Partyflock

Forumonderwerp · 1045973
16 volgers · 1078899x bekeken

Waarschuw beheerder
+27-9
Volle vrouwen zijn gewoon het mooist om naar te kijken, dit schijnt toch wel bij meer mannen zo te zijn

ook als je kijkt naar vroeger was dit juist het schoonheidsideaal.

Post hier foto's die jij bent tegen gekomen van wat jij een mooie volle vrouw vind

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 22:05:
maar er is sws maar winig breekbaar aan mij

Jij hebt ook niet zo'n grijs peplichaampje :lol:
Dat is echt verschrikkelijk :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 21:36:
k moet mn broek altijd een maat groter nemen omdat hij anders niet over mn kont gaat, en bij mn buik is het dan te wijd

Tieten?
Cup G

:)
cup sodeju :o b)
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 21:36:
Tieten?
Cup G

Godsamme mens :lol:
Ik dacht altijd dat ik een flinke voorgevel had, maarre mijne zijn bijna erwten vergeleken met die van jou :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 23:49:
Godsamme mens
Ik dacht altijd dat ik een flinke voorgevel had, maarre mijne zijn bijna erwten vergeleken met die van jou

Whahaha :lol:
Ik had als 14 jarige maat C85 :/

Aandacht kwam ik niet tekort in ieder geval :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 23:58:
Ik had als 14 jarige maat C85

Ik had als puber bijna niets en heb nu E/F verschilt met welk model bh ik aan heb...
Waarschuw beheerder
zow heb het al ff niet meer gevolgd maar wat een sukkels van een paar dagen terug :O
Waarschuw beheerder
ja ik snap ook eggt niet wat die kansloze mensen hier komen doen..

als je volle vrouwen niet kan acceptere rot hier dan gewoon op!!
en ik ben gelukkig wat voller ( bij sommmige gezegd dik , zoiets heet trouwes VOL SLANK!!!! )
maar goed ik zit heerlijk als ik val dan breek ik niet alles.
en de sex word er ook egt niet minder op hoor als je zwaarder bent!!!
nog nooit commentaar gehad!!

maar goed iedereen die geen respect voor mij en mijn mede vol slanke vrouwe kan hebbe rot gewoon lkkr op en zoek een extreem dun topic!!!!

ik ben super blij met wie ik ben!! en hoe ik eruit zie doet niks af van mijn innerlijk!!! leer mensen eerst kennen voordat je er kritiek op hebt..
meer aandacht ga ik hier niet aan bestede:P ga nu zoeke na mooie volle vrouwe;)

Waarschuw beheerder
Goeie morgen...

zit thuis vast... keine bussen... :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 08:02:
Goeie morgen...

Mogguh :)
Hier rijden gelukkig nog wel bussen..
Maar ik hoef pas vanmiddag op pad met me zoon.
Waarschuw beheerder
:bye: morge!
mwa.. weer in de file gestaan :/
werkelijk.. het sneeuwt wat... heel nederland staat oppe kop.
gezeik ook altijd hier.

en nu eindelijk op plaats van bestemming, en dan kan ik nog nix doen. :s
graag wat foto's heb ze nodig :lol: :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 09:38:
mwa.. weer in de file gestaan

Ik ook man, ben ook op het werk, maar ik word gek van die sneeuw, te druk op de snelweg, driften met de auto en kan niet met mijn scooter want op fietspaden word niet gestrooid, en ben te lui om met OV te gaan, tja als je een auto en een scooter hebt word je lui he :rot:

BEETJE PLANKGAS MET DIE LENTE!:rot:
heb het helemaal gehad met die klere sneeuw, dit is niet eens sneeuwballen sneeuw, dit is irritatie sneeuw!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 18:48:
Ik weeg 115 kilo

Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 22:04:
En voor mij als grote vrouw geldt; ik wil niet het idee hebben dat ik mijn bedpartner kan breken!
Op een grote(re) man kan je lekker los gaan

