4 volgers · 96709x bekeken
kk az verneukt 2 bets voor mij
heb deze nog staan, mn laatste hoop voor t weekend
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
AC Milan - Turijn Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,28 19-4-09 '
Arminia Bielefeld - Bayern München Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,50 0-1 '
Getafe - Barcelona Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,45 0-1 '
Hamburg SV - Hannover 96 Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,50 19-4-09 '
Hertha Berlin - Werder Bremen Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 2,35 19-4-09 '
Manchester City - West Bromwich Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,70 19-4-09 '
Manchester United - Everton Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,70 19-4-09 '
Recreativo de Huelva - Real Madrid Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,57 0-1 '
Je weddenschap: achtvoudig € 1,50 44,53 3 / 8 Lopend
wtf is er met vitesse ineens ?! vorige week tegen groningen ook al
Whehe, meestal zet ik elke week op mijn eigen club (Vitesse) alleen dit weekend dacht ik laat ik et maar niet doen, ze winnen toch niet. Had ik het nou maar wel gedaan met een notering van 12,00
Espanyol - Racing Santander 2 3,50
Hamburg SV - Hannover 96 1 1,42
Lorient - Marseille 2 2,10
Manchester City - West Bromwich 1 1,70
Valladolid - Villarreal 2 3,50
Je weddenschap: vijfvoudig € 5,00 62,10 0 / 5 Lopend
Bovenste wedstrijd een gokje, waar wel goede quote. zo blijft het vanavond ook nog spannend voor teletekst
Je weddenschap: vijfvoudig € 5,00 62,10 0 / 5 Lopend
Bovenste wedstrijd een gokje, waar wel goede quote. zo blijft het vanavond ook nog spannend voor teletekst
Tips... wat zijn tips... zoals je laatst zag, heb ik weleens een tip geplaatst die ook verkeerd uitliep. Ik kijk gewoon beetje naar onderlinge resultaten, vorm van het team en de ranglijst.
Daar vul ik elke keer een combo van in. Elke dag speel ik een 5-tal combo's van ieder 5 a 6 wedstrijden ongeveer. Elke combo zet ik 5 euro in. Zekerheidjes doe ik het meest zoveel mogelijk in een combo, maar wat zijn nou zekerheidjes. Het is en blijft voetbal, en de nummer 18 kan van de nummer 1 winnen bijvoorbeeld.
Zoals afgelopen vrijdag ook, VVV Venlo - FC Emmen. FC Emmen had een notering van 14.60 en VVV Venlo een notering van 1.34, zet ik 5 euro op FC Emmen, want je weet maar nooit met Emmen (winnen van Excelsior, GAE, Cambuur, Zwolle etc) en plaats ik VVV in een zekerheidjescombo...
Nu wint VVV, dus ga ik helemaal uit op die combo, waar je soms 75% kans hebt op winst. Maar zoals ik zei, het blijft voetbal en gokken. Maar had Emmen gewonnen, dan had ik die combo niet goed, maar had ik wel weer 5 euro x 14.60 verdiend.
Dus ja... wat zijn tips. Meer geluk dan wijsheid laten we het daar op houden.
Daar vul ik elke keer een combo van in. Elke dag speel ik een 5-tal combo's van ieder 5 a 6 wedstrijden ongeveer. Elke combo zet ik 5 euro in. Zekerheidjes doe ik het meest zoveel mogelijk in een combo, maar wat zijn nou zekerheidjes. Het is en blijft voetbal, en de nummer 18 kan van de nummer 1 winnen bijvoorbeeld.
Zoals afgelopen vrijdag ook, VVV Venlo - FC Emmen. FC Emmen had een notering van 14.60 en VVV Venlo een notering van 1.34, zet ik 5 euro op FC Emmen, want je weet maar nooit met Emmen (winnen van Excelsior, GAE, Cambuur, Zwolle etc) en plaats ik VVV in een zekerheidjescombo...
Nu wint VVV, dus ga ik helemaal uit op die combo, waar je soms 75% kans hebt op winst. Maar zoals ik zei, het blijft voetbal en gokken. Maar had Emmen gewonnen, dan had ik die combo niet goed, maar had ik wel weer 5 euro x 14.60 verdiend.
Dus ja... wat zijn tips. Meer geluk dan wijsheid laten we het daar op houden.
Espanyol - Racing Santander 2 3,50
Jammer man van Santander en Villareal
AC Milan - Torino
3-0 op moment.... altijd lekker
laatste aanpassing
Schalke 04 - Cottbus 1 (1,35)
Wolfsburg - Bayer Leverkusen 1 (1,90)
AC Milan - Turijn 1 (1,28)
Roma - Lecce 1 (1,33)
Inzet: 7,50
Totale notering: 4,37
Potentiële uitbetaling: 32,75
deze is iig binnen
gelijk ook de enige want boca speelt gelijk
uiteindelijk quitte gespeeld zo'n beetje dit weekend
Jammer man van Santander en Villareal
ja, santander was een grote gok, van villareal had ik meer verwacht
mijn betting handjes jeuken weer
haha de mijne ook
gelukkig toch nog 35 eu gewonnen, dus ik heb nog wat tegoed staan
Heb maar ff me laatste 3 euro ingezet op
man u
real
barca
aalborg
een zweedse club
en slavia praag
kan 30 euro worden
Heb aalborg en slavia praag ook in een rijtje met Leixões en Interblock Ljubljana (2-1 voor momenteel).
Lokomotiv Mezdra al 1-1 gespeeld dus al binnen.
Slava 2-1 achter bij de rust, zie ze toch wel winnen
Zoals in het andere toppa al besproken is kan het alle kanten op...
Andere toppa is op slot...
FC Volendam - SC Heerenveen 1X (1,94)
FC Twente - NAC Breda X2 (2,50)
Heb dezelfde bet
Vitesse 2,15 voor aankomend weekend tegen Utrecht.. Vitesse in topvorm jwz
beter vragen we wat O'neills heeft ingezet en zetten we dat gewoon met z'n allen in
Idd
beter vragen we wat O'neills heeft ingezet en zetten we dat gewoon met z'n allen in
Momenteel heb ik nog niks ingevuld. Ik zit inderdaad over Volendam - H'veen te denken.
Ik denk dat ik Twente en Heerenveen in een combo zet, en NAC & Volendam apart 5 euro op zet.
laatste aanpassing
donateur
shit gisteren alleen montpellier fout had een Qoutering van 500 met een euro 
donateur
shit gisteren alleen montpellier fout had een Qoutering van 500 met een euro
geloof er niks van man, 1 wedstrijd quotering 500

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)