Partyflock

Forumonderwerp · 1053867
18 volgers · 62795x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-3
Ik heb gister DMT gehad en ik ben helemaal onder de indruk van mijn ervaring. Het is zo geweldig om te mogen kijken in andere dimensies/werelden. Goed middeltje hoor. Ik vroeg me af of er nu nog mensen op pf zijn die het ook wel is gebruikt hebben of gebruiken. Het lijkt mij leuk om te praten over de ervaring.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op zaterdag 10 april 2010 om 19:50:
Boven de 80 graden gaat je dmt kapot, dus een stormaansteker is niet heel wijs

Je DMT gaat alleen kapot als je je vlam op 1 constante plek houdt. Dat is meer dan logisch, dat gebeurd ook met een gewone aansteker!
Ik weet het niet hoor, maar op het lab maken we glaswerk ook 'watervrij' door met een bunsen in de hoogste stand het glas een beetje te verwarmen. Dit doen we ook op een bepaalde manier waarop ik denk dat het ook lukt met the machine
donateur
Uitspraak van Trojan.EXE op zaterdag 10 april 2010 om 12:37:
ok is idd beter alles in 1 topic te houden, heb envelopje voor die andere al aangeklikt
en bij deze het tripreport:

:)(Y) Goed voor het overzicht..mis staat hier ook niet en de juiste mensen lezen het alsnog wel :) Ik ga me er een andere keer ff over buigen ;)
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zaterdag 10 april 2010 om 19:56:
Je DMT gaat alleen kapot als je je vlam op 1 constante plek houdt. Dat is meer dan logisch, dat gebeurd ook met een gewone aansteker!
Ik weet het niet hoor, maar op het lab maken we glaswerk ook 'watervrij' door met een bunsen in de hoogste stand het glas een beetje te verwarmen. Dit doen we ook op een bepaalde manier waarop ik denk dat het ook lukt met the machine

Ik merk altijd dat als ik de vlam in mijn dmt laat slaan de rook nogal wat scherper wordt, en het effect minder. (kan ook vanwege het hoesten komen natuutlijk)
Des al niet te min ben ik benieuwd naar jouw ervaring. En hoor ik graag de tips als je succes boekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op zondag 11 april 2010 om 10:18:
Ik merk altijd dat als ik de vlam in mijn dmt laat slaan

Dat is sowieso al nooit slim :P. Heb je toevallig thuis nog een verfbrander? Zo ja dan kan je dat ook prima gebruiken om je flessen hals te verwarmen :)

Uitspraak van SJ-O op zondag 11 april 2010 om 10:18:
Des al niet te min ben ik benieuwd naar jouw ervaring. En hoor ik graag de tips als je succes boekt.

Zodra ik alles geprobeerd hebt, hoor je het direct van me!

Werkzaam bij Hardblast Events
Waarschuw beheerder
dmt report

1e keer , 40 mg dmt

Me vriende hadde t al eens gebruikt de ene op 30 mg de ander op 50 mg.
t leek mij een goed idee om daar mooi tussen te gaan zitten dus ik besloot 40 mg op te roken.
ik was bang voor de smaak, zo vaak wel niet gelezen als of je plastic rookt.
gelukkig viel dit erg mee,

zodra ik de hijs had genomen liet ik me onderuit zakken in de bank.
en direct voelde het als of er soort van masker van warme tintelingen over me gezicht werd getrokken.
dit gevoel raasde helemaal door tot me tenen.

ik merkte dat dmt was begonnen, dus ik deed me ogen dicht om het volledige effect te voelen.

ik zag met me ogen dicht een blauwe kubus ontsaan, en daar achter nog een kleinere
en nog geen , en nog een , en nog een. tot dat ik een lange tunnel stond van blauwe kubusen.

het zag dr heel computer achtig uit, toen onstondern er in de tunnel allemaal spiralen van transperant materiaal.
er onstonden steeds meer ringen allmeaal achter elkaar.

totdat er een grote worm onstond van al die spiralen achter elkaar, en de worm kreeg ook meederen armen,
die bestonden ook uit spiralen.

