Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
36 volgers · 200412x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!

Waarschuw beheerder
vanaf december, is er weer goede pasta e200/50,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De beste pep is bij de apotheek te krijgen, dextro-amfetamine voor ADHD-behandeling. Dat is gewoon exact hetzelfde goedje als speed, en dan medical grade kwaliteit, enkel de werkzame stof en inert (dus niet werkzaam, anders dan veel versnijmiddelen die je dealer kan gebruiken) vulmiddel. Tevens makkelijk te doseren. Het is dat ik mezelf ken en dat speed echt 1 van de dingen is waar ik beter mee uit kan kijken, anders zou ik het zo kunnen halen want heb een ADHD-diagnose op zak en heb al eens methylfenidaat gebruikt, waar ik niet tevreden over was, kwestie van bij de huisarts langs gaan en daarna alle pillen die je bij de apotheek krijgt op sparen voor het weekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco45 op woensdag 26 september 2012 om 02:07:
Dit is wat ik merkte, weet niet of meer mensen dit is opgevallen, misschien valt het in de rest van NL mee?

Ik weet niet hoor, maar pep is zo goeiekoop dat ik nog niet eens de moeite neem om te kijken hoeveel de prijs per gram is. Je haalt voor 10 euro bij 1 of andere Marokkaan een zakje met poeder dat in de koelkast papperig wordt, en als het na een aantal avonden leeg is haal je weer voor 10 euro bij diezelfde gozer. Ondanks dat ik die gast niet vertrouw (hij verkoopt exact hetzelfde poeier ook als coke :lol: ) is het altijd goed uitgepakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2012 om 01:46:
Lichte klapperkaken,

van zoon klein beetje pep???

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2012 om 23:03:
een zakje met poeder dat in de koelkast papperig wordt

weet niet wat voor troep dat is, maar als pep droog is word dat niet meer nat door kou, alleen als je der water oid bij doe,
verkoopt die gozer niet een mengseltje van poeders uit de suprmarkt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Bobob op maandag 1 oktober 2012 om 21:04:
van zoon klein beetje pep???

Reken even de kwaliteit om naar gewone kwaliteit hoeveel je dan hebt ;)
Waarschuw beheerder
Heb altijd hoge kwaliteit, nooit onder 65%, en hoeveel ik op heb van alleen pep word geen kapitein klapkaak. Beetje m derbij en ik maak me eigen terror

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Bobob op maandag 1 oktober 2012 om 22:40:
Heb altijd hoge kwaliteit, nooit onder 65%, en hoeveel ik op heb van alleen pep word geen kapitein klapkaak. Beetje m derbij en ik maak me eigen terror

Ok, leuk voor je!
Voor de een kan het toch heel anders uitwerken dan voor de ander... :facepalm:

Waarschuw beheerder
weet niet wat voor troep dat is, maar als pep droog is word dat niet meer nat door kou, alleen als je der water oid bij doe,

Dat wist ik niet, maar lijkt me nu wel vrij logisch nu je het zegt.
Bewaar het in een boterhamzakkie in de koelkast en zet met enige regelmaat eten dat over is weg om het daags erop op te warmen. Zakkie is natuurlijk niet waterdicht en de condens doet de rest :)

En nee, weet wel heel zeker dat het pep was, die chemische lucht herken ik van een kilometer afstand.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur

Amfetamine trekt water (in dit geval uit de koelkast/vriezer) aan, waardoor pep dus wel degelijk nat kan worden.
Hoe hoger % de amf. is, des te meer vocht het zal aantrekken.
Dit betekend uiteraard niet dat als het veel vocht is dat het een hoog % amf. is!

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2012 om 23:18:
Bewaar het in een boterhamzakkie in de koelkast en zet met enige regelmaat eten dat over is weg om het daags erop op te warmen. Zakkie is natuurlijk niet waterdicht en de condens doet de rest

Laat het eten gewoon even buiten de koelkast staan zodat het kan afkoelen, en zet het vervolgens in de koelkast.
Een half uurtje kan geen kwaat voor de houdbaarheid van de meeste etenswaren, maar scheelt wel veel warmte in je koelkast.
Ook vaak je deur openen en/of open laten staan zorgt er voor dat er weer warme lucht binnen komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2012 om 23:18:
En nee, weet wel heel zeker dat het pep was, die chemische lucht herken ik van een kilometer afstand.

