Partyflock

Forumonderwerp · 1055059

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=225]http://rtvnoord.nl/ftp/foto/090327-achtbier.jpg[/img]

GRONINGEN - Een 30-jarige Stadjer wist donderdagavond een originele uitleg te geven over de tatoeage in zijn nek. De man had de letters ACAB in zijn nek laten tatoeëren, hetgeen volgens de politie All Cops Are Bastards betekent.

De dienders, die de man vanwege mogelijke drugshandel om een legitimatiebewijs vroegen, waren echter niet zo gecharmeerd van de uiting. Tegen de man werd dan ook proces-verbaal opgemaakt wegens belediging.

Wat de Stadjer betreft was er echter niets aan de hand, omdat het volgens hem geen belediging betrof. De letters ACAB zouden namelijk de afkorting zijn van ‘Acht Cola Acht Bier’.

http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80474

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat moet je met cola

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat je wel zo stoer bent om die tattoo te laten zetten, maar als de wouten je erop aanspreken ga je er ineens omheen lopen draaien.
Zeg dan gewoon echt waar het op staat
Waarschuw beheerder
donateur
acht bier, acht baco was toffer geweest
Waarschuw beheerder
Antonius Bertus Agnes Bertha..

Waarschuw beheerder
Always Carry A BibleO:)
laatste aanpassing

Artiest n00b
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 12:13:
Ik snap niet dat je wel zo stoer bent om die tattoo te laten zetten, maar als de wouten je erop aanspreken ga je er ineens omheen lopen draaien.
Zeg dan gewoon echt waar het op staa

mee eens

wel willen uiten
maar als je je uiting kan uitspreken met je staart tussen je benen een andere verklaring afgeven

gewoon pussy!

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft eerst toegegeven dat het voor All Cops Are Bastards stond, en vervolgens op het bureau zijn verhaal gewijzigd, hoorde ik net op de radio.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Always Come After Blowjob (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee meneer agent, ik heb niet echt een hekerl aan u hoor.
Ik deed het alleen om stoer te doen tegenover m'n vrienden maar in werkelijkheid vind ik u heel aardig en nuttig.
Geef me nou geen bekeuring alstublieft...
Waarschuw beheerder
whahaha wel tof dat je dan meteen je woordje klaar hebt met een verklaring voor die afkorting :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 12:09:
De dienders, die de man vanwege mogelijke drugshandel om een legitimatiebewijs vroegen, waren echter niet zo gecharmeerd van de uiting. Tegen de man werd dan ook proces-verbaal opgemaakt wegens belediging.

Wat de Stadjer betreft was er echter niets aan de hand, omdat het volgens hem geen belediging betrof. De letters ACAB zouden namelijk de afkorting zijn van ‘Acht Cola Acht Bier’.

:lol:

Ik snap zowiezo niet hoe ze deze bekeuring willen gaan uitdelen?

Er valt toch niets te bewijzen?! Alleen dat er ACAB staat, maar hoe interpeteer je dat? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 12:30:
Hij heeft eerst toegegeven dat het voor All Cops Are Bastards stond, en vervolgens op het bureau zijn verhaal gewijzigd, hoorde ik net op de radio.

das een ander verhaal

Waarschuw beheerder
donateur
Ze delen tegenwoordig ook boetes uit als je een ACAB t-shirt draagt.

Waarschuw beheerder
donateur
In de rest van de wereld slaat je politie die tattoo met geweld uit je nek.
In Nederland hebben we de meest softe dienders ter wereld en nog lopen mensen er op te zeiken :S

In het buitenland hebben ze ook een hekel aan de wout, maar daar krijgen ze nog een zeker respect
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 13:01:
In de rest van de wereld slaat je politie die tattoo met geweld uit je nek.

nog lopen mensen er op te zeiken :S

ja maar wij wonen niet in het buitenland

we moeten gvd toch ergens om zeiken

Waarschuw beheerder
Zo ken ik hier ook mensen die op hun arm Sinas Cola Fristi hebben staan :roflol:
de rest van de wereld slaat je politie die tattoo met geweld uit je nek.
In Nederland hebben we de meest softe dienders ter wereld en nog lopen mensen er op te zeiken

In het buitenland hebben ze ook een hekel aan de wout, maar daar krijgen ze nog een zeker respect

Nederlanders staan erom bekend om overal om te zeiken en ik snap ook echt de politie hier niet man als ik Spanje
loop dan word ik al bang als ik naar ze kijk en hier word ik er niet koud of warm van!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 27 maart 2009 om 13:08:
ja maar wij wonen niet in het buitenland

als het aan een belg oid vraagt dan wel hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 27 maart 2009 om 12:15:
acht bier, acht baco was toffer geweest

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 maart 2009 om 12:33:
Always Come After Blowjob

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Lekker triest. Beetje stoere tatoo zetten maar als het er dan op neer komt een beetje zielig gaan lopen doen "8 cola 8 bier". Gewoon met een flink stuk gloeiend metaal overheen branden (Y)

Waarschuw beheerder
A C A B
acht bier, acht baco

A B A B?? Kan aan mij liggen hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 13:28:
A B A B?

klinkt tok leuk :lol:

(ik probeer me nu uit mn foutje te redden jwt :lol:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 12:57:

gelijk hebben ze, je bent ook een lul als je dat draagt.

van mij mag de politie veel harder optreden tegen zulke randdebielen
wees blij dat die mensen er zijn, ookal denkt een hele menigte dat de politie er alleen maar is om boetes uit te schrijven..

*moraalridder-status-uit*

Waarschuw beheerder
Hmmmm tijd voor een nieuw T-shirt ?