en hij kwam op mij op mij af lopen, het ging niet zo soempel allemaal , omdat i zo groot onhandig lijf had,
die door de tunnel moest.

ik was verwonderd over wat ik zag, ik was me goed bewust dat ik aan het trippen was, dus ik vond het allemaal wel leuk

totdat de worm steeds dichter bij kwam, toen hij bijna met z'n grote kop voor mijn gezicht kwam,
kreeg ik het toch wel een beetje benauwd. en toen deed ik me ogen weer open.

nog een beetje na tintelen, en ik was terug op aarde.

intersante ontmoeting
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zaterdag 10 april 2010 om 18:44:
Ik was ook van plan om een 'machine' te maken. Maar wat ik me afvroeg, volgens mij mist dat hele systeem gewoon een 'blowhole' wat je in bijv. een standaard waterpijp wel hebt

Ik heb de machine gemaakt, zo'n 1-1,5 cm staalwol in de hals, heb ik zo stevig en dik mogelijk proberen erin te stoppen. Daar leg je de DMT op. Door de hals te verhitten smelt de DMT naar beneden. Doordat de DMT naar beneden smelt, en het staalwol zo dik mogelijk is. Zoekt de DMT alle kleine kliertjes op. Zodra de DMT naar beneden gevallen is (moet wel tussen het staalwol blijven natuurlijk). Wacht ik altijd tot deze afgekoeld is. Doordat het staalwol aardig dik is, lukt het bij mij niet om de kamer eerst met rook te vullen. Ook is het bijna onmogelijk om de DMT te verbranden. De DMT ligt niet meer boven op, direct contact met de vlam is bijna onmogelijk. Door de hitte van de vlam door de pijp te zuigen, krijg je een constante dikke walm rook binnen.

Enjoy
laatste aanpassing

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Ik vind dit toch ook wel erg makkelijk en fijn werken...
Je hebt wel regelmatig een nieuwe nodig, want je kan hem niet echt schoonmaken, maar kosten maar een paar euro!
http://img62.imageshack.us/img62/7234/pijpjeds6.jpg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 17:15:
Je hebt wel regelmatig een nieuwe nodig, want je kan hem niet echt schoonmaken, maar kosten maar een paar euro!
http://img62.imageshack.us/img62/7234/pijpjeds6.jpg

heb dat ding ook gebruikt.
na elke trip gewoon wat afwasmiddel in gieten en doorspoelen met heel heet water, dan krijg je m toch behoorlijk goed schoon
Waarschuw beheerder
Toch schijnen crack pijpjes lang niet zo goed te zijn als the machine :) o.a. omdat de rook veel meer tijd krijgt om af te koelen in de machine :)
Waarschuw beheerder
waar kan ik zon pijpje kopen? ik ben al een tijdje aan het kutten met een reageerbuisje met een gat er in :D maar zon pijpje is toch wel makkelijk. woon trouwens in de buurt van haarlem voor de analoge shops
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op maandag 12 april 2010 om 20:58:
Toch schijnen crack pijpjes lang niet zo goed te zijn als the machine o.a. omdat de rook veel meer tijd krijgt om af te koelen in de machine

als de rook langer af kan koelen kan de DMT toch weer condenseren? dus zou je minder binnen krijgen denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bubble_gum op dinsdag 13 april 2010 om 13:37:
kan de DMT toch weer condenseren?

