| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 12 september 2009 om 17:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Lost In Music op woensdag 22 april 2009 om 17:17:Enzyme bunker
Uitspraak van × Miniii elaar × op vrijdag 10 april 2009 om 00:29:Cyndium bunker
Uitspraak van actief op donderdag 9 april 2009 om 11:51:Third Movement area
Uitspraak van Sambucarules op donderdag 23 april 2009 om 20:00:Hoop dat het 12 september is
Ga daar maar van uit!!
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 23 april 2009 om 11:22:29
wel lekker trouwens dat t niet 3 weekenden achter mekaar is nuzo zonde knal je in 3 weken tijd 3 van de vetste party's eruit
leef je dan t hele jaar naar toe en in n vlaag en n roes is het allemaal weer voor bij
Oww kijk.. dat verklaart alles weer..
Uitspraak van Globaljoymendlijkt me sterkop donderdag 9 april 2009 om 17:13:
Mij ook, normaal gesproken is Qbase toch de afsluiter van het zomerseizoen???
Aangezien Mysteryland 29 aug pas is, zal Qbase denk ik wel ergens in september zijn??????
Hoe dan ook heb ik er weer zin in! Wat een superfeest!!!!!
Datum: 12.09.2009 bis 13.09.2009
Uhrzeit: 16:00 Uhr
Veranstalter: Airport Weeze
Flughafen Ring 60
47652 Weeze
02837/667007
www.airport-weeze.de
Veranstaltungsstätte: Airport Weeze
Flughafen Ring
47652 Weeze
Beschreibung: Weitere Information unter www.q-dance.nl)
Infomaterial: 0358-floris-0154.jpg
BRON: http://www.weeze.de/C1256EDD0046EF4B/0/28987314A63C7FC0C125731B0038B78C?OpenDocument
Hopelijk klopt dit!!!
I Love Q-base!
Die mag je gewoon niet missen!!
Meteen weekendje er weer aanvast plakken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 april 2009 om 16:00:aanwezig voor de 6de keer... lekker schranzen en 5 dagen doof zijn
Idem
Ik zeg Kne'Deep bunker, vanaf 00.00 uur
00.00 - 03.00 uur Rush (special 3 hrs set)
03.00 - 04.30 uur Frank Kvitta
04.30 - 05.30 uur Miss Djaxx *live*
05.30 - 07.00 uur Pet Duo
Zo trek je meer mensen voor dit feest (vooral Duitsers), want de hardtrance/techno bunkers zijn altijd vrij leeg.. Met zoiets als dit niet..
laatste aanpassing
Uitspraak van Ton30071989 op dinsdag 28 april 2009 om 22:16:kom gewoon weer voor de hardstyle hoor
beuQen @ airstrip & hanger
Wordt m'n 2e keer dit jaar. Vorig jaar was dit m'n allereerste feest! Heeft toen flink indruk op me gemaakt. Tegenwoordig ga ik alle grote af
whahha. Wat een super locatie is dit zeg!
Wel jammer dat het zo laat in het jaar is. Vorig jaar in Augustus was het lekker warm! 12 september is het alweer bijna herfst, ik zie de bui dus al hangen
(letterlijk)
Wel jammer dat het zo laat in het jaar is. Vorig jaar in Augustus was het lekker warm! 12 september is het alweer bijna herfst, ik zie de bui dus al hangen
hey hey luitjes
q base is zeker goed en wordt voor mij alweer de 5de keer dus
dat wordt echt wel 1, 2, 3, gas met die zooi
Ach en qua het weer is het altijd nog goed geweest, en er zijn bunkers binnen dan ga je er toch binne staan
veel plezier allemaal
q base is zeker goed en wordt voor mij alweer de 5de keer dus
dat wordt echt wel 1, 2, 3, gas met die zooi
Uitspraak van NutteFrenkie op woensdag 29 april 2009 om 19:09:Wel jammer dat het zo laat in het jaar is. Vorig jaar in Augustus was het lekker warm! 12 september is het alweer bijna herfst, ik zie de bui dus al hangen (letterlijk)
Ach en qua het weer is het altijd nog goed geweest, en er zijn bunkers binnen dan ga je er toch binne staan
veel plezier allemaal
Uitspraak van NutteFrenkie op woensdag 29 april 2009 om 19:09:Wel jammer dat het zo laat in het jaar is. Vorig jaar in Augustus was het lekker warm! 12 september is het alweer bijna herfst, ik zie de bui dus al hangen(letterlijk)
Gelul, september is de laatste jaren stukken beter dan juni, juli en augustus. Vooral het voor- en het najaar is het weer goed!
veel plezier allemaal
dat is niet helemaal waar..
de eerste keer was het wel slecht weer..
maar daarna is het inderdaad altijd heerlijk weer geweest..
en ja genoeg bunkers mocht het toch slecht weer worden..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 20:55:1e x Q-Base voor mij
voor mij ook alleen kijken of ik niet verplicht thuis moet blijven omdat me broertje dan zijn verjaardag viert
Zin in? En of ik dr zin aan heb!! Perfecte afsluiter voor t festival seizoen !
Klopt! Kijk er zeker naar uit! Maar afsluiter voor het festival seizoen dat toch nog niet
Uitspraak van NutteFrenkie op maandag 18 mei 2009 om 20:47:Maar afsluiter voor het festival seizoen dat toch nog nietNeem Qlimax toch ook weer mee dit jaar
Climax is geen festival
Weer of geen weer vermaak me daar opperbest! Alleen jammer dat je na Qbase al meteen weer de kriebels hebt naar een volgend buitenfeestje... Moet je nog een heel jaar wachten
Uitspraak van Dikke_TinusIk mag toch hopen dat het 5 september is....op woensdag 22 april 2009 om 20:18:
mee eens

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)