Acht Cola Acht Bier

Waarschuw beheerder
Acht Ckicky's Acht Baco
Waarschuw beheerder
net zoals een een bar code in je nek :/
''hmmm hij is verdwaald,laten we hem scannen'' :frusty:

Waarschuw beheerder
_O_ voor deze mang :D

btw op dat plaatje bovenaan staan 9 bieries toch ipv 8 WTF! (Wijn Thee Fernandes)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 12:57:

Egt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=468 height=312]http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/allcopss.jpg[/img]
[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00203/acab_203781a.jpg[/img]

Mooi :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ACAB is voor homo's
Waarschuw beheerder
All Cops Are Babys.

Grappig dat volgens de politie het staat voor All Cops Are Bastards, algemeen ja maar het kan ook een andere betekenis hebben. Net als toen met de hele lonsdale discussie van laat ons samen de allochten langzaam excuteren of zoiets. Zo kan de overheid overal wel ergens een betekenis achter gaan plakken.
Waarschuw beheerder
all cops are beautiful
Waarschuw beheerder
Tegen de man werd dan ook proces-verbaal opgemaakt wegens belediging.

Belachelijk...

en bewijst de waarheid van z'n tatoeage ook maar weer eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 13:27:
Lekker triest. Beetje stoere tatoo zetten maar als het er dan op neer komt een beetje zielig gaan lopen doen "8 cola 8 bier". Gewoon met een flink stuk gloeiend metaal overheen branden

Daar dacht ik ook aan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 maart 2009 om 12:11:
wat moet je met cola

met bacardi mengen :woep:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 13:58:
Acht Ckicky's Acht Baco

Acht Chicks Acht Breezers had het dan wel wat beter gedaan 8)
Waarschuw beheerder
De letters ACAB zouden namelijk de afkorting zijn van ‘Acht Cola Acht Bier’.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op vrijdag 27 maart 2009 om 16:36:
Grappig dat volgens de politie het staat voor All Cops Are Bastards, algemeen ja maar het kan ook een andere betekenis hebben.

Zo kan de overheid overal wel ergens een betekenis achter gaan plakken

Helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike..- op vrijdag 27 maart 2009 om 17:13:
met bacardi mengen :woep:

nope

gewoon überhaupt niks :)

beter drink je kombucha, das frisdrank en tis gezonder en lekkerder dan cola
Waarschuw beheerder
waren echter niet zo gecharmeerd van de uiting

vrijheid van meningsuiting ?
wel spotprenten van mohammed mogen maken in dit land, en dit mag dan niet :cry:
Waarschuw beheerder
dit is echt belachelijk ik heb het op me rug staan nou echt laat ze f@cking eens niet zo zielig doen damn.
een bekeuring geven voor een afkorting te zielig....... dat word dus een hele fijne zomer iedereen die een tattoo heb met a c a b is dus de lul INCL IK HAHAHAhA laat die zielige agentjuh de t@ring krijgen zielige ho@ren van de regering

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 maart 2009 om 12:11:
wat moet je met cola

En wat met die bier dan, net paardenzeik
Waarschuw beheerder
Die agenten moeten gewoon niet zo lopen janken.
Waarschuw beheerder
Grappig dat volgens de politie het staat voor All Cops Are Bastards, algemeen ja maar het kan ook een andere betekenis hebben. Net als toen met de hele lonsdale discussie van laat ons samen de allochten langzaam excuteren of zoiets. Zo kan de overheid overal wel ergens een betekenis achter gaan plakken

Tsja inderdaad belachelijk natuurlijk.

Heb ook 2 letters staan, kan je ook zo wat achter verzinnen. Ben benieuwd als dit voor de rechter komt, want je kan nooit bewijzen dat het de betekenis heeft die de politie denkt.

Sukkels, hebben ze niks beters te doen ofzo..
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
:lol: en als iemand straks een tatto heeft met SS zeggen ze ook dat het voor Safe Sex staat JWT

terecht dat ie een boete krijgt :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robv op vrijdag 27 maart 2009 om 23:43:
en als iemand straks een tatto heeft met SS zeggen ze ook dat het voor Safe Sex staat JWT

Ja en waarom zou dat niet zo kunnen zijn?
Of misschien zijn de initialen van iemand die je dierbaar is ook toevallig SS
of FY... :P

Ik vind het bullshit, mensen moeten lekker zelf weten wat ze op hun lijf zetten.
En beledigd zijn is geen feit, het is een gevoel en dus krijgen ze een boete op gevoelskwesties, wat volgens mij helemaal niet kan.
Bovendien, de gehele tekst staat er niet en dus valt er niks te bewijzen en das waar het uiteindelijk om gaat.

Als ik die gast was, liet ik het voorkomen.

Overigens vind ik het geen gezicht, zo'n tattoo hoor.. Heel lelijk en te opzichtig.
Waarschuw beheerder
Eromheen draaien. (N)

Die boete ervoor, nog erger. :x
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
All cavia's are black.

Jwt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
All Cocks Are Britney
Waarschuw beheerder
-verbaal opgemaakt wegens belediging.

bij de rechter aanvechten, want hun mening maakt geen feit
kan vanalles betekenen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ASAB!

Waarschuw beheerder
Acht Bier’.

proost :bier:
Waarschuw beheerder
ACAB is oud, tegenwoordig is het met dank aan Griekenland: A.C.A.T

All Cops Are Targets ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0297 op vrijdag 27 maart 2009 om 16:42:
all cops are beautiful

8)

Maar serieus waarom laat je zoiets in je nek tattooëren als je weet dat je er een boete voor kan krijgen. Je bent gewoon een wandelende boetemachine, elke keer als een agent je ziet kan hij zich in principe beledigd voelen...

