4 waddeneilanden: texel, friesland, overijsel, zeeland

die avond4daagse, gvd 
van 4 naar 6 naar 4 naar 3 dagen
vrouwenlogica is echt ongelooflijk
van 4 naar 6 naar 4 naar 3 dagen
vrouwenlogica is echt ongelooflijk
voorstukje:
suriname? dat legt toch in engeland?
ja dat ken
ok.. dan ligt het hier ongeveer (wijzend naar australie)
de tering!!
suriname? dat legt toch in engeland?
ja dat ken
ok.. dan ligt het hier ongeveer (wijzend naar australie)
vrouwen met hoogtes inschatten gaan niet samen
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 26 april 2009 om 21:57:vrouwen met hoogtes inschatten gaan niet samen
ze hebben het steeds over LENGTES ipv van HOOGTE haha
25km = tweeduizendvijhonderd meter
schitterend
Die wijven zijn zo dom als het achterend van een varken.
ze halen echt alles door elkaar 
1949 is 50 jaar geleden .. en het was begin 19e eeuw
1949 is 50 jaar geleden .. en het was begin 19e eeuw
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 26 april 2009 om 22:12:ze halen echt alles door elkaar
Als je zo weinig brains hebt is dat moeilijk, maar zij preseteren het. Dit is het echt het meest imbeciele wat ik ooit gezien en gehoord heb
napoleon bonaparte is een neppe italiaan
en we hadden een burgeroorlog want het was nederland tegen duitsland
maar wat hadden die joden dan gedaan?
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus hey
en we hadden een burgeroorlog want het was nederland tegen duitsland
maar wat hadden die joden dan gedaan?
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus hey
t,is zo erg dat het eigenlijk geen eens leuk meer is
ik heb ook een ex die serieus slim is, maar met haar vrouwenlogica kwam ze zo dom over
ik geloofde haar ook nooit in het begin en dacht dat ze me in de zeik zat te zetten
maar het was allemaal echt..
en geloof me.. het is zwaar irritant als zo'n chick je vriendin is
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 22:20:kan gewoon niet geloven dat dit niet in scene is gezet..
ik dacht dat ook de eerst keer
maar ben nu overtuigd dat er echt veel meer zwakbegaafde mensen in de samenleving zijn dan we denken. Dit is geen acteerwerk. Ik ken iemand die bij 1 van die meiden in de klas gezeten heeft. Het is geen actrice
Het is moeilijk te geloven, dit is TE dom, maar ben echt bang dat dit gewoon 100% echt is
laatste aanpassing
jezus hey .. als een eiland groot is, is het geen eiland
alleen kleine zoals ibiza zijn eilanden
alleen kleine zoals ibiza zijn eilanden
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 22:20:iedereen in Nederland maakt toch op zn minst de basisschool af
Als je daar alleen je nagels zit te lakken en op pumps de gymzaal in komt (ik ken een docent die dat dus meemaakt met leerlingen van 14/15 jaar en dan zeggen ze: ik ga toch niet met blote voeten in de gymzaal? :lol
LTS laagstroom
laatste aanpassing
maar ben nu overtuigd dat er echt veel meer zwakbegaafde mensen in de samenleving zijn dan we denken. Dit is geen acteerwerk. Ik ken iemand die bij 1 van die meiden in de klas gezeten heeft. Het is geen actrice
dan denk ik dat ze van te voren IQtests afnemen en alleen degenen selecteren met een IQ onder de 70
maar toch sta ik versteld van hoe dom mensen kunnen zijn die op het oog wel 'normaal' lijken
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 22:38:maar toch sta ik versteld van hoe dom mensen kunnen zijn die op het oog wel 'normaal' lijken
Ja ik sta ook versteld daarvan.
Ze zien er inderdaad normaal uit, met deze keer twee echt lekkere meiden, die Steffie en Leonie
Maar die zijn echt achterlijk hoor.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 22:38:met een IQ onder de 70
Ja het is echt bij het zwakbegaafde af.
