Partyflock

Forumonderwerp · 1055746
6255x bekeken
Betreft: evenement: A day at the Park, zaterdag 25 juli 2009 om 11:00
Waarschuw beheerder
25.07.2009

A'damse Bos

Line-up:

Housequake
Dennis Ferrer
2000 and One
Sven Väth

Kon nog geen topic vinden, dus bij deze.

Dit kunnen we op de fiets af, dus wel weer aanwezig. Mede ook door de aanwezigheid van Dennis Ferrer!!

Jammer weer van Sven Gay.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 15:57:
geen foullering, dan was jij een enkel geval denk ik. omdat er een vechtpartij van hooligans was aangekondigd en er heel veel ME paraat stond.

Dat was toch bij Rockit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 13:06:
als je er genoeg verstand van hebt wel

Ga jij lekker ergens anders de muziekkenner uithangen :/

dan was jij een enkel geval denk ik

Bijna niemand werd gefouilleerd.. ik kon zo in 1x doorlopen.. :)

omdat er een vechtpartij van hooligans was aangekondigd en er heel veel ME paraat stond.

Geen 'hooligans' en ME gezien :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wolff op maandag 27 juli 2009 om 11:21:
dan heb je geen verstand van muziek

idd.
erg goeie set was dat en als je dat niks vond heb je echt geen verstand van muziek.

Uitspraak van ..Mike op maandag 27 juli 2009 om 11:51:
Over smaak valt niet te twisten knul

die vlieger gaat hier niet op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 27 juli 2009 om 16:16:
die vlieger gaat hier niet op

Bepaal jij niet :aai:

Ik vond het kut.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op maandag 27 juli 2009 om 16:11:
Ga jij lekker ergens anders de muziekkenner uithangen

lezen knakker
Waarschuw beheerder
geen foullering, dan was jij een enkel geval denk ik. omdat er een vechtpartij van hooligans was aangekondigd en er heel veel ME paraat stond.

Vaak is stilte de kracht van een gespreksleider...neem deze dan ook...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op maandag 27 juli 2009 om 16:17:
Ik vond het kut..

gezien je feestarchief kan ik begrijpen waarom jij het kut vond, maard at maakt het nog geen slechte set.
Uitspraak van S Francisco op maandag 27 juli 2009 om 16:54:
Vaak is stilte de kracht van een gespreksleider

vaak ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 16:54:
lezen knakker

(Y).. Komt bij mij zo over dat je op jezelf doelt:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 14:31:
ja want zijn mixing skills zijn ook echt ongeevenaard

Ik zal het je nog maar een keertje vertellen Snaders. Ik vind dat jij echt totaal niet begrijpt waar het om gaat als je een DJ beoordeelt. Ik vind dat je een slechte smaak hebt en ik raad je ten zeerste af om zelf te proberen iets te organiseren want op basis van wat je hier laat zien op PF denk ik dat dit ontegenzeggelijk gedoemd is te mislukken. :[

Je hebt mensen met een open mind, je hebt mensen met oogklepjes en je hebt figuren met OOGKLEPPEN op die zo groot zijn dat ze door de betonnen plaat die ook voor dat hoofd zit heenbarsten. In welke categorie ze jou het beste kunnen stoppen is evident...

Ik wil je overigens best een beetje verlichting schenken. Een goede DJ valt of staat niet met zijn mixtechniek. Honderd keer belangrijker is aanvoelen wat het publiek wil horen. Vijftigmaal belangrijker is een goede platenkeuze en tienmaal zo belangrijk is een stuk charisma...

Lekker belangrijk die techniek. Geef het vijf jaar en je kunt een robot laten mixen... :z

Overigens is met de mixtechniek van Sven helemaal niets mis...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 27 juli 2009 om 17:08:
Ik zal het je nog maar een keertje vertellen Snaders. Ik vind dat jij echt totaal niet begrijpt waar het om gaat als je een DJ beoordeelt. Ik vind dat je een slechte smaak hebt en ik raad je ten zeerste af om zelf te proberen iets te organiseren want op basis van wat je hier laat zien op PF denk ik dat dit ontegenzeggelijk gedoemd is te mislukken.

Lauwe bieries :lol:
Waarschuw beheerder
Ik wil je overigens best een beetje verlichting schenken. Een goede DJ valt of staat niet met zijn mixtechniek. Honderd keer belangrijker is aanvoelen wat het publiek wil horen. Vijftigmaal belangrijker is een goede platenkeuze en tienmaal zo belangrijk is een stuk charisma...