Geur zegt niets, heb weleens pep 71% getest gehad waar (vrijwel) geen chemische geur aan zat, en ook pep van 3% getest die zo chemisch rook dat je er bijna van over je nek ging. Beter bewaar je het niet in de koelkast, beste is droog, donker en luchtdicht op kamertemperatuur. Dit geld alleen voor onversneden pep, versneden zooi gaat nog weles "rotten" weet ik uit ervaring.

Uitspraak van Bobob op maandag 1 oktober 2012 om 22:40:

Ik krijg ook nooit een klapkaak van pep, ook niet bij hogere dosissen. Per persoon gewoon verschillend denk ik, vriend van me met meer tolerantie heeft het wel..
Waarschuw beheerder
+1
Vriezer/koelkast/droge donkere plek op kamertemp. Wat is het nou? Het ligt namelijk nu bij mij in de vriezer waar best wat risico aan verbonden zit, ik verstop het liever ergens anders.

De 1 zegt dit en de ander zegt dat, is er iets waarmee kan worden aangetoond wat nou echt de beste optie is?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2012 om 13:02:
Groetjes,

groetjes terug he!
Waarschuw beheerder
+1
@ B-F, ik ben geen scheikundige maar amfetamine kun je droog,luchtdicht en buiten de vriezer echt heel lang bewaren, denk zelfs wel jaren. Vriezer is vooral voor dealers belangrijk ivm gewichtsverlies buiten vriezer.

Je bewaart je m of snoepjes toch ook niet in de vriezer. En dexamfetamine pillen voor adhd blijven ook gewoon goed buiten de vriezer. Dat is volgens mij gewoon droog dexamfetaminesulfaat met bindmiddel.
Waarschuw beheerder
donateur
Goei Toellie !
Waarschuw beheerder
Vraagje? Normaal gesproken had pep altijd een eigenaardige geur die als zeer scherp aangemerkt kan worden, maar wel de vertrouwde geur die erbij hoort. Dit keer rook het eigenlijk geheel anders! Sowieso chemisch maar met een rubberachtige dieselolie achtige vage pep geur.

Mensen een idee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 2 oktober 2012 om 10:05:
Vriezer/koelkast/droge donkere plek op kamertemp. Wat is het nou? Het ligt namelijk nu bij mij in de vriezer waar best wat risico aan verbonden zit, ik verstop het liever ergens anders.

De 1 zegt dit en de ander zegt dat, is er iets waarmee kan worden aangetoond wat nou echt de beste optie is?

Vriezer is alleen voor de ekte dealers die geen gewichtsverlies willen hebben over de toch al vluchtige stoffen die mede bijdragen aan het totale gewicht.

Als gebruiker maakt niet niet zoveel uit waar je het bewaard, koel en donker is in beide gevallen juist. De stof verliest zijn werking niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco45 op dinsdag 2 oktober 2012 om 03:03:
Geur zegt niets

Geur ICM knallehard gaan wel :lol:

Waarschuw beheerder
+2-1
Hier in assen omgeving al jaren dezelfde prijs/kwaliteit. Standaard boven de 60% voor een prima prijs. Geen klagen hier dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2012 om 22:36:
vanaf december, is er weer goede pasta e200/50

voor die prijs heb je hem hier altijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2012 om 22:52:
De beste pep is bij de apotheek te krijgen, dextro-amfetamine voor ADHD-behandeling. Dat is gewoon exact hetzelfde goedje als speed, en dan medical grade kwaliteit, enkel de werkzame stof en inert (dus niet werkzaam, anders dan veel versnijmiddelen die je dealer kan gebruiken) vulmiddel. Tevens makkelijk te doseren. Het is dat ik mezelf ken en dat speed echt 1 van de dingen is waar ik beter mee uit kan kijken, anders zou ik het zo kunnen halen want heb een ADHD-diagnose op zak en heb al eens methylfenidaat gebruikt, waar ik niet tevreden over was, kwestie van bij de huisarts langs gaan en daarna alle pillen die je bij de apotheek krijgt op sparen voor het weekend.

