Partyflock

Forumonderwerp · 1046042
36 volgers · 200334x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+13-9
waar is de beste pep van nederland gebleven???? wie kan mij dat vertellen!!
Waarschuw beheerder
-1
6 euro per gram. 73%% getest dikke prima!

Waarschuw beheerder
donateur
70% getest, erg chill zonder caffeine, alleen had ik een (te) groot bommetje gemaakt (ik gok 100mg) en za op zo nacht gedropt rond 3 uur.
Na 10 uur(!) Nog steeds strak staan incl. Lichte klapperkaken, alleen ik kan nog steeds niet slapen :/

De volgende keer word het dus een kleiner bommetje maken :yes:

Pep is dus goedgekeurd, doet goed z'n werk 8)

Waarschuw beheerder
Hier al lang niks echt goeds tegengekomen, als ik terug kom van vakantie ga ik er eens werk van maken :D

Waarschuw beheerder
Hier in omgeving Haarlem/Hoofddorp/Adam is het ook zwaar ruk...
Niets fatsoenlijks meer te vinden :(
Waarschuw beheerder
hier in a'dam idd lastig nog iets te vinden..

Waarschuw beheerder
Hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2012 om 14:16:
Hier al lang niks echt goeds tegengekomen, als ik terug kom van vakantie ga ik er eens werk van maken

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2012 om 16:27:
Hier in omgeving Haarlem/Hoofddorp/Adam is het ook zwaar ruk...
Niets fatsoenlijks meer te vinden :(

Uitspraak van spacekeesrobert op dinsdag 4 september 2012 om 00:46:
hier in a'dam idd lastig nog iets te vinden..

Ik woon in Den Haag en ik rij er altijd voor naar a'dam. Dus het is daar wel ;).
Waarschuw beheerder
+1
pep is gezond :)
Waarschuw beheerder
hier omg leiden iig niet want daar is niks
Waarschuw beheerder
Hier gelukkig niks te klagen! :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2012 om 14:16:
Hier al lang niks echt goeds tegengekomen, als ik terug kom van vakantie ga ik er eens werk van maken :D

Weet waar je aan begint.. 2 jaar lang alleen maar kut uitslagen gehad.
Heb laatst een onsje 68% weten te bemachtigen en daar doe ik heel zuinig mee.

Waarschuw beheerder
+1-1
Hier in Amsterdam alles wat ik onlangs heb laten testen kwam tussen de 52- en 69%.
Ook prima betaalbaar. :D

Waarschuw beheerder
Niet in regio Ede iedergeva l:S
Veel caffeïne en afzetters..
Waarschuw beheerder
donateur
hier in 'het westland' tussen rdam en den haag ook maar weinig, kwaliteit kan ik niet over oordelen, aangezien het nog niet eens lukt wat te versieren...
Waarschuw beheerder
-1
laatste keer 385,00 voor 68% ..
Liever iets meer betalen dan de standaards,maar wel ok.
Helaas 1malig of wachten weer op 60+ van de bekende

Waarschuw beheerder
+1
Nou, dan toch eindelijk 67%! :D
Ik ben blij.
Waarschuw beheerder
hier in rotterdam goede kwaliteit getest laatst 67%
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
weer wat gehaald!65% PLUS! nou eerst even wegbrengen voor een testlab en dan pas ben ik overtuigd.benieuwd of er echt weer volop 60 plus is te verkrijgen.

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
onsje moet je hier 325 voor betalen,nu maar hopen dat t wat is!
Waarschuw beheerder
+2
Wat blijft er van een nat grammetje over? ;) Al een tijdje niets meer gehaald maar ik merkte wel dat bij zulke prijzen vaak niet meer dan de helft overbleef na drogen.
Waarschuw beheerder
rekende normaal op 0.7 als het volledig droog is .
als het minder was vond ik hem om te begginnen al te nat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Marco45 op dinsdag 25 september 2012 om 00:19:
Wat blijft er van een nat grammetje over? Al een tijdje niets meer gehaald maar ik merkte wel dat bij zulke prijzen vaak niet meer dan de helft overbleef na drogen

ik ga nu een gram af wegen en ik ben idd benieuwd of er nog wat over bljift.
Waarschuw beheerder
petroleum/ benzinelucht komt vaak door dat het in de tank van auto/vr8wagen is binnen gesmokkeld, ook met sos
Waarschuw beheerder
meer te vinden en overal dook er "pep" op die een eigenaardige
geur had welke erg aan de anijsgeur van M deed denken...
Het had vrijwel geen noemenswaardig speedy-effect maar je werd er
wel flink trillerig, slap en énorm paranoia van. Het was ook niet te vergelijken
met het gejaagde gevoel van caffeine. Enkele mensen vonden het een
mild spacey-gevoel geven maar vrijwel alle anderen zeiden er, net als ik,
vooral heel para / psychotisch van te worden.

