Partyflock

Forumonderwerp · 1043931
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Waarschuw beheerder
Technoliefhebbers opgelet!

We hebben weer hard ons best gedaan om in 2009 weer een goede techno avond in Leiden neer te zetten. Deze keer met de uit Detroit afkomstige DJ3000 die afgelopen zomer in Nederland op het E-Troit festival een overgetelijke indruk heeft achtergelaten. Hij komt 21 februari aanstaande een set van 2 uur doen in Club Hifi in Leiden.

Naast deze held uit Detroit, komt ook een nationale technoheld een 2 uur lange techno-traktatie naar Leiden brengen. Onlangs werd hij nog bejubeld om hoe hij Awakenings in de Westergas afsloot. Op 21 februari komt DJ Invite in Leiden laten horen waarom er vol lof over hem als afsluiter werd gesproken :)

De overige uurtjes wordt er opgewarmd en misschien na Invite wellicht nog even doorgegaan door de mannen van techn071, D. Peter & Phil Derrick, en Stug resident Fabio.

Meer info volgt snel!

Techn071
datum: 21 februari 2009
Aanvang 23:00 - Einde 05:00

line up:
DJ3000 (Detroit, Motech, Underground Resistance)
Invite (Awakenings, Solid Grooves)
D. Peter (techn071) & Fabio (Stug
Phil Derrick (techn071)

Meer info en flyer etc volgt snel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bijna knallen!
Waarschuw beheerder
Morgen alweer! :)
Waarschuw beheerder
Het aftellen is begonnen :P

Is het al 22uur? (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D. Peter op zaterdag 21 februari 2009 om 16:04:
Het aftellen is begonnen :P

Is het al 22uur? (H)

slaapkop!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fabio op zaterdag 21 februari 2009 om 16:21:
slaapkop!

ik was anders bier voor jou aan het halen!

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D. Peter op zaterdag 21 februari 2009 om 16:50:
ik was anders bier voor jou aan het halen!

:P

Lekker!
Waarschuw beheerder
Deze avond gaf weinig moed om hier mee door te gaan in Leiden :(

Gelukkig heb je hier geen moed maar passie voor nodig... dus er komt tzt wel weer een mooi avondje kwaliteitstechno van ons (H)

De muziek was wel weer errrrrg goed en het was gezellig!

Degene die zijn geweest, bedankt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D. Peter op zondag 22 februari 2009 om 06:57:
Deze avond gaf weinig moed om hier mee door te gaan in Leiden

lage opkomst??
Jammer, stond een dikke line up (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op zondag 22 februari 2009 om 13:43:
lage opkomst??
Jammer, stond een dikke line up

Ja echt druk is het helaas niet geworden, wel gezellig en superdikke muziek de hele nacht!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Carebox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D. Peter op zondag 22 februari 2009 om 06:57:
Gelukkig heb je hier geen moed maar passie voor nodig... dus er komt tzt wel weer een mooi avondje kwaliteitstechno van ons

Als het de volgende keer weer zo rustig is, branden we gewoon alle clubs en kroegjes in Leiden af zodat die kutstudenten eindelijk eens de tijd nemen om te leren wat muziek precies is. Er zal geen nieuwe tent meer open gaan totdat ze allemaal hebben geleerd dat je voor een DJ3000 gewoon al je afspraken moet afzeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _affie op maandag 23 februari 2009 om 00:19:
Als het de volgende keer weer zo rustig is, branden we gewoon alle clubs en kroegjes in Leiden af zodat die kutstudenten eindelijk eens de tijd nemen om te leren wat muziek precies is. Er zal geen nieuwe tent meer open gaan totdat ze allemaal hebben geleerd dat je voor een DJ3000 gewoon al je afspraken moet afzeggen.

Zullen we em de volgende keer dan een 4uurs set komen laten doen ofzo? :P
Waarschuw beheerder
Een lage opkomst dus? Dat is jammer, was het andere keren beter?

Is himbot nog gedraaid?
Waarschuw beheerder
Ik heb niet alles gehoord wat Fabio draaide, daar zal hij effe uitsluitsel over moeten geven dus :P Ik geloof dat hij die ging draaien ;)

Maar de opkomst viel niet mee inderdaad. Was overal wel rustig in de stad en op feestjes in de regio hoorde ik. Andere keren was het zeker wel beter ja. En dat wordt het volgende keer ook vast wel ;)

(edit: nee hij heeft Himbot niet gedraaid want Snaders was er niet :P)

Wel echt alleeeen maar veeeette muziek gehoord zeg! Zonde dat ik af