Partyflock

Forumonderwerp · 1049752
Artiest {SHOWLIST artist 59346, 24255}
Waarschuw beheerder
Alle talenten, opkomende namen en ander geintresseerden opgelet!

Er is na het verloop van de succesvolle feesten van Heroes of Bass en A.zo hard een goed idee geboren.
We gaan een dj's contest organiseren, het valt wel binnen de stylen van deze feesten.
Hierbij dus de hardere stromingen in de muziek, zoals oldschool, hardcore, hardstyle, industrial en aanverwanten hiervan.

Er zijn geen misselijke prijzen te winnen.
Diegene die als eerste eindigt wint een prijzentotaal van maar liefst 200 euro en bemachtigd hierbij een plekje in de line-up op zowel Heroes of Bass als A.zo hard.
De 2e prijs is 50 euro en een plekje op 1 van deze feesten nader te bepalen aan de hand van de style waarmee de dj zich opgeeft.
Als voorbeeld hebben onder andere al op Heroes of Bass dj's gedraaid als Rob en Joe, Dana, Darkraver, Gizmo en andere. Er zullen nog veel meer grote namen komen en hiertussen in zullen we jou neerzetten.

Deze contesten zullen 2 keer per maand plaatsvinden op vrijdag en aan de hand van het aantal (goede) aanmeldingen, zal in de toekomst bekend gemaakt gaan worden wie er mee zullen doen aan de contest en welke data dit plaats zal vinden.
Uiteindelijk zal er in de aanloop na de halve en de finale een selectief gezelschap overblijven die zullen strijden om de titel.

De beoordeling zal plaats vinden doormiddel van een groep mensen bestaande uit de organisatie, een aantal dj's en het publiek. Het oordeel van de jury en het enthousiasme van het publiek zal uiteindelijk bij elkaar opgeteld worden en een uiteindelijk resultaat opleveren.

Ben je enthousiast en zie je hier wel een kans voor jou liggen, meld je dan gauw aan. Want op een gegeven moment is het vol is vol.
Speel je in de kijker door bijvoorbeeld een online demo te plaatsen en een motiverend verhaal erbij te zetten.

We horen graag van jullie.

Stuur je reacties naar djtalenten@live.nl
En je krijg zo snel mogelijk een reactie terug

De datums dat de contest gehouden worden zijn in Maart 13 en 27 maart
3 en 17 april en de finale is op 15 mei.

Check voor de locatie www.cafehavana.nl

Succes!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Me to.

Onder de noemer old school/early!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 februari 2009 om 17:34:
Me to

hej, jij weer :p
Artiest {SHOWLIST artist 35640, 105426, 65896}
Waarschuw beheerder
ik ben ook vd partij :bounce:

Waarschuw beheerder
laat maar komen:D!

Artiest {SHOWLIST artist 60335, 41675}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 februari 2009 om 19:46:
hej, jij weer

jij ook zeker :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 19:18:
jij ook zeker

yes indeed 8)
Artiest Q-riz
Waarschuw beheerder
Ben ook van de partij :D Heb er al zin in!
Waarschuw beheerder
Sorry voor de boze mensen, maar er is echt maar plaats voor zoveel dj's latere aanmeldingen kunnen echt niet meer meedoen en afvallers gewoon doorgaan, probeer het ook bij andere contesten en geef de moed niet op ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ SAF op maandag 2 maart 2009 om 15:33:
haha me to(o) :$

ja gvd nou hoef ik al niet meer mee te doen, bedankt, echt bedankt :[ ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:01:
ja gvd nou hoef ik al niet meer mee te doen, bedankt, echt bedankt

nou nou nou nou das ook niet erg aardig :P :D
Waarschuw beheerder
Hahaha

Ben benieuwd wie ut allemaal word:D
Heb der wel zin:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aanwezig:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op zondag 15 februari 2009 om 12:08:
De beoordeling zal plaats vinden doormiddel van een groep mensen bestaande uit de organisatie, een aantal dj's en het publiek. Het oordeel van de jury en het enthousiasme van het publiek zal uiteindelijk bij elkaar opgeteld worden en een uiteindelijk resultaat opleveren.