Waarschuw beheerder
All Clowns Are Bassie....8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op vrijdag 27 maart 2009 om 19:51:
Die agenten moeten gewoon niet zo lopen janken.

agenten zijn eenmaal zielige personen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 28 maart 2009 om 00:11:
Ik vind het bullshit, mensen moeten lekker zelf weten wat ze op hun lijf zetten.
En beledigd zijn is geen feit, het is een gevoel en dus krijgen ze een boete op gevoelskwesties, wat volgens mij helemaal niet kan.
Bovendien, de gehele tekst staat er niet en dus valt er niks te bewijzen en das waar het uiteindelijk om gaat.

Als ik die gast was, liet ik het voorkomen.

Overigens vind ik het geen gezicht, zo'n tattoo hoor.. Heel lelijk en te opzichtig.

volkomen mee eens...
Waarschuw beheerder
A.A.Z.K.

Waarschuw beheerder
donateur
Je zou maar zo'n triest persoon zijn, dat je dit soort meningen hebt, naja, ik vind het onzin. Maar loop een kroeg in en meer dan de helft heeft die mening. Dat je dat op je lijf moet tatoeëren, dat je zo verbitterd bent. Alleen een zeehondje wat dood geknuppeld wordt is zieliger. Get a life.
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Alle Christenen Aten Brood

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respect. D.G.E.G drie gram een gerben jwt!!

Waarschuw beheerder
All Chemicals are Beautiful
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xtremeterror220+bpm op vrijdag 27 maart 2009 om 18:22:
dit is echt belachelijk ik heb het op me rug staan nou echt laat ze f@cking eens niet zo zielig doen damn.
een bekeuring geven voor een afkorting te zielig....... dat word dus een hele fijne zomer iedereen die een tattoo heb met a c a b is dus de lul INCL IK HAHAHAhA laat die zielige agentjuh de t@ring krijgen zielige ho@ren van de regering

Bewijst maar weer dat het niet de meest intelligente mensen zijn die het op hun rug laten tatoeëren :lol:

Waarschuw beheerder
terecht, je weet wat je laat zetten en dan moet je niet huilen als je een boete krijgt
Werkzaam bij X-Tase
Artiest {SHOWLIST artist 48505, 27533}
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon in beroep gaan, het is slechts een afkorting en dat is opzich geen belediging!
Bovendien is het een Engelse afkorting en daardoor kan de Nederlandse politie zich al niet eens door beledigd voelen.

Maar... de afkorting ACAB kan overal voor staan inderdaad, het is volgens mij namelijk geen officiële Nederlandse afkorting.

Ach... ze zullen hun qoutum wel weer eens moeten halen denk ik dan :-P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet janken, als je zo graag de grote jongen wilt uithangen door op zo'n manier op te vallen, dan moet je ook de consequenties aanvaarden die zo'n tattoo met zich mee brengt.
Waarschuw beheerder
alle canadezen aan bier
Waarschuw beheerder
politie moet niet zo zeiken!
Vrijheid van meningsuiting? Oja dat mag in Nederland niet meer voor je het weet ben je dood :S
Ieder zijn ding! Je zal wel een reden hebben om ACAB te dragen en dat zal persoonlijk zijn. Hoeft niet perse negatief te zijn! (geld ook voor andere kleding). Ik gun mensen het voordeel van de twijfel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toscana op zondag 29 maart 2009 om 20:21:
Vrijheid van meningsuiting

dat mag maar niet iemand beledigen
Waarschuw beheerder
als ik acab ergens heb staan, zeg ik het toch niet hardop! En het is mijn mening.
het is aan jezelf of jeje aangesproken voelt! en dus beledigd bent ja of nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toscana op zondag 29 maart 2009 om 21:43:
het is aan jezelf of jeje aangesproken voelt!

Wouten voelen zich altijd aangesproken roep maar eens sneaky homo of ey of weet ik veel wat ze voelen zich bijna altijd aangesproken, ik spreek uit ervaring O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van robv op zondag 29 maart 2009 om 21:24:
dat mag maar niet iemand beledigen

Dus en stelling: iemand heeft een kruis tattoo in zijn nek, dan kan in principe een agent met een moslim achter grond zich beledigd voelen. Belediging is een breed begrip wat door de huidige wetgeving en handhavers naar eigen inzicht word gebruikt. Als dit persoon vind dat de alle wouten bastaards zijn mag hij dat vinden, als hij zich uit met deze tattoo is er nog geen aanstoot geving voor een agent. Want ook al staat ACAB algemeen voor All Cops Are Bastards, de politie moet maar bewijzen dat hij dit ook daadwerkelijk met deze letters bedoelt. Of te wel een inzicht naar eigen visie van de politie, voor zijn eigen zeggen betekend het voor hem Acht Cola, Acht Bier. Bovendien hoe moet dit verder dan?? Iedere keer als de politie die gast ziet hem een prent geven, het is zijn lichaam waar het opstaat en iemand dwingen om een tattoo te verwijderen zou toch wel het begin van het einde zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 29 maart 2009 om 23:27:
Dus en stelling: iemand heeft een kruis tattoo in zijn nek, dan kan in principe een agent met een moslim achter grond zich beledigd voelen. Belediging is een breed begrip wat door de huidige wetgeving en handhavers naar eigen inzicht word gebruikt. Als dit persoon vind dat de alle wouten bastaards zijn mag hij dat vinden, als hij zich uit met deze tattoo is er nog geen aanstoot geving voor een agent. Want ook al staat ACAB algemeen voor All Cops Are Bastards, de politie moet maar bewijzen dat hij dit ook daadwerkelijk met deze letters bedoelt. Of te wel een inzicht naar eigen visie van de politie, voor zijn eigen zeggen betekend het voor hem Acht Cola, Acht Bier. Bovendien hoe moet dit verder dan?? Iedere keer als de politie die gast ziet hem een prent geven, het is zijn lichaam waar het opstaat en iemand dwingen om een tattoo te verwijderen zou toch wel het begin van het einde zijn.

