Partyflock

Forumonderwerp · 1055267

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zondag 29 maart 2009, looptijd van 6195.9 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

gabbers bestaan niet of wel

7738%
alleen mense wie de feeste mee gemaakt hebbe van 1990 -1995 kenne zich gabber noemen
7135%
anders reactie
5427%
nu is het hardcore liefhebber

je ziet ut :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 17:05:
gewoon jeugdigen die los gaan op puberherrie( lees hardcore) en zich verzamelen op grote feesten etc....en het ook nog eens underground noemen
hardcore is een van de grootste commerciële dingen ooit!

Wow, na 9 jaar lid te zijn van deze site ben ik het gewoon eens een keer met je eens ouwe :O

Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 april 2010 om 09:37:
Hardcore is Dood, het is nu hardstyle met een snelle kick

Hardcore is zeker niet dood, die simpele hapklare herrie waar jij het over hebt is gelukkig dood ja. Met de tijd mee gaan heet dat. Hardcore blijft altijd bestaan. Alleen sommige gabbers zijn vaak zo ego om te denken dat de sound waar hun op 'hakte' dan de echte 'Hardcore' sound is. Ik noem het ook gewoon Gabber. Hardcore is en blijft een verzamelnaam voor de extreme vormen van de muziek. Dat is overal zo.
Blij toe dat die oude "Hardcore" dood is want vanaf Thunderdome 3 werd het al meer een brei aan eentonige herrie, plaatjes die semi-duister zijn en altijd volgens de zelfde opbouw zijn neergezet, daar was niks extreems aan.
Ik heb het niet zo op clapjes, snares, break en daarbij een semi-duister melodietje met een zo'n soort van MC Ruffian vocal. Vind het vaak nog bestwel kinderachtig ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als gabber alleen underground geweest zo zijn dan waren er echt geen grote feesten..
dus gelukkig is gabber commercieel... als je van hardcore/gabber/party's houd, dan doe je dat toch voor jezelf en jijzelf bepaalt toch waar je heengaat. Dus als je MOH te meeloperig vind. Dan ga je daar toch gewoon niet heen :). Dan ga je toch naar Pandemonium of Ghosttown toe? toch wel leuker dan MOH vind ik dan:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CrazyTonight op donderdag 6 mei 2010 om 01:49:
maar die gothic carnavalkledij is NIET gejat

uhhh neej tuurlijk niet:rot:, volgens mij droegen ze dat soort kleding al in de jaren 1600 ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pleasure-girl op dinsdag 4 mei 2010 om 14:28:
Dat waren dus de niet Gabbers, kun je zien dat je er geen verstand van hebt!
Bij ons in de groep zaten buitenlanders, we waren vrienden, hielden van dezelfde muziek, deelden veel. Gabbers maatjes,vrienden.

juist.
dat nazi gedoe is totaal niet van die tijd.
tuurlijk had je die overal tussen zitten.
maar een gabber stond juist voor saamhorigheid onder de gabbers,bruin wit paars...
onze groep bestond ook uit suri's,indo's en turkse gabbers.
werd eind jaren 90 wat meer,die houding.
waardoor een hoop leuke mensen thuis bleven en je die lonsdale generatie zag opkomen.

Dat kan wel zijn, maar die gothic carnavalkledij is NIET gejat, zoals bij de gehele stijl van de gabber!

:lol:
alsof gabber style gejat was:vaag:
australian was toen nog gewoon een tennismerk,die je vaak onder t kak volk zag.
nike air maxjes,gabber staartjes,bomber jas enz
die hele combo,was gewoon nieuw hoor:d
leuke reactie,maar onderbouw je mening dan,want slaat als een koe op een kut.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gabber803 op vrijdag 28 mei 2010 om 23:43:
Dus als je MOH te meeloperig vind. Dan ga je daar toch gewoon niet heen . Dan ga je toch naar Pandemonium of Ghosttown toe?

pandemonium en ghosttown zijn allang niet meer leuk want die zijn ook overgenomen door de meelopers, alleen dan van een ander soort: de partyflock wannabees (wie kent de 'oh wat ben ik toch een echte gabber want ik hou van ruffneck, leviathan en onbekende early plaatjes en heb de verlepte aussie van mn broer aan' inmiddels niet?) dus dat is ook niet echt een optie :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 21:25:
pandemonium en ghosttown zijn allang niet meer leuk want die zijn ook overgenomen door de meelopers, alleen dan van een ander soort: de partyflock wannabees (wie kent de 'oh wat ben ik toch een echte gabber want ik hou van ruffneck, leviathan en onbekende early plaatjes en heb de verlepte aussie van mn broer aan' inmiddels niet?) dus dat is ook niet echt een optie

Mens.. waar maak je je druk om ?!

Je voelt je eigen heel wat he? Omdat te kunnen zeggen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 21:25:
dus dat is ook niet echt een optie

:aai: ooit heb je ook vrienden die met jou willen spellen hoor
Uitspraak van LiZzard ,, op donderdag 3 juni 2010 om 00:05:
Je voelt je eigen heel wat he

pfff ze weet niet wat leuk feesten is, en anders snapt ze er denk geen bal van
Waarschuw beheerder
Grappig , ik had het er daarstraks nog over met iemand waarop ik hem vertelde dat het tegenwoordig meer Hardcore liefhebber is omdat het nou allemaal zo uitgebreid is en dat mensen die de Rave scene hebben meegemaakt in de jaren '90 meer de echte Gabbertijd hebben meegemaakt en dus meer het befaamde Gabbergevoel op Raves zullen kennen of herkennen.
Dus me antwoord op de vraag is eerder een combinatie van de poll opties ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G.U.Z. jpbtuning op donderdag 3 juni 2010 om 02:02:
pfff ze weet niet wat leuk feesten is, en anders snapt ze er denk geen bal van

Dat ook..! Maar het het eigelijk over dat aussie gebeuren..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat kan wel zijn, maar die gothic carnavalkledij is NIET gejat, zoals bij de gehele stijl van de gabber!

google eens op "victoriaanse jurken"

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
Stap 1; definieer 'gabber'
Stap 2; je komt er achter dat geen eenduidige formule te geven valt
Stap 3: Je gaat opzoek naar familiegelijkenissen
Stap 4: aan de hand hiervan ga je opzoek - 6/7 miljard mensen bestuderen
Stap 5: je komt hiermee tot een conclusie dat een antwoord zal geven op je vraag
Stap 3; Slotje
laatste aanpassing