Partyflock

Forumonderwerp · 1053867
19 volgers · 65564x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-3
Ik heb gister DMT gehad en ik ben helemaal onder de indruk van mijn ervaring. Het is zo geweldig om te mogen kijken in andere dimensies/werelden. Goed middeltje hoor. Ik vroeg me af of er nu nog mensen op pf zijn die het ook wel is gebruikt hebben of gebruiken. Het lijkt mij leuk om te praten over de ervaring.

Waarschuw beheerder
Voor de duidelijkheid: ik keek verder niet naar die video tijdens de ervaring, ik lag in bed met ogen dicht, ik luisterde/hoorde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cool! Hoeveel heb je ongeveer genomen denk je? Ik heb nog nooit muziek aan gehad tijdens dmt, ik vind het storend werken, maar misschien moet ik dat toch maar eens proberen. Ik heb nog wel wat liggen, maar een maand of twee geleden voor t laatst gebruikt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie trip en ontmaagding man! Kijk ook wel uit naar mijn ontmaagding hiermee! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zifnab op donderdag 18 april 2013 om 05:51:
Cool! Hoeveel heb je ongeveer genomen denk je? Ik heb nog nooit muziek aan gehad tijdens dmt, ik vind het storend werken, maar misschien moet ik dat toch maar eens proberen. Ik heb nog wel wat liggen, maar een maand of twee geleden voor t laatst gebruikt :)

Het grappige was dat ik dacht een 'heel klein beetje' wilde te nemen, gewoon omdat ik echt ff m'n nieuwsgierigheid niet kon onderdrukken en ff een idee wou hebben van hoe het ongeveer was. Ik heb ook verder heel dat weerschaaltje nog niet, en ook m'n bong niet geupdate of zo.. dus een klein beetje om het te proberen.. en terwijl ik rookte vroeg ik me nog af of dat roken wel goed ging (ik heb nml ook nog geen straal aansteker :P), maar de werking was meteen onmiskenbaar... maar ja, wat zou ik gehad hebben? Ik schat, 20/30 mg of zo??? Was een klein beetje... maar je wordt meteen helemaal meegenomen, en dan lijkt het net alsof dat spul er verder niet meer toe doet.. 'dat komt wel goed, kom nou maar gewoon mee' lijkt een soort stemmetje te fluisteren... Toen het effect me wat overviel was ik ook ff bang voor een soort bewustzijn van dingen op een nare manier.. maar alle gedachtes werd een soort beantwoord met geruststellende toefluisteringen.. dat communiceren met dingen 'buiten je' o lijkt het althans) heb ik ook zeker ervaren.. apart is dat ja.
Verder ging het heel snel.. komende tijd maar eens mee op onderzoek uit :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan had je, waar een hoop mensen wellicht jaloers op zijn, meteen de goede techniek te pakken ^^ Tof man!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zifnab op donderdag 18 april 2013 om 13:51:
Dan had je, waar een hoop mensen wellicht jaloers op zijn, meteen de goede techniek te pakken ^^ Tof man!

Sja ik weet niet... hield gewoon m'n adem zolang mogelijk in (wel een beetje moeilijk om dan nog een nieuwe hit te nemen, aangezien het zo snel opkomt!), en verder ging 't veel harder dan ik verwacht had van te voren.
Misschien als ik die aanwijzingen van jullie hier opvolg, het nog véél harder gaat.. geen idee... tis iig een fucking potent middel :d
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Mooi dat je kenningsmaking een heftige maar goede ervaring is geweest

Nu was het wel erg handig geweest als je wist hoeveel je had gehad! Weegschaal al besteld? zodra je begint te experimenteren met middeltjes is dat gewoon één van de belangrijkste tools. En voor die paar euro's doe je er echt geen miskoop aan! (blijf wel onthouden dat een 0.001 gram weegschaal van 17 euro nooit heel accuraat kan zijn, je kan iets aflezen maar of je het echt weegt is een tweede...;) Gebruik dus ook altijd je verstand erbij! Al is een paar mg meer of minder bij DMT niet zo'n probleem. Maar bij sommige stoffen wil het nogal een verschil maken
Waarschuw beheerder
Klopt, het wegen van dmt is vooral voor eigen veilig gevoel, je kan ook je pijp volmikken en twee of drie hits nemen... over het algemeen kun je het zo stellen dat wanneer je kop denkt: zoooo dat is ff genoeg, dit is al te gek, je nog één goeie hit moet nemen. Wat je de eerste keer niet verdampt, komt de tweede keer wel. Maar dat is niet de manier waarop je met dmt begint normaal gesproken ^^
Mmm het begint nu echt steeds meer te kriebelen ^^
Waarschuw beheerder
+1
Hallo,