Kristalliseren bedoel je? Ja dat kan, maar die kans is groter wanneer je je direct vanuit een kort pijpje het in je longen krijgt + de smaak is veel minder erg wanneer het zich over een groter oppervlak heeft kunnen verspeiden dan met een crack pijpje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JEUZ dat jullie die gekkigheid aankunnen :lol: ik word al gek van een goeie portie mexicaanse paddos :rot:

Ik heb wel es oit meegemaakt (nuchter) enkele dagen na paddo gebruik dat ik een OOBE kreeg in me slaap en bewust door me kamer liep en rond het huis ging zweven :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 april 2010 om 21:36:
Out of Body Experience was mijn non-educated guess..maar het duurde bij mij ook even

Juist dat was eigenlijk niet eens zo moeilijk achteraf ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
google XD?

idd

is een rare ervaring als je ligt te pitten en je kan door je huis heen wandelen incl volle controle over alles.. beweeg arm naar links en het gebeurd entc.. lopen enso control.. en 1 been naar voren en de andere.. en dan gewoon door de muur heen lopen .. en ff de straat op en hopa weer terug in je bed in een flits als je wilt.. incl een zicht ik zag gewoon het huis en me auto terwijl ik door de lucht zweefde naast het huis

had er later die avond nog 1 toen probeerde ik me astrale lichaam me zo hoog mogelijk omhoog te zweven.... ga je langs zwart zwart zwart (universum?) en opeens zie je overal WIT! en dan schrik jeje serieus de pleuris!! toen was ik opeens weer back.. elke x dat je schrikt ben in 1 klap weer terug

echt een fucking rare ervaring ZONDER DRUGS
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
voorlopig even mijn laatste DMT tripreport hier
tis wederom erg veel tekst maar leuk als je toch de moeite neemt het te lezen :)

Aanwezige personen: D,J en ik
Middel : DMT
Pijpinhoud: : ongeveer 50 mg

Sinds de terugkomst van vakantie, enkele weken geleden, heb ik DMT bijna dagelijks gerookt. Vaak wel 2 of 3 keer per dag met dosissen variërend van 40 tot 80 mg. Geregeld nam ik meer dan 1 haal om ze zolang mogelijk in te houden en zodoende te trachten zover mogelijk in de DMT-matrix te geraken.

Gister zou D. Voor de 2e keer een pijpje met me meeroken. Toen hij was gearriveerd besloten we te wachten tot het buiten wat donkerder was omdat ik had ervaren dat de trip dan visueel behoorlijk heftiger was. Intussen prepareerde ik 2 aparte dosissen van elk rond de 50 mg, vulde de pijp met 1 dosis en liet de andere op een stukje papier liggen voor daarna.

Ook J., een andere vriend, die nog DMT-maagd is was inmiddels aangekomen.
Toen het buiten donker genoeg was deed ik het grote licht in mijn kamer uit en 1 sfeerlichtje en een lavalamp aan. De kamer was verduisterd maar nog genoeg verlicht om het interieur te kunnen zien.
D. Ging als eerste, ik zou na hem de pijp opnieuw vullen voor mezelf. Hij nam de pijp in zijn handen en verhitte het witgele poeder. Voor mijn gevoel nam hij geen alles verbrandende hit en dat bleek luttele secondes later meer dan waar.

Terwijl hij zich in zijn stoel liet wegzakken nam ik al staand de pijp van hem over, zette - niet gepland - de fik in zijn restje DMT en zoog de witte rook met een krachtige teug naar binnen. Zonder uit te blazen liep ik richting de bank om op de recamier van de bank te gaan liggen en mompelde nog iets van; 'en J. Er maar tussen inzitten' ( als nuchter persoon tussen 2 trippers ) om vervolgens te damp mijn longen weer te laten verlaten.