Deze vragen zijn allemaal zooooo simpel!
laatste aanpassing
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 26 april 2009 om 22:20:ik geloofde haar ook nooit in het begin en dacht dat ze me in de zeik zat te zetten
ik moet bekennen dat ik het niet meer leuk vind 
trouwens, als je naar hun lichaamstaal kijkt, zie je dat ze heel vaak hun neus of wangen krabben: teken dat ze liegen
kortom: mijn conclusie is dat ze zich dommer voordoen dan dat ze zijn. juist omdat vele beredeneringen wel kloppen en vervolgens geven ze enthousiast en lachend een foute antwoord.
en mocht het toch echt zijn (want velen denken), dan nog vind ik het echt niet leuk meer.
trouwens, als je naar hun lichaamstaal kijkt, zie je dat ze heel vaak hun neus of wangen krabben: teken dat ze liegen
kortom: mijn conclusie is dat ze zich dommer voordoen dan dat ze zijn. juist omdat vele beredeneringen wel kloppen en vervolgens geven ze enthousiast en lachend een foute antwoord.
en mocht het toch echt zijn (want velen denken), dan nog vind ik het echt niet leuk meer.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 23:17:ik moet bekennen dat ik het niet meer leuk vind
zou idd het liefst een knuppel pakken en dat hokkie bij ze inlopen... Dit soort mensen zijn een schande voor nederland! Deze filmpjes gaan (met ondertiteling) de hele wereld over
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 26 april 2009 om 22:20:ik heb ook een ex die serieus slim is, maar met haar vrouwenlogica kwam ze zo dom over
ik geloofde haar ook nooit in het begin en dacht dat ze me in de zeik zat te zetten
en geloof me.. het is zwaar irritant als zo'n chick je vriendin is
Ja idd soms moeilijk te geloven.
Maar stelde me laatst voor aan een meisje "Ik heet Samir". Vroeg ze op een gegeven moment "Heey Samir is toch een Bijbelse naam?"
Ik begrijp het echt niet dat meiden het stoer en leuk vinden om zich dommer voor te doen dan ze zijn....
Die meiden zijn volgens mij ook zo. Ook die op Partyflock staan , heb ze nooit dom gevonden... maar sinds die kip en die vogel...
Beetje jammer, niks stoers aan.
Doet me meer denken aan die clip van Pink - Stupid Girls, waarin zij celebs ook de middelvinger toe wijst (waaronder Paris Hilton) die zich zooo dom voor doet..
Tuurlijk, tis wel een grappig en leuk programma
. Maar ik zou er niet aan mee willen doen!
Die meiden zijn volgens mij ook zo. Ook die op Partyflock staan , heb ze nooit dom gevonden... maar sinds die kip en die vogel...
Doet me meer denken aan die clip van Pink - Stupid Girls, waarin zij celebs ook de middelvinger toe wijst (waaronder Paris Hilton) die zich zooo dom voor doet..
Tuurlijk, tis wel een grappig en leuk programma
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 13:57:Maar ik zou er niet aan mee willen doen!
Hoezo niet? Als je in je ondergoed daar heengaat krijg je zeker veel aandacht
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 26 april 2009 om 22:29:alleen kleine zoals ibiza zijn eilanden
Groenland is ook een eiland.. toevallig ook de grootste ter wereld..
Officieel zou het australië zijn, maar das een continent
Maar hey, ik ben ook maar dom
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 13:57:Ook die op Partyflock staan , heb ze nooit dom gevonden... maar sinds die kip en die vogel...
Who said anything about stoer zijn?
Okay, heb zelf nog steeds dat stukje niet gezien, thank god!
Enige wat ik nog even over kwijt wil, om die kip vogel gebeuren als
voorbeeld te nemen, dat wij in dit geval een kwartier lang werden opgejut
met "weet je het wel heel zeker?" en " maar waarom is dat dan?".
Het was fockin half 2 s'nachts, had er de pest in en moest de volgende dag werken..
