Partyflock

Forumonderwerp · 1056402
Mensen...

Wat weet men hier van The new world order ???
Een conspiracy theorie over de machten vand deze wereld...(waar ik zelf in geloof)
Over geheime genootschappen waar alle groote wereld leiders bijzitten zoal de bush familie...john kerry.. bill clinton. The illiminati.. skull and bones/ de vrijmetselarij zijn die geheime genootschappen google ermaar over !!
http://www.youtube.com/watch?v=mPh7sUvhZ3E hier t bewijs ze zegge t zelf .. en wtf je kon toch kiezen tusse deze 2 gaste wie er president kon woorden.. en al die tijd zaten ze al in een geheime groep... wtf :o
the illiminati.. skull and bones/ de vrijmetselarij zijn die geheime genootschappen google ermaar over !!
911 bijv ook facking bullshit kijk de docu loose change http://video.google.nl/videosearch?q=loose+change&emb=0&aq=0&oq=loose+ (lange docu maar facking vaag iedereen die dit ziet kan er niet omheen !!! 911 is bullshit alles wat ze ons probeeren wijstemaken zijn leugens :o)
http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g hier nog n filmje zie je de pa van bush een toespraak geven waar die zelf de woorden zecht a new world oder....
kijk bijv ook op de dollar daar (zien mijn avatar) zie je die piramide met het alziende oog dus..big brother is watching you ! geen privacy.. overal cameras... binne 2 jaar wille ze van iedere burger dna ( heb ik van dna bank zelf gehoort)... zijn al planne van vingerafdruk op je paspoort... telefoon woord facking veel afgeluisterd etc etc etc
onder die piramide staat in t latijns a new world order....
allemaal vaage shit... ga hier maar lekker over babbelen googlen en je gaat de vaagste shit vinden wat zie niet zomaar op tv laate zien !!!

(t is maybe nietzo goed geschreven:p maar boeie ik ben ook geen schijver ofzo ;p)
laatste aanpassing

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 8 april 2009 om 22:21:
..QM onderzoekt deeltjes op atomair niveau en QF op subatomair niveau...doordat energie begint in de subatomaire fase kan er door een observer storing optreden in gemeten resultaten.
Dit komt doordat de observer zelf ook golven creert in ether en die stralen uit wat een interferentie-patroon creert als deeltjes. die site is niet slecht, ze gaan er alleen niet te diep op in.

Enigzinds duidelijke info (y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 22:23:
"Superkracht" van Paul Davies

Kan beter beginnen bij QM for Dummies 8) Beter éérst een duidelijke basis onder de loep nemen. Maar goed de boeke For dummies zijn vaak erg snugger :rot:

Artiest Natrion
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 8 april 2009 om 22:23:
HEt is bewezen met bepaalde tests dat het lichtlichaam 36 uur na overlijden het fysieke-lichaam verlaat. Ik heb daar ooit een heel artikel over gelezen en volgens de wetenschap is het mogelijk.

Hmm. Ben er wel nieuwsgierig naar...
Cool trouwens dat je me die uitnodiging geeft voor de flock, ziet er interessant uit.:)
Eens een keer goed doorlezen als ik weet tijd heb.:P
kijk de docu what the bleeb do we know down the rabbit hole :) voor info on quatum sjit en dergelijke :)

maar ff over de illiminati... over spiritueel gezien... zij doen alles via spiritualiteid, ze hebben veel sprirituuele ritueelen. k geloof dat t satanisten zijn...:o
dat ze bijv met groote groepe kracht van gedachtegang gebruike (zie ik als quantumfisica) om ons te controleeren..
er zijn zelfs bijeenkomsten van de illiminatie in t parlemendsgebrouw van england :o ook vaage sjit
en bijv die toespraak die ik hier boven van de pa van bush is op de zelfte astrologishe dag als 911 en meer belangrijke gebeurtenissen van de new world order... astrologie is heel belangrijk als t gaat om energieen, iedere dag is er een andere energie, licht aan de astrologie van die dag...
nog wat... de baas van de kukuks clan zat bij de illiminati ook een bekende satansist(weet zijn naam niet) en blair bijv ook...
kijk nog is naar dat filmpje van de pa van bush wat mij opvalt is dat ie zecht op t einde and we will succeed... (kracht van gedachte gang dus ..) ga zo maar dooor
laatste aanpassing
Wat ze doen is onzegedachten manipuleren door ons angstig te houden met oorlogen, religie en daardoor onze spirituele evolutie hopende stil te zetten, ons dom houden dus..En dat lukt ze aardig...helaas.
laatste aanpassing

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 8 april 2009 om 23:34:
Wat ze doen is onzegedachten manipuleren door ons angstig te houden met oorlogen, religie en daardoor onze spirituele evolutie hopende stil te zetten, ons dom houden dus..En dat lukt ze aardig...helaas

We are living in mass madness you maniacs

Wat ze doen is onzegedachten manipuleren door ons angstig te houden met oorlogen, religie en daardoor onze spirituele evolutie hopende stil te zetten, ons dom houden dus..En dat lukt ze aardig...helaas.

Volgens mij valt dat eigenlijk best mee, en is dat niet het doel van dat alles. Is eerder een geld/macht/domineerkwestie. En dom gehouden worden we eigenlijk ook niet echt bepaald, want wie kennis op wil doen kan daar gewoon naar zoeken en zal dat ook in overvloed vinden. Mensen zijn gewoon zelf te ongeïnteresseerd en kleingeestig om zichzelf te ontwikkelen.
Gedachten manipuleren om de publieke opinie te beïnvloeden en zo meer voor elkaar te krijgen is natuurlijk wel iets dat veel gebeurt in de vorm van overheidspropaganda e.d. dat kun je vergelijken met reclame op televisie.

denk t ook ...onze bewijstzijn verandering tegentehouden door bijv ook altijd de zelfte info op tv uit te zenden... en drugs illegaal te maken (drugs kan je bewustzijn verandere zijn ook theorien dat drugs voor evolutie is wat ik behoorlijk logish vind eerlijk gezecht), de stad zo saai mogelijk te makenen, fluoride blijkt ook niet goed te zijn voor onze hersenen (poests ook mn tande met tanpasta zonder fluoride ;) der zijn ook chemtrails venomen.. vlieftuigen met niet allemaal maar benzine of wat ze nodig hebben om te vliegen en weterschappers hebben aangetoont dat die stof invloed heeft op onze hersenen... dat ademe we dus in en zit in al ons eten etc. !!!
laatste aanpassing
ik ben zelf ook met de maya callender bezig :p ook intresant als je hier mee bezig bent :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 23:41:
Volgens mij valt dat eigenlijk best mee, en is dat niet het doel van dat alles. Is eerder een geld/macht/domineerkwestie. En dom gehouden worden we eigenlijk ook niet echt bepaald, want wie kennis op wil doen kan daar gewoon naar zoeken en zal dat ook in overvloed vinden.

natuurlijk ten eerste gaat het om geld, maar de achterliggende gedachte is wel degelijk spiritueel. En natuurlijk toevallig is het tijdperk van Internet aangebroken waarin iedereen die echt wil de info kan vinden die er echt toe doet. Maar dat vereist wel van veel mensen dat ze hun perceptie veranderen of te zorgen dat mensen ook echt geprikkeld raken en daadwerkelijk op zoek gaan naar informatie wat misschien hun standpunt zou kunnen veranderen. Misschien moet j eens de achtergronden van de broederschap van de slang opzoeken dan zal je veel duidelijk worden over illuminti en luminari.
geld maken ze zelf....
gaan we nog doorbabbelen mense???