Ik sloot mijn ogen voor zo'n 10 seconden maar er gebeurde niks. Geen closed eye visual maar alleen maar een zwarte leegte. Omdat ik dacht dat ik een te kleine dosis had genomen - het restje kennelijk te weinig was - en ik dus waarschijnlijk amper effect zou voelen opende ik mijn ogen weer. Wat ik toen met geopende ogen zag overtrof echter alles van wat ik ooit in welke trip dan ook heb gezien.
De hele kamer waarin ik zat werd in hoog tempo in elkaar gedrukt en verfrommelde vervolgens als een propje papier razendsnel tot een kleine kleurige bol die in de hoek van een compleet lege witte ruimte,een kubus,lag. Meteen daarna werd mijn hele gezichtsveld in de bol gezogen. Alles wat ik nu nog zag waren kleuren. Geen vriendelijke,sierlijke of rustieke kleuren maar stormachtige, razende en kneiterfelle kleuren die uit reusachtige vlammen leken te bestaan die mij compleet omringden en me om de oren sloegen. Ik was in een woeste bonte hellevuur terecht gekomen. Ofzo. Mijn kamer was niet meer. En ik ook niet,opgelost in een oceaan van tinten. Ik stond op , tolde volgens J. Vervolgens behoorlijk op mn benen en probeerde naar mijn hand te kijken maar ook deze was verdwenen,compleet opgegaan in de kleurenmassa. Visueel was het geen dmt trip maar oogde het meer zoals wanneer je je ogen hebt gesloten tijdens een zeer heftige paddo- (versus LSD) rush. Ik aanschouwde dit alles echter met ogen open! Bovendien voelde ik me zeer vreemd, geestelijk mijlen ver weg van de persoon die ik ben.

Paniek sloeg toe, iets wat me zelden overkomt maar het enige wat ik dacht is 'help!', er moet een soort kortsluiting in mijn hoofd geweest zijn!. Hoe kon het anders dat ik van zo'n kleine dosis , -50 mg zat er in de pijp, waarvan D. Toch wel een groot gedeelte zal hebben genuttigd,- ik visueel en qua beleving zo hard en meedogenloos op mijn donder kreeg?! Er flitste door mn hoofd dat mijn brein wellicht teveel te verduren heeft gehad door de velen dmt-trips van de afgelopen tijd en de bezorgdheid kwam op dat ik wellicht nooit meer van dit kleurenvuurwerk zou kunnen ontsnappen. Ik voelde me gevangen in deze visuele orkaan van pracht en praal. Hoe kon het zo heftig zijn?!!Nog steeds in behoorlijke paniekstand probeerde ik te lopen maar omdat ik niks ,behalve kleuren, kon zien zat ik al snel tegen de muur aan en taste deze gedesoriënteerd met mijn handen af .Ik begon me nog vreemder te voelen alsof ik in een ander persoon gekropen was. Ik snapte er he-le-maal geen hout meer van wat er met me was gebeurd.

'Ik snap het niet!'
'Ik snap er echt niks meer van!'

Riep ik herhaaldelijk uit.
Volgens J. Zei ik dit de 1e malen op gewone toon maar kwam het de laatste paar keer als een heliumstem op een hoge toon uit.

'Water' dacht ik, 'water moet ik hebben' omdat ik niks meer van de normale realiteit zag kwam de eigenaardige gedachte in me op dat als ik iets van deze normale realiteit in mijn lichaam zou gieten ik op deze manier uit de DMT realiteit zou kunnen ontsnappen. 'Water!, heeft iemand water voor me!?'
In de verte hoorde ik iemand vragen of hij het voor me zou pakken. Dit bleek later J. Te zijn geweest en natuurlijk antwoordde ik bevestigend.
Hij probeerde mij het glas aan te rijken maar ik zag niks waarop hij het in mijn handen drukte. Omdat ik ook amper iets voelde betaste ik het glas verward met mijn handen. Ik bleek een slok te hebben genomen maar herinner me daar niks van. Volgens J. Bleef ik stoïcijns voor me uitkijken, zelfs toen hij voor me stond om het glas te geven. Ik heb hem nooit gezien.
Nog enige tijd ben ik "blind" geweest door de explosie van kleuren om mij heen. Dit leek lang te duren want het besef van tijd was ver te zoeken.
Tijdens een eerdere lsd trip heb ik trouwens ook een blindheid ervaren doordat de hele fijne hallucinaties een ruis voor mijn view veroorzaakte. Deze DMT blindheid was van totaal andere orde. Voor mijn gevoel was ik daadwerkelijk op een hele andere plek, visueel indrukwekkend echt met zulke heldere en duidelijke beelden.