Ik ken iemand die zuivere N,N, DMT kristallen verkoopt welke in het laboratorium zijn geproduceerd. Deze wil ik volgende week kopen voor een teleport tripje naar een ander universum. Hij verkoopt ze per 50mg, echter heb ik geen ervaring met DMT, dit zal dus de eerste keer worden.

De vraag is dus of 50mg wel genoeg is? Op het internet worden diverse aantallen aangegeven.

Het is belangrijk om te weten dat het echt pure kristallen zijn dus geen 5-MeO-DMT ofzo.

Misschien dat hier iemand zit met enige ervaring die meer kan vertellen hoeveel mg perfect is voor een ticket naar een ander universum? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDigardo op zaterdag 20 april 2013 om 19:53:
Het is belangrijk om te weten dat het echt pure kristallen zijn dus geen 5-MeO-DMT ofzo.

Pure DMTkristallen zijn doorzichtig... puurder krijg je het niet. De stap daarna is witte dmt, daarna gelig tot geel, hangt er maar net vanaf hoeveel plantvet er meekomt, van allemaal ga je net zo hard.

Uitspraak van MDigardo op zaterdag 20 april 2013 om 19:53:
Misschien dat hier iemand zit met enige ervaring die meer kan vertellen hoeveel mg perfect is voor een ticket naar een ander universum?

Hoeveel mg perfect is hangt af van je lichaamsgewicht en de inhoud van je maag. Tussen de 35 en 50mg is over het algemeen een goede dosis.
Waarschuw beheerder
Waar roken jullie dit mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zifnab op zondag 21 april 2013 om 09:51:
Hoeveel mg perfect is hangt af van je lichaamsgewicht en de inhoud van je maag. Tussen de 35 en 50mg is over het algemeen een goede dosis.

met roken word de werkzame stof toch via je longen in het bloed opgenomen? wat heeft je maaginhoud daar verder mee te maken? ook lichaamsgewicht is niet zo relevant denk ik....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op zondag 21 april 2013 om 14:29:
met roken word de werkzame stof toch via je longen in het bloed opgenomen? wat heeft je maaginhoud daar verder mee te maken? ook lichaamsgewicht is niet zo relevant denk ik....

Je longinhoud zal idd een grote rol spelen.

Maar als jij net gegeten hebt zit je bloed vol met 'suikers', waardoor drugs sneller wordt afgebroken. Hoe minder je gegeten hebt, hoe heftiger iets werkt.
Waarschuw beheerder
Je lichaamsgewicht heeft er alles mee te maken. Voor een operatie word je niet voor niets gewogen om de hoeveelheid narcosemiddel te kunnen bepalen. Met DMT geldt hetzelfde, hoe zwaarder je bent, des te meer zul je nodig hebben voor het zelfde effect als iemand met minder lichaamsgewicht.
Waarschuw beheerder
50mg is dus voldoende? shit heb ik iets teveel besteld hahaha heb 150 mg besteld nu en moest voor 90 eur dus gemiddeld 30 euro per trip. Is dat redelijke prijs ? Voordeel is wel dat het netjes is afgewogen enzo dus per tripje verpakt.
Waarschuw beheerder
wow dat is wel heel erg duur, ben bang dat je afgezet bent. Maja als je het een keer wilt proberen en het daarbij laat... Dan is het te overkomen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op zondag 21 april 2013 om 17:18:
wow dat is wel heel erg duur, ben bang dat je afgezet bent. Maja als je het een keer wilt proberen en het daarbij laat... Dan is het te overkomen natuurlijk

