Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hier al lang niks echt goeds tegengekomen, als ik terug kom van vakantie ga ik er eens werk van maken
Hier in omgeving Haarlem/Hoofddorp/Adam is het ook zwaar ruk...
Niets fatsoenlijks meer te vinden
hier in a'dam idd lastig nog iets te vinden..
Hier al lang niks echt goeds tegengekomen, als ik terug kom van vakantie ga ik er eens werk van maken
Wat blijft er van een nat grammetje over? Al een tijdje niets meer gehaald maar ik merkte wel dat bij zulke prijzen vaak niet meer dan de helft overbleef na drogen
petroleum/ benzinelucht komt vaak door dat het in de tank van auto/vr8wagen is binnen gesmokkeld, ook met sos
lol nah volgens mij komt die diesel-lucht omdat de coke daar mee "gewassen" word hoor, idem met aceton-lucht
gram laten drogen,bleef maar 35% over!!oprotten met die natte bende!
petroleum/ benzinelucht komt vaak door dat het in de tank van auto/vr8wagen is binnen gesmokkeld, ook met sos
Had laatst paar gr pep gekregen, maar mn meis werd dr helemaal vaag van, zag dingen die er nie waren enz... Wat kan er door zitten?
Tjah, een onsje 65% waar 70/80 van overblijft krijg je momenteel niet snel voor 325, of je moet geluk hebben. Prijzen van 400+ zijn denk ik meer gangbaar En dan houd je nog geen 70/80 over vermoed ik. De prijzen zijn gewoon wat gestegen heb ik het idee, gebeurd bij M ook wel maar bij pep is bijna niemand bereid wat meer te betalen.
Dit is wat ik merkte, weet niet of meer mensen dit is opgevallen, misschien valt het in de rest van NL mee?
Laten testen als je nog hebt? Als je een halve of zelfs hele gram pure pep neemt word je ook wel vaag en kun je dingen zien/horen die er niet zijn. Vooral als je dat niet gewend bent. Het is een duur geintje om pep met tripmiddelen te versnijden, maar in theorie is het mogelijk.
lol nah volgens mij komt die diesel-lucht omdat de coke daar mee "gewassen" word hoor, idem met aceton-lucht