Goed, laat ik ook eens een berichtje plaatsen.
Fantastisch feest gehad. We kwamen om half 1 ofzo aan, eerst lekker een paar uurtjes op een kleed zitten chillen. Daarna het overige terrein verkend. Het zag er allemaal leuk uit.
Voor mij was het het eerste feest met "dit soort" muziek. Beviel me prima. Ik kon eindelijk de hele dag blijven dansen

Enig minpuntje vond ik wel Sven. Ik had er meer van verwacht. Maar goed, helaas voor ons ticketbetalers kun je niet elke set vlammen. Commentaar dat het publiek stil stond begrijp ik echt niet. Waar stond je dan precies? Want waar ik stond werd hard gedanst, gesprongen, geschreeuwd en gefeest door alles en iedereen.
Het publiek was fantastisch
Enige wat mij echt opviel in negatieve zin waren de prijzen. 4 muntjes voor 10 euro is een jammerlijke ontwikkeling, maar niet tegen te houden. Maar dat een flesje water dan 2 muntjes is, is belachelijk. 5 euro voor een flesje water is teveel.
Maar het allerergste was het eten. 3,5 muntje voor een patatje en een broodje kroket vertaalt naar 8,75 euro. Dat gaat gewoon te ver. Dat festivaleten duur is, prima, maar 5 euro voor een broodje kroket dat inkoop nog geen 40 cent kost, is bizar.
Helemaal mee eens, maar als ik jou zo hoor, hebben de mensen kunnen vragen wat ze wilden. Ik betaalde voor een broodje kroket en een broodje frikadel gewoon 2 muntjes
Anyway, het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst naar een feest of festifal was geweest. Voor mij was het 100% geslaagd. Onwijs gave sfeer, leuke, gezellige mensen en gewoon een gaaf en gezellig feest, ondanks dat het niet helemaal "mijn muziek" is