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
voor zijn eigen zeggen betekend het voor hem Acht Cola, Acht Bier.

Nogmaals, wanneer je zo'n grote jongen wilt zijn door het plaatsen van zo'n tattoo, moet je ook niet zeiken als die zelfde cops je gaan fucken. Hij vind het toch bastards? Prima, maar dan gaan ze zich ook als bastards gedragen richting hem.

En zodra hij een keer in de situatie komt dat hij de politie zelf hard nodig heeft, met hangende pootjes 112 bellen? Wat mij betreft laten ze hem dan ook lekker stikken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Meneer de Vriesss op maandag 30 maart 2009 om 00:16:
Nogmaals, wanneer je zo'n grote jongen wilt zijn door het plaatsen van zo'n tattoo, moet je ook niet zeiken als die zelfde cops je gaan fucken. Hij vind het toch bastards? Prima, maar dan gaan ze zich ook als bastards gedragen richting hem.

En zodra hij een keer in de situatie komt dat hij de politie zelf hard nodig heeft, met hangende pootjes 112 bellen? Wat mij betreft laten ze hem dan ook lekker stikken...

Mee eensch :respect:

Waarschuw beheerder
Politie had hem gewoon de tyfus moeten schoppen en zijn nek moeten breken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 14:03:

zielige kneus

Waarschuw beheerder
haha, ben benieuwd of ie daar onderuit komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 28 maart 2009 om 11:16:
ACAB is oud, tegenwoordig is het met dank aan Griekenland: A.C.A.T

All Cops Are Targets ;)

Voor dezelfde opmerking net op een ander topic heb ik zojuist een waarschuwing mogen incaseren.
Waarschuw beheerder
ACAB

Asbak Conquers All Bitches

Waarschuw beheerder
Want ook al staat ACAB algemeen voor All Cops Are Bastards, de politie moet maar bewijzen dat hij dit ook daadwerkelijk met deze letters bedoelt.

Wat een onzin! Die Skinhead met een hakenkruis en een ss teken op zijn voorhoofd getatoueerd mag dan ook vrijuit. Dat hakenkruis staat voor een bepaalde religie en ss betekend Sinasappel Sap. Bewijs jij maar dat het een nazi uitting is...

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 21:27:
zielige kneus

precies, dat ben je toch als je dat laat tattoueren!
iemand heeft een kruis tattoo in zijn nek, dan kan in principe een agent met een moslim achter grond zich beledigd voelen.

Dit is toch ook onzin man! Een kruis is een uitting van een religie en is geen belediging naar iemand persoonlijk of een beldiging naar een bepaald ander geloof of groep. ACAB is een algemeen bekend begrip en is als belediging bedoeld tegen de politie. Dus niet appeltjes met peertjes vergelijken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 maart 2009 om 14:03:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 maart 2009 om 09:53:
Wat een onzin! Die Skinhead met een hakenkruis en een ss teken op zijn voorhoofd getatoueerd mag dan ook vrijuit. Dat hakenkruis staat voor een bepaalde religie en ss betekend Sinasappel Sap. Bewijs jij maar dat het een nazi uitting is...

(Y)

Waarschuw beheerder
:roflol:
De letters ACAB zouden namelijk de afkorting zijn van ‘Acht Cola Acht Bier’.

:bier:

Waarschuw beheerder
Anus Correctie Alla Balkenende

Artiest Saigon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 maart 2009 om 23:31:

denk dat als je die 2 samenhebt staan dat het wel meer dan overduidelijk is he...

Waarschuw beheerder
Hoe treurig is het met je gesteld als je zo'n tattoo neemt :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weeet je nog wel, die avond in de regen 't was al over negen, en we stonden heel gezellig samen.. onder moeders parapluuuuuuuuuu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 19:10:
denk dat als je die 2 samenhebt staan dat het wel meer dan overduidelijk is he...

Ja dat is jouw interpertatie.... Voor mij betekend het iets anders, dus bewijs jij het tegendeel maar! Net zoals ACAB. Duidelijk zat, alleen als je het een moet bewijzen, moet je het ander ook bewijzen. Anders maak je verschil!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Always Carry A Bible

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 12:00:
All Clowns Are Bassie....8)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 maart 2009 om 15:08:
ACAB

Dj Paul heeft er ook echt een geniale Track van gemaakt (Y)
Gaan we hem nu ook bekeuren?
Ze moeten hier in dit land gewoon wat te zeuren hebben :loser:
En ze moeten hun ogen uit hun kop schamen.
Iemand zo'n bekeuring geven is altijd nog makkelijker dan gestolen brommertjes afpakken in probleem wijken (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 18:05:
Alleen een zeehondje wat dood geknuppeld wordt is zieliger

eensch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Vriesss op zondag 29 maart 2009 om 19:28:
Niet janken, als je zo graag de grote jongen wilt uithangen door op zo'n manier op te vallen, dan moet je ook de consequenties aanvaarden die zo'n tattoo met zich mee brengt.

(y)

Waarschuw beheerder
Wat de Stadjer betreft was er echter niets aan de hand, omdat het volgens hem geen belediging betrof. De letters ACAB zouden namelijk de afkorting zijn van ‘Acht Cola Acht Bier’

haha heb die uitleg ook al een paar x moeten geven :p
maar op 1 of andere manier geloofden ze me ook niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 13:40:
heb die uitleg ook al een paar x moeten geven
maar op 1 of andere manier geloofden ze me ook niet

het betekend gewoon wat het betekend.
Waarom zal je een andere uitleg moeten geven.
14/88 betekend gewoon waar het voor staat.
ACAB betekend gewoon waar het voor staat.
Als je er niet mee geassocieerd wil worden moet je het ook niet dragen.
Draag je het wel moet je idd,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 12 april 2009 om 16:04:
Als je er niet mee geassocieerd wil worden moet je het ook niet dragen.

