Partyflock

Forumonderwerp · 1055746
6115x bekeken
Betreft: evenement: A day at the Park, zaterdag 25 juli 2009 om 11:00
Waarschuw beheerder
25.07.2009

A'damse Bos

Line-up:

Housequake
Dennis Ferrer
2000 and One
Sven Väth

Kon nog geen topic vinden, dus bij deze.

Dit kunnen we op de fiets af, dus wel weer aanwezig. Mede ook door de aanwezigheid van Dennis Ferrer!!

Jammer weer van Sven Gay.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 23 juli 2009 om 11:54:
ja maar eerst aankondigen dat ze er wel zijn...

Als jij per 'bad vibe' betaald kreeg hoefde je nooit meer te werken... :z

[img width=250 height=141]http://sissi.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/02/13/moppersmurf.jpg[/img]

Er zijn gewoon kassa's met PIN, er kunnen vanwege slecht UMTS bereik alleen storingen optreden dus we adviseren daar rekening mee te houden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 23 juli 2009 om 12:24:
Uitspraak van Snaders op donderdag 23 juli 2009 om 11:54:
ja maar eerst aankondigen dat ze er wel zijn...

Als jij per 'bad vibe' betaald kreeg hoefde je nooit meer te werken...

goh pfff nou nou poe poe sjonge jonge, men mag geen kritiek uitten

eerst zeggen dat er wel pinautomaten zijn, dan niet, dan wel maar er kunnen storingen optreden en op hyves wordt weer wat anders gezegd. misschien 1 iemand aanwijzen die de communicatie regelt?

als je nou gewoon toegeeft dat het het een en ander niet gegaan is zoals jullie gehoopt hadden, maar dat komt je strot nooit uit
Waarschuw beheerder
Jongens,

even voor de duidelijkheid...
Een menings verschil om een pin automaat?!
Fiets je toch ff langs de pin!

Ik heb er zin in!
Waarschuw beheerder
Inderdaad beter vooraf een waarschuwing over de PIN, als dat mense achteraf weer gaan klagen dat de PIN niet werkte.. Als ze geen ontvangst hebben
van de UMTS paal kan de org. weinig aan doen lijkt me.
Gewoon old school centjes meenemen is toch niet zo'n probleem ;)
Waarschuw beheerder
ik kom sowieso niet want ik sta bij de originator, innovator en elevator dus het kan me gestolen worden. wel wil ik ff lekker zeiken op tjeerdo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar is het ooit mis gegaan tussen jullie twee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 23 juli 2009 om 15:42:
originator, innovator en elevator

Weet je ook wie wie is? ;)
Waarschuw beheerder
www.wikipedia.detroit.usa
Uitspraak van anders op donderdag 23 juli 2009 om 15:42:
ik kom sowieso niet want ik sta bij de originator, innovator en elevator dus het kan me gestolen worden. wel wil ik ff lekker zeiken op tjeerdo.

snaders (l)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 6661, 6561}
Waarschuw beheerder
De laatste weerberichten zijn positief:
's Morgens regent het nog in het oosten van het land maar vanuit het westen wordt het mooi en zonnig weer. Laat je poncho maar thuis hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boom boom op donderdag 23 juli 2009 om 20:41:
He? Waar moet ik dan op zitten???

Ik heb een HONCHO.. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boom boom op donderdag 23 juli 2009 om 20:41:
Laat je poncho maar thuis hoor!

He? Waar moet ik dan op zitten???

Kun jij rustig blijven zitten dan??

Dat doe ik pas op de terugweg naar huis ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer Marcel op donderdag 23 juli 2009 om 20:23:
De laatste weerberichten zijn positief:
's Morgens regent het nog in het oosten van het land maar vanuit het westen wordt het mooi en zonnig weer. Laat je poncho maar thuis hoor!

Maar neem je kaplaarzen mee...

Kaplaarzen
Kaplaarzen
Rubberen laarzen
Van die bruine, wel een beetje een poepkleur
Waarschuw beheerder
Hopen dat het droog blijft :woop:
Waarschuw beheerder
:yes::D

Ik heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
Volgens de radar op www.weer.nl gaat de neerslag richting duitsland, dus de hoop is zeker niet ijdel :)
Waarschuw beheerder
Wat een feestje weer :woop:
Nu zo vreselijk rot :vaag:
Waarschuw beheerder
Ik heb me wel vermaakt, maar het is nergens echt los gegaan volgens mij.

