Gisteren was het weer eens tijd voor een goede sessie.
3 takes van 15 mg (die goed lukte om te verdampen!)
Na het pijpje te hebben schoongemaakt van de vorige x (er zaten nog veel resten in en dan weet je niet hoeveel je binnenkrijgt) gingen we de ruimte reinigen met wierook en Salie en gingen we mediteren op mooie mantra’s.
Ik voelde me hierdoor fijn en ik kreeg de boodschap je bent welkom. Dat was voor mij het moment om de stof af te wegen (15mg) en in de pijp te doen.
D mocht eerst en ik hielp haar met de aansteker, om het goed gelijkmatig te verhitten zonder dat het zou verbranden. Het lukte om twee keer in te ademen met aardig wat damp.
Ze leunde achterover en was meteen in de trip. Haar ogen waren dicht en toen rustig achterover leunen, ze had wel wat rapid eye movement wat mij opviel. Het duurde maar iets va 2 a 3 minuten.
Toen ze haar ogen open deed vertelde ze dat ze witte structuren en slierten zag in patroon vormen. Het was een duidelijk effect maar moeilijk onder woorden te brengen.
Toen was ik aan de beurt. Ik stak zelf de pijp aan en nam twee volle teugen die ik lang probeerde in te houden. Ik weet nog alsof het voelde alsof mijn lijf voorover kantelde via mijn kernpunt in mijn borst/buik. Heel apart gevoel, alsof je door jezelf heen wil vallen. Daarna had ik hele mooie visuals. Donker groen, rood zwart als een soort wormige slierten in een dikke drap substantie. Het was nog wel wat licht naar mijn zin maar wel lekker voor de eerste take. Het duurde ook maar 2 minuten. Zeker geen 3.
Het smaakte naar meer en D wilde al vlug een 2e pijpje. Ik zocht nog even op wat de tolerantie is en veel schreven 30 a 60 min wachten voor een 2e hit. Toch maar gedaan en zij voelde er helemaal niks van.
In het kader van kijken hoe mijn lichaam erop reageert ging ik toch ook al rap voor een 2e pijpje (15 min na 1e). Ik dacht mwa ik kijk wel ff joh al wel meevallen. En na de 2e hit ging ik heel hard hyperspace in. Wow wtf! Ik zag hele heldere witte schuiven in allerlei hoeken en dimensies. Zowel 2d als 3d en overal om mij heen. Niet alleen vanuit mijn ogen maar mijn hele zijn. Ik was er helemaal in ofzo. Dit ging een minuut zo door en toen zag ik een soort tunnel ontstaan uit dezelfde witte licht tinten. Tegelijk zag ik een soort diamanten kern in al het geheel wat erg mooi was. Ik sprak me uit van woow haha, en D vroeg wat ik zag. Dat haalde me er iets te snel uit terwijl ik nog wilde focussen op het spektakel. Dat heb ik ook weer geleerd. Pas interactie als je dit zelf als tripper initieert en niet reageren op wows en wtf’s.
3e trip van D ging weer mega hard. Ze zag allemaal digitale dingen en patronen, niet persee altijd mooi maar wel mindblowing. Ze kon het moeilijk uitleggen maar het kwam overeen met heel veel art als je op google zoekt.
Mijn 3e take was ook intens maar ik was zo kalm en rein in de 1e helft. Ik zag de waterbron waaruit alles vormde en daarna organische ronde patronen en slierten die uit de rimpels van het water ontstonden. Dit voelde als thuiskomen, zo mooi. Ook voelde ik een soort vrouwelijke aanwezigheid maar ik zag het niet scherp. Een soort gevoel van een wezen. Maakt me wel nieuwsgierig naar een hogere dosis. Ik twijfelde of ik deze laatste take zou doen maar ik was blij dat ik het gedaan had. Aan het eind kreeg ik een beetje een opvlieger, warm en wat benauwd. Ik ging erg op mijn ademhaling letten en mijn longen voelde anders. Ik probeerde me er niet teveel op te focussen wat goed hielp. Het was redelijk snel over maar had nog wel 5 min een lichte headspace en moest ff landen weer. Mooi om het daarbij te laten
D deed nog een laatste keer en had weer een soortgelijke digitale omgeving en zag zichzelf worden gedragen door een soort entiteiten die haar begeleiden en later weer terug brachten naar haar eigen kernpunt, ook in borstbuik wat ik ook had. Heel bizar klonk het.
Al met al een geslaagde 2e sessie met elkaar! Pfoe wat een goedje zeg!
Het verdampen ging echt 100x beter dan de 1e keer. Het ging eigenlijk perfect en zonder gedoe.