16 volgers · 1084545x bekeken
.. bijvoorbeeld van Esprit, en dan zie je die magere meisjes en dan denk ik... dat jurkje staat mij veel beter! Mag echt wel een tikje meer vlees aan
Kom maar op met die foto dan keuren wij het wel even hier in dit topic
Enne jeffrey krijge ze niet
hoeist met je brommer?
Kom maar op met die foto
je wil te graag
hoeist met je brommer?
Goed.. staat braaf te wachten tot de zon weer gaat schijnen enz
je wil te graag
je vraagt om aandacht .. geef ik die is het weer niet goed! tis ook nooit goed he met jullie vrouwen!...
ja waarom zou ik gaan rijde als er pekel ligt.. of als t regent??
voor de lol?
schei toch uit met dat pekel gelul.. zo'n zwak excuus! dan moet je gaan emigreren of minder lui zijn en poetsen als je daarvan houdt...
dan sstap ik wel op
jeffrey
dat is leuk!
Dankje
dan moet je gaan emigreren of minder lui zijn en poetsen
mijn land
Gierige hollander! Ons land ja!
je vraagt om aandacht .. geef ik die is het weer niet goed
Ehm.. ik vroeg niet om aandacht hoor
daar gaan we de oorlog niet mee winnen
Nee met jou wel gelukkig!
laatste aanpassing
daar gaan we de oorlog niet mee winnen . ongedisciplineerd volk
pardon? ik denk dat jij met wat jij nu zegt tegen meer schenen schopt dan dat jij denkt.
NUKUBU
daar gaan we de oorlog niet mee winnen . ongedisciplineerd volk.....wat als ze er allemaal zo over denken (doet 95% ook)
Pff irritant mannetje ben jij zeg
Tattoo's zijn sexy..!!!
tattoo's zijn absoluut niet sexy
Voor de bbw's die bewust bezig willen zijn...
roer yoghurt (naturel) van het merk Zaanse Hoeve gemixt met potje Rabarber compote (A.H. eigen merk 89 cent 360 gram)
Vind die Yoghurt het zachtste smaken van alle soorten Yoghurt zonder al te veel vet erin te hebben en kost toevallig ook nog het goedkoopst bij Albert heijn (39 cent)
Rabarber heeft van zijn eigen een vrij zoete smaak en heeft niet super veel suikers erin. maar wel veel vezels (ook niet onbelangrijk)
dus wel lekkere combinatie die ik voortaan erin ga houden als ik op zaterdag avond filmpje ga kijken. (misschien beetje saai maar iets waar ik tevreden over ben verander ik niet)
uiteraard kan je de Yoghurt ook mixen met wat anders Appelcompote, annas etc...
laatste aanpassing
tattoo's zijn absoluut niet sexy
tattoo's zijn fokking h0t