Ik vond T4 eigenlijk behoorlijk tegen vallen. Ik ben enorm fan van T1 en 2, op die films is heel weinig aan te merken en blijven 25 jaar na dato nog steeds vermakelijk. T3 zullen we het maar niet over hebben (wat een drama). T4 mjah... Ondanks alle oordelen heb ik hem begin september alsnog gekeken na de vele negatieve reviews. Ik vond hem behoorlijk matig
Leuke film op zich, maar echt een hele beroerde Terminator film. Ze hadden of; de hele reeks met rust moeten laten na T2 of; moeten wachten (ja, nog langer) tot James Cameron een dijk van een script had weten te schrijven wat zelfs anno 2009 nog een nadruk op zijn carrière had kunnen leggen.
Het idee was geinig, ik vond Christian Bale slecht acteren hoe goed ik hem in andere films ook vind (een beetje te macho, met het gevoel van "ik ben een enorm goeie acteur, ik kan alles" idee), en ik vond het na de 'previews' aan het begin van T2 echt een soort van tegenvallende 'toekomst'. Waar zijn de loopgraaf battles tegen T-800's, de stapels doodshoofden, de non stop gevechten om leven en dood, de wipwap waarom de mensheid balanceert... T4 lijkt een preview op de totale gekte van T5, wat eigenlijk T3 al had moeten zijn, als je begrijpt wat ik bedoel