Partyflock

Forumonderwerp · 1056548

Waarschuw beheerder

& wat langer geleden...(1991)....

inclusief een stukje uit de Telegraph:

http://www.telegraph.co.uk/finance/comment/ambroseevans_pritchard/5096524/The-G20-moves-the-world-a-step-closer-to-a-global-currency.html

BRUSSEL- De totstandkoming van één wereldregering is dichterbij dan ooit. Dat zei de Britse premier Brown. 'Alle burgers zullen verenigd worden tot één volk en de macht zal in handen komen te liggen van een beperkte doch bekwame groep wereldleiders' aldus de Britse premier. De premier oppert maatregelen om de recessie definitief te bestrijden. Zo moet al het geld worden afgeschaft en dienen alle geldstromen gedigitaliseerd te worden. Voor 2012 zal iedere burger, van Europa tot aan Afrika, een pas ontvangen, voorzien van alle persoonlijke, medische en biometrische gegevens. De uiteindelijk chip zal deze pas vervangen, maar zo ver wilde de premier nog niet gaan.

Bron: ANP, 5 April 2009.

I'd say...

Actiooooooooooooon!!!!

!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 16:25:
Uitspraak van Elemental. op maandag 13 april 2009 om 16:22:
:roflol:

Aha, de alwetende arrogantie komt weer boven, ik heb 200 uur meer Google Video kennis op mijn naam staan, dus ik heb het recht mensen uit te lachen zonder reden of verklaring. 8)

Ontzettende loser dat je bent.

Uhhh... beetje laat misschien, maar volgens mij lachte hij met je mee in plaats van dat ie je belachelijk maakte... Die opmerking over een vent op een wolk klonk gewoon grappig :)

Verder herkende ik heel veel in wat je zei over complotdenkers... ik geloof er zelf ook niks van en denk dat het vooral voortkomt uit een behoefte om mysterie om zich heen te hebben. Ga maar na, de hele wereld is in kaart gebracht, (bijna) alles kan wetenschappelijk verklaard worden... vroeger had je dat niet en was er de spanning van het onbekende, de romantiek van het ontdekken. Dat is nu zo goed als voorbij en om dit toch nog een beetje te herwinnen gaat men denken in complotten en dergelijke. Dan is het makkelijk om "de elite" allerlei kwaads toe te dichten. Het is gewoon een behoefte aan avontuur van mensen met een saai leven 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben de nieuwe messias

kom volg mij...ik weet, jij weet, jwt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 21:00:
Vooral zo doorgaan mensen, vooral alles maar blijven accepteren! Het word nog eens realiteit (y)

Ja want je vingerafdruk in je passpoort is natuurlijk een veel grotere privacyschending dan je pasfoto, die al decennia in je paspoort moet staan. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 11:02:
Verder herkende ik heel veel in wat je zei over complotdenkers... ik geloof er zelf ook niks van en denk dat het vooral voortkomt uit een behoefte om mysterie om zich heen te hebben. Ga maar na, de hele wereld is in kaart gebracht, (bijna) alles kan wetenschappelijk verklaard worden... vroeger had je dat niet en was er de spanning van het onbekende, de romantiek van het ontdekken. Dat is nu zo goed als voorbij en om dit toch nog een beetje te herwinnen gaat men denken in complotten en dergelijke. Dan is het makkelijk om "de elite" allerlei kwaads toe te dichten. Het is gewoon een behoefte aan avontuur van mensen met een saai leven 8)

Precies wat ik denk.. Wellicht is onze generatie het niet gewend om al 60 jaar in vrede te leven, wellicht zit het in de menselijke genen om oorlog, dood, honger en drama mee te maken om zijn eigen bestaan te nemen zoals het is.

Figuren als de onderste poster in dit topic, doen mijn nekharen overeind staan. Hoe out of touch met de realiteit kan je zijn? :S

https://partyflock.nl/flocktopic/77944:Wetenschappers_bevestigen_dat_menselijk_DNA_buitenaardse_genen_bevat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 23:21:
Ja want je vingerafdruk in je passpoort is natuurlijk een veel grotere privacyschending dan je pasfoto, die al decennia in je paspoort moet staan. :S

= ook facisme.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 23:40:
= ook facisme.

Waarom? Wat een achterlijke beredenering? Het is toch logisch dat je je moet kunnen identificeren wanneer je een andere soevereine natie binnen wil komen.

Hoe zou je het anders willen zien dan? Dat we alle grenzen openstellen, iedereen vrolijk binnen laten, een hashie opsteken en lachend door de wei dansen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 23:37:
wellicht zit het in de menselijke genen om oorlog, dood, honger en drama mee te maken om zijn eigen bestaan te nemen zoals het is.

human nature bestaat niet, behalve als je het over instinct hebt. menselijk gedrag is ecologisch bepaald, wat wil zeggen dat omgevingsfactoren de individu vormen.

ik focus me niet op complotten. mocht het zo zijn dat er een corrupt persoon bestaat (noem bijvoorbeeld berlusconi) dan zie ik die persoon niet als de veroorzaker van t probleem, maar de symptoom van een corrupt systeem die we zelf gecreerd hebben; het monetair beleid. er is maar 1 prioriteit in deze wereld en dat is winst maken. elke groep of organisatie heeft door dit systeem de prioriteit zichzelf in stand te houden dmv winst. ergens voor 1940 leefden minder dan 50% van de wereldbevolking minder dan twee dollar per dag. vandaag de dag is dat meer dan 80%. gaan we vooruit door ons geweldige systeem van kapitalisme? nee, het is duidelijk dat er ergens iets goed fout zit in het systeem.

Waarschuw beheerder

(y)
laatste aanpassing