das mdma, er was toen geen grondstof voor pep
Waarschuw beheerder
Had laatst de appel pep zeer goed spul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardek3ur op dinsdag 25 september 2012 om 17:19:
petroleum/ benzinelucht komt vaak door dat het in de tank van auto/vr8wagen is binnen gesmokkeld, ook met sos

gvd
Waarschuw beheerder
lol nah volgens mij komt die diesel-lucht omdat de coke daar mee "gewassen" word hoor, idem met aceton-lucht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gram laten drogen,bleef maar 35% over!!oprotten met die natte bende!
Waarschuw beheerder
-1
Had laatst paar gr pep gekregen, maar mn meis werd dr helemaal vaag van, zag dingen die er nie waren enz... Wat kan er door zitten?

Waarschuw beheerder
-1
donateur

Dus als het naar sla olie ruikt weten we dat het ''groen'' vervoerd is :')

Uitspraak van Uitzonderling op dinsdag 25 september 2012 om 19:16:
lol nah volgens mij komt die diesel-lucht omdat de coke daar mee "gewassen" word hoor, idem met aceton-lucht

De kerosine die word toegevoegd om de cocaïne alkaloïden uit de bladeren te halen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 september 2012 om 21:19:
gram laten drogen,bleef maar 35% over!!oprotten met die natte bende!

Tjah, een onsje 65% waar 70/80 van overblijft krijg je momenteel niet snel voor 325, of je moet geluk hebben. Prijzen van 400+ zijn denk ik meer gangbaar ;) En dan houd je nog geen 70/80 over vermoed ik. De prijzen zijn gewoon wat gestegen heb ik het idee, gebeurd bij M ook wel maar bij pep is bijna niemand bereid wat meer te betalen.

Dit is wat ik merkte, weet niet of meer mensen dit is opgevallen, misschien valt het in de rest van NL mee?

Haha gvd..

Uitspraak van Schizzo op dinsdag 25 september 2012 om 21:57:
Had laatst paar gr pep gekregen, maar mn meis werd dr helemaal vaag van, zag dingen die er nie waren enz... Wat kan er door zitten?

Laten testen als je nog hebt? Als je een halve of zelfs hele gram pure pep neemt word je ook wel vaag en kun je dingen zien/horen die er niet zijn. Vooral als je dat niet gewend bent. Het is een duur geintje om pep met tripmiddelen te versnijden, maar in theorie is het mogelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marco45 op woensdag 26 september 2012 om 02:07:
Tjah, een onsje 65% waar 70/80 van overblijft krijg je momenteel niet snel voor 325, of je moet geluk hebben. Prijzen van 400+ zijn denk ik meer gangbaar En dan houd je nog geen 70/80 over vermoed ik. De prijzen zijn gewoon wat gestegen heb ik het idee, gebeurd bij M ook wel maar bij pep is bijna niemand bereid wat meer te betalen.

Dit is wat ik merkte, weet niet of meer mensen dit is opgevallen, misschien valt het in de rest van NL mee?

70% blijft hier +- 60 - 70% over.
Betaal je dan wel weer 500 per ons voor, maar dan heb je wel echte kwaliteit. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco45 op woensdag 26 september 2012 om 02:07:
Laten testen als je nog hebt? Als je een halve of zelfs hele gram pure pep neemt word je ook wel vaag en kun je dingen zien/horen die er niet zijn. Vooral als je dat niet gewend bent. Het is een duur geintje om pep met tripmiddelen te versnijden, maar in theorie is het mogelijk.

Heb t gewassen met aceton en nu wel stuk relaxter...maar wat t nou geweest is... getest op 22% en 60 caff....missch was dat t dus... :S Nu wel beter, neem wel geregeld wat int weekend maar dit was wel wat vaagjes...
Waarschuw beheerder
Pff hier in etten leur/breda is echt geen pep te krijgen
laatst weer es geprobeerd wat te hallen. Maar de shit van de smartshop was beter
tis allemaal coke hier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier de laatste tijd wel weer goede te krijgen.
Maarja, dat er maar 60% van overblijft is volgens mij al tijden geen uitzondering meer.
Zolang de kwaliteit goed. Ik heb het liever wat nat, dan dat er mee om gerotzooid word.
Cafeïne wordt ik ook niet veel beter van.
Dan maar wat meer betalen. Dan heb je tenminste kwaliteit.
Waarschuw beheerder
Bij de bron!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uitzonderling op dinsdag 25 september 2012 om 19:16:

Gedeeltelijk waar, alleen wordt de coke daar niet mee gewassen maar wordt bij de coca-plantages onder andere kerosine gebruikt om de cocaine uit de cocabladeren te extraheren.