Blijf het nog steeds een DOM antwoord van ons haha, kon me op dat moment
niet echt meer schelen. Ik zei gelijk dat het een vogel was dat hebben ze niet uitgezonden.
Om nog even terug te komen op begin van het topic.. Hou er rekening mee dat er veeel
gesjoemel in het spel is geweest. Van te voren word je van alles beloofd blabla.
Je hebt al overeenkomst getekent eerste dag, dus eronder uit gaat ook niet.
Achteraf gezien, nee.. had ik het zeker niet gedaan. Al helemaal als ik wist
wat voor programma het zou worden. Maar kan er nu weinig aan veranderen,
dus het enige wat ik nog kan doen is lachen.. keihard lachen
Wat ik wel jammer vind is dat het programma het "leuk" vind vrouwen zo neer te zetten.
Waarom? Waarschijnlijk alleen voor de centen.. bah bah.. lekker nederlands (N)
Ciao
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 28 april 2009 om 19:34:officieel zou het australië zijn, maar das een continent
nee elo
maar dat weten wel meer mensen niet ..
Australië (continent), werelddeel dat ten zuidoosten van Azië ligt, tussen de Indische en de Grote Oceaan
Een verzamelnaam.. geen continent!
Zijn er officeel 5, alhoewel de meningen verdeeld zijn..
of 7?? Uhm
"weet je het wel heel zeker"
uhm nee wacht, volgens mij zijn het er 100
Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 28 april 2009 om 19:41:nee elooceanië is een continent
Een verzamelnaam.. geen continent!
Zijn er officeel 5, alhoewel de meningen verdeeld zijn..
of 7?? Uhm
"weet je het wel heel zeker"
uhm nee wacht, volgens mij zijn het er 100
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 28 april 2009 om 19:49:Australië (continent), werelddeel dat ten zuidoosten van Azië ligt, tussen de Indische en de Grote Oceaan
australie is idd wel een continent
maar geen werelddeel
oceanië = australie + nieuw zeeland en nog een hoop eilanden.
dat samen is een werelddeel. australie is alleen een land.
zie je, is toch nog best ingewikkeld
daarom zijn er vele discussies over.. 
australië word "officieel" wel als werelddeel gezien, net zoals afrika, amerika, azië en europa, maar bij de continenten heb je weer eurazië ofzo iets
weet ik het hahaha.. ik ben dom.. dus hou maar op
zullen vast nog een paar hele domme dingen van mij en sum op tv komen
dus
ff me status bij houden
ik ga verder domme dingen doen.. bye 
australië word "officieel" wel als werelddeel gezien, net zoals afrika, amerika, azië en europa, maar bij de continenten heb je weer eurazië ofzo iets
weet ik het hahaha.. ik ben dom.. dus hou maar op
zullen vast nog een paar hele domme dingen van mij en sum op tv komen
ff me status bij houden
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 28 april 2009 om 20:03:zullen vast nog een paar hele domme dingen van mij en sum op tv komen
ik vind het nog steeds erg grappig, dus laat maar komen
en in het artiestenforum geloven ze niet dat het echt is, omdat je te slim er voor bent
Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 28 april 2009 om 19:59:zie je, is toch nog best ingewikkeld
hihihihihih zei tok
Uitspraak van actief op dinsdag 28 april 2009 om 20:03:dus hou maar op
Ork ork ork, soep eet je met een?
En wat rijmt er op twaalf?
Uitspraak van actief op dinsdag 28 april 2009 om 20:18:hihihihihih zei tok
nee jongeeeee, jij dacht iets heel anders
Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 28 april 2009 om 20:10:ik vind het nog steeds erg grappig, dus laat maar komen
en in het artiestenforum geloven ze niet dat het echt is, omdat je te slim er voor bent
Nou ik kan je een ding vertelle.. elo is zeker NIET dom !
Uitspraak van actief op dinsdag 28 april 2009 om 20:03:zullen vast nog een paar hele domme dingen van mij en sum op tv komen dus
ff me status bij houden ik ga verder domme dingen doen.. bye
Gewoon mee lache