Partyflock

Forumonderwerp · 1052086
hier is de nieuwste juist uit ;)

http://www.youtube.com/watch?v=6LgDif_W_cw

enjoy! ;)

Uitspraak van MrPark op zondag 5 juli 2009 om 12:32:
Ik ben ook een echte fan...maar vond dit deel wel zo een teleurstelling..

Ben ik het niet mee eens, vond het een erg leuke film om naar te kijken en iig beter als deel 3, nu hopen dat de reeks steeds beter word. Jammer dat die half mens/robot dood ging goede acteur).

Gisteren gezien,

Matige film :/

Gisteren eindelijk gekeken, vond hem wel aardig, maar had er veel meer van verwacht.
Vond hem wel wat weg hebben van T1, maar dan van mindere kwaliteit. Sfeertje opzich wel vet met een desolate en donkere aarde. Wel jammer dat er ineens zoveel verschillende Terminators waren, motoren enzo hoeven echt niet van mij..

Zin gekregen om T1 en T2 weer eens te gaan kijken, van het weekend even doen denk ik (Y)

Uitspraak van Bramble op maandag 8 juni 2009 om 12:05:
En dan het gemak waarmee Connor Skynet binnen komt..

Zeg heb jij wel opgelet? ;) Dat was ook juist de hele opzet, Marcus was ontwikkeld en geprogrammeerd om Connor bij Skynet te krijgen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juni 2009 om 15:51:
jason statham, nicolage cage

Whaha kom op zeg :lol:
laatste aanpassing
Ik vond T4 eigenlijk behoorlijk tegen vallen. Ik ben enorm fan van T1 en 2, op die films is heel weinig aan te merken en blijven 25 jaar na dato nog steeds vermakelijk. T3 zullen we het maar niet over hebben (wat een drama). T4 mjah... Ondanks alle oordelen heb ik hem begin september alsnog gekeken na de vele negatieve reviews. Ik vond hem behoorlijk matig :nocheer:

Leuke film op zich, maar echt een hele beroerde Terminator film. Ze hadden of; de hele reeks met rust moeten laten na T2 of; moeten wachten (ja, nog langer) tot James Cameron een dijk van een script had weten te schrijven wat zelfs anno 2009 nog een nadruk op zijn carrière had kunnen leggen.

Het idee was geinig, ik vond Christian Bale slecht acteren hoe goed ik hem in andere films ook vind (een beetje te macho, met het gevoel van "ik ben een enorm goeie acteur, ik kan alles" idee), en ik vond het na de 'previews' aan het begin van T2 echt een soort van tegenvallende 'toekomst'. Waar zijn de loopgraaf battles tegen T-800's, de stapels doodshoofden, de non stop gevechten om leven en dood, de wipwap waarom de mensheid balanceert... T4 lijkt een preview op de totale gekte van T5, wat eigenlijk T3 al had moeten zijn, als je begrijpt wat ik bedoel :P

het was idd nu meer een combinatie van the dark knight en transformers