Op een gegeven moment begonnen de bonte vlammen plaats te maken voor een rustigere kleurige waterval die voor mn netvlies van boven naar beneden leek te kletteren. Langzaam aan begonnen de contouren van mijn interieur vanachter de waterval op te doemen. De stromende regenboogmassa leek dit interieur compleet te overspoelen en het zag er daardoor uit alsof elk meubelstuk aan het smelten was. Dat idee werd versterkt doordat de grote rechthoekige plasma tv in een ronde vorm was gebogen alsof het door de hitte gesmolten was. Door de hele kamer lag er over de grond een soort dampende mist,een dikke laag hagelwitte spookachtige substantie. Ook boven de smeltende meubels hing deze mist. De ruimte leek weinig op mijn kamer. Het zag er spooky, rubber,- en sprookjesachtig tegelijk uit. Alles leek te druipen en in beweging te zijn. Het besef dat de normale realiteit langzaam terrein won van de DMT-wereld drong tot me door omdat ik uiteindelijk toch steeds meer van de kamer begon te herkennen en ook mijn 2 vrienden ineens weer zag zitten. Ik was verheugd door dit besef; 'mijn hersens herstellen zich weer!'Dacht ik opgelucht...

'Ik ga nooit meer DMT roken,nooit!!!!'
Ik ga nooit meer trippen!'
En
'DAMMM! HOE KAN DIT???!!!!'

Waren de zinnen die ik daarna afgewisseld met "woooooooooow!!!!!" herhaaldelijk uitsprak, soms met een hand voor mn mond geslagen van ongeloof.
Ik zag dat J. En D. Me zaten aan te gapen en ze moeten iets gedacht hebben van; 'wat the fuck is er met hem aan de hand dan!'
Visueel bleef alles voor mn gevoel nog lang erg sterk waarna het rustig afnam en ik helder genoeg was om aan J. En D. Uit te leggen wat ik allemaal had meegemaakt. En zij vertelden me op hun beurt hoe ze mij verdwaasd zagen rondspoken door de woonkamer.
Overigens heeft D. Een hele normale en vriendelijke trip gehad.
Om enigszins tot zinnen te komen heb ik daarna met hem nog een heerlijk hasjstickie gerookt.

Conclusie:

Mindblowing. Een ander woord heb ik er niet voor.
Twee dagen later ben ik nog steeds diep onder de indruk en heb zelfs een nederig gevoel. Ook ben ik ergens gegeneerd door het feit dat ik nooit meer gedacht heb op zo'n manier verrast te kunnen worden door de DMT en uiteindelijk toch de controle totaal ben kwijt geraakt. Gezien de dosis was dit qua uitwerking een buitenproportionele trip. En niet alleen dat, maar visueel leek het totaal niet op de vele eerdere dmt trips die ik heb gehad.
Imo bizar; ik trip tientallen keren met als gevolg keer op keer dezelfde soort visioenen te aanschouwen en dan in ene deze totaal andere ervaring.
Ik heb salvia tripverslagen gelezen waarin mensen dachten dat ze iets anders waren geworden, een voorwerp , ander persoon of zelfs een hele ruimte. Ergens heb ik van dit schizofrene gevoel tijdens deze trip ook mogen proeven. Ik snapte niet hoe ik me zo kon voelen en wat er precies was gebeurd. Ik had het gevoel iemand anders te zijn en misschien wel helemaal niet meer normaal uit de trip te komen. Het laatste herken ik van een badtrip op paddo's die ik ooit jaren geleden had toen ik een jaar of 17 was, al viel het visuele gedeelte van toen echt totaal in het niet bij deze duizelingwekkende DMT ervaring.

Ondanks de vele trips door de jaren heen op middelen als dmt, paddo's, lsd, 2ct-7 ayahuasca e.a. Was dit verreweg de meest heftige ervaring uit mn leven.
De komende dagen of misschien wel weken laat ik de pijp mooi in zijn kistje liggen om deze trip in alle rust te kunnen verwerken... :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Da's een aardig heftige ervaring Trojan. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als wat jij omschrijft maar ook ik heb wel heel wat ontzag gekregen voor DMT.
Ik heb sinds mijn laatste verslag geen DMT meer gerookt en wil dit voorlopig ook niet meer doen eigenlijk. Heb er toch een soort angst voor gekregen.
Ik heb de laatste tijd weleens het idee gehad, vlak voor ik in slaap viel, naar die wereld toe gezogen te worden, heel vreemd.