Ik weeg al jaaaaren 82KG tja eigenlijk perfect voor mijn 1.89m lenge.. en ik hou nogal van kipkluifjes als midnightsnack of bij de film in plaats van chips of popcorn :9 ik kom toch nix aan blijkbaar, fitness hoeft niet, het enige wat ik doe is 2/3 keer in de week snowboarden, en natuurlijk 8 uur nonstop stampen op een HCfeest daar verbrand je zoooveeeel mee (aanrader) dat gelijk staat aan 2 weken cardio :9
Maar ben zeker niet breekbaar O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weeg op het moment 94 kg ofzo en dat wordt elke week wel meer, ben op het moment namelijk zwanger van mijn 2de kiddo..
En ik heb nog geen idee hoe mijn lijf er na de zwangerschap uit gaat zien en of ik daar happy mee ben..
Waarschuw beheerder
Haha, ik eet/snoep/snack/nog-iets ook net wat ik wil, waar en wanneer en hoeveel ik wil.
Ik kom ook nix aan... soms ook wel es klote want zelfs al zou ik willen.. me metabolisme is te snel daarvoor :P

maar ik ben ook niet breekbaar, ook ben ben ik eiglijk te licht :$

Waarschuw beheerder
:'(...

waarom heb ik dat niet...

ik wil ook een snelle spijsvertering...

Waarschuw beheerder
Deze vind ik leuker;)...

[img width=160 height=225 cacheid=001109f2002e567d43a2a29d1a02a14b2c]http://www.layoutlocator.com/graphics/dldimg/3263dff63026daba8b699c0463d6f568_d78a7089193dd1426a76623a8199038f.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 10:11:
:cry:...

als het ging had ik je wel iets verkocht :)
gaat bij mij misschien wel te snel.

Waarschuw beheerder
donateur
Zoooo deze dame is weer een mooie verpakking voor haar voorgevel rijker :cheer:
Ik heb een vrij dure hobby ( Marlies Dekkers ) en ben dus erg blij dat ik weer een mooie voor een hele mooie prijs op de kop heb kunnen tikken :woop:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 10:45:
geniet ervan

Truste me, dat doe ik ook zeker ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 10:49:
Truste me, dat doe ik ook zeker

:D mooi spul idd! alleen mag de maten range wel wat ruimer! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat tot cup 80F, dus op zich is het best ruim.
Waarschuw beheerder
donateur
:bye:
goedemorgen :gaap:

Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 22:04:
Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt :jaja:
Dus succes! (foto's? mag ook naakt? O:))

moetje vriendjes worden, kun je er een paar zien
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 23:58:
Whahaha :lol:
Ik had als 14 jarige maat C85 :/

Aandacht kwam ik niet tekort in ieder geval :lol:

dan zijn ze wel gelijkmatig gegroeid.
is beter dan in 1 keer

heb ik ook niet.
veel dieeten en weinig eraf :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 10:49:
Truste me, dat doe ik ook zeker

dat geloof ik ook wel ;)

Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op donderdag 11 februari 2010 om 10:49:
mooi spul idd! alleen mag de maten range wel wat ruimer!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 10:57:
Het gaat tot cup 80F, dus op zich is het best ruim.

Of ze heeft nóg grotere toetoets :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 11:02:
Of ze heeft nóg grotere toetoets

Jah blijkbaar :d
Waarschuw beheerder
als ik dat zo in de gauwigheid merk, zitten hier groot-borstige dames :jaja:
EN volslank nog es... :kwijl: ik zeg: damn!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 11:14:
als ik dat zo in de gauwigheid merk, zitten hier groot-borstige dames
EN volslank nog es... ik zeg: damn

Heb jij even geluk :lol:
Waarschuw beheerder

Zit in je DNA, mijn Hollandse blonde mamma is lang & slank, en mijn Surrinaamse pa is klein, gespierd & breed, Jaja zelfs op zijn 54jarige leeftijd, vraag me niet hoe dat kan, hij sport gewoon heel erg veel en ALIJD een bezig bijtje zoals ik :lol: zit nooit altijd bezig. Dus conclussie lengte + slankheid heb ik echt van mijn ma, energie en druk, druk, druk van mijn pa, dus maakt niet uit wat ik eet, kom toch niet aan!

