Partyflock
 
Forumonderwerp · 10576
­ Nederland
Ik heb echt wel relaxte ouders. Want die vinden het niet erg dat ik af en toe :xtc: op een feest!
Ze lopen alleen te gallen als ik nog half vaag thuis kom!
mijn ouders weten dat ik blow en volgens mij hebben ze wel wat vermoedens, want ze vragen zich elke maand af waar mijn geld toch aan op gaat. ;-)
 
Me ouders weten alles. Pep, pillen, GHB, Coke. Special K. etc... Alles heb ik ze verteld. Me ma vroeg vandaag nog wat die buisjes inme kamer nou waren haha...

Ik mag zelf weten wat ik doe, maar ik mag niet vaag thuis komen. Kom dus meestal zondag op maandagnacht thuis als ze lekker liggen te slapen :Z
de mijne weten het. mijn vader wil het liever niet weten en mijn moeder komt zow nu en dan met algemene vragen over drugs en die beantwoord ik netjes. ze kan zich best voorstellen dat iemand af en toe een ptje wil slikken zegt ze.
 
Mijn moeder wist het van het begin af aan,oke ze vond ut niet cool,maarja..ze kon er toch nix tegen doen..ze zei alleen "Doe asjeblieft voorzichtig ermee en zeg het gewoon eerlijk asje wat gebruikt hebt"...mijn mams is wat dat aangaat niet zo moeilijk,kan met haar over alles praten..nix is te gek :)
Maar ik gebruik nu al 5 jaar nie meer,me zus nog wel en dat weetje me mams ook..
 
mijne weten het niet, denk ook niet dat ze het willen weten, i kben nl. de 'brave' thuis toen ik opgroeide, volgens mij heb ik inmiddels meer foute dingen gedaan dan mn broer.....
Mijn ouders weten alleen dat ik blow en zuip als ze de rest weten dan oeijoeijoei, dus nee ze hoeven niks meer te weten ook al doe ik bijna niks meer