Niet echt een goed idee denk ik. Laat gewoon een jury artiesten beoordelen zodat het ook fair blijft. Op het moment dat je het publiek erbij gaat betrekken wordt het al onzin.

- Hoe meer mensen je meeneemt en kent hoe eerder je wint.
- De beste tijd heeft het meeste publiek
- Later op de avond, mensen gedronken, gaan eerder los :)

Genoeg redenen denk ik zo :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op dinsdag 3 maart 2009 om 09:16:
Laat gewoon een jury artiesten beoordelen zodat het ook fair blijft. Op het moment dat je het publiek erbij gaat betrekken wordt het al onzin.

IDD DAT HEBBEN WE WEL GEZIEn bij de serious infinity contest (n) heel fout! Dan wordt het gewoon een kwestie van zo veel mogelijk vrienden meenemen, en wie de meeste heeft heeft gewonnen :rot: Nu heef daar (in hardstyle zaal) iemand gewonnen die eigenlijk heel slecht draaide :|
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 67757, 60335, 49058}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 10:51:
IDD DAT HEBBEN WE WEL GEZIEn bij de serious infinity contest heel fout! Dan wordt het gewoon een kwestie van zo veel mogelijk vrienden meenemen, en wie de meeste heeft heeft gewonnen Nu heef daar (in hardstyle zaal) iemand gewonnen die eigenlijk heel slecht draaide

Ik dacht al dat dit hier ook ter sprake zou komen ;) maar ik ben het er wel mee eens....
Artiest {SHOWLIST artist 44189, 53186}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 11:10:
iemand gewonnen die eigenlijk heel slecht draaide

Wist je toch ook al toen je daar binnen kwam, toen is er niemand naar de organisatie gelopen van uhhh, heee kan dat wel zo.. En nu gaat iedereen lopen zeiken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 11:10:
Ik dacht al dat dit hier ook ter sprake zou komen

sja ik heb er wat van geleerd, en die ervaring wil ik dan ook wel meenemen naar de volgende contest. Niet dat ik niet zou draaien, maar het betekent wel des te meer dat je de uitslag niet serieus kunt nemen. Verder kon je bij serious infinity een tshirt winnen, maar hier is de prijs wel heel wat meer. Dus eerlijkheid lijkt mij dan juist geboden. Zeker als de organisatie die winnaar op een groot feest wil zetten. Als ze de winnaar van serious infinity op een groot feest zouden zetten zouden ze flink voor lul staan:|

Waarschuw beheerder
In mijn ogen kun je van te voren wel bedenken dat je niet teveel waarde aan de jurering van het publiek kunt hechten.
Inderdaad:
- Later op de avond, mensen gedronken, gaan eerder los

Maar als jury kun je natuurlijk ook wel een beetje naar de reactie van het publiek kijken, aangezien je als DJ toch staat te draaien om ook andere mensen een vette avond te bezorgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 11:38:
als jury kun je natuurlijk ook wel een beetje naar de reactie van het publiek kijken

dat zeker wel, maar dat is heel anders als jou vrienden en vriendinnen die jou maximaal gaan waarderen en de rest negatief!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 11:55:
dat zeker wel, maar dat is heel anders als jou vrienden en vriendinnen die jou maximaal gaan waarderen en de rest negatief!

Mee eens :)
Waarschuw beheerder
Maar als jury kun je natuurlijk ook wel een beetje naar de reactie van het publiek kijken, aangezien je als DJ toch staat te draaien om ook andere mensen een vette avond te bezorgen.