Anyway, niet een drug om lichtjes te nemen in elk geval ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dumpert op vrijdag 16 april 2010 om 12:23:
Ik heb sinds mijn laatste verslag geen DMT meer gerookt en wil dit voorlopig ook niet meer doen eigenlijk. Heb er toch een soort angst voor gekregen.

ook een te heftige ervaring gehad?
Waarschuw beheerder
Bedankt voor het eerlijke rapport met ook je angsten enz. Trojan!

Opmerkelijk dat je het heftiger vond dan ayahuasca, weet niet hoe of wat je dat gedaan hebt? Over het algemeen is dat ook een trip die vrij lang duurt en heel confronterend is/kan zijn wat ik gehoord/gelezen heb (zelf dat nog niet gedaan btw).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op zaterdag 10 april 2010 om 17:42:
Uitspraak van Trojan.EXE op zaterdag 10 april 2010 om 12:37:
ik weet het; teveel text

Niet als je het leuk vind om een ander zijn ervaring te lezen

Waarschuw beheerder
gruwelijk 2e report trojan!! nog meer reden om mn pony packje in mn nachtkastje te laten zitten

heb tot op heden nog niet de balls gehad :P

geef mij lsd maar ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op maandag 19 april 2010 om 23:43:
gruwelijk 2e report trojan!! nog meer reden om mn pony packje in mn nachtkastje te laten zitten

zonde man, gewoon roken :) je kan je toch niet echt geestelijk voorbereiden op DMT dus wachten op het juiste moment is niet mogelijk :p bovendien is de trip die ik als laatst beschreef geen standaard. heb daarvoor eigenlijk totaal andere en veel vriendelijker trips ervaren...
Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 april 2010 om 17:02:
Opmerkelijk dat je het heftiger vond dan ayahuasca, weet niet hoe of wat je dat gedaan hebt? Over het algemeen is dat ook een trip die vrij lang duurt en heel confronterend is/kan zijn wat ik gehoord/gelezen heb (zelf dat nog niet gedaan btw).

bij de Santo daime heb ik aya gebruikt. psychedelisch een milde trip gehad die ook rustig opbouwde (al weet ik van vele tripverslagen dat ayahuasca idd erg heftig kan zijn). ben lichamelijk daarentegen wel erg van de rel geweest door hoostws het niet zo nauw nemen van het dieet in de dagen voor de trip.
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Topic is bij deze heropend. (Y)
Waarschuw beheerder
betekent dit dat we nieuwe ervaringen te lezen krijgen :p
Waarschuw beheerder
ah okay.....na 3 maanden dacht je; er zal toch wel weer iemand wat willen neerploffen in dit topic :lol:
doe je goed want zie hier ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al een tijdje niet meer gedaan, mss binnekort maar weer het pijpje tevoorschijn halen. :P
Waarschuw beheerder
Moet nog altijd een keer beginnen haha!
donateur
Uitspraak van _Arnie_ op zaterdag 7 augustus 2010 om 18:26:
al een tijdje niet meer gedaan, mss binnekort maar weer het pijpje tevoorschijn halen. :P

hier idem, ook maar ff nieuwe DMT regelen dan want op..50mg na is dat ook op :O :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op woensdag 14 april 2010 om 18:34:
voorlopig even mijn laatste DMT tripreport hier
tis wederom erg veel tekst maar leuk als je toch de moeite neemt het te lezen

Een goed report moet ik zeggen Trojan. Je kunt alles goed beschrijven, ik begrijp hieruit dat je veel kunt herinneren uit je trip..? Het lijkt mij zeker de moeite waard, vooral ook omdat het kortdurend werkt. Dit is precies wat ik zoek bij psychedelica, omdat urenlang trippen toch te veel is voor mij.