Hmm las dat het normaal gesproken 20 - 30 euro per 50mg is. Straatdealertjes verkopen het soms voor 10 tot 20 euro maarja dan weet je ook niet wat je krijgt. Naja, hoop dat de trip het geld iig waard is haha!
Waarschuw beheerder
Tjeh, wat ik gehoord heb is dat je gemiddeld voor een gram 100 euro betaald. Maja ik denk dat dat afhankelijk is hoe goed je connectie is. Ik heb het ook nog nooit gekocht dus weet niet hoe moeilijk het te krijgen is.
Waarschuw beheerder
5 tot 10 euro is een degelijke prijs voor 1 trip(ongeveer 50 mg), maar ja als je het bij deze ene keer laat zoals Converse al zegt dan maakt dat niet zo heel veel uit. Ga je het vaker gebruiken dan zou ik je dmt toch ergens anders gaan halen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op zondag 21 april 2013 om 19:00:
Tjeh, wat ik gehoord heb is dat je gemiddeld voor een gram 100 euro betaald. Maja ik denk dat dat afhankelijk is hoe goed je connectie is. Ik heb het ook nog nooit gekocht dus weet niet hoe moeilijk het te krijgen is.

Klopt maar daar zit wellicht 5-MeO door heen dus geen pure N,N-DMT qua kwaliteit weet ik wel dat het goed is. Kan het zo analyseren. Maar er is veel onduidelijkheid betreft de aantal mg's en de prijsverhouding e.d. betreft DMT en zelfs als analist is dat voor mij natuurlijk een hele andere wereld haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dmthollo op zondag 21 april 2013 om 19:27:
5 tot 10 euro is een degelijke prijs voor 1 trip(ongeveer 50 mg), maar ja als je het bij deze ene keer laat zoals Converse al zegt dan maakt dat niet zo heel veel uit. Ga je het vaker gebruiken dan zou ik je dmt toch ergens anders gaan halen.

Geef me maar een adresje haha. Heb dit altijd al keer willen proberen. Heb nu 150mg voor 90 euro. Maargoed, als het leuk is natuurlijk vaker doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDigardo op zondag 21 april 2013 om 20:56:
Heb nu 150mg voor 90 euro

Jezus... das echt wel duur hoor! Zoiets (wel iets meer) heb ik voor een gram betaald...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 april 2013 om 21:13:
Jezus... das echt wel duur hoor! Zoiets (wel iets meer) heb ik voor een gram betaald...

Ahw .. Hoeveel voor 50mg ongeveer dan? En is dit een goede dosis voor 1 trip?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDigardo op zondag 21 april 2013 om 19:40:
Klopt maar daar zit wellicht 5-MeO door heen dus geen pure N,N-DMT qua kwaliteit weet ik wel dat het goed is. Kan het zo analyseren. Maar er is veel onduidelijkheid betreft de aantal mg's en de prijsverhouding e.d. betreft DMT en zelfs als analist is dat voor mij natuurlijk een hele andere wereld haha

Nu heb ik er niet heel veel verstand van, heb me nog niet zo heel lang geleden erin verdiept. Maar de extractie blijkt niet ontzettend moeilijk te zijn. En dan heb je gewoon N,N-DMT hoor...

Wat je normaal voor 50mg zou betalen. Poeh prijzen voor een gram liggen zover ik weet tussen de 100 en 200 euro. Stel je pakt de bovenkant van de prijsrange, 200/20 trips = 10 euro per trip als je een gram koopt voor deze hoge prijs. Reken daar 50% bij omdat je kleine hoeveelheid koopt. Zou je dus 15 euro betalen voor 50mg.

Maja zelfs dat is in mijn ogen nog erg duur. Maar zoals ik eerder zei heb ik nog niet geprobeerd dit spul te bemachtigen. Miss kan ik het niet goedkoop krijgen en ben ik genoodzaakt evenveel te betalen. Alles is afhankelijk van je connecties!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDigardo op zondag 21 april 2013 om 22:21:
Ahw .. Hoeveel voor 50mg ongeveer dan? En is dit een goede dosis voor 1 trip?

Ja das de dosis die de meesten ongeveer hanteren om door te breken naar hyperspace.
Hoeveel voor 50 mg.. 100 milligram is ongeveer 20 euro of zo...
50 milligram negen of tien euro..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit is echt zulke goddelijke muziek voor bij een dmt trip: !!
Als ik het nu terug hoor beleef ik dat gevoel weer helemaal terug. Het helpt me de ervaring echt beter te herinneren en te herbeleven (vooral 't gevoel erbij)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is dmt eigenlijk legaal? Ik heb er nog nooit iemand over gehoord in de buurt maar wat ik hier lees is t toch wel interessant...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaantje op maandag 22 april 2013 om 02:09:
Is dmt eigenlijk legaal? Ik heb er nog nooit iemand over gehoord in de buurt maar wat ik hier lees is t toch wel interessant...

