Partyflock
 
Forumonderwerp · 1046397
Van 2 tot en met 13 april vindt het STRP Festival in Eindhoven weer plaats.

Ik heb me hier vorig jaar erg goed vermaakt :yes:
Dit jaar duurt 't 12 dagen!
De line up is nog niet bekend, maar dat zal vast goed komen.

Ook de kunstinstallaties hebben me vorig jaar best wel verrast. Op de website staat alweer een gaaf ding.

www.strp.nl
laatste aanpassing
zeker toffe avond gehad.
wel erg druk en heet het zo nu en dan.

kon van aphex ook niet zo genieten daardoor..
vond squarepusher en venetian snares wel het beste wat ik gehoord heb

verder veel leuke dames
laatste aanpassing
bij mij ook een hele leuke dame ;)
 
Uitspraak van Lennart! op maandag 6 april 2009 om 10:57:
verder veel leuke dames

:yes: dat sowieso ja
Uitspraak van actief op zondag 5 april 2009 om 17:45:
En laat ik nou net een keiharde gabber zijn diep van binnen.

:lol:!
Nog steeds aan het nagenieten hier, jezus wat was dit Smerig VET!

Verreweg het meest gruwelijke feest wat ik mee heb mogen maken B)
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 5 april 2009 om 17:45:
23:45-01:30 Aphex Twin & Hecker (tyfus, wat heb ik honger, maar ik kan nu niet eten met deze drukte)
Het werd een tikkeltje drukker, zeg maar gerust HOLY SHIT, WAT WAS HET DRUK!!!, met een vleugje TYFUS TYFUS, WAT WARM!!!, maar goed, je moet wat overhebben om je helden te zien. Hij begon gewoon lekker, beetje breakbeat dingen en chill spul, leek niet heel boeiend te gaan worden, en de zaal begon dan ook gelukkig wat rustiger te worden. Maar toen kwam de vaart erin, en begon het. Leipe AFX visuals voor het oog, dikke freaky sounds, soundscapes en beats, supervette surround effecten, voor je ineens dikke schranz, dan achter je weer golven van kleine leipe snelle intense geluidjes die meedeinsten op de beat, naast je ineens een gast met speakers die door de zaal heen liep, weer freaky muziek met ander muziek links en achter je, We Have Arrived rmx nog tussendoor, paar mooie chille afx klassiekers, ineens was ie dik aant terreuren (Traffik - The Druid FTW!!!), het geheel afgsloten met heerlijk ranzige noise met leipe surround effecten, aangevuld met bizarre Japanse poepset taferelen op de visuals, waarbij het hele publiek ook spontaan in lachen en kokhalzen uitbarstte, geweldig bizarre afsluiting van een prachtige muzikale trip, legendarische set!!!!!

was ik maar 5 min langer blijven staan, combinatie warmte, zatheid, drukte, moeilijk op gang komen deed me de zaal verlaten :/

qua aankleding zag dit feest er echt super uit, de sfeer was ook koning
alleen de muziek pakte me niet voor de volle 100% en was maar bij vlagen vet, snares uitgezonderd..
Iemand toevallig nog filmpjes van de ranzige visuals in de grote zaal?


:9
 
Artiest Balbasaur
http://www.youtube.com/watch?v=iIZ5_miADTY
Uitspraak van actief op maandag 6 april 2009 om 20:03:
http://www.youtube.com/watch?v=iIZ5_miADTY

Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.


:lol:
Uitspraak van 392: LX.8 op maandag 6 april 2009 om 17:49:
Verreweg het meest gruwelijke feest wat ik mee heb mogen maken
Die turkse pizza's waren lekker bdw :kwijl:
1 gratis en 1 betaald :lol:

1e keer wou ik muntjes geven maar was ze alweer weg en de 2e keer gewoon afgerekend

wat een sjakies :d



En het feest zelf ....tja :lief:
Voor de liefhebbers die 'm nog niet hadden gevonden:

http://rs558.rapidshare.com/files/219202395/Tim_Exile___STRP_Art_Of_Technology_Festival_-_Eindhoven_04-04-2009.mp3