Klopt. Maar een jury moet met enkele dingen zeker rekening houden:

- De eerste artiest draait zo goed als zonder publiek. Voor deze is het uiten van uitstraling een stuk lastiger en ook het pushen van het publiek is dus niet mogelijk.
- Iemand die voor volle toko draait gaat vanzelf met zijn publiek mee en het publiek met hem. Wordt er dan dus steeds eenvoudiger op :)

Om deze redenen ben ik dus van mening dat je publiek nooit moet laten oordelen. Iemand die om 00.00 komt aankakken zal dus bijvoorbeeld ook nooit over de eerste DJ gaan oordelen oftewel, het pakt nooit positief uit voor zo iemand.

Wellicht is dan verder de enige optie om de artiesten te laten oordelen over de andere artiesten :) Kijken hoe ze tegen de rest aankijken en hoe sportief ze dan daadwerkelijk zijn.

Artiest {SHOWLIST artist 57803, 47011}
Waarschuw beheerder
donateur
Wij maken er gewoon een leuke avond van , en we doen gewoon ons best en hopelijk ziet het publiek dat ook :)

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer komt alles online? 13 maart is al snel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op dinsdag 3 maart 2009 om 13:08:
Klopt. Maar een jury moet met enkele dingen zeker rekening houden:

- De eerste artiest draait zo goed als zonder publiek. Voor deze is het uiten van uitstraling een stuk lastiger en ook het pushen van het publiek is dus niet mogelijk.
- Iemand die voor volle toko draait gaat vanzelf met zijn publiek mee en het publiek met hem. Wordt er dan dus steeds eenvoudiger op

Om deze redenen ben ik dus van mening dat je publiek nooit moet laten oordelen. Iemand die om 00.00 komt aankakken zal dus bijvoorbeeld ook nooit over de eerste DJ gaan oordelen oftewel, het pakt nooit positief uit voor zo iemand

helemaal mee eens:P

Uitspraak van Pjom :honger: op dinsdag 3 maart 2009 om 13:08:
Wellicht is dan verder de enige optie om de artiesten te laten oordelen over de andere artiesten Kijken hoe ze tegen de rest aankijken en hoe sportief ze dan daadwerkelijk zijn.

niet mee eens:S

Maar als jury kun je natuurlijk ook wel een beetje naar de reactie van het publiek kijken, aangezien je als DJ toch staat te draaien om ook andere mensen een vette avond te bezorgen

niet mee eens
want ik ben van mening dat een lokale dj bij voorbaat al zowiezo meer applaus ken verwachten dan een dj die totaal niet bekend is daar en maar een klein eigen publiek meeneemt:S:S

maja das mijn mening:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 20:01:
ja gvd nou hoef ik al niet meer mee te doen, bedankt, echt bedankt

haha

we hebben allebei 2 handen dus gelijke kansen he! :P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ SAF op dinsdag 3 maart 2009 om 15:28:
Uitspraak van PJOM (H) op dinsdag 3 maart 2009 om 13:08:
Wellicht is dan verder de enige optie om de artiesten te laten oordelen over de andere artiesten Kijken hoe ze tegen de rest aankijken en hoe sportief ze dan daadwerkelijk zijn.

niet mee eens:S

Een reden waarom is ook fijn :P Ik ben zelf overigens van mening dat alleen een jury moet oordelen hoor :) Zelf hebben we ook wel eens een contest gedaan en ik zie het als volgt.

- Je maakt een x aantal oordelings punten waar je een punt voor kunt geven van 1 tot 10.
- Je laat minimaal 5 mensen het formulier invullen
- Elk punt krijgt een vermenigvuldigingsfactor van 1.x
- Je telt alles op en deelt het door het aantal :D

- Mochten de scores gelijk zijn ga je de belangijkste punten matchen (met de hoogste factor)

Winnaar bekend maargoed :D Ben benieuwd wat het wordt. Ziet er verder allemaal netjes uit van hun dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op dinsdag 3 maart 2009 om 15:43:
Een reden waarom is ook fijn

omdat er vaker elkaar niet veel gegund word vandaar vind ik gewoon dat een vakkundige jury met kennis van zaken de contest moet beoordelen..

dus
Zelf hebben we ook wel eens een contest gedaan en ik zie het als volgt.