Bijna waar. Dex-amfetamine is speed zonder de Levo-Amfetamine. Als pep gemaakt wordt zou normaliter D-Amfetamine en L-Amfetamine in een 50/50 verhouding aanwezig moeten zijn. De werking van alleen dex is merkbaar anders dan van speed waar Levo wel in zit. Persoonlijk vind ik speed helemaal niks (ik word er echt paranoia van) maar dex is geniaal spul. Helaas is pure dex tegenwoordig bijna nergens te krijgen anders dan op recept idd. Overigens moet je dex niet in de hoeveelheden snuiven die je met de op de markt zijnde speed doet. Dan ga je een paar slapeloze nachten tegemoet. Ik geef de voorkeur aan een capsule (of pilletje als ik dan kan krijgen)

Waarschuw beheerder
-1
Net weer test resultaat binnen, 68%. Voor onsje 200 betaald, dus we kunnen er weer tegenaan..
Waarschuw beheerder
Hier in Belgie kutpep,beetje gelig en brandt als een gek in je neus :((( kan de pep niet laten testen omdat ik van België ben pffff kan je wat krijgen is het troep,heb ng een beetje mss probere wassen met aceton...

Waarschuw beheerder
+1-2
ik heb wel voor je 50 euro voor jou.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 13:16:
Ba waar. Dex-amfetamine is speed zonder de Levo-Amfetamine. Als pep gemaakt wordt zou normaliter D-Amfetamine en L-Amfetamine in een 50/50 verhouding aanwezig moeten zijn. De werking van alleen dex is merkbaar anders dan van speed waar Levo wel in zit. Persoonlijk vind ik speed helemaal niks (ik word er echt paranoia van) maar dex is geniaal spul. Helaas is pure dex tegenwoordig bijna nergens te krijgen anders dan op recept idd. Overigens moet je dex niet in de hoeveelheden snuiven die je met de op de markt zijnde speed doet. Dan ga je een paar slapeloze nachten tegemoet. Ik geef de voorkeur aan een capsule (of pilletje als ik dan kan krijgen)

Goh ik moest tot voor kort 19 x5mg per dag (vrij hoge dosis,volgens psyq) dex-amfetamine slikken voor mijn ADHD dat is dus 95mg per dag, nu heeft er 1 of andere arts verzonnen dat ik toch maar weer de retard variant moet proberen (heb ik al eens gedaan en dat werkte niet voldoende,maar goed om hun een plezier te doen..) nu moet ik om 08.00 1x15mg en om 16.00 1x15mg nemen.. dus ik ga terug van 95mg naar 30mg en dan vinden ze het vreemd dat ik aangeef dat het niet voldoende werkt.
Waarschuw beheerder
-1
In me neus ken je de beste vinden

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Bobob op zaterdag 6 oktober 2012 om 05:25:
In me neus ken je de beste vinden

Waarom moet jij overal van die k*t opmerkingen plaatsen?
Waarschuw beheerder
-1
Waarom ben jij zo zielig dat je je daar aan kan ergeren,

Waarschuw beheerder
-4
(permanent verbannen)
pep is troep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J4ck11 op vrijdag 5 oktober 2012 om 13:40:
Hier in Belgie kutpep,beetje gelig en brandt als een gek in je neus (( kan de pep niet laten testen omdat ik van België ben pffff kan je wat krijgen is het troep,heb ng een beetje mss probere wassen met aceton...

Gele heb ik wel vaker gezien, die brand idd een stuk harder zover ik weet. Vond 't zelf verder geen troep, maar voelde wel wat anders dan gewoon witte.
Verder heb je volgens mij wel meer kleuren pep, maar naast gele heb ik die nog niet gevonden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gele kleur kan caffeïne zijn, kennis van mij ging er ook helemaal niet lekker op....zag gekke dingen enzo... :p Daarna getest op 24% amf en 65% caf... Ik heb t voor die kennis gewasen met aceton en de gele kleur was meteen verdwenen... En (bijna) zonder caf maakte een groot verschil in belevenis! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2012 om 03:50:
gewasen met aceton

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2012 om 03:50:
En (bijna) zonder caf

Als je een wassing hebt gedaan kan je gerust zeggen vrij van caffeine ;-)
Mocht het geen watervrije aceton zijn geweest heb je ook wel wat speed verloren maar liever wat speed verliezen dan 30 koppen koffie snuiven :lol:
Waarschuw beheerder
Tis wel spijtig dat er mensen zijn die pep verkopen die je moet wassen voordat je er lekker op gaat.
Waarschuw beheerder
Hier in Belgie kutpep,beetje gelig en brandt als een gek in je neus :((( kan de pep niet laten testen omdat ik van België ben pffff kan je wat krijgen is het troep,heb ng een beetje mss probere wassen met aceton...

is dat zo?
spierwit hier en gaat als een raket ... zou dus verder zoeken als ik van jouw was ...
Waarschuw beheerder
Hier in Belgie kutpep,beetje gelig en brandt als een gek in je neus :((( ...