Laat ik vooropstellen dat ik het in principe met je eens ben, maar dat wat meneer Vath zaterdag liet zien, voldeed aan geen enkele van de door jou opgenoemde eisen..
Waarschuw beheerder
Och... :P

Niemand is perfect, ook Snaders niet... :[

Het gaat fout wanneer iemand zichzelf die status wel toedicht...

En ik mag ook graag hoog van de toren blazen en een beetje provoceren want daar is een forum ook voor bedoeld, maar ik kan mijn mening nog wel ergens op baseren. Snaders heeft alleen z'n babbels en die vind ik welgeteld 1 cent waard...

Ik bedoel, je koopt er verder weinig voor. Sven een slechte mixer? Lekker boeiend, hij heeft alleen hier op PF al meer dan 5000 fans. En dat hij soms z'n dag niet heeft kan ook gebeuren. Des te harder rockt hij de tent weer in oktober... :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik raad je ten zeerste af om zelf te proberen iets te organiseren want op basis van wat je hier laat zien op PF denk ik dat dit ontegenzeggelijk gedoemd is te mislukken

volgens mij heeft meneer snaders het beste feestje van dit jaar georganiseerd (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind Snaders zijn feestje altijd heel goed
Waarschuw beheerder
Ja zoiets begreep ik al, een zaaltje voor 200 man toch?

Knap hoor! (y)

Dan neem ik mijn woorden terug. We hebben echt te maken met een expert pur sang! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op maandag 27 juli 2009 om 17:18:
Laat ik vooropstellen dat ik het in principe met je eens ben, maar dat wat meneer Vath zaterdag liet zien, voldeed aan geen enkele van de door jou opgenoemde eisen..

Dat ben ik ook met je eens...

Ik ben ook echt niet van plan om de set van Sven te verdedigen, had daar veel meer van verwacht. Maar 2 dikke sets in 10 jaar? Laat me niet lachen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 27 juli 2009 om 17:29:
Ja zoiets begreep ik al, een zaaltje voor 200 man toch?

Knap hoor!

Dan neem ik mijn woorden terug. We hebben echt te maken met een expert pur sang!

oh sorry, volgende keer neem ik de complexiteit van het organiseren mee in de berekening van vetheid van het feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xqlusively op maandag 27 juli 2009 om 17:35:
oh sorry, volgende keer neem ik de complexiteit van het organiseren mee in de berekening van vetheid van het feest

Dat hoef jij niet te doen. Dat is meer voor Snaders zodat hij het verschil begrijpt tussen voor 8000 man draaien of voor 200... :)

Waarschuw beheerder
dat gescherm met feestjes altijd. Beetje wederzijds respect in plaats van dat gebash altijd... Ieder z'n ding toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 27 juli 2009 om 17:29:
Dan neem ik mijn woorden terug. We hebben echt te maken met een expert pur sang!

:lol:
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met je eens. Daarom zie je mij ook niet in topics van feesten waar mijn belangstelling niet naar uitgaat met de bedoeling om daar even de boel te verzieken...

Check de PF stats er maar op na... O:)
Waarschuw beheerder
Toch is het ontbreken van fatsoenlijke fouillering wel een puntje. Het groepje waar ik mee liep had meer interesse in het betasten van de vrouwen waarmee we waren, dan dat ze daadwerkelijk je spullen doorzochten. Waar degene waar ik mee was haar tas binnenstebuiten werd gekeerd en zelfs de strip anticonceptiepil in twijfel werd getrokken (nee, ik maak geen grap, ik ben bloedjeserieus) kon ik gewoon doorlopen. Mn tas werd niet eens opengemaakt. Nu klink ik natuurlijk als een jaloerse nicht die het jammer vond dat ie genegeerd werd, maar niets is minder waar natuurlijk. Zeker niet als je 's middags een beveiligingskerel met bebloedde handjes ziet lopen, terwijl ie zei:"Hij wilde niet luisteren, dan maar voelen". Dan zul je eerder die dag NET zo'n relschopper hebben doorgelaten met weet-ik-veel-wat in zn rugtas.

Btw, feesten voor 200 man kunnen net zo top zijn als die van 8000 man, of better yet, 60.000 man. Uiteindelijk kun je als organisator doen wat je wilt, voor mij als bezoeker wordt het feest zo gezellig als dat ik het zelf wil maken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpeedPhreak op maandag 27 juli 2009 om 18:47:
Uiteindelijk kun je als organisator doen wat je wilt, voor mij als bezoeker wordt het feest zo gezellig als dat ik het zelf wil maken...

hoewel dat best wel een dooddoener is heb je wel gelijk, want eerlijk gezegd was ik liever naar rockit gegaan omdat die simpelweg een lineup hadden die meer naar mijn smaak was en ging ik erheen met een sceptische blik, maar ik heb echt een heerlijk festival gehad.