Als het mijn pad kruist wil ik dit zeker eens ervaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Swamp op zaterdag 21 augustus 2010 om 15:53:
Het lijkt mij zeker de moeite waard, vooral ook omdat het kortdurend werkt.

Niet om te klagen hoor, maar als je een beetje ervaring hebt met trippen, dan kan je vast inleven dat je tijdsbesef volledig kan verdwijnen? een 5 min kan een half uur zijn geweest voor je gevoel.
De intensiteit waarmee DMT komt, versterkt dit des te meer. Dus 10 minuten zouden maar zo een paar uur kunnen voelen..
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, ik begrijp wat je bedoeld. Toch vind ik het toch wel een prettige gedachte dat het kortwerkend is. Als ik ga trippen ben ik wel aardig de controle kwijt, en in 6 uur kunnen er veel dingen gebeuren.. Bloemtjes plukken op de weg, van je huis af willen vliegen, mijn lieve oud-groningsch overgrootmoedertje onverwacht op de koffie :s. Ik zit liever in een korte dan lange trip.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Swamp op zaterdag 21 augustus 2010 om 16:33:
en in 6 uur kunnen er veel dingen gebeuren.. Bloemtjes plukken op de weg, van je huis af willen vliegen, mijn lieve oud-groningsch overgrootmoedertje onverwacht op de koffie .

Setting is volledig aan jezelf om dat in te delen. Zowel tijd als locatie :). Maar wat dat betreft begrijp ik je wel. Het kan voor jou dan nog wel lang duren, zo'n DMT trip, maar voor de buitenwereld blijft het maar een paar minuten

Waarschuw beheerder
donateur
Op Boom heb ik weer eens DMT gerookt, speciale changa mix van een vriend van mij, 50% caapi 50% DMT. Vooraan op de dansvloer een pijpje leeg gerookt, binnen een paar seconden breakthrough, alle mensen om mij heen veranderde in bliksemschichten, de muziek begon tegen mij te praten en de enigste wat ik kon doen was kei en keihard dansen met een grote glimalach op mijn gezicht aangemoedigd door de stemmen! Na ongeveer 5 minuten begon ik langzaam terug te keren, de hallucinaties duurde daarna nog een minute of 5. Het was zeker een van mijn meest memorabele dmt ervaringen, zeker door de drukte en geluid om mij heen. De caapi zorgt voor een erg prettige trip vind ik, veel leuker dan DMT alleen!
Waarschuw beheerder
Dit is echt de eerste keer dat ik wat hoor over het smoken van een combi van DMT en MAOi. Ben benieuwd of het ook echt de MAOi is geweest die ervoor heeft gezorgd dat je zo hard ging, maar ik heb er mijn twijfels over zo :9
Meestal zorgt de MAOi dat de DMT langzamer word afgebroken en dus sneller blijft werken. Als je dan na 5 min al begint terug te keren (wat normaal 10-12 min is) heb ik juist het idee dat het juist ervoor zorgd dat het sneller word afgebroken..
Waarschuw beheerder
ben echt benieuwd naar DMT, maar nooit aan kunnen komen :(

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 31 augustus 2010 om 11:18:
Dit is echt de eerste keer dat ik wat hoor over het smoken van een combi van DMT en MAOi. Ben benieuwd of het ook echt de MAOi is geweest die ervoor heeft gezorgd dat je zo hard ging, maar ik heb er mijn twijfels over zo :9
Meestal zorgt de MAOi dat de DMT langzamer word afgebroken en dus sneller blijft werken. Als je dan na 5 min al begint terug te keren (wat normaal 10-12 min is) heb ik juist het idee dat het juist ervoor zorgd dat het sneller word afgebroken..