Vrijheid van menings uiting, en als hun hier zich door aangesproken voelen is dat hun probleem. ACAB is niet strafbaar in het wetboek, dus ook al betekend het dat All Cops Are Bastards als jij dat vind mag je dat in een normale democratie ook zeggen of uitdragen. Er zal toch altijd moeten worden bewezen door een rechter dat jij dat shirt,tattoo draagt voor die uiting.

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 12 april 2009 om 16:04:
14/88 betekend gewoon waar het voor staat.

Dus Johan Cruif heeft jaren lang de joodse bevolking beledigt door het dragen van Shirt nummer 14??

Maar goed deze discussie kan je eindeloos voeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 12 april 2009 om 16:09:
Dus Johan Cruif heeft jaren lang de joodse bevolking beledigt door het dragen van Shirt nummer 14??

Ik weet niet wat het getal 14 met beledeging van het Joodse volk te maken heeft?
Maar had het niet alleen over de 14 maar ook over de 88.
Maar je weet wel wat ik bedoel? Dat zeg toch genoeg of niet ?

voor de mensen die de nummers wel gebruiken maar niet weten waar het opslaat:
14: "We must secure the existence of our people and a future for white children."
voor de rest ff googlen. http://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Heb geen zin in strafpunten omdat ik alleen een uitleg geef, zonder zelf deze denkbeelden er op na te houden (Y) voor de admins.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 12 april 2009 om 16:09:
Vrijheid van menings uiting, en als hun hier zich door aangesproken voelen is dat hun probleem. ACAB is niet strafbaar in het wetboek, dus ook al betekend het dat All Cops Are Bastards als jij dat vind mag je dat in een normale democratie ook zeggen of uitdragen.

Beledigen is geen vrijheid van meningsuiting! Is gewoon strafbaar en als die uitting als beledigend wordt ervaren omdat het een algemeen bekend begrip is, zal er geen rechter zijn die bepaald dat je eerst moet aantonen dat het iets anders betekend! Klootzak staat ook niet in het wetboek van strafrecht en dat is een normaal woord, maar wordt in zijn algemeenheid gebruikt als scheldwoord en dus wordt het als beledigend ervaren....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 12 april 2009 om 11:25:
Iemand zo'n bekeuring geven is altijd nog makkelijker dan gestolen brommertjes afpakken in probleem wijken

Misschien moet jij dan maar commissaris worden.... Om ff in jouw bewoordingen te blijven: Het is altijd nog makkelijker vanachter je beeldscherm dit soort opmerkingen te maken, dan beseffen hoe een ander (in dit geval de politie) hier tegen aan kijkt en mee om moet gaan. Net alsof alles alleen maar draait om dat gene wat jij onzin vind... Gebrek aan inzicht en kennis noem ik dat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 11:11:
Om ff in jouw bewoordingen te blijven: Het is altijd nog makkelijker vanachter je beeldscherm dit soort opmerkingen te maken, dan beseffen hoe een ander (in dit geval de politie) hier tegen aan kijkt en mee om moet gaan. Net alsof alles alleen maar draait om dat gene wat jij onzin vind... Gebrek aan inzicht en kennis noem ik dat!

Misschien heb ik wel een eigenbedrijf, ben ik hoog opgeleid en neem ik deel aan sociale plannen hier in de wijk Oa. met die probleem gevallen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 april 2009 om 17:54:
Misschien heb ik wel een eigenbedrijf, ben ik hoog opgeleid en neem ik deel aan sociale plannen hier in de wijk Oa. met die probleem gevallen (Y)

Ja misschien wel, maar wil dat dan zeggen dat je inzicht hebt hoe de politie zou moeten omgaan met dergelijke gevallen? Volgens jou moet iedereen achte gestolen brommetjes aan rennen.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 april 2009 om 17:54:
Misschien heb ik wel een eigenbedrijf,

Begrijp trouwens niet wat dit hiermee te maken zou moeten hebben... Bewijst dat iets voor jou? Elke boerenlul kan een eigen bedrijf opstarten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 11:11:
Om ff in jouw bewoordingen te blijven: Het is altijd nog makkelijker vanachter je beeldscherm dit soort opmerkingen te maken, dan beseffen hoe een ander (in dit geval de politie) hier tegen aan kijkt en mee om moet gaan.

Ik reageer op dit stukje, niet meer niet minder.
En geef hier mee aan niet alleen van achter een beeldscherm te oordelen maar sta 5 dagen per week tussen allerlij soorten mensen van de maatschapij.
De hoge heren van de regering en gemeentelijke instanties zijn de personen die van achter een monitor oordelen.
En als ik jou profiel bekijk heb je ook een hoop te verbergen :loser:
Mooie internet Hoolie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 13:40:
haha heb die uitleg ook al een paar x moeten geven
maar op 1 of andere manier geloofden ze me ook niet

vind je het gek :p
kheb er ook al problemen door gehad , en dan had ik 'm net 10 minuten :|

maar ik ben regelmatig in nederland , en ik zie het niet echt zitten om telkens een trui te dragen of een bon te betalen :/ hij staat er op en hij blijft er op . en met trots gedragen ook

en wat zouden ze er aan kunnen doen bij mij , ik ben niet eens nederlander :| en hier is het niet echt verboden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 april 2009 om 22:41:
En geef hier mee aan niet alleen van achter een beeldscherm te oordelen maar sta 5 dagen per week tussen allerlij soorten mensen van de maatschapij.