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk kun je als organisator doen wat je wilt, voor mij als bezoeker wordt het feest zo gezellig als dat ik het zelf wil maken...

gedeeltelijke waarheid. Gezelligheid ben je deels verantwoordelijk voor. Persoonlijk ga ik liever naar kleine feestjes omdat daar over t algemeen spannender geprogrammeerd kan worden en je grotendeels met mensen staat die de liefde voor die soort muziek delen. Ik denk dat dat de sfeer over t algemeen ten goede komt. Uiteraard kan ik ook genieten van grotere feesten en festivals, maar ben wel van mening dat een topfeest deels gemaakt wordt door de mensen om je heen en de algehele sfeer op een festival.
Waarschuw beheerder
Die snaders :lol:

Een gast die een foto van ze tepel als forumpic heeft ken je sws al niet serieus nemen, wat ben jij een sjap zeg :lol:

Artiest {SHOWLIST artist 44863, 44989, 50803}
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk die techniek. Geef het vijf jaar en je kunt een robot laten mixen

Volgens mij organiseer jij puur om geld te verdienen, anders kun je zo'n opmerking niet maken. Passie is ver te zoeken.

Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 13:06:
als je er genoeg verstand van hebt wel

:z
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 20:20:
gedeeltelijke waarheid. Gezelligheid ben je deels verantwoordelijk voor. Persoonlijk ga ik liever naar kleine feestjes omdat daar over t algemeen spannender geprogrammeerd kan worden en je grotendeels met mensen staat die de liefde voor die soort muziek delen. Ik denk dat dat de sfeer over t algemeen ten goede komt. Uiteraard kan ik ook genieten van grotere feesten en festivals,

True story. Bij mij hangt het heel erg van mn bui af. Om je een voorbeeld te geven: Ik ga elk jaar naar Mysteryland omdat dat in mn oude achtertuin (ik woonde letterlijk op een slordige 500m afstand) gehouden wordt. Dat wil je dan niet missen. Maar op de 1 of andere manier loop ik elke keer tegen rottigheid aan, zonder dat ik dat zelf wil (uiteraard, wil ik haast zeggen). Sensation ben ik ook een fan van en daar heb ik groots plezier van, maar dan toch op een hele andere manier. Zeker dat is dan weer een "evenement" wat het m.i. moet hebben van de aankleding.

Dan was er afgelopen weekend iets anders, iets nieuws voor me: a day at the park. We waren met een groep van 6 waarvan ik 4 man/vrouw nog nooit eerder had gezien of gesproken. Daarnaast is dit een soort festival wat ik normaal gesproken niet zou bezoeken. Ik vond de muziek nooit echt mijn ding (dacht ik, maar als je je open stelt voor andere dingen zal het je nog verbazen wat je allemaal leuk gaat vinden:P) en de "kleinere festivals" kwam ik nooit, omdat ik daar op de 1 of andere manier de vriendengroep niet voor had. Voor mij was de sfeer wat het feest maakte. Ik had die dag een slordige 8000 vrienden en iedereen nam me met een korreltje zout en lachte met me mee, ipv zich om t minste geringste onnodig beledigd te voelen. Het was een sfeer die me deed denken aan de kraakfeesten, waar ik "vroeger" nog wel eens voor uitgenodigd werd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 20:46:
Volgens mij organiseer jij puur om geld te verdienen, anders kun je zo'n opmerking niet maken. Passie is ver te zoeken.

euh... volgens mij is het idd de bedoeling om geld te verdienen met het organiseren van feesten als je daar je beroep van hebt gemaakt.
en je rukt het compleet uit zn context.
lees de regels erboven en kom dan terug op je belachelijke opmerking.

Waarschuw beheerder

Eens. Heeft ook niets te maken met

Alhoewel charisma t voor mij niet zo zeer doet, tenminste, charisma is een breed begrip natuurlijk. Vind overigens wel dat bij de stijl die mij ligt, wat meer up tempo, een goeie mixtechniek wel onderdeel kan zijn van een goeie set. Sets van bijvoorbeeld Sims, Clarke, Mills worden naar mijn mening zo dynamisch door het snel en aggressief mixen.

