geile dingen zeggen in m'n oor
Dan ben je vast 1x opgewonden geraakt bij het lezen van dit topic
Groot zat
van TK
was ik wat minder lief en wat knapper dan had ik nog een kans
was ik wat minder lief en wat knapper dan had ik nog een kans
uiterlijk zegt snot, uitstraling zegt alles!!
en karakter kan iemand maken of breken
en je kan ook lief zijn en pit tegelijk hebben..
als het maar in balans is
Schat stel je niet aan, helemaal niks mis met hoe je eruit ziet!
Daar hebben we de iqloze tienermoeder weer ...
Als ik geil ben neuk ik haar anaal ...
en dan is het in eens rasisme uhu mijn reet, elke x als ze wat uitvreten en vervolgt worden, is het hek weer van de dam, en onder tussen alles los neugen, zuipen, blowen enz enz ja ze werkt het niet hey
Daar hebben we de iqloze tienermoeder weer...
Ontopic: Het kutje van mijn vriendin
Als ik geil ben neuk ik haar anaal...
Partyflock
Partyflock
een groot koud glas bier
ik word opgewonden van PiX zn bruine anjer als ie op een ongecontroleerde manier kabbelend kontwater sproeit over een terras op de ramblas waar uitgezakte toeristen proberen te genieten van een bord lauwe paella en zich een hoedje schrikken als zij de anjer van PiX brullend en grommend op zich af zien stormen.
van feestman700
of het zijn rek oefeningen zo dat die piemelot er better en verder er in kan
waaat?
hoe rijd dat ding?
lijkt me heftig om keer me ne f430 te mogen rijden
btw hoe werkt da eindelijk voor me zo een ding aan te zetten?
want me die tiptronic lijkt me echt raar!
1 woord geweldig
echt ongelooflijk snel en goed!!
op de middenconsole heb je gewoon knopjes om hem in neutraal, vooruit of achteruit te zetten.
2 flippers tegelijk naar voren is in ze vrij daarna 1 keer naar voren trekken en hij gaat in ze 1 en rijden maar!
verder kan je op het stuur met een knop kiezen uit verschillende sportstanden mbt het schakelen, vering, demping, ESP instellingen etc.
man man, wat een droom is dat niet om met zo een bak ff te mogen scheuren!
heb wel al eens in eentje gezeten jammergenoeg niet rijdend, maar lijkt me echt gek als je zelf die gaspedaal mag indrukken
heb wel gehoord dat je in monaco een 360 & f430 kunt huren voor een ritje mee te maken door monaco, hopelijk volgend eens op reis naar cote d'azure dan ga ik zeker opzoek naar dat ding
daarnaast ook 911-turbo 911-4S M5 M3 getunde impreza etc gereden dus zat snel spul maar dit overtreft alles
v6
niet vloeken in de kerk he Boxer 6
M5 is luxe maar wel ontaard snel 507Pk V10
overigens ook nog met een R8 meegereden (daar mocht ik helaas zelf niet in rijden...) is ook erg gaaf maar de alleroverteffende trap blijft toch wel de F430 zowel qua beleving als qua geluid
heb wel gehoord dat je in monaco een 360 & f430 kunt huren voor een ritje mee te maken door monaco
Het enige dat ik erg jammer vind aan een R8 is dat hij echt veel verkoopt
1 juni viva italia te assen alleen maar italianse schoonheid. maar weet niet of je er ritjes kunt maken.
e 599
en aloude dino
is een mooie auto maar idd hij rijd te veel rond..
bij jou zie ik de tekst..maar bij vele andere wel alleen maar emo's..
vage boel
heb de making of gezien nouja making off, op national geographic
gewoon gek wat een werk er aan die auto is
Als ze maar lekker zijn, en hun mondje bij hebben