Maar je reageert hier op een actie tegen iemand die tattoo ACAB. Volgensmij laat je in je reactie toch duidelijk merken dat ze beter achter gestolen brommertjes aan kunnen gaan. Dat vind ik nogal makkelijk oordelen... En of jij nou 5 dagen per week tussen verschillende mensen staat, heeft daar mijn inziens nog niet veel mee te maken. Ook dat wil nog niet eens zeggen of je inzichten hebt. Het is tenslotte maar een mening, net zoals die van mij!

De hoge heren van de regering en gemeentelijke instanties zijn de personen die van achter een monitor oordelen.

En hoort die agent die deze kerel heeft opgeschreven daar ook bij?

En als ik jou profiel bekijk heb je ook een hoop te verbergen

Ten eerste: Wat heeft dat met dit onderwerp cq discussie te maken? En ten tweede: Wie zegt dat jouw profiel echt is?

En dan vervolgens achter je beeldscherm dit soort dingen roepen:
Mooie internet Hoolie.

Wie is hier nou de internet hoolie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 08:33:
Maar je reageert hier op een actie tegen iemand die tattoo ACAB. Volgensmij laat je in je reactie toch duidelijk merken dat ze beter achter gestolen brommertjes aan kunnen gaan. Dat vind ik nogal makkelijk oordelen...

Het is toch een feit dat ze makkelijker die eenling eruit kunnen pikken met een tattoo met ACAB, dan de groepen die hier op gepikte brommetjes rijden!
Ik heb zeker niets tegen iemand die ACAB draagt. Ik heb er zelfs respect voor dat iemand gewoon zijn mening durf te verkondigen. En daarbij, de heren van justitie zijn een stelletje kneuzen.

En of jij nou 5 dagen per week tussen verschillende mensen staat, heeft daar mijn inziens nog niet veel mee te maken.

Dat is jou mening, en dat mag. Iedereen heeft een eigen mening.

Ook dat wil nog niet eens zeggen of je inzichten hebt. Het is tenslotte maar een mening, net zoals die van mij!

Als je je veel begeef tussen mensen en dagelijks veel met de maatschapij te maken heeft zie je de verdeeldheid van optreden door justitie met eigen ogen ;)

Ten eerste: Wat heeft dat met dit onderwerp cq discussie te maken?

Dat heeft Idd hier niets mee te maken :bloem:

En ten tweede: Wie zegt dat jouw profiel echt is?

Dat kan je van mij echt gewoon aannemen, want heb echt niets te verbergen naar de buitenwereld. :D

Wie is hier nou de internet hoolie?

OA ik.
Hooligan 4 life.

[albumphoto id=61262390]{element is niet toegankelijk}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 april 2009 om 09:08:
Het is toch een feit dat ze makkelijker die eenling eruit kunnen pikken met een tattoo met ACAB, dan de groepen die hier op gepikte brommetjes rijden!

Het is geen feit, het is jouw interpertatie op dat gebied. Als je goed gelezen had, dan had je geweten dat die gozer voor iets anders werd gecontroleerd dan zijn tattoo. Die tattoo is een bijkomstigheid en daar wordt nu ineens ophef over gemaakt. Jij refereert gelijk naar iets anders, die boefjes op gestolen brommertjes. Het feit dat je dat zegt, betekend voor mij echt dat jij een gebrek aan kennis en inzicht hebt op dat gebied, met alle respect... Totdat je ze zelf nodig hebt en dan vind je het goed dat ze de prioriteit bij jou leggen, maar waar een ander weer van zou zeggen dat ze beter achter gestolen brommers aan kunnen gaan... Denk daar maar eens over na!

En daarbij, de heren van justitie zijn een stelletje kneuzen.

Ja alleen is de politie geen lid van justitie....

Als je je veel begeef tussen mensen en dagelijks veel met de maatschapij te maken heeft zie je de verdeeldheid van optreden door justitie met eigen ogen

Ja je zal er wel ontzettend veel verstand van hebben. :roflol:

Dat kan je van mij echt gewoon aannemen, want heb echt niets te verbergen naar de buitenwereld

Das fijn voor jou, ik ook niet. Dus laat je opmerkingen over mijn profiel dan lekker achterwege.... want:
Dat heeft Idd hier niets mee te maken

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb er zelfs respect voor dat iemand gewoon zijn mening durf te verkondigen

Mooi he...jij bevestigd hier dus mee dat het een algemeen bekend begrip is! En een belediging is overigens geen mening meer als je kijkt naar de strafbaarheid, dus goede zaak dat ze die gozer een prent hebben gegeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 09:28:
Das fijn voor jou, ik ook niet. Dus laat je opmerkingen over mijn profiel dan lekker achterwege.... want:

:bye:

Waarschuw beheerder
Ah geen discussievoer meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 09:42:
Ah geen discussievoer meer?

:no:
We hebben ieder een mening en dat vind ik ok.
No hard feelings. (Y)
Dat mag in onze democratie.

Waarschuw beheerder
Wat een zielepiet zeg dan ook waar je voor staat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 11:24:
Wat een zielepiet zeg dan ook waar je voor staat...

Dat heb ik al gedaan, nou hij nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 april 2009 om 11:15:
We hebben ieder een mening en dat vind ik ok.
No hard feelings.
Dat mag in onze democratie.

Natuurlijk mag dat! Dat ieder een mening heeft, ben ik met je eens, dacht alleen dat we een discussie aan het voeren waren... Je gaat namelijk niet echt in op wat ik schreef, maar goed... ieder zijn ding dan maar!

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 april 2009 om 11:36:
Dat heb ik al gedaan, nou hij nog?

Denk dat ie reageerde op het topicbericht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 11:58:
Natuurlijk mag dat! Dat ieder een mening heeft, ben ik met je eens, dacht alleen dat we een discussie aan het voeren waren... Je gaat namelijk niet echt in op wat ik schreef, maar goed... ieder zijn ding dan maar!

