Partyflock

Forumonderwerp · 1044730
4092x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vertel je dit aan je partner?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 19:18:
Dat zegt iedereen en vind het echt onzin om te zeggen dat je niet genoeg van iemand houd als je een keer buiten de pot pist! Nu maak ik wel weer onderscheid tussen met iemand sexen of ergens zoenen in een discotheek ofzo!

ja nou ik heb het nu over met iemand sexen, als je dat met een ander kán doen dan houdt je echt niet genoeg van je eigen vriend, tenminste ik kan het me niet voorstellen, als je bezopen in een discotheek ben en je zoent vind ik dat wel ff een heel andere situatie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op donderdag 8 januari 2009 om 19:22:
nou ik heb het nu over met iemand sexen, als je dat met een ander kán doen dan houdt je echt niet genoeg van je eigen vriend, tenminste ik kan het me niet voorstellen,

Deze zin moet je opschrijven en hem over 20 jaar nog eens lezen. Durf te wedden dat je er dan heel anders over denkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 19:30:
Deze zin moet je opschrijven en hem over 20 jaar nog eens lezen. Durf te wedden dat je er dan heel anders over denkt.

is goed
Waarschuw beheerder
Dat zegt iedereen

:yes: eeuwige trouwbeloftes voor het altaar en wederom zeg ik, de praktijk wijst helaas anders uit.
We willen het allemaal erg graag, we doen er allemaal ons eigen best voor maar je moet wel realistisch blijven :yes:

Wat ik soms van vreemdgaan niet snap zijn de mensen die in hun vriendenkring gaan lopen rotzooien en/of verliefd worden, daarmee een hoop ellende veroorzaken en niemand komt er als winnaar uit de bus :no: Gebeurt ook maar al te vaak :yes:
Waarschuw beheerder
iig.. 1 tip als je vreemd wil gaan..doe je ring af..:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op donderdag 8 januari 2009 om 19:33:
is goed

Zonder nou meteen pedant te willen zijn, maar ik ben ook 20 geweest. En dacht er toen precies zo over als jij nu en was er 100% van overtuigd dat het mij nooit zou gebeuren. Maar zeg nooit nooit heb ik inmiddels wel geleerd. Misschien denk je er over 20 jaar nog steeds zo over, zou echt heel goed van je zijn. Maar helaas heeft 99% van de mensen een hele vreemde eigenschap. Dat ze mensen zijn, in al hun onvolkomenheden en met al hun fouten. Iedereen kan op een zwak moment voor de verleiding bezwijken.

Maar wel mooi om te lezen dat jullie er in ieder geval NU zo over denken.. er is nog hoop :)
Waarschuw beheerder
:roflol: begrijp je die zin nou niet??

Ik heb 't over structureel vreemdgaan, niet over een keer buiten de pot pissen.
Iemand versieren, verleiden en 't bed mee induiken of oraleren, toekijken hoe die persoon masturbeert, etc.
niet over een enkele keer buiten de pot om pissen, dat is zonde.

Waarschuw beheerder
Kerel, een vriendin van mij heeft ook al jaaaaaarenlang een relatie en zij heeft een keer met een ander gezoent, stelde geen reet voor en ze had er spijt van, maar heeft het niet aan het vriend verteld! Hoezo niet? Omdat die kerel er kapot van zou zijn en die zoen stelde niks voor! Dan kan je wel heel heilig alles opbiechten, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op? Een gebroken hart en een deuk in je relatie, terwijl ze samen erg gelukkig zijn! Je zadelt je partner op met verdriet en dat heb jij dan veroorzaakt, omdat jij het dan verteld om van je schuldgevoel af te komen of omdat je zo graag eerlijk wil zijn, nou, soms is zwijgen beter
Niet om vreemdgaan goed te praten, maar hallo, we zijn allemaal mensen en maken allemaal weleens een fout en ook DAT kan gebeuren!

Wat nou als het alsnog een keer uitkomt door een derde???
Dan gaat ze 2 keer zo hard boot in!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 19:36:
Zonder nou meteen pedant te willen zijn, maar ik ben ook 20 geweest. En dacht er toen precies zo over als jij nu en was er 100% van overtuigd dat het mij nooit zou gebeuren. Maar zeg nooit nooit heb ik inmiddels wel geleerd. Misschien denk je er over 20 jaar nog steeds zo over, zou echt heel goed van je zijn. Maar helaas heeft 99% van de mensen een hele vreemde eigenschap. Dat ze mensen zijn, in al hun onvolkomenheden en met al hun fouten. Iedereen kan op een zwak moment voor de verleiding bezwijken.