TENZIJ: Je echt helemaal geen pepernoot uitvoerd, en de gehele dag op een bank of stoel hangt (thuis of werk) en totaaaaal niet beweegt, en een hoop onzin erbij eet en hoop bier zuipt! ja dan kan het bij sommige mensen er zelf je DNA je niet helpen dat je niet dikker word, en dat begint rond je 25ste echt zichtbaar te worden!

Mijn dochtertje (3jaar) is al merkzaam langer dan de rest van haar leeftijdsgenootjes, echt een koppie groter dan alle kindertjes op het dagverblijf, dus tis al overduidelijk dat ze mijn (DNA) lengte ingaat want haar mamma is erg klein... dat beloofd een modellen lengte :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 10:38:
Zoooo deze dame is weer een mooie verpakking voor haar voorgevel rijker :cheer:
Ik heb een vrij dure hobby ( Marlies Dekkers ) en ben dus erg blij dat ik weer een mooie voor een hele mooie prijs op de kop heb kunnen tikken :woop:

Die zijn echt geweldig... heb er een paar weken geleden ook een gekocht... was gelukkig afgeprijsd...!
Maar die zitten zo goed... happy boobies...

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 11 februari 2010 om 10:57:
heb ik ook niet.
veel dieeten en weinig eraf :(

Jep idem hier... dieten helpt weinig... sport nu wel drie jaar... bijna elke dag...en dat helpt wel... niet echt qua gewicht maar wel in mijn broekmaat... scheelt echt 2 broekmaten...

Uitspraak van [NL]:rot:~~Jimmy a.k.a Skippy~~:rot: op donderdag 11 februari 2010 om 11:25:
Zit meestal in je DNA, mijn Hollandse blonde mamma is lang & slank, en mijn Surrinaamse pa is klein, gespierd & breed, Jaja zelfs op zijn 54jarige leeftijd, vraag me niet hoe dat kan, hij sport gewoon heel erg veel en ALIJD een bezig bijtje zoals ik :lol: dus conclussie lengte + slankheid heb ik echt van mijn ma, energie en druk, druk, druk van mijn pa, dus maakt niet uit wat ik eet, kom toch niet aan!

TENZIJ: Je echt helemaal geen pepernoot uitvoerd, en de gehele dag op een bank of stoel hangt (thuis of werk) en totaaaaal niet beweegt, en een hoop onzin erbij eet en hoop bier zuipt! ja daar kan bij sommige mensen zelf je DNA je niet helpen dat je dik word!

Jepjep... oneerlijke wereld... ik heb ouders die alle 2 vrij klein zijn ... 1.70 en alle 2 breed... gelukkig heeft mijn moeder grote borsten en billen en een taille.. en heb ik dat mee geerfd... maar anders was ik een appel geweest als ik helemaal op mijn vader had geleken...

Maar ik kan echt niks eten of het zit eraan... ik eet echt niet veel... 2 crackers smorgens... 2 boterhammen en dan avondeten... normaal... Maar ik ben dan wel weer de dochter van de slager;) dus thuis eten we veel vlees en ik hou er ook van... heerlijk een bijna rauwe biefstuk... zal ook wel daaraan liggen...

en ik lust geeneens snoep...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 11:44:
Mu= mag blij sijn :)

Hihi idd... je verwend hem te veel:P... met zo veel vrouwelijkheid;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:39:
Maar ik kan echt niks eten of het zit eraan... ik eet echt niet veel... 2 crackers smorgens... 2 boterhammen en dan avondeten... normaal... Maar ik ben dan wel weer de dochter van de slager dus thuis eten we veel vlees en ik hou er ook van... heerlijk een bijna rauwe biefstuk... zal ook wel daaraan liggen...

en ik lust geeneens snoep...