Uitspraak van SpeedPhreak op maandag 27 juli 2009 om 20:49:
Ik had die dag een slordige 8000 vrienden en iedereen nam me met een korreltje zout en lachte met me mee, ipv zich om t minste geringste onnodig beledigd te voelen. Het was een sfeer die me deed denken aan de kraakfeesten, waar ik "vroeger" nog wel eens voor uitgenodigd werd.

Dat is eigenlijk ook waar ik ieder feest naar op zoek ben. Ik zou zeggen kom een kijkje nemen op de volgende Underground Sessions (als de muziek je ligt), denkt dat misschien wel in de buurt komt van wat je zoekt.

(Tjeerd, jij bent uiteraard ook van harte welkom om te komen kijken, ook als is t natuurlijk geen echt feest voor maar 200 man ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 27 juli 2009 om 21:24:
je rukt het compleet uit zn context

Dat deed ik idd :[

Puur om het volgende

Mijn charismatische vriend, met die vette platenkeuze die precies weet wat het publiek wil horen kreeg toen hij met vinyl draaide geen plaat aan elkaar gemixt. Iedere mix klonk als een crashende TGV, maar nu gebruikt hij een laptop en het klinkt wel. Maakt dit hem een goede dj?

Nee, want hij beheerst de basis niet. Een GOEDE dj valt of staat wel degelijk met zn mixtechnieken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 22:02:
Dat deed ik idd

Puur om het volgende

Mijn charismatische vriend, met die vette platenkeuze die precies weet wat het publiek wil horen kreeg toen hij met vinyl draaide geen plaat aan elkaar gemixt. Iedere mix klonk als een crashende TGV, maar nu gebruikt hij een laptop en het klinkt wel. Maakt dit hem een goede dj?

Nee, want hij beheerst de basis niet. Een GOEDE dj valt of staat wel degelijk met zn mixtechnieken.

ooh okay, nu begrijp ik helemaal waarom je zegt dat iemand alleen maar feesten geeft om er dik aan te verdienen.
Waarschuw beheerder
goed topic, veel plezier hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 27 juli 2009 om 23:46:
ooh okay, nu begrijp ik helemaal waarom je zegt dat iemand alleen maar feesten geeft om er dik aan te verdienen.

Denk er maar eens over na en weet je het dan nog niet dan geldt de wet van Chewbacca en heb ik alsnog gelijk :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xqlusively op maandag 27 juli 2009 om 17:28:
Ik vind Snaders zijn feestje altijd heel goed

Ik vind Snaders een bloedzuiger, en wat doe je hier uberhaupt hey!? Je bent niet eens geweest op AD@TP, ga toch weg man, ga
lekker ergens anders azijnzeiken.

feesten voor 200 man kunnen net zo top zijn als die van 8000 man, of better yet, 60.000 man

Ja, maar het vergt wel ff wat meer werk, inzet, en ervaring om een goed feest neer te zetten. Feestje van 200 man, kan m'n oma ook nog wel fixen.

Volgens mij organiseer jij puur om geld te verdienen

Jij hebt toch ook een baan?? Werk jij dan soms gratis??

Zo, dat zeg ik erover... en Ome Sven.. ik heb hem vaak genoeg vette sets neer horen zetten, hij is echte een entertainer.. en ja, ik baalde
ook dat hij niet was zoals ik had gewild, maar zoals Tjeerd ook zegt, wij hebben ook onze dag wel is niet.. je kan niet altijd maar pieken.

Verder heb ik een supergoeie en heerlijke dag gehad! Johanna Mercker draaide erg leuk, in het theather, en op het Heineken Pleintje, ook een leuk verassend stage-je
met swingende funky beats ;) Productie was top, geen rijen gezien, alleen de WC's hoeven volgende keer geen doortrekker te hebben, dat snappen de mensen niet,
waardoor het een bende werd.. blehhhh.. en ik hoop dat jullie niet tot heel weinig maar groeien, dit formaat festival is precies goed!!
En nog even een pluim voor het terrein!!! Wat was wat leuk en schattig zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 27 juli 2009 om 20:31:
Een gast die een foto van ze tepel als forumpic heeft ken je sws al niet serieus nemen,

je moet me ook niet te serieus nemen, en tis overigens niet mijn tepel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 28 juli 2009 om 10:35:
je moet me ook niet te serieus nemen, en tis overigens niet mijn tepel :)

internet vs. realiteit...

Veel mensen hebben er echt moeite mee! :LOL:

Sanderrrrrrrrrrr, ouwe relnicht! Nog aan 't nagenieten van België?