Citeer mij dan het stukje waar je graag van zou willen hebben dat ik inhoudelijk reageer.
Maar kon ff de draad van jou kant niet meer volgen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 11:58:
Denk dat ie reageerde op het topicbericht...

Ook mogelijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 april 2009 om 12:03:
Citeer mij dan het stukje waar je graag van zou willen hebben dat ik inhoudelijk reageer.
Maar kon ff de draad van jou kant niet meer volgen.

Nou ja, lees een paar berichten eerder zou ik zeggen.Waar het mij om ging was dat jij gelijk reageerde met een opmerking dat het voor de politie makkelijker is om dit soort gasten te bekeuren dan gasten op gestolen scooters te pakken. Ik refereerde naar het topicbericht dat deze gozer voor iets anders al was gepakt en dat de tattoo een bijkomstigheid was... Verder vind ik het sowieso onzin om dit soort opmerkingen te maken, net alsof ze aan gestolen scooters niets willen doen! Het staat volledig los van elkaar en mensen zijn nooit tevreden hieromtrent. Wat de een goed vind, vind de ander slecht en andersom. Dus als jij ergens de politie voor nodig hebt, vind een ander misschien wel onzin dat ze voor jouw probleem moeten komen.... Die zien liever dat ze achter gestolen brommers aan gaan. Snap je mijn punt? Mensen zijn het er nooit over eens. En het is zeker geen vrijheid van meningsuiting, aangezien het als beledigend wordt ervaren en het de afkorting ACAB een algemeen bekend begrip is. Zie een aantal posts eerder die ik plaatste... En ik vind het peroonlijk goed dat die gozer is bekeurd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 13:34:
Waar het mij om ging was dat jij gelijk reageerde met een opmerking dat het voor de politie makkelijker is om dit soort gasten te bekeuren dan gasten op gestolen scooters te pakken.

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 12 april 2009 om 11:25:
Iemand zo'n bekeuring geven is altijd nog makkelijker dan gestolen brommertjes afpakken in probleem wijken

Beetje bekend in Utrecht?
Als ze brommertjes inbeslag nemen in de wijken zoals kanaleneiland & Overvecht dan ontstaan er geregeld opstootjes tussen probleem jongeren en de dienders der wet.
Zal niet de eerste keer zijn dat er groepen groter dan 40 man vormen om hun mening te uiten over het feit dat er een brommer in beslag genomen word of is.
Betraft brommers waar aan de nummers is geveild of omdat het een runner 180 blijkt te wezen. Ik heb zelf meerdere malen mee geholpen of assistentie bij dergelijke controles. Vandaar in die wijken op die punten d controles niet meer worden toegepast. Om escalatie en verdere problemen te voorkomen.

Snap je mijn punt?

Ik snap jou punt zeker wel, maar snap je mijn punt ook? die overigens zijn gebaseerd op feiten, en geen loze verhalen.

En het is zeker geen vrijheid van meningsuiting, aangezien het als beledigend wordt ervaren en het de afkorting ACAB een algemeen bekend begrip is. Zie een aantal posts eerder die ik plaatste... En ik vind het peroonlijk goed dat die gozer is bekeurd!

Er is geen letter in de wet die beschrijft dat je de letters ACAB niet mag voeren.
Of mag gebruiken om je mening kracht bij te zetten.
Hebben we het over nazi-symbolen word het een ander verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 april 2009 om 15:57:
Vandaar in die wijken op die punten d controles niet meer worden toegepast. Om escalatie en verdere problemen te voorkomen.

Nou die worden wel degelijk toegepast, alleen gieten ze dit in een andere vorm. Zichtbaar en dit alles volop in de aandacht zetten is er misschien niet meer bij, maar er wordt wel degelijk tegen opgetreden! Dan nog snap ik niet wat dit te maken heeft met de situatie beschreven in dit topic...

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 april 2009 om 15:57:
Er is geen letter in de wet die beschrijft dat je de letters ACAB niet mag voeren.
Of mag gebruiken om je mening kracht bij te zetten.

Klootzak ook niet en alle andere scheldwoorden ook niet. Een hakenkruis is ook een symbool uit een andere religie en SS is ook maar een afkorting. Het gaat om degene die zich beledigd voelt, niet om of het woord in de wet is genoemd. Als jij klootzak zegt tegen iemand, kan deze zich beledigd voelen omdat dit woord in zijn algemeenheid als scheldwoord word gebruikt. Dit zelfde geld ook voor ACAB en dus is het een belediging. Geloof me, dit schud ik echt niet uit mijn mouw!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 17:04:
dit schud ik echt niet uit mijn mouw!!!

dat zeg ik ook niet
Maar we verschillen gewoon van mening, so let it be.

:bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 09:28:
Als je goed gelezen had, dan had je geweten dat die gozer voor iets anders werd gecontroleerd dan zijn tattoo

:

GRONINGEN - ...De man had de letters ACAB in zijn nek laten tatoeëren, hetgeen volgens de politie All Cops Are Bastards betekent.

Het komt op mij een beetje over of ze hem voor de mogelijke drugshandel niet konden pakken; dus dan pakken we die gast maar op zijn tattoo...

Ik snap werkelijk niet waarom die agenten zich daar wat van
aantrekken.
Ze zouden ook kunnen denken: "Dat hij er zo over denkt, zegt meer over hem, dan over ons."

Ik vind dat de politie wat vaker zaken aan zou moeten pakken die er wél wat toe doen i.p.v. iemand op de bon slingeren vanwege zo'n tattoo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=>SKIPPY<=- op dinsdag 14 april 2009 om 23:59:
Ik vind dat de politie wat vaker zaken aan zou moeten pakken die er wél wat toe doen i.p.v. iemand op de bon slingeren vanwege zo'n tattoo!