Maakt niet uit lieve schat, Als je ouders (DNA) allebij aan de flinke kant zijn (netjes gezegd) kan je, je uithongeren wat je wilt maar slank word je nooit.
Je ken het wel beperken, dat je niet dikker word door verantwoord eten en beweging, maar echt slank zul je nooit worden omdat je botten er ook niet voor gemaakt zijn.

Dan heb ik het wel over ouders die altijd al aan de flinke zitten he (DNA) niet ouders die slank zijn geweest en door verloedering dikker zijn geworden...
Voor de mensen die in het verleden slank zijn geweest en toen door de jaren heen dikker zijn geworden door omstandigheden hebben wel de mogelijkheid om dat niveau te bereiken namelijk.(Y)

Door de natuur word je gevormd, je kan de natuur echter een handje helpen door bepaalde delen van je lijf te trainen, dan kan je bepaalde vormen crëeren, en bepaalde delen onderdrukken.

Maar als je mamma een XL ass heeft, is de kans 80% dat jij die ook krijgt, hetzelfde geld voor je boobies (y)
(er zijn uitzonderingen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BTW: waarom zou je slank willen worden met al deze prachtige kerels (die voor meerdere op de wereld spreken) op deze forum die wel van een maatje extra houden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:45:
Hihi idd... je verwend hem te veel... met zo veel vrouwelijkheid

whahaha! als je wat krijgt moet je 't delen he!? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]:rot:~~Jimmy a.k.a Skippy~~:rot: op donderdag 11 februari 2010 om 11:52:
BTW: waarom zou je slank willen worden met al deze prachtige kerels (die voor meerdere op de wereld spreken) op deze forum die wel van een maatje extra houden ;)

Omdat ik toch stiekem jaloers ben op die meiden... die slanke meiden... vooral in de zomer.. als ze in hun mini bikinitjes lopen...
ze lijken altijd bijna perfect...
hebben dan ook nog een lekkere kerel naast zich lopen...
zucht... dan ben ik soms best jaloers... :yes:

hebben mannen dat nooit... dat jullie jaloers zijn op andere kerels?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op donderdag 11 februari 2010 om 11:53:
whahaha! als je wat krijgt moet je 't delen he!? :D

Hahha das waar;)...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:56:

ja, ik ben jaloers op Bill Gates

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 12:01:
ja, ik ben jaloers op Bill Gates

Heeft die zo'n grote lul dan;)..
Waarschuw beheerder
Maar ik kan echt niks eten of het zit eraan... ik eet echt niet veel... 2 crackers smorgens... 2 boterhammen en dan avondeten... normaal... Maar ik ben dan wel weer de dochter van de slager dus thuis eten we veel vlees en ik hou er ook van... heerlijk een bijna rauwe biefstuk... zal ook wel daaraan liggen...

tja dat kan gebeuren, gewoon een gast zoeken die het lekker vind (L)
dan hoef je daar niet op te letten ;)
Omdat ik toch stiekem jaloers ben op die meiden... die slanke meiden... vooral in de zomer.. als ze in hun mini bikinitjes lopen...

vind je? zo'n plakke buik waar je het bekken zo ziet uitsteken?
en kippeboobs? mwa nee.
Al snap ik heus wel wat je bedoeld hoor ;) maar ik zeg dan gewoon.. niet op letten meid;) jaloers zijn is NERGENS, maar dan ook NERGENS voor nodig! :D

ik zwijg wijselijk o:)
whahaha! als je wat krijgt moet je 't delen he!?

die moet ik onthouden.. goed excuus b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 11:44:
Mu= mag blij sijn

reken maar dat ie dat is :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:45:
Hihi idd... je verwend hem te veel... met zo veel vrouwelijkheid

nee hoor, is precies genoeg.. nagenoeg perfect (Y)
als je wat krijgt moet je 't delen he!?

yup, met mij :kwijl:

vrouwen zijn eerder jalours op elkaars uiterlijk
mannen zijn (onderbewust) eerder jalours op status en sociaal leven van een andere man..
Waarschuw beheerder
zucht... dan ben ik soms best jaloers...