Overigens vreemd om mensen te verplichten pendelbussen te nemen, en er dan € 2,- voor vragen..?!

Housequake vond ik een stuk minder dan vorig jaar, het grootste gedeelte was gewoon een standaard minimal set. Pas aan het einde begon het een beetje te rollen, en daar zat ook meteen het minpunt in: Dennis Ferrer die daarna moest.
Ik denk dat het beter was als ie voor Housequake had gestaan, ik heb in ieder geval weinig (deep) house gehoord.

Wat was er met de speaker rechts voor? Opgeblazen? Volgens mij werd ie daarna uit gezet.
Waarschuw beheerder
Zoals hierboven al aangegeven zat het organisatorisch allemaal prima in elkaar. Nergens op hoeven wachten de hele dag. Enige minpunten wat dat betreft waren het ontbreken van fouillering bij de ingang, en het moeten betalen voor de WC's. Verder was het jammer dat de loempia's en het (flesjes) water allebei rond half 9 op waren.

Muzikaal was het net als vorig niet top. Housequake was een leuke opwarmer, maar Ferrer ging in mijn idee niet echt verder. 2001 was zoals verwacht mat, maar ik vond Vath weer erg tegenvallen. Er had iets meer drive in gemogen. Zoals mijn vriendin (1e feest) het omschreef: "Het leek alsof alle dj's dezelfde beat op hadden staan, alleen deden ze er af en toe een ander geluidje bij."
In de chillout werd er s'middags al wel flinkt gepompt. Die Johanna Mercker mag van mij volgend jaar de mainstage afsluiten.

Enige wat mij echt opviel in negatieve zin waren de prijzen. 4 muntjes voor 10 euro is een jammerlijke ontwikkeling, maar niet tegen te houden. Maar dat een flesje water dan 2 muntjes is, is belachelijk. 5 euro voor een flesje water is teveel.
Maar het allerergste was het eten. 3,5 muntje voor een patatje en een broodje kroket vertaalt naar 8,75 euro. Dat gaat gewoon te ver. Dat festivaleten duur is, prima, maar 5 euro voor een broodje kroket dat inkoop nog geen 40 cent kost, is bizar.

Samenvattend heb ik een leuke dag gehad, omdat het gezellig was met mijn vrienden. Muzikaal was het zeer tam, en de prijzen gaan absoluut de verkeerde kant op. Volgend jaar lig ik aan de overkant van het water met een AH tas vol lekkers, en gaan we BBQ'en met ADATP als achtergrondgeluid. Meer dan dat vond ik het muzikaal gister toch niet waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op zondag 26 juli 2009 om 13:32:
Het leek alsof alle dj's dezelfde beat op hadden staan, alleen deden ze er af en toe een ander geluidje bij.

typische opmerking voor iemand die voor het eerst heen gaat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zondag 26 juli 2009 om 14:40:
typische opmerking voor iemand die voor het eerst heen gaat :)

Kan niet anders zeggen als dat hij gelijk heeft :)

Was echt rustige muziek.. had wel wat pompende beats verwacht.. HQ deed het erg lekker maar toen kwam die ferrer het verpesten.. :s
Sven vond ik ook erg tegenvallen (N).. afsluitertje met thriller & Billie jean (toch?) vond ik wel cool en volgens mij de rest van de mensen ook (Y)

maar waarschijnlijk volgend jr kom ik wel wat kolen bij halen, want ik zit ook aan de overkant te BBQ-en :D
Waarschuw beheerder
Het leek alsof alle dj's dezelfde beat op hadden staan, alleen deden ze er af en toe een ander geluidje bij."

Dat is toch altijd het kenmerk geweest van house en technomuziek? ;)
Waarschuw beheerder
Goed, laat ik ook eens een berichtje plaatsen.

Fantastisch feest gehad. We kwamen om half 1 ofzo aan, eerst lekker een paar uurtjes op een kleed zitten chillen. Daarna het overige terrein verkend. Het zag er allemaal leuk uit.