:jaja:

Wanneer gaan ze minister zalm nu arresteren
voor de lage inwisselkoers van gulden naar euro ?

Hij heeft t toegegeven . .

Waarschuw beheerder
Ik snap werkelijk niet waarom die agenten zich daar wat van
aantrekken.

Ik wel. Politieagenten moeten vandaag de dag maar veel over zich heen laten komen. Als ze worden uitgescholden, moeten ze zelfs eerst nog gaan zeggen dat ze er niet van gediend zijn, voordat ze iemand ervoor kunnen aanhouden. Of het moet zo overduidelijk zijn. Al jij of een ander in de kroeg wordt uitgescholden, slaan ze elkaars hersens in. Als dat bij een agent gebeurd omdat hij aan het werk is, dan vinden dezelfde mensen het maar kinderachtig en moeten ze echte boeven gaan vangen.... Mensen roepen (en zeker hier op PF) dat het respect altijd ver te zoeken is, maar als ze dan eens daadkrachtig optreden dan is het ook niet goed!

Het komt op mij een beetje over of ze hem voor de mogelijke drugshandel niet konden pakken; dus dan pakken we die gast maar op zijn tattoo...

Ook zoiets...Denk niet dat dit de gedachtengang is geweest. En daarbij, gasten die in de drugshandel zitten gewoon flink in de nieren zitten. En dus ook dit soort dingen aanpakken. Grote jongen met een tattoo willen zijn, moet je ook de consequenties aanvaarden!

Hoe vaak hoor je niet iemand zeggen op het moment dat hij/zij een bekeuring krijgt, dat ze beter boeven kunnen gaan vangen? Net zo'n opmerking als deze. Denk je nou werkelijk dat dit niet gebeurd? Denk je dat er op elke woning in je buurt een agent 24 uur per dag staat posten om te kijken of er wordt ingebroken of bij elke juwelier of deze wordt overvallen? Op het moment dat er zoiets gebeurd, zullen ze echt niet bij pietlul en zijn tattoo blijven staan om alsnog die prent te schrijven hoor.. Mensen moeten eerst eens naar zichzelf kijken voordat ze gaan vertellen wat oom agent wel of niet zou moeten doen! Er gebeurd zoveel met zaken waarvan jij vind die er wel toe doen, maar dat zie je alleen niet. Er is namelijk meer dan alleen politie in uniform en je wijkagent.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:00:
Politieagenten moeten vandaag de dag maar veel over zich heen laten komen. Als ze worden uitgescholden, moeten ze zelfs eerst nog gaan zeggen dat ze er niet van gediend zijn, voordat ze iemand ervoor kunnen aanhouden.

Dat betreft mogen ze van mij de zelfde rechten krijgen als de Benemérita & L'Arma dei Carabinieri.

Of het moet zo overduidelijk zijn. Mensen roepen (en zeker hier op PF) dat het respect altijd ver te zoeken is,

Als ze brommertjes inbeslag nemen in de wijken zoals kanaleneiland & Overvecht dan ontstaan er geregeld opstootjes tussen probleem jongeren en de dienders der wet.

Dusss.

Denk je dat er op elke woning in je buurt een agent 24 per dag staat posten om te kijken of er wordt ingebroken of bij elke juwelier of deze wordt overvallen?

Deden ze dat maar eens, ze moeten er gewoon nog eens 100.000 stadswachten bij zetten.
Kunnen ze echt iedereen bekeuren die zijn hond tegen het verkeerde paaltje laat plassen. Stelletje Homo's dat het er zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 15 april 2009 om 09:18:
Deden ze dat maar eens, ze moeten er gewoon nog eens 100.000 stadswachten bij zetten.

Zie je...Jij moet echt commisaris worden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:24:
Jij moet echt commisaris worden...

Nee, sorry.
Heb geen zin de pispaal van de maatschapij te worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 15 april 2009 om 09:52:
Nee, sorry.
Heb geen zin de pispaal van de maatschapij te worden.

Een wannabe dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:57:
Een wannabe dus...

Als jij het zo wil benoemen (Y)

[img width=450 height=603 cacheid=00107b9a002d700e578f20291a027a71cc]http://www.moviesharkdeblore.com/assets/images/wannabe_poster1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nooit geweten dat dat daarvoor stond :x
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:57:
Een wannabe dus...

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 15 april 2009 om 12:07:
Als jij het zo wil benoemen

(f) lief zijn voor elkander!
Waarschuw beheerder
:|kindjes :x

iig iemand met zo'n tattoo , of een gelijkaardige , maakt een statement , en die mensen hebben m'n respect .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 15 april 2009 om 12:07:
Als jij het zo wil benoemen

Ja precies!!! De spijker op zijn kop. Grote praatjes, maar weinig inhoud. Want ik heb je nog steeds niet echt inhoudelijk zien reageren. En kom dan niet aan dat we alleen maar van mening verschillen, maar onderbouw het dan ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op woensdag 15 april 2009 om 19:21:
iig iemand met zo'n tattoo , of een gelijkaardige , maakt een statement , en die mensen hebben m'n respect

Je krijgt pas mn respect als je dat statement ook gewoon durft te maken tegenover de mensen voor wie die bedoeld is...

Niet stoer ACAB in je nek hebben staan, maar als de politie voor je neus staat is het ineens wat anders (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 april 2009 om 16:23:
Ja precies!!! De spijker op zijn kop. Grote praatjes, maar weinig inhoud. Want ik heb je nog steeds niet echt inhoudelijk zien reageren. En kom dan niet aan dat we alleen maar van mening verschillen, maar onderbouw het dan ook

Is ff lastig, "verbannen"