Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:41:precies "wat aan de binnenkant zit telt"
onzin!
ga echt wel eerst op de butenkant af
en dan maar hopen dat ze dom is...
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 18:36:of mij dat wat intresseert hoeveel mensen er in zo een stadion passen ten eerste boeit die hele arena me niet maar als ik het zo op tv zag zie je idd dat het niet klopt
ga jij er maar is zitten met 3 camaras op je gezicht en mensen die alles maar doorvragen alleen jammer dat je dat niet ziet...
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:41:chippie?
Is al op ben nu bezig met de donuts.
Ga zo ff langs de mac, moet jij ook wat?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:41:precies "wat aan de binnenkant zit telt"
(dit klonk wel heel gay![]()
)
Whahaha ja what ever enz
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:42:onzin!
ga echt wel eerst op de butenkant af
en dan maar hopen dat ze dom is...
Dom is makkelijk te neukeng
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 18:36:ga jij er maar is zitten met 3 camaras op je gezicht en mensen die alles maar doorvragen alleen jammer dat je dat niet ziet...
Maar technisch gezien word je daar toch niet dommer van?
Althans, das nog niet wetenschappelijk bewezen
Ierland = Engeland en het kruist aan de VS
http://www.rtl.nl/components/programma/lekkerslim/index_video.xml
laatste aanpassing
Hahahahhahahaha wat een verschrikkelijk domme wijven 
Whahah jezus ze vragen wel kindervragen zeg.. dat leer je op de fucking basisschool
Ja, als je nog nooit van Lenin en Stalin gehoord hebt en denkt dat het Ikea kasten zijn, dan spoor je echt niet. Dat je af en toe een vraag niet weet, die over de Legering bijvoorbeeld, daar kan ik in komen. Maar dit zijn een hele serie vragen die je echt hoort te weten als je 23 bent. Je heb een opleiding gehad, kijkt tv, luistert radio, gaat met mensen om. Je moet dingen oppikken en onthouden, maar dit soort antwoorden geven NA de show zonder camera's
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 18:36:of mij dat wat intresseert hoeveel mensen er in zo een stadion passen ten eerste boeit die hele arena me niet maar als ik het zo op tv zag zie je idd dat het niet klopt
is wel heel eerlijk, maar geeft waarschijnlijk echt aan hoe hersenloos iemand is
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:54:Maar technisch gezien word je daar toch niet dommer van?
Althans, das nog niet wetenschappelijk bewezen
Nee precies
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:54:dit hoor je toch echt te weten
Hoor ja
Ja, als je nog nooit van Lenin en Stalin gehoord hebt en denkt dat het Ikea kasten zijn, dan spoor je echt niet. Dat je af en toe een vraag niet weet, die over de Legering bijvoorbeeld, daar kan ik in komen. Maar dit zijn een hele serie vragen die je echt hoort te weten als je 23 bent. Je heb een opleiding gehad, kijkt tv, luistert radio, gaat met mensen om. Je moet dingen oppikken en onthouden, maar dit soort antwoorden geven NA de show zonder camera's
Dit is zo grappig.. haha ik doe het in mn broek hier
Dit kan je niet spelen hoor, zo dom zijn
En dan zeggen
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 18:24:Ik heb expliciet de tweede opnamedag gevraagd of het niet een domme blondjes
show zou worden anders wilde ik niet meer mee doen. Waarop vervolgens gezegd
word dat dat niet zo zou zijn.
Aha ok
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 13 april 2009 om 20:01:Wat een programma haha !
t is in elk geval goed voor je ego als je twijfelt aan je eigen IQ
nee maar zo dom zijn toch ook niet
waar baseer jij dat op?
tot nu toe wijst alles erop dat ze echt zo achterlijk zijn. lees die uitspraken van hun maar eens terug. niets wijst erop dat het nep is wat ze doen. ik dacht eerst ook dat het acteerwerk was, de antwoorden zijn TE dom. maar ik vroeg net om uitleg over die 150.000 zitplaatsen en dan komt er weer een antwoord wat je niet zou verwachten als je hersens hebt die normaal funtioneren.
kan jij mensen voorstellen die zo dom zijn..
om eerlijk te zijn: NEE
dat mensen niet alles weten, ok. maar deze vragen zijn te simpel. kids van de basis school weten dit nog. En het is niet 1 vraag, nee een hele serie van simpele vragen. en dan komen er antwoorden uit die niet te bevatten zijn, redeneringen die alle logica te boven gaan.
maar wat ik zeg, ik stelde net opnieuw de vraag over de 150.000 stoelen en dan komt er een antwoord van Rita waar je broek vanaf zakt. niet te bevatten. geen camera's op dur, en dan nog een dom antwoord geven. als ze echt hersens hebben, hadden ze dat allang laten zien hier op pf door slimme antwoorden te geven toch?
tenzij ze vet betaald krijgen door RTL om ook hier dom over te komen natuurlijk
laatste aanpassing
de grote meneer catusshow en ben bij kinder voor kinderen geweest
Ik ook
Kijk dat mijn grote vriendin Patricia daaraan mee doet verbaast me niks (alles voor de centen hatsjeeeee)
Hahahaha en waarop bazeer jij dat ze er geld voor heeft gekregen dan?
Lekker slim zou opzich al een hint moeten zijn dat ze gaan kijken of je echt heel dom bent....
We kregen de naam pas te horen bij de tweede opname dag
Zo ik heb het afgekeken..
Hihihi.. Ikea kasten
Hoe verzin je het.
Hihihi.. Ikea kasten
Uitspraak van actief op maandag 13 april 2009 om 20:24:Hahahaha en waarop bazeer jij dat ze er geld voor heeft gekregen dan
Ik ben bang dat ze zo dom zijn, dat ze niet eens flink betaald hebben gekregen
Maar, ze zijn wel 1 klap famous
Dat is uit man..
GVD!
heb ik een jaar lang me best gedaan om 100kilo kwijt te raken
half jaar daarvan niks gegeten en dan blijkt t nu uit de mode te zijn! argh!
roggel eens zo'n big mac voor me dan
Uitspraak van actief op maandag 13 april 2009 om 20:24:Hahahaha en waarop bazeer jij dat ze er geld voor heeft gekregen dan?
hihi ze heeft je geld gepikt
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 20:29:GVD!loop ik weer achter
heb ik een jaar lang me best gedaan om 100kilo kwijt te raken
half jaar daarvan niks gegeten en dan blijkt t nu uit de mode te zijn! argh!
roggel eens zo'n big mac voor me dan
Nu ben je alweer te laat ik ben al geweest en het is allemaal op
:lekkerpuhhhhh:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 20:44:ik heb nou Queen Elisabeth gehad, erger dan dit kan het niet
want ze heeft de Barbie ontworpen onze First Lady
aha, jij zit nu voor het eerst te genieten?
ik kan niet wachten tot volgende week
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 20:44:nee, dat kan echt niet
Jawel, het wordt steeds erger. Je valt van de ene verbazing in de andere. Daarom is het ook zo ongeloofwaardig vond ik gister. Maar na de posts hier van de dames te hebben gelezen, ben ik toch gaan geloven dat het echt is. Ik kan er nog steeds met de kop niet bij. Zulke domme mensen ben ik in mijn leven nog nooit tegengekomen. Heel bizar,