Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:56:
Omdat ik toch stiekem jaloers ben op die meiden... die slanke meiden... vooral in de zomer.. als ze in hun mini bikinitjes lopen...
ze lijken altijd bijna perfect...
hebben dan ook nog een lekkere kerel naast zich lopen...
zucht... dan ben ik soms best jaloers...
Ik heb ook lelijke vrouwen met lekkere (heej het zijn niet mijn woorden he?) kerels zien lopen... net als prachtige vrouwen met onwijze nerds...
Enne even voor de goede orde, ik draai mijn nek op het strand liever om als ik wat dijen in een broekje ziet aanlopen, om een XL ass te aanschouwen dan voor de slankies (Ik zou liegen als ik niet zeg dat er slanke uitzonderingen zijn)
Kijk sommige meiden hebben gewoon mazzel met hun DNA om zo'n figuur te krijgen met juiste rondingen, maar er zijn ook meiden die bijna elke dag uren doorbrengen in de sportschool en hun behoorlijk aan een eetpartoon houden, heb je daar wel eens aan gedacht? kan behoorlijk druk en frustrerend leventje zijn hoor, totaal geen tijd meer voor partner omdat ze alleen maar met haar lijf bezig is, ik spreek uit ervaring, en heb "Miss modelletje" uiteindelijk verlaten
En al met al zulke meiden zal je ALTIJD wel hebben, als je, je daarover druk moet maken schiet dat ook niet op! beter lekker leven, je hebt er maar 1 dan je druk moet maken over barbiepopjes
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:56:
hebben mannen dat nooit... dat jullie jaloers zijn op andere kerels?
Anabole Figuren NOU NEE! gadver, daar wil ik mijn lijf niet voor inruilen, het lijf wat "Bruce Lee" had vind ik erg mooi!
Verder ben ik niet de persoon die jou kan vertellen over jaloerzie omdat dat eigenlijk iets is waar ik me nooit mee bezig heb gehouden (ben niet jaloers aangelegd)
Een ander kan je toch nooit zijn, dus om je, je daar nou mee bezig te houden heeft geen zin, je weet ook niet wat voor leven erachter schuild, geloof me, er schuild een hoop ellende achter "beauty"