Kwaliteit bij de jongeren, vooral de meisjes, is ver te zoeken 
Dat sommige duo's door gingen begreep ik ook niet helemaal... zoals die "buurman & buurman" of die zusjes waarvan er 1 te laat was..
Kwaliteit bij de ouderen was dan wel weer erg goed
! zeker die 2 dames en die man die Alicia Keys zongen
was super!
Vind de groepjes trouwens ook wel leuk
!
Ben benieuwd wie en welke groep er allemaal naar de liveshows gaan.. maar ik hoop niet teveel jongeren, want het moet niet weeeer een soort Idols worden
Dat sommige duo's door gingen begreep ik ook niet helemaal... zoals die "buurman & buurman" of die zusjes waarvan er 1 te laat was..
Kwaliteit bij de ouderen was dan wel weer erg goed
Vind de groepjes trouwens ook wel leuk
Ben benieuwd wie en welke groep er allemaal naar de liveshows gaan.. maar ik hoop niet teveel jongeren, want het moet niet weeeer een soort Idols worden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 16:06:Zo wat een domme wijven zijn die buurman & buurman zeg... jezus, echt iets voor bij Jensen op de bank
Vind je?
Ik vind dat meisje juist wel grappig
Echt zo'n type die in 7 sloten tegelijk loopt.Kan er wel om lachen.Ze is ook nog erg jong he..
Ik kreeg hier gister behoooooorlijke kippevel van!
laatste aanpassing
Uitspraak van DarkElement op zondag 15 februari 2009 om 15:27:Trouwens, die Rachel Kramer (van K-Otic) kan ook best zingen
Zij zong trouwens ook de vocals op het Evilution album van Evil Activities (No place to hide, en het 'whohoho' in Rocking with the best )
Ze kan inderdaad goed zingen
oooh dat wist ik niet, echt vet
Ja er loopt zeker weten talent!
Leuke seizoen dit!
dat is inderdaad een stel zeg.. ze zijn naar huis toch?
Leuke seizoen dit!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 13:25:die "buurman&buurman" mijn god heej
dat is inderdaad een stel zeg.. ze zijn naar huis toch?
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 13:25:die "buurman&buurman" mijn god heej
laatste aanpassing
Uitspraak van ! ! ! * Priscil * ! ! !dat is inderdaad een stel zeg.. ze zijn naar huis toch?op maandag 16 februari 2009 om 16:56:
nope
Uitspraak van ! ! ! * Priscil * ! ! !dat is inderdaad een stel zeg.. ze zijn naar huis toch?op maandag 16 februari 2009 om 16:56:
ze zitten er nog steeds in..
da's geen garantie dat je kunt zingen.
Nou ik vind het knap als je zonder zangtalent een progamma over zangtalent kan winnen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 februari 2009 om 22:07:of komt hierna nóg een ronde?
ja de 25+ en de jongens d8 ik