Kleur zegt niks, dat bewijs ik maar weer:o
Spierwit, en toch... 17% amf 70% cafeïne..:|
Waarschuw beheerder
Kleur, geur, smaak, maak allemaal geen reet uit.
Pep is alleen te testen door centrum of door je neus, ervaren peppies weten het binnen een paar minuten na inname
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2012 om 20:52:
Net weer test resultaat binnen, 68%. Voor onsje 200 betaald, dus we kunnen er weer tegenaan.

Mijn ervaring is dat je voor dat geld geen 68% krijgt. (enkele uitzonderingen daargelaten)
Diegene die dat wel hebben, zitten behoorlijk dicht bij de bron en gaan dat niet zo in een forum lopen verkondigen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op maandag 15 oktober 2012 om 19:20:
Pep is alleen te testen door centrum of door je neus, ervaren peppies weten het binnen een paar minuten na inname

gaat ook alleen als het je eerste na een goeie nachtrust is als je al andere door je neus hebt is het nog moeilijk te zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Missie op vrijdag 12 oktober 2012 om 07:01:
Spierwit, en toch... 17% amf 70% cafeïne.

leg een beetje op warme plaats (op de verwarming fzo) en laat drogen en vermeld dan de keur nog eens...
caffeinne word bruin bij warmte (koffiebonen zien wit voor ze gedroogd/gebrand worden) das nl een van de eigenschappen van caffeinne :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Weak op dinsdag 16 oktober 2012 om 04:38:
leg een beetje op warme plaats (op de verwarming fzo) en laat drogen en vermeld dan de keur nog eens...
caffeinne word bruin bij warmte (koffiebonen zien wit voor ze gedroogd/gebrand worden) das nl een van de eigenschappen van caffeinne :p

Haha ja het is nu toch al getest... Maar iig thanks
Waarschuw beheerder
Gister voor voetbaltrainen een nakkie aan een vriend gegeven, hij is nu dik aan de schijterij en ziek, weet wel dat ik daar niet weer koop haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thepower00 op dinsdag 16 oktober 2012 om 14:31:
Gister voor voetbaltrainen een nakkie aan een vriend gegeven, hij is nu dik aan de schijterij en ziek, weet wel dat ik daar niet weer koop haha

Hij is jouw testcentrum ofzo? :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op dinsdag 16 oktober 2012 om 15:38:
Hij is jouw testcentrum ofzo? :-)

nee haha, ik zei dat het kut was met wss hooguit 5%.. maar hij wou t wel hebben :P
Waarschuw beheerder
Kan ik als belg naar Breda testcentrum rijden en daar laten testen??
Waarschuw beheerder
speed uit amsterdam getest in groningen. 18% amfetamine en 73% caffeine. pffffff

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J4ck11 op vrijdag 19 oktober 2012 om 11:05:
Kan ik als belg naar Breda testcentrum rijden en daar laten testen??

Ja!
Waarschuw beheerder
WAALRE - De Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst heeft tijdens een inval in het woonwagenkamp aan de Broekweg in Waalre een kilo caffeine gevonden. Die wordt gebruikt voor het versnijden van drugs. Ook werd er 5500 euro contant geld meegenomen. Niemand werd opgepakt.
De inval vloeide voort uit een groot onderzoek naar de import van duizenden kilo's apaan. Dat wordt gebruikt als grondstof voor amfetamine. Apaan werd er dit keer niet gevonden. Eind juni vond de FIOD wel 600 kilo apaan in een loods bij het kamp in Waalre. Apaan is niet verboden, maar het Openbaar Ministerie meent dat er wel een
vergunning nodig is voor de invoer. Het is makkelijk te verwerken tot BMK, de belangrijkste grondstof voor amfetamine.
(Bron: omroep Brabant )
Erg jammer dat daar zowat elke maand politie op de stoep staat!! En dat ze elke x weer wat vinden is ook niet echt slim van ze. Maar goed al met al heb ik wel respect voor deze mensen.