Bij deze het officiële Defqon.1 Festival 2009 topic.
Zoek of verkoop je kaartjes? Het markt forum is de juiste plek (F)
Zoek of verkoop je kaartjes? Het markt forum is de juiste plek (F)
laatste aanpassing door een beheerder
| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 13 juni 2009 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hopen dat het net zo'n lekker weer word als in 2006! Zo lang het maar niet regend vind ik het goed!
Afgelopen jaar was anders ook verschrikkelijk lekker weer, iedereen had gerekent op regen enz. Maar hele dag lekker in zonnetje gestaan op 10 min na
Maar hele dag lekker in zonnetje gestaan op 10 min na
Ze verkopen gewoon 15000 kaarten voor €60 en de rest verkopen ze voor €110 via een andere site waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, de consument koopt het toch wel.
Wachten tot 18 ben.
Weet iemand of er streng gecontroleerd word?
Gewoon zorgen dat je je tickets al besteld & betaald hebt bij TO voordat ze in de verkoop gaan
was echt een lekker weertje toen..wel grappig dat er een boel mensen toen op het laatste moment hun kaartje wilden verkopen omdat men gezegt had dat het kut weer zou worden.
het is al januari hoor, wordt hoogste tijd
Iedereen weet dat het wel weer supersnel uitverkocht zal raken
is vvk al gestart?
Gelukkig had ik vorig jaar wel mn kaartje. Hopen dat ik die dit jaar ook weer heb
inderdaad, vorig jaar was het met 3 uur uitverkocht. Al vond ik het wel verrassend dat mensen erna gewoon nog kaarten konden krijgen . Maargoed, we weten allebei dat het dit jaar weer een hell wordt . Gelukkig had ik vorig jaar wel mn kaartje. Hopen dat ik die dit jaar ook weer heb .
Tuurlijk is dat niet zo op een art of dance evenement kaartjes kunnen kopen voor een Q-dance event!
Mensen neem maar van mij aan, dit is niet waar!
Zijn hier al mensen die die kaarten hebben besteld dan op ticket 4 u en die ze al binnen hebben?
Zijn hier al mensen die die kaarten hebben besteld dan op ticket 4 u en die ze al binnen hebben?
ik leef voor defqon
Dit jaar weer een wedstrijdje muis klikken!