!!!
euhm... jawel:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 21:35:moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!!)
heb je zo gezegd...
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 6 juni 2009 om 22:18:en kunnen afwassen, stofzuigen, koken en de klep dicht houden als er een goede film op is..
als we toch bezig zijn.......
superman
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:20:Dat heb ik NIET vermeld in de punten waaraan iemand moet voldoen...moet je wel goed kijken wat ik heb getypt, hé?
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 6 juni 2009 om 22:18:moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!! )
Dus als iemand aan al je punten voldoet, maar niet rookt (wat jij aangeeft dat ie wel moet doen) is het dus meteen een afknapper?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:21:moet ook voeten kunnen masseren en kussen, mocht je in die stemming zijn
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 22:23:Dus als iemand aan al je punten voldoet, maar niet rookt (wat jij aangeeft dat ie wel moet doen) is het dus meteen een afknapper?
ik haat rokers
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:25:Dat heeft Skullcrasher gezegd niet ik!
Moet je ook goed kijken wie het heeft gezegd en anders niet reageren
hier dan, een citaat uit je eigen post:
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 20:46:moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!!)
Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 6 juni 2009 om 22:26:ik haat rokers![]()
dat niet meteen, vind het wel smerig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:25:Moet je ook goed kijken wie het heeft gezegd en anders niet reageren
nog een eis...'moet goed kijken wie wat zegt en anders niet reageren'
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:26:nog een eis...'moet goed kijken wie wat zegt en anders niet reageren'
shit, ik voldoe nu al niet aan 5 punten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 22:26:nog een eis...'moet goed kijken wie wat zegt en anders niet reageren'
heey deja vu