Voor mij was het het eerste feest met "dit soort" muziek. Beviel me prima. Ik kon eindelijk de hele dag blijven dansen:P Enig minpuntje vond ik wel Sven. Ik had er meer van verwacht. Maar goed, helaas voor ons ticketbetalers kun je niet elke set vlammen. Commentaar dat het publiek stil stond begrijp ik echt niet. Waar stond je dan precies? Want waar ik stond werd hard gedanst, gesprongen, geschreeuwd en gefeest door alles en iedereen.

Het publiek was fantastisch
Enige wat mij echt opviel in negatieve zin waren de prijzen. 4 muntjes voor 10 euro is een jammerlijke ontwikkeling, maar niet tegen te houden. Maar dat een flesje water dan 2 muntjes is, is belachelijk. 5 euro voor een flesje water is teveel.
Maar het allerergste was het eten. 3,5 muntje voor een patatje en een broodje kroket vertaalt naar 8,75 euro. Dat gaat gewoon te ver. Dat festivaleten duur is, prima, maar 5 euro voor een broodje kroket dat inkoop nog geen 40 cent kost, is bizar.

Helemaal mee eens, maar als ik jou zo hoor, hebben de mensen kunnen vragen wat ze wilden. Ik betaalde voor een broodje kroket en een broodje frikadel gewoon 2 muntjes

Anyway, het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst naar een feest of festifal was geweest. Voor mij was het 100% geslaagd. Onwijs gave sfeer, leuke, gezellige mensen en gewoon een gaaf en gezellig feest, ondanks dat het niet helemaal "mijn muziek" is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op zondag 26 juli 2009 om 18:18:
HQ deed het erg lekker maar toen kwam die ferrer het verpesten..

het is mij toch iedere keer een raadsel waarom mensen de makkelijke bliepjes van bijv. hq verkiezen boven de pure echte organische houseklanken van bijv. dennis ferrer...

Uitspraak van ..Mike op zondag 26 juli 2009 om 18:18:
afsluitertje met thriller & Billie jean (toch?) vond ik wel cool en volgens mij de rest van de mensen ook

toen adam beyer dat deed bij awakenings was dat ontzettend gepast omdat ie toen 1 dag dood was.
daarna heb ik echt wel 30 keer michael jackson in sets gehoord, laatste keer dat ik sven zag was met blauersee, toen sloot ie ook met eerst thriller af en daarna billie jean.
komop zeg, hij is nu een maand dood en nu weten we het wel, het is puur en alleen makkelijk scoren.
draai dan gewoon een echt goeie afsluiter ipv voor de zoveelste keer mj.

Uitspraak van SpeedPhreak op zondag 26 juli 2009 om 19:08:
Voor mij was het het eerste feest met "dit soort" muziek. Beviel me prima. Ik kon eindelijk de hele dag blijven dansen Enig minpuntje vond ik wel Sven. Ik had er meer van verwacht. Maar goed, helaas voor ons ticketbetalers kun je niet elke set vlammen. Commentaar dat het publiek stil stond begrijp ik echt niet. Waar stond je dan precies? Want waar ik stond werd hard gedanst, gesprongen, geschreeuwd en gefeest door alles en iedereen.

Het publiek was fantastisch

ik kan je erg aanraden om eens naar een wat kleiner festival te gaan, of nog beter, een duits festival.
en daarna wil ik je nog wel eens horen over hoe los je het vond gaan op day at the park ;)

sfeer was wel erg goed trouwens, en datgene wat ik zocht vond ik wel redelijk in de 2e stage.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op zondag 26 juli 2009 om 21:31:
omop zeg, hij is nu een maand dood en nu weten we het wel, het is puur en alleen makkelijk scoren. draai dan gewoon een echt goeie afsluiter ipv voor de zoveelste keer mj.

:yes:
Waarschuw beheerder
toen adam beyer dat deed bij awakenings was dat ontzettend gepast omdat ie toen 1 dag dood was.

Ook erg dope trouwens.. :yes:
Tja.. true! het is afgezaagd nu.. maar ,bijn, iedereen kon het wel waarderen, dus waarom niet (Y)
Waarschuw beheerder
daarna heb ik echt wel 30 keer michael jackson in sets gehoord

Ik denk dat 90% van het publiek Sven deze zomer voor het eerst zag... :-)

En zeker omdat we iets ouder publiek hebben dat echt uit de hoogtijdagen vanm Jackson stamt vond ik het niet over the top...