Maar wel mooi om te lezen dat jullie er in ieder geval NU zo over denken.. er is nog hoop

als ik er nu al vanuit zou gaan dat ik wel een keer vreemd zou kunnen gaan en dat dat stom is maja 99% van de mensen "overkomt" dit.. dan zou ik veel makkelijker een keer vreemdgaan. ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik behoorlijk naar de tyfus zijn en omdat ik dat weet zou ik hem datzeflde niet snel aandoen. majaaa miss over 20 jaar anders, als dan de wereld helemaal naar de tyfus is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE TERRORIST AKA POKER_SLET op donderdag 8 januari 2009 om 19:43:
vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen

Als je iets leuks neer wil zetten bedenk 't dan op z'n minst nog ff zelf ipv slappe Loesje teksten te citeren...
Waarschuw beheerder
ik doe het niet.. dus bespaart me zat ellende :)
of beter gezegd: ik zou het niet doen!

Waarschuw beheerder
ik ga niet vreemd... zou nooit iemand op die manier kunnen kwetsen zeker niet mijn schatje (L) ik wil hem graag houden :d

en behalve dat, ik blijf ook graag trouw aanmezelf ga mezelf niet voor de gek houden en met een ander klooien :|

en mocht ik dan toch zo'n mongool zijn om het wel te doen dan heb ik ook het lef om het te vertellen...

maar zover komt het never niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 12:00:
en mocht ik dan toch zo'n mongool zijn om het wel te doen dan heb ik ook het lef om het te vertellen...

Lef om het niet te zeggen lijkt me beter...beter zet je dan een punt achter je relatie...die kan dan nooit veel meer inhouden...toch? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 12:38:
Lef om het niet te zeggen lijkt me beter...beter zet je dan een punt achter je relatie...die kan dan nooit veel meer inhouden...toch?

dat denk ik ook niet nee, als je vreemdgaat..:lol: al vind ik dat nog geen reden om het te doen ;) maar het heeft geen lef nodig om het NIET te vertellen, das de makkelijke weg..lef om het wel te vertellen. als iemand zich zo wil verlagen door heel dapper vreemd te gaan.. moeten ze ook zo stoer zijn om het te vertellen... en er mee te dealen... degene die vreemdgaat heeft al zo weinig respect voor de ander door het te doen, vertel ze iig de waarheid dan, daar hebben ze recht op ;)

maarja.. zo denk ik erover (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 12:52:
zo denk ik erover

nu wel... .en over 20 jaar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 12:52:
het heeft geen lef nodig om het NIET te vertellen, das de makkelijke weg..lef om het wel te vertellen. als iemand zich zo wil verlagen door heel dapper vreemd te gaan.. moeten ze ook zo stoer zijn om het te vertellen... en er mee te dealen... degene die vreemdgaat heeft al zo weinig respect voor de ander door het te doen, vertel ze iig de waarheid dan, daar hebben ze recht op ;)

maarja.. zo denk ik erover (f)

Grappig, dit is wat ik zei/dacht...het tegenovergestelde eigenlijk:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 16:58:
Als je de ballen hebt om het te doen, heb dan ook de ballen om gewoon je bek erover te houden...
Opbiechten is alleen om van je eigen schuldgevoel af te komen, je bereikt er geen zak mee...
Maar beter pis je gewoon niet naast de pot lijkt me :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 17:14:
Helemaal mee eens..... als je dan toch zo stoer bent om vreemd te gaan, leef dan ook maar met het schuldgevoel. Met opbiechten zadel je de ander alleen maar op met iets waar hij/zij helemaal niks mee kan.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maak het eerst uit voor je met een ander het bed in duikt!
Ik vind het echt niet kunnen!

En wat je zou moeten doen, zelf nu je relatie uitmaken, je vriend verdient beter dan jou.

Waarschuw beheerder
Grappige is dat ik helemaal niet oneens met de dames. Alleen de stelligheid waarmee ze beweren 'dat zou ik nooit doen' vind ik een beetje naief. Misschien komt het door de leeftijd, maar ik heb inmiddels geleerd 'zeg nooit nooit'. Iedere 30-er en 40-er zal met me eens zijn (als ze eerlijk zijn) dat er van een aantal principes die ze op hun 20ste hadden weinig terecht is gekomen. Er zijn zoveel dingen die ik op mijn 20ste zeker wist nooit te zullen doen en nu vele jaren later helaas toch gebeurd zijn. Iedereen denkt op zijn 20ste dat het vriendje/vriendinnetje dat ze dan hebben tot in de eeuwigheid hun grote liefde zal blijven. En hoeveel van die stelletjes zijn er 10 jaar later nog samen?