Ik heb ook lelijke vrouwen met lekkere (heej het zijn niet mijn woorden he?) kerels zien lopen... net als prachtige vrouwen met onwijze nerds...

Enne even voor de goede orde, ik draai mijn nek op het strand liever om als ik wat dijen in een broekje ziet aanlopen, om een XL ass te aanschouwen dan voor de slankies (Ik zou liegen als ik niet zeg dat er slanke uitzonderingen zijn)

Kijk sommige meiden hebben gewoon mazzel met hun DNA om zo'n figuur te krijgen met juiste rondingen, maar er zijn ook meiden die bijna elke dag uren doorbrengen in de sportschool en hun behoorlijk aan een eetpartoon houden, heb je daar wel eens aan gedacht? kan behoorlijk druk en frustrerend leventje zijn hoor, totaal geen tijd meer voor partner omdat ze alleen maar met haar lijf bezig is, ik spreek uit ervaring, en heb "Miss modelletje" uiteindelijk verlaten ;)

En al met al zulke meiden zal je ALTIJD wel hebben, als je, je daarover druk moet maken schiet dat ook niet op! beter lekker leven, je hebt er maar 1 dan je druk moet maken over barbiepopjes ;)

Anabole Figuren NOU NEE! gadver, daar wil ik mijn lijf niet voor inruilen, het lijf wat "Bruce Lee" had vind ik erg mooi! :jaja:
[img width=349 height=534 cacheid=00110a00002e56939dbf3fd41a02a14e9d]http://www.topnews.in/light/files/bruce-lee2.jpg[/img]

Verder ben ik niet de persoon die jou kan vertellen over jaloerzie omdat dat eigenlijk iets is waar ik me nooit mee bezig heb gehouden (ben niet jaloers aangelegd)
Een ander kan je toch nooit zijn, dus om je, je daar nou mee bezig te houden heeft geen zin, je weet ook niet wat voor leven erachter schuild, geloof me, er schuild een hoop ellende achter "beauty"

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zucht... dan ben ik soms best jaloers...

heb ik ook wel hoor! ook al loopt er een lekkere vent bij me.. of als je kleding gaat passen... grrr.. dan wil ik ook wel ff krimpen!
Waarschuw beheerder

idd ben ik wel benieuwd naar!
Waarschuw beheerder
donateur
Jep idem hier... dieten helpt weinig... sport nu wel drie jaar... bijna elke dag...en dat helpt wel... niet echt qua gewicht maar wel in mijn broekmaat... scheelt echt 2 broekmaten...

ik "sport" nu sinds 2 maanden bijna iedere dag.
helpt ook wel op zich

Uitspraak van Bloodrayne op donderdag 11 februari 2010 om 11:14:
als ik dat zo in de gauwigheid merk, zitten hier groot-borstige dames :jaja:
EN volslank nog es... :kwijl: ik zeg: damn!

ideaal forum dit :honger:

valt me wel vaker op dat de meest nerdige kerels de mooiste vriendinnen hebben :/
verder ben ik niet echt jaloers of zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op donderdag 11 februari 2010 om 12:13:
heb ik ook wel hoor!

nergens voor nodig,
op en top vrouwelijk zoals je bent, met alle mooie rondingen die daarbij horen (L)
Weet zeker dat er ook vrouwen zijn die wel wat van jou zouden willen lenen O:)