Partyflock

Forumonderwerp · 1045881

Goede film! Absoluut het aanraden waard! Heeft al 3 golden globes gewonnen ... terecht, prima film!
overdreven gedoe, heb echt wel betere films gezien...

Echt een geweldige film! Interessant ook vooral.. een kijkje in het ruige leven op straatniveau in India. Geweldig alles.. ook spannend en sensationeel.. met humor, rauwheid en ook veel duisternis. Alles perfect neergezet. Dit gooit hoge ogen in de hele wereld.. niks alleen maar hollywood.. here are sounds from the global world... super! Laat India maar met meer vette films komen van dit niveau (Y) We want more! B)

Alleen dat einde was wel echt een beetje te zoet. Dat bracht het allemaal een beetje om zeep voor me.. maar ik kan 't vergeven door de rest van de film.
Volgende film uit India moet die typische bollywoody zoetsappigheid iets meer evenredig aan het geheel schikken. Dit had rauwer moeten eindigen, want de hele film is constant cool, en zeker niet schattig. Dat einde maakt 't een beetje te catchy.
Ondanks dat is het een geniale film die ik met pijn in 't hart alleen door dat einde net geen 5 sterren kan geven.
Maar misschien oordeel ik iets te westers en is die vanuit Indiaas perspectief gewoon 5 dikke sterren waard :P
laatste aanpassing

*zelfde tekst; verwijderd*
laatste aanpassing

Uitspraak van Nora Jeune :cheer: op zaterdag 14 februari 2009 om 16:44:
beetje jammer als je weet dat de hoofrolspelertjes echt uit die sloppenwijken komen en er bijna geen geld voor hebben gekregen :nocheer:

Dat is wel een minder detail ja... :/

te weinig sex in de film

Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 10 februari 2009 om 01:50:
liever films met enkel blanken erin zeker

haha :P

Ga 'm zeker nog kijken :yes:
Heb eerst 't boek gelezen en toen de film gezien.
Bij een boek heb je altijd je eigen verbeelding en dan is de film heel anders.
Beide waren mooi, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het boek.
Ook zeker een aanrader(Y)
zelden zulke goeie film gezien..
taken is ook goed!!

Uitspraak van Ginaa :cheer: op zaterdag 30 mei 2009 om 20:57:
zelden zulke goeie film gezien..

dan moet je meer films kijken