Maar blijf vooral zo denken en doen, dat is het mooie van jong zijn. Ik zou me helemaal niet in deze discussie moeten mengen.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dizzyduck op donderdag 8 januari 2009 om 16:48:

Nou, toen ik vertelde dat ik vreemd ging, vroeg ie of ik niet gewoon struikelde en gered werd door die jongen
daar zat ook wel wat in naturlijk, dus het viel niet onder de noemer vreemd gaan

:rot:

Als ik vreemd zou gaan (wat NIET logisch zou zijn), zou ik het inderdaad opbiechten...

maargoed.. als ik thuis kom gorchelend van het zaad
wil dat niet zeggen dat ik geen leuke avond heb gehad natuurlijk
en zou ie blij moeten zijn dat ik het naar mijn zin heb gehad !!!
Waarschuw beheerder

gewoon niet vreemdgaan is een betere optie (Y) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 9 januari 2009 om 18:12:
gewoon niet vreemdgaan is een betere optie

dat is de vraagstelling niet

STEL dat je het zou doen, zou je het dan vertellen?
Waarschuw beheerder
Nee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 18:11:
als ik thuis kom gorchelend van het zaad

En waar ga jij altijd uit ? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 19:43:
En waar ga jij altijd uit ?

das geheim O:)

Waarschuw beheerder
Ik verwacht niet dat ik ooit vreemd zal gaan bij mijn huidige partner.
Bij een ex heb ik het wel ooit gedaan, maar dat was bewust en enigzins een wraakactie omdat ik achter zijn ware leeftijd was gekomen. Ik was toen nog maar 17 jaar, bijna 10 jaar geleden alweer dus. Ik heb het die ex toen wel meteen verteld. Zoete wraak.

Maar als mijn partner nu vreemd zou gaan, dan zou ik het wel willen weten. Ik zou willen weten waarom hij het heeft gedaan. Misschien heb ik dan namelijk ergens in tekort geschoten of iets dergelijks.
Als je vreemd gaat en je hebt de ballen niet om het eerlijk op te biechten, dan lijkt het mij beter om de relatie met je partner gewoon te beeindigen. Je partner verdient dan beter dan wat hij/ zij nu heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
altijd grappig partyflock, 99% gaat niet vreemd en iedereen verafschuwt het...waarom gaat in 2/3 van de relaties dan altijd iemand vreemd? Zit die 1/3 op partyflock en de rest niet ofzo :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 9 januari 2009 om 21:09:
Zit die 1/3 op partyflock en de rest niet ofzo

Die hebben geen tijd voor PF, die zijn aan het vreemdgaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:22:
Die hebben geen tijd voor PF, die zijn aan het vreemdgaan

2/3 gaat vreemd, bijna 70%

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 19:58:
das geheim

zonde.....

Waarschuw beheerder
Ja ben zelf wel vreemdgegaan maar heb het paar maanden later pas gezegd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 9 januari 2009 om 21:09:
altijd grappig partyflock, 99% gaat niet vreemd en iedereen verafschuwt het...waarom gaat in 2/3 van de relaties dan altijd iemand vreemd? Zit die 1/3 op partyflock en de rest niet ofzo

nou inderdaad, dat valt mij ook op inderdaad :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 18:01:
Alleen de stelligheid waarmee ze beweren 'dat zou ik nooit doen' vind ik een beetje naief. Misschien komt het door de leeftijd, maar ik heb inmiddels geleerd 'zeg nooit nooit'.

ik durf het te zweren op alles dat ik het niet zou doen...
ik heb mijn vader gezien nadat mijn ma het had geflikt...
en zoals hij instorte :'( dat kan ik een ander niet aandoen... :no:

hoe de relatie ook is... mijn ex is een graf lul geweest...(geloof me, niet in de zachste zin)
maar hoe verrot het ook was, ik beloof trouw als ik een relatie aanga en daar houd ik mij aan...en ik hou graag de eer aanmezelf :9

mocht ik de 40 halen ;) en ik denk er anders over, dan zorg ik wel dat ik er optijd bij ben...