Het is meer dat ik de trip veel vriendelijker vind met de caapi dan zonder, niet harder, hoewel ik deze keer wel verbaasd was hoe makkelijk een breakthrough kreeg aangezien ik heel weinig had weg gerookt. De tijden wat ik noem zijn ook maar een schatting, na 5 minuten kon ik zien dat er mensen naast mij stonden, nog steeds zwaar gewarpd met lizard achtige koppen, maar het waren wel mensen:p

Het roken van DMT met een MAOI is echt niet iets nieuws, ik heb op psy festivals geluk gehad om de mensen te leren kennen die jarenlang experimenteren met het maken van verschillende DMT en verschillende DMT infusies genoemd changa. Meestal tussen de 20 en 40% DMT geinfuseerd over oa caapi passiebloem en andere psychoactieve kruiden, changa is een feest vriendelijk manier om DMT te beleven op de dansvloer. Je krijgt alle mooie visuele effecten zonder makkelijk tot breakthrough te komen wat vaak te heftig is voor mensen op de dansvloer tijdens een feest. De mix dat ik op Boom heb gerookt aan de andere kant is gemaakt door een psychonaut vriend van mij om gegarandeerd tot een breakthrough te komen. Probeer het anders een keer zelf maar, de meest aangenaam DMT ervaringen van mij zijn altijd met caapi geweest. De DMT wat hij gebruikt is ook wel van betere kwaliteit dan de spul dat je hier krijgt, geëxtraheerd uit hele oude Australische Acacia's.

Zoek maar op, er is genoeg over te vinden;)
Waarschuw beheerder
+1
Ik zal er eens wat meer onderzoek naar gaan doen.

Sowieso vind ik dit soort dingen altijd lastig. Sinds DMT roken ook geen makkelijk iets is. Het verdampt bij 44.6-44.8°C en zodra de temperatuur daarboven komt gaat het 'verbranden' en komt er amper/vrijwel geen actieve DMT meer vrij die geinhalleerd kan worden. Ik weet dat b. caapi een beta carboline is, maar geen idee wat voor een effect dit heeft wanneer het gerookt word.

Ik ga er trouwens sowieso van uit dat die DMT+B-Carboline mengsels vaak kleine hoeveelheden zijn, sinds je met een goede DMT hit de mensen van op de dansvloer niet eens meer ziet :lol: (zie laatste report van Trojan bijv.)

Ik dacht trouwens ook dat de enige echte stof om een DMT trip te bevorderen pindolol was. En deze moet je 90 min voor je DMT trip oraal ingenomen hebben wil je het maximale effect ervan hebben :). Maargoed, too much off-course.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 13:08:
experimenteren met het maken van verschillende DMT

DMT komt maar in 1 vorm als 'DMT' ;) (N,N-DMT)
Zodra je er verschillende 'DMT's van gaat maken krijg je bijvoorbeeld Psylocin: 4-OH-DMT :), de werkzame stof in paddos.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 31 augustus 2010 om 13:41:
ik
DMT komt maar in 1 vorm als 'DMT' ;) (N,N-DMT)

dat moest DMT en verschillende DMT infusies zijn..

Ik heb volle vertouwen in dat caapi de DMT trip verandert, ik heb vaak genoeg met en zonder gerookt om een oordeel te vellen. En de mensen die hiermee experimenteren zitten echt voorop in het ontwikkeling van psychedelische middelen;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 13:51:
Ik heb volle vertouwen in dat caapi de DMT trip verandert, ik heb vaak genoeg met en zonder gerookt om een oordeel te vellen.

Ik ben iemand van de wetenschappelijke bewijzen ;), maar hey, whatever floats your boat!
Als jij daarmee goede ervaringen hebt gehad, wie ben ik dan om dat onderuit te halen! As long as you enjoy your trips ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Er is ook vast een reden waarom deze wetenschappers het blijven maken he...;) Probeer het maar een keer zou ik zeggen..:)
In Nederland lopen wij sowieso ver achter op DMT gebied vergeleken met Australië!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 14:01:
Probeer het maar een keer zou ik zeggen..

(Y) komt goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 14:01:
Er is ook vast een reden waarom deze wetenschappers het blijven maken he..

Straat-DMT word amper in synthetische vorm verkocht ;), zo goed als altijd geextraheerde vorm, die door de natuur 'gemaakt' is ;)