Maar ik vond Ferrer beter...
Waarschuw beheerder
ik kan je erg aanraden om eens naar een wat kleiner festival te gaan

Nog kleiner?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 27 juli 2009 om 02:39:
Ik denk dat 90% van het publiek Sven deze zomer voor het eerst zag...

Ik hoorde Sven afgelopen zaterdag voor het eerst van mijn leven en ik moet zeggen dat ik op momenten echt stond te genieten :). Dus als dit al een boutset was ben ik benieuwd hoe hij is als hij op zijn top zit! En afsluiten met MJ was niet vet meer nee..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 27 juli 2009 om 02:39:
Maar ik vond Ferrer beter...

Die vond ik echt slecht :/
Waarschuw beheerder
dan heb je geen verstand van muziek. wat een kkgruwelijke set was dat. had echt alles: house, techno, disco, klassiekers. maar er stonden waarschijnlijk veel gasten zoals ..mike, want publiek reageerde er totaal niet. En op de eerste de beste gare hoogtepunt 2001 plaat staan ze allemaal met handjes te wapperen.

locatie was 10 dikker dan vorig jaar. geluid was wel ruk. volgend jaar f1? was verder prima geregeld! hulde!

nogmaals, Ferrer: Koning. volgend jaar gewoon kowalski of voorn laten afsluiten. sven kan namelijk helemaal niks meer. drugsgebruik van hem begint z'n tol te eisen denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wolff op maandag 27 juli 2009 om 11:21:
dan heb je geen verstand van muziek.

:aai:

Over smaak valt niet te twisten knul :)
Ik vond het kut (Y).. En om me heen ook een hele hoop mensen ook, maar die zullen ook vast geen verstand van muziek hebben.. :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op maandag 27 juli 2009 om 11:51:
Over smaak valt niet te twisten knul

als je er genoeg verstand van hebt wel
Waarschuw beheerder
Sven Vath was zwaar ruk.. heb hem denk ik de afgelopen 10 jaar maar 2 x goed horen draaien.. volgens mij I Love Techno 2003 ofzo.. hij is meer bezig met de mensen achter hem op het podium of zichzelf dan met draaien.. volgens mij rukt hij zich ook voor de spiegel.. maar goed, was een gezellig feestje. (weet het! gezellig is normaal gesproken niet de juiste benoeming voor een feest!) alle vriendinnen waren mee en de zon scheen, dus prima.. maar zaterdag weer los op Loco Dice, Onur Ozur, Tobi Neumann en Karotte @ WTF!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van % op maandag 27 juli 2009 om 13:38:
heb hem denk ik de afgelopen 10 jaar maar 2 x goed horen draaien..

:s

Zeg dan gewoon niets... :D

We kunnen lang of kort over Sven discussieren. Ik had er zaterdag ook meer van verwacht. Maar heb de afgelopen 10 jaar zeker 20 moddervette sets van hem gehoord waarbij niemand in de buurt komt... :respect:

Het is net als met voetballen, Messi haalt ook niet elke wedstrijd een 9 of een 10. Zelfde geldt voor Mills, Hawtin, Garnier, Cox, Underworld, Madonna en het Concertgebouw orkest... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op maandag 27 juli 2009 om 11:51:
maar die zullen ook vast geen verstand van muziek hebben..

Het meerendeel niet inderdaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 27 juli 2009 om 13:50:
Maar heb de afgelopen 10 jaar zeker 20 moddervette sets van hem gehoord waarbij niemand in de buurt komt...

ja want zijn mixing skills zijn ook echt ongeevenaard :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 13:06:

Dat is echt bullshit. Ga lekker ergens anders de hoogdravende muziekkenner uithangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op maandag 27 juli 2009 om 14:49:
Als je dat zelf niet kan verzinnen, ga ik het je niet uitleggen.

:cry:

Hou jij het maar lekker bij je broodje kroket van €8,75 :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 27 juli 2009 om 13:06:

ik heb het niet over mezelf pikkie.

geen foullering, dan was jij een enkel geval denk ik. omdat er een vechtpartij van hooligans was aangekondigd en er heel veel ME paraat stond.