Waarschuw beheerder
Ik denk inderdaad dat als je het van heel dichtbij hebt meegemaakt, dat je het dan minder snel zelf zal doen.

Mijn eigen zus is vreemd gegaan, ligt nu in scheiding: kind van 3 jaar bij betrokken.
Mijn zwager *van mijn andere zus* is vreemd gegaan. Liggen nu ook in scheiding: kind van 2 van een pasgeborene bij betrokken.

Als ik zie hoeveel leed dat mij al bezorgd als zus en tante zijnde, dan denk ik niet dat ik ooit vreemd zal gaan. Maar NOOIT hoor je mij niet zeggen. Je weet niet wat er speelt en waarom.
In een van de gevallen van mijn zussen was de relatie toch al op zijn einde. Het was gewoon een kwestie van uitstel tot de dag dat het woord scheiding viel. Hij viel abrupt, zwaar en onverwacht... maar vroeg of laat was het toch gebeurd.
Alleen erg zwaar om te zien hoe erg de kinderen er onder leiden.

En dan over mijn ouders nog maar niet gesproken :(
Maar het goede nieuws: ik ga trouwen haha en ik hoop het wel vol te houden tot de dood ons uit elkaar haalt.

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan is voor :looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 23:46:
zonde.....

ik bega zelden een zonde

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 januari 2009 om 11:10:
Vreemdgaan is voor

ah joh, ik weet dat ik niet altijd even aardig ben maar om me nou gelijk :looser: te noemen vind ik weer wat ver gaan :/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 11:41:
Maar het goede nieuws: ik ga trouwen haha en ik hoop het wel vol te houden tot de dood ons uit elkaar haalt.

hahaha in een post klinkt het wel een beetje huiverig :D

Maar gefeliciteerd, hopen dat jullie de eerste lettergreep wel vol houden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 11:33:
ik durf het te zweren op alles dat ik het niet zou doen...

hoe de relatie ook is

maar hoe verrot het ook was, ik beloof trouw als ik een relatie aanga en daar houd ik mij aan...en ik hou graag de eer aanmezelf

Het is mij 2 maal overkomen....geloof me...dat doe je een ander echt niet aan :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik ga gewoon niet vreemd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sneakers op dinsdag 13 januari 2009 om 17:43:
Het is mij 2 maal overkomen....geloof me...dat doe je een ander echt niet aan

t Is mij meerdere malen overkomen
en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik het iemand een keer aan kan doen,
gewoon puur om te weten wat er nou de lol van is om de dader te zijn
De andere kant van het verhaal ken ik namelijk onderhand wel :[

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 17:47:
en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik het iemand een keer aan kan doen,
gewoon puur om te weten wat er nou de lol van is om de dader te zijn
De andere kant van het verhaal ken ik namelijk onderhand wel

Ok ok...ben het toch al gewent...ik offer me wel op :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sneakers op dinsdag 13 januari 2009 om 17:59:
Ok ok...ben het toch al gewent...ik offer me wel op

:lol:
verder ben je niet levens moe ofzo?

Waarschuw beheerder
ik hou daar niet van,moet je ook geen relatie beginnen.sommigen geven de drank of dergelijke vaak de schuld dat vind ik ook flauwekul.je weet heus wel of je verxeerd bezig bent op dat moment.

Waarschuw beheerder

:no: zou het *vreemdgaan* sws niej eens doen ;) ....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 20:09:
zou het *vreemdgaan* sws niej eens doen ....

dat zeg ik ook altijd als ik weet dat mijn partner mee leest O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 18:02:
verder ben je niet levens moe ofzo?

Waarom zou hij levensmoe zijn...is toch juist lief van hem ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 22:58:
dat zeg ik ook altijd als ik weet dat mijn partner mee leest

whe nou dat boeit me niej hurrr :no:....geen geheimen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 23:03:
Waarom zou hij levensmoe zijn...is toch juist lief van hem

:X :roflol: hoe doorzichtig !!!
Maar inderdaad, erg attent ... Dat zulke mannen nog bestaan zeg ... pfoe hey !!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 23:06:
....geen geheimen

:| niet?
Nou ik wel hoor... als hij eens wist wat ik allemaal deed ...:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 23:11:
niet?

:no: ...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2009 om 23:11:
Nou ik wel hoor... als hij eens wist wat ik allemaal deed ...

:roflol: Whe ....de waarheid komt toch altijd boven tafel :yes: ;)