Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:37:Die Japanse Turk takuja ofzo gisteren
Hij vond dat ze chick weinig goeds deed in zijn ogen
Hij is echt erg in de aflevering daar voor ook al.
Had hem allang een schop gegeven
laatste aanpassing
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:37:Die Japanse Turk takuja ofzo gisteren
volgens mij doet die kerel dus helemaal niks..
dan heb je niet zo veel recht van spreken.
hij kan ( zogenaamd ) en wil helemaal niks
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:37:Iemand gezien?
Die heeft toch wel een hele andere opvoeding gekregen dan de meesten hier
Behoorlijk neerbuigend naar haar toe maar volgens mij vrouwen algemeen wel
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:37:Iemand gezien?
Wat vond je van die donkere chick dan ,die is echt lui en loopt de hele tijd te janken om niks... Ik vond het wel grappig dat hun juist 2 koters kregen
En dan nog commentaar hebben op dat andere stel omdat dat meisje het niet goed had gedaan
heb alle afleveringen tot nu toe gezien en idd wat is die Takuya een lul
ik had hem allang het huis uitgeschopt. Luie donder dat het is en heeft totaal geen respect voor zn meissie.
ook wilde hij zichzelf niet veranderen om eventueel relatie hiermee te kunnen redden
verder vind ik die homo's het wel leuk doen ! En Josua en Yvet ook.
Jelle en Abbigail moeten duidelijk nog een hoop leren
Blijf het een leuk programma vinden zo op de zondagavond
ook wilde hij zichzelf niet veranderen om eventueel relatie hiermee te kunnen redden
Jelle en Abbigail moeten duidelijk nog een hoop leren
Blijf het een leuk programma vinden zo op de zondagavond
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 11:45:Wat vond je van die donkere chick dan ,die is echt lui en loopt de hele tijd te janken om niks... Ik vond het wel grappig dat hun juist 2 koters kregen
En dan nog commentaar hebben op dat andere stel omdat dat meisje het niet goed had gedaan nou zei liep tenminste niet te janken om niks!
wat een irritant wijf is dat zeg!!!! Alleen maar piepen dat ze het zo zwaar heeft. Kan niet normaal doen tegen der vent! Maar als ze twee dingen in een uur moet doen... Dan gaat ze lopen janken dat ze hem zo mist!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 11:41:
ja die Gast is een half bloedje JP en Turk ofzo.
Merk je ook wel hoe neerbuigend hij naar vrouwen is
volgens mij doet die kerel dus helemaal niks..
Volgens....nou hij doet niks.
Hij wilde geen bodoschappen doen, omdat hij dta niet wilde doen
gata hij toch boodschappen doen haalt hij express verkeerde dingen om te kunnen zeggen tegen ze chick :zie je nou wel ik wilde geen boodschappen doen dit gebeurd er dan" whahwhawha
23 jaar en 23 jaar in een grot gewoont
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 11:45:Wat vond je van die donkere chick dan ,die is echt lui en loopt de hele tijd te janken om niks... Ik vond het wel grappig dat hun juist 2 koters kregen
jankt al als d'r vriend naar ze werk is
Die heeft toch wel een hele andere opvoeding gekregen dan de meesten hier
Noem je dat een opvoeding?
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:50:Noem je dat een opvoeding
pcies volgens mij heeft hij dat helemaal niet gehad
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:50:jankt al als d'r vriend naar ze werk is
en dat mokkel wil 10 kinderen,nou ik hoop dat ze nooit kinderen krijgt dat zou echt zielig zijn voor die kids!
ja die homo's zijn echt zo leuk!
En Josua en Yvet ook
doen echt heel goed hun best al kun je wel merken dat ze heel jong zijn!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 11:56:Respect voor hem!
relatie: nee
ik snap waarom!
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:50:Noem je dat een opvoeding?
niet volgens onze maatstaven maar wellicht wel die van hun
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 11:55:ja die homo's zijn echt zo leuk!
ja dat vind ik schatjes en erg lief
die tacuja is half iranees half japans 
heeft thuis nooit iets hoeven doen dus ik begrijp hem wel, ligt aan zijn opvoeding
maar hallo hij is 23 jaar, mag zich weleens aan gaan passen en gaan leren voor zichzelf te zorgen
als ik die chick was had ik hem allaaaaaang een kick onder zn hol gegeven
hij doet het ook expres allemaal, beetje sarren pfff zou ik echt niet tegenkunnen
die homo's vind ik het leukst
die negerin is echt een lui teringvarken
en dat andere stelletje vind ik wel schattig en doen het ook wel goed
heeft thuis nooit iets hoeven doen dus ik begrijp hem wel, ligt aan zijn opvoeding
maar hallo hij is 23 jaar, mag zich weleens aan gaan passen en gaan leren voor zichzelf te zorgen
die negerin is echt een lui teringvarken
en dat andere stelletje vind ik wel schattig en doen het ook wel goed
Zij is ook erg ja
Die chick is lekker
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 15:12:had hij ook nie geleerd ofzo
Is geen excuus.
Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat het normaal is als je SAMEN een kind opvoed en de lasten deelt.
Mjahh dat doen alleen mensen die echt van elkaar houden.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 15:35:Mjahh dat doen alleen mensen die echt van elkaar houden.
t bleek gisteren ook dat dat niet zo is.
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 17:29:Hoe ziek ben je eigenlijk in je hoofd om je kindje uit handen te geven aan vreemden
nou idd ja! Maar er is wel een nanny die af en toe ingrijpt!
Maar dan nog,ik zou m'n kind echt nooit lenen voor zo'n programma!
Die spleetoog
Wat een kneus is dat zeg, wtf zegt ie: ik ga geen boodschappen doen, ik ga geen eten koken, ik ga geen warme fles maken, ik ga geen huishoudelijk werk doen. Of hij zegt: Ga eens dit, ga eens dat, zus, zo... luie donder dat het is. Schan-da-lig dat zo iemand zich opgeeft voor zo,n programma 
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 februari 2009 om 11:50:Noem je dat een opvoeding?
Hij heeft waarschijnlijk alleen "voeding" gehad.
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 17:29:Hoe ziek ben je eigenlijk in je hoofd om je kindje uit handen te geven aan vreemden?
Ik begrijp het trouwens ook niet waarom ouders hun kind aan een volkomen vreemde "uitlenen".
laatste aanpassing
t bleek gisteren ook dat dat niet zo is.
Leg eens uit?
Ik begrijp het trouwens ook niet waarom ouders hun kind aan een volkomen vreemde "uitlenen".
het is maar voor 2 dgn hoor of 3 dgn?
Sowieso zit er een begeleider 24\7 bij.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 februari 2009 om 13:55:het is maar voor 2 dgn hoor of 3 dgn?
Sowieso zit er een begeleider 24\7 bij.
dan nog.
ik zou nooit, echt never nooit niet mijn dochter voor zulke doeleinden gebruiken..
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 februari 2009 om 14:41:Gelukkig andere wel.
Het is een zeer informatief programma.
kinderen opvoeden is het moeilijkste in je leven en de meeste mensen denken daar te licht over.
En het is duidelijk te zien aan de maatschapij dat er veel te kort doen in hun opvoeding.
ben ik ook met je eens, absoluut! ik zou in ieder geval mijn eigen dochter nooit mee geven aan vreemden, hoeveel begeleiding er ook bij is. Maar goed, als iemand anders dat wil doen is dat zijn/haar keuze
irriteer me dood aan die abbygail..
wat een vervelend mens..alles beter weten.. vriend afkraken..
vooral toen hij zijn ov wou ophalen, en zij zo dom ging doen..
ja dat heb ik ook nog meegekregen
Echt een raar wijf! Hij is wel een sukkel die z'n bek niet open trekt!
die vriendin van die joshua is echt verschrikkelijk
dat is toch ivet? wat dan?
Als je moet poepen, moet je gewoon poepen
grappig was dat
Maar dat van die pubers heb ik niet meer meegekregen,hoe is dat gegaan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 13:54:dat is toch ivet? wat dan?
dat wijf praat zoo verschrikkelijk irritant..alsof ze uit de bijbel voorleest
volgens mij ook echt zon heilig boontje en verschrikkelijk saai
volgens mij als die gast met zn homies gaat stappen (als ie dat uberhaupt al doet), dat dat mokkel om de 10 min neurotisch opbelt of ie niet met een meisje aant praten is enz
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 21:55:die abbygail 10kinderen? ze kan nog niet eens voor 1kind een dagje zorgen.
ze kan nog geen eens het huishouden aan die domme doos
dat wijf praat zoo verschrikkelijk irritant
Ik vind haar echt iemand die alles positief ziet die nooit negatief wil zijn!
Die stem is wel een beetje irritant,maar niet iedereen heeft nou eenmaal een perfecte stem
sowieso vind ik het maar raar dat die kids denken uberhaupt een kind op te kunnen voeden..
geen (goed verdienende) baan en geld int laatje en de meesten zijn niet eens volwassen (verantwoordelijkheid,maaltijd koken,schoonmaken en duidelijk zijn, sociaal enz enz)
moet wel nep zijn dat programma
geen (goed verdienende) baan en geld int laatje en de meesten zijn niet eens volwassen (verantwoordelijkheid,maaltijd koken,schoonmaken en duidelijk zijn, sociaal enz enz)
moet wel nep zijn dat programma
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 17:29:Hoe ziek ben je eigenlijk in je hoofd om je kindje uit handen te geven aan vreemden?
Ja dat denk ik dus idd ook als ik naar dat programma kijk..
Maar moet echt zo lachen om die acties
Die homo's doen het in mijn ogen nog 't beste
hehehe tering die gast voert echt geen moet uit en maar zeuren

![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)