- Je maakt een x aantal oordelings punten waar je een punt voor kunt geven van 1 tot 10.
- Je telt alles op en deelt het door het aantal

- Mochten de scores gelijk zijn ga je de belangijkste punten matchen (met de hoogste factor)

ben ik het helemaal met je eens verder:P:P
Waarschuw beheerder
Haha mooi maargoed:D Ik doe zelf niet eens mee dus (H)
Waarschuw beheerder
Is er al bekend wie welke data mag draaien? Nog maar 10 dagen namelijk voor de eerste ronde! Ben benieuwd! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Q-riz op dinsdag 3 maart 2009 om 19:01:
Is er al bekend wie welke data mag draaien? Nog maar 10 dagen namelijk voor de eerste ronde! Ben benieuwd! :)

Uitspraak van CoreCrusher op dinsdag 3 maart 2009 om 19:18:
:woop: laat den datum maar komen :woop:

Zegt genoeg ;)
Artiest In-Phase
Waarschuw beheerder
- Later op de avond, mensen gedronken, gaan eerder los :)

- Je telt alles op en deelt het door het aantal :D

Helemaal mee eens.
Waarschuw beheerder
Wanneer krijge we te zien wie er allemaal mee doet?

want die datums dat is al bijna kort nog un week ofzo:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Bonecrushers op woensdag 4 maart 2009 om 00:07:

idd, nog 9 dagen ;) ben benieuwd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Bonecrushers op woensdag 4 maart 2009 om 00:07:

:D
Waarschuw beheerder
Word vrijdag vrij gegeven ;) en dan alleen de dj's die de eerste contest meedoen!
De volgende contest word daarna uitgeloot en bekend gemaakt!
1 ding is wel zeker de dj draait 40 min per set.

Verder houden we natuurlijk rekening met de tijd dat iemand draait! En we kijken uiteraard na de reactie van mensen en prikken er wel doorheen of dat allemaal vrienden zijn of mensen die het na hun zin hebben, staat een dj te draaien en iedereen staat maar wat met elkaar te praten of met de armen over elkaar.. of je ziet de vreugden in de mensen hun ogen.. dat is al een heel verschil ;)
We houden het zo fair mogelijk uiteraard! En er zitten een paar hele goede dj's (wie vertellen we er niet bij ivm met omkoop praktijken! :P) in de jury die echt wel weten of er wel of niet goed gedraaid word.
Het komt allemaal goed! We gaan er een paar topavonden van maken met ze alle! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op woensdag 4 maart 2009 om 18:00:
Word vrijdag vrij gegeven ;) en dan alleen de dj's die de eerste contest meedoen!
De volgende contest word daarna uitgeloot en bekend gemaakt!

Klinkt goed:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 maart 2009 om 18:56:
Klinkt goed

Klinkt zeker goed nou maar eens afwachten wie of wat het word dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 maart 2009 om 18:56:

is goed te doen voor een contest :jaja:

ben benieuwd wanneer en wie de andere worden in de ronde

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op woensdag 4 maart 2009 om 21:01:
Uitgelote mensen voor 13 maart hebben mail! De rest volgt de andere datums!

Jup , bedankt voor de mail!

Waarschuw beheerder
komt dit nog op pf te staan dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 10:29:
komt dit nog op pf te staan dan?

Ja die komen der op te staan:)

Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op woensdag 4 maart 2009 om 21:01:
Uitgelote mensen voor 13 maart hebben mail! De rest volgt de andere datums!

Maar hoe gaan de conteste heete ben wel nieuwschierig:P muschien raare vraag haha:P
En waar in is dat ongeveer in de beurt bij dordrecht rotterdam ergens??

Maar heb er we zin in:D :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb er zin in!!!