Nee
Zo goed als overal ter wereld is DMT illegaal.

plantaardige bronnen ervoor zijn echter wel legaal.
Is ook niet vreemd aangezien uit praktisch uit alle organische substanties DMT te halen valt.

Ayahuasca-gebruik gedoogd men door Santo Daime.
Waarschuw beheerder
Ik heb €150 de gram betaald. Heeeel lang geleden.

Zaterdag was het zover, set, setting in orde.

1e hit van 40mg. Niet te zwaar, niet te licht.
Op kleine bodyload na ( warmte flash en wat spacerig gevoel) geen reactie.
Maat nam 52mg en ook geen reactie.

2e hit van 65mg. Geen reactie.
Maat nam 75mg. Geen reactie.

Kan DMT zijn potentie verliezen?

Had het al ruim een jaar liggen, in dat jaar is het af en toe uit het zakje geweest om te laten zien.
Heb het in mijn kast bewaard.

Wellicht had ik het in de vriezer moeten bewaren.

Jammer, volgende maand maar ergens nieuwe scoren en gelijk aan de gang ermee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op maandag 22 april 2013 om 09:17:
Kan DMT zijn potentie verliezen?

Had het al ruim een jaar liggen, in dat jaar is het af en toe uit het zakje geweest om te laten zien.
Heb het in mijn kast bewaard.

Mijn dmt heb ik ook echt al een aantal jaar. Altijd donker bewaard maar niet gekoeld. Werkt nog steeds. Welke manier heb je gebruikt om het te roken? Als je het te heet maakt gaat je DMT kapot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op maandag 22 april 2013 om 09:51:
Als je het te heet maakt gaat je DMT kapot.

Wt ik begrepen hebt smelt hij dan, dan verdampt hij dus niet en krijg je ook geen rook binnen. Als jij gewoon duidelijk rook in- en uitademt kan je er lijkt mij vanuit gaan dat je iig goed gerookt hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op maandag 22 april 2013 om 12:17:
Als jij gewoon duidelijk rook in- en uitademt kan je er lijkt mij vanuit gaan dat je iig goed gerookt hebt.

Klopt, mooie witte rookwolken betekend meestal bingo! Maar wanneer je je DMT keihard in de fik zet wordt de rook erg scherp en gaat de werkzame stof verloren.
Waarschuw beheerder
Ik heb één keer gehad dat het leek alsof alles in één klap verdampte. Ik deed de vlam er rustig bij en ineens poef, er viel letterlijk een wolk damp in m'n bong. Ik haalde em naar binnen en met één hit was het circus in m'n kop. Dat is me niet meer gelukt daarna :(
Waarschuw beheerder
+1
Klopt DMT moet je nooit direct in aanraking met een vlam laten komen want dan verbrand het. Het beste is de volgende methode:

Pak een kleine fles (1liter) en snij de onderkant eraf. En maak een gaatje aan de zijkant. Doe op de onderkant alu folie en leg IN DE BINNENKANT in het midden de DMT (klein kuiltje maken in t midden van de folie (geen gat). Doe de folie weer aan de onderkant van de fles zodat de rook niet weg kan en je weer een 'bodem' hebt.

Draai de dop losjes en hou de onderkant van de fles boven een vlam (bijvoorbeeld een kaars) totdat de DMT gesmolten is en de fles vol met witte rook. Draai de dop eraf en inhaleer heel langzaam alle rook totdat je longen vol zijn en houd je adem ongeveer 20-30 seconden in.

Je hoeft maar 1 keer te hijsen en je bent binnen 20 sec in hyperspace :D

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van MDigardo op dinsdag 23 april 2013 om 19:45:
Pak een kleine fles (1liter) en snij de onderkant eraf. En maak een gaatje aan de zijkant. Doe op de onderkant alu folie en leg IN DE BINNENKANT in het midden de DMT (klein kuiltje maken in t midden van de folie (geen gat). Doe de folie weer aan de onderkant van de fles zodat de rook niet weg kan en je weer een 'bodem' hebt.

Draai de dop losjes en hou de onderkant van de fles boven een vlam (bijvoorbeeld een kaars) totdat de DMT gesmolten is en de fles vol met witte rook. Draai de dop eraf en inhaleer heel langzaam alle rook totdat je longen vol zijn en houd je adem ongeveer 20-30 seconden in.

Een foto om het visueel wat aanschouwelijker helpt altijd wel :jaja:
Waarschuw beheerder

Denk hierbij ook eraan om het gat aan de zijkant van de fles met je vinger dicht te houden en laat je vinger los bij het inhaleren, bij een bong noemen ze dat een "klapgat".
Ik ga deze flesmethode zeker proberen!!!!

Waarschuw beheerder

Ik geloof dat ik dit niet helemaal correct begrijp... moet je die folie vast maken? :$ Als hier ff een afbeelding bij kan zou wel fijn ziin. Klinkt wel als een goede methodes nml. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 23:29:
Ik geloof dat ik dit niet helemaal correct begrijp... moet je die folie vast maken? :$ Als hier ff een afbeelding bij kan zou wel fijn ziin. Klinkt wel als een goede methodes nml.

@zifnam, inderdaad vanzelfsprekend :D

Ik zal morgen even een foto posten met hoe en wat!
Waarschuw beheerder
't Is al overmorgen ^^

Waarschuw beheerder
idd :P
Waarschuw beheerder
Ik heb ook weer wat van dit spul, ongeveer 90 voor een gram. Het is alleen een beetje geel. Maakt dit uit voor de uitwerking of is het mogelijk net zo potent als witte dmt? Het is extracted uit mimosa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dmthollo op vrijdag 26 april 2013 om 14:24:
extracted uit mimosa.

Ga er maar van uit dat dat altijd zo zal zijn.
De potentie moet je gewoon afwachten maar een beetje geel kan nog best heel erg goed zijn.
Niet te druk over maken.

Waarschuw beheerder
Die van mij is ook geel. Maakt niks uit hoor. Werkt als een tierelier :cheer:
Waarschuw beheerder
+3
Sorry voor de iets te late reactie. Heb inmiddels een DMT machine gemaakt van een fles cola.
Dit is een anderhalf literfles. Heb een paar foto's gemaakt van de omvorming.
Gebruik voor het snijden een schilmesje die je hebt verhit. Hiermee snij je als boter door de fles heen.

Tis een vrij eenvoudige manier om een goede inname van DMT te verzekeren. En met slechts 1 hijs naar Hyperspace!
Voor de duidelijkheid, de DMT leg je dus in het midden van de bodem. Eventueel kan je er nog een elastiekje omheen
doen zodat de folie beter blijft zitten. Of plakband, nadat je de DMT er in hebt gelegd.

De onderkant van de fles boven een vlam (kaars of aansteker) houden en de fles zal zich vullen met witte rook.

Tijdens het vullen van de fles met rook moet je vinger op t gaatje houden. Als de fles vol zit draai je de dop eraf
en laat je je vinger van het gaatje. LANGZAAM inhaleren en de rook vasthouden voor zo'n 20-30 seconden.
Een tweede hijs is overigens niet nodig want je bent binnen 30 seconden in hyperspace.

Het is trouwens belangrijk dat je de rook gewoon inademd zoals je normaal adem haalt. Maar dan wat langzamer dan je normaal
zuurstof inademd. Dus de rook niet eerst in je mond houden en dan pas inademen. De fles is voldoende om je hele longen
met 1 teug direct te vullen.

De beloofde foto's:
http://imgur.com/a/fDBDM#0

Veel plezier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op vrijdag 26 april 2013 om 17:35:
Ziet er werkbaar uit, van t weekend eens proberen te maken.

Ok top! Je kan trouwens ipv een klein gaatje aan de zijkant ook gewoon met je vinger een gat onderin het alufolie slaan. De rook die in de fles zit blijft er wel in zitten, moet je overigens wel direct de hele inhoud inademen, Gegarandeerd dattie er hard inklapt! :P

Waarschuw beheerder
Gaat straks ff aluminiumfolie halen :woop:

Alleen voel toch weer een lichte vrees bij het idee DMT. Misschien ff een poosje wachten tot de volgende keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDigardo op vrijdag 26 april 2013 om 16:00:
De beloofde foto's:
http://imgur.com/a/fDBDM#0

Veel plezier!

nice! (y) lijkt me een erg fijne manier van roken tov het roken met een pijpje + staalwol zoals ik voorheen altijd deed.
vooral omdat je, correct me if i'm wrong, helemaal geen kans meer hoeft te lopen om te hete rook in te ademen