Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 20:46:Hoe ziet jou ideale man/vrouw er uit?
bijv, een gespierde lange man met sexy groene ogen... etc
Het moet in elk geval ademen ( dûh...!!! ), niet uit de mond stinken, geen zweetvoeten hebben, geen zweetoksels hebben, moet niet onder de puisten zitten ( een paar geeft niet maar echt heel veel is niet mooi...!!! ).
Het haar moet netjes zitten, er goed en er leuk uitzien vind ik ook belangrijk ( kleding, schoenen en het haar natuurlijk ook...!!! ),moet van muziek luisteren, zingen, ÉN mode houden, moet ouwehoeren leuk kunnen vinden, moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!! ), GÉÉN drinker!!! ( heb ik een HEKEL aan en ik drink zelf ook geen alcohol!.
Moet minstens 1m80 ( voor de mannen ), en de vrouwen moeten minstens 1m65 zijn
Dus langer dan mij, slank tot normaal postuur hebben, qua haarkleur maakt het mij niks uit, zolang het maar GÉÉN ROOD is!!! Bah, dat vind ik écht VERSCHRIKKELIJK...!!!
Moet lief zijn, eerlijk, betrouwbaar, niet argwanend en wantrouwend zijn.
Moet een goed gevoel hebben voor humor, maar moet ook een luisterend oor zijn, en er moet goed gepraat kunnen worden met diegene!!!
En als laatste...qua de kleur van de ogen maakt het mij niet zoveel uit!!!
Tjong, volgens mij ben ik hier degene die tot NU toe de MEESTE EISEN stelt...!!!
laatste aanpassing 1 juni 2009 20:47
te weinig text
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 22:06:Hoe ziet jou ideale vrouw er uit?
zoals ik dat graag zie
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 juni 2009 om 00:08:Het moet in elk geval ademen ( dûh...!!! ), niet uit de mond stinken, geen zweetvoeten hebben, geen zweetoksels hebben, moet niet onder de puisten zitten ( een paar geeft niet maar echt heel veel is niet mooi...!!! ).
Het haar moet netjes zitten, er goed en er leuk uitzien vind ik ook belangrijk ( kleding, schoenen en het haar natuurlijk ook...!!! ),moet van muziek luisteren, zingen, ÉN mode houden, moet ouwehoeren leuk kunnen vinden, moet een roker zijn ( dan proeft diegene het niet als jijzelf OOK rookt...!!! ), GÉÉN drinker!!! ( heb ik een HEKEL aan en ik drink zelf ook geen alcohol!.
Dus langer dan mij, slank tot normaal postuur hebben, qua haarkleur maakt het mij niks uit, zolang het maar GÉÉN ROOD is!!! Bah, dat vind ik écht VERSCHRIKKELIJK...!!!
Moet een goed gevoel hebben voor humor, maar moet ook een luisterend oor zijn, en er moet goed gepraat kunnen worden met diegene!!!
Tjong, volgens mij ben ik hier degene die tot NU toe de MEESTE EISEN stelt...!!!
Toch bijna een match......
Uitspraak van Bloodrayne op dinsdag 2 juni 2009 om 11:22:Hoe ziet jou ideale vrouw er uit?
perfect en absoluut niet veel eisend
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 22:06:Hoe ziet jou ideale man/vrouw er uit?
de ideale man / vrouw bestaat niet, men neemt altijd genoegen met minder !
zoals die van mij eruitziet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:17:Hmm...NIET mijn ding...!!!
Denk dat er nog wel meer verschillen tussen ons zijn. Ik val op vrouwen namelijk
Enne, mijn dametje is half indo
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:22:Denk dat er nog wel meer verschillen tussen ons zijn. Ik val op vrouwen namelijk
Ja duh...wat had je zelf dan gedacht?!
Jij bent een man, ik ben een vrouw...!!!
Jij valt op vrouwen, ik val op mannen EN vrouwen...maar dat staat ook wel op mijn profiel als je goed gekeken had...!!!
Dat is het verschil, snap je?!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:22:Enne, mijn dametje is half indo
Ja, dat is prima.
Maar indo is gewoon niet mijn ding.
Kan toch?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:27:Jij valt op vrouwen, ik val op mannen EN vrouwen...maar dat staat ook wel op mijn profiel als je goed gekeken had...!!!
Nope, niet goed gekeken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:27:Maar indo is gewoon niet mijn ding.
Kan toch?
Kan
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 juni 2009 om 20:46:Het moet in elk geval ademen ( dûh...!!! ), niet uit de mond stinken, geen zweetvoeten hebben, geen zweetoksels hebben, moet niet onder de puisten zitten ( een paar geeft niet maar echt heel veel is niet mooi...!!! ).
misschien is takemeout wat voor je..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 14:02:Er zwemmen genoeg vissen in de zee...!!!
weet je dat zeker, met zo'n eisenpakket?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 14:07:Anders zou ik het niet hebben getypt, hé?
ik voldoe niet aan 4 punten, helaas
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 14:12:Dat is niet mijn probleem...!!!
mijn ook niet echt vind ik...
maar moet iemand er ook echt helemaal aan voldoen of neem je het niet zo nauw?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 14:20:Het is WEL jouw probleem want je net zelf gezegd dat je aan 4 dingen niet voldoet...!!!
Dus ja...!!!
ik moet er gewoon mee leren leven dat ik niet aan jou eisen voldoe...
ik kom er wel overheen
wat is ideaal het gaat er om dat je vertrouwen,respect,geduld,en dat diegene onvoorwaardelijk achter je staat met welke keuze je maakt goed/fout en zo kan je uren door gaan.het ligt er gewoon aan bij wie je,je eigen kan zijn ongeacht kleur ogen,kleding enz,enz.waar ben je tevrede mee??????
laatste aanpassing
ik moet er gewoon mee leren leven dat ik niet aan jou eisen voldoe...
Hahaha, ga je nu proberen zielig te doen en de aandacht proberen te trekkenop een NEGATIEVE manier?!
Probeer maar lekker door, want het lukt je toch niet, gozer!
Wat ben je grappig, hahaha!!!
NIET positief bedoeld!!!
Weleens van het woord SARCASME gehoord?!
NEE zeker?!
Zoek dat woord maar eens op in het woordenboek, dan weet je tenminste nog wat het woord betekent...!!!
Of typ je dit voor de gein zodat iedereen je zielig vind en op mij af komt?
Lukt je toch niet, want je trekt alleen maar negatieve aandacht!
Dat maakt je toch zielig, omdat je negatieve aandacht trekt!
Zielig figuur dat je bent!
euhm.... zelf al eens van sarcasme gehoord?
de eerste opmerking was al sarcastisch bedoeld...
best een grappig verhaal
de eerste opmerking was al sarcastisch bedoeld...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 19:15:Hahaha, ga je nu proberen zielig te doen en de aandacht proberen te trekkenop een NEGATIEVE manier?!
Probeer maar lekker door, want het lukt je toch niet, gozer!
Wat ben je grappig, hahaha!!!
NIET positief bedoeld!!!
Weleens van het woord SARCASME gehoord?!
NEE zeker?!
Zoek dat woord maar eens op in het woordenboek, dan weet je tenminste nog wat het woord betekent...!!!
Of typ je dit voor de gein zodat iedereen je zielig vind en op mij af komt?
Lukt je toch niet, want je trekt alleen maar negatieve aandacht!
Dat maakt je toch zielig, omdat je negatieve aandacht trekt!
Zielig figuur dat je bent!
best een grappig verhaal
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 20:54:TE veel smiley's in dit hele topic...
hoezo dat ?
laatste aanpassing