vertel je dit aan je partner?
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dat zegt iedereen en vind het echt onzin om te zeggen dat je niet genoeg van iemand houd als je een keer buiten de pot pist! Nu maak ik wel weer onderscheid tussen met iemand sexen of ergens zoenen in een discotheek ofzo!
nou ik heb het nu over met iemand sexen, als je dat met een ander kán doen dan houdt je echt niet genoeg van je eigen vriend, tenminste ik kan het me niet voorstellen,
Dat zegt iedereen
is goed
begrijp je die zin nou niet??
Kerel, een vriendin van mij heeft ook al jaaaaaarenlang een relatie en zij heeft een keer met een ander gezoent, stelde geen reet voor en ze had er spijt van, maar heeft het niet aan het vriend verteld! Hoezo niet? Omdat die kerel er kapot van zou zijn en die zoen stelde niks voor! Dan kan je wel heel heilig alles opbiechten, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op? Een gebroken hart en een deuk in je relatie, terwijl ze samen erg gelukkig zijn! Je zadelt je partner op met verdriet en dat heb jij dan veroorzaakt, omdat jij het dan verteld om van je schuldgevoel af te komen of omdat je zo graag eerlijk wil zijn, nou, soms is zwijgen beter
Niet om vreemdgaan goed te praten, maar hallo, we zijn allemaal mensen en maken allemaal weleens een fout en ook DAT kan gebeuren!
Zonder nou meteen pedant te willen zijn, maar ik ben ook 20 geweest. En dacht er toen precies zo over als jij nu en was er 100% van overtuigd dat het mij nooit zou gebeuren. Maar zeg nooit nooit heb ik inmiddels wel geleerd. Misschien denk je er over 20 jaar nog steeds zo over, zou echt heel goed van je zijn. Maar helaas heeft 99% van de mensen een hele vreemde eigenschap. Dat ze mensen zijn, in al hun onvolkomenheden en met al hun fouten. Iedereen kan op een zwak moment voor de verleiding bezwijken.
Maar wel mooi om te lezen dat jullie er in ieder geval NU zo over denken.. er is nog hoop
vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Lef om het niet te zeggen lijkt me beter...beter zet je dan een punt achter je relatie...die kan dan nooit veel meer inhouden...toch?
het heeft geen lef nodig om het NIET te vertellen, das de makkelijke weg..lef om het wel te vertellen. als iemand zich zo wil verlagen door heel dapper vreemd te gaan.. moeten ze ook zo stoer zijn om het te vertellen... en er mee te dealen... degene die vreemdgaat heeft al zo weinig respect voor de ander door het te doen, vertel ze iig de waarheid dan, daar hebben ze recht op
maarja.. zo denk ik erover (f)
Als je de ballen hebt om het te doen, heb dan ook de ballen om gewoon je bek erover te houden...
Opbiechten is alleen om van je eigen schuldgevoel af te komen, je bereikt er geen zak mee...
Maar beter pis je gewoon niet naast de pot lijkt me
Helemaal mee eens..... als je dan toch zo stoer bent om vreemd te gaan, leef dan ook maar met het schuldgevoel. Met opbiechten zadel je de ander alleen maar op met iets waar hij/zij helemaal niks mee kan.
vertel je dit aan je partner?
gewoon niet vreemdgaan is een betere optie
Alleen de stelligheid waarmee ze beweren 'dat zou ik nooit doen' vind ik een beetje naief. Misschien komt het door de leeftijd, maar ik heb inmiddels geleerd 'zeg nooit nooit'.
zonde.....
Vreemdgaan is voor
Maar het goede nieuws: ik ga trouwen haha en ik hoop het wel vol te houden tot de dood ons uit elkaar haalt.
ik durf het te zweren op alles dat ik het niet zou doen...
hoe de relatie ook is
maar hoe verrot het ook was, ik beloof trouw als ik een relatie aanga en daar houd ik mij aan...en ik hou graag de eer aanmezelf
Het is mij 2 maal overkomen....geloof me...dat doe je een ander echt niet aan
en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik het iemand een keer aan kan doen,
gewoon puur om te weten wat er nou de lol van is om de dader te zijn
De andere kant van het verhaal ken ik namelijk onderhand wel
Waarom zou hij levensmoe zijn...is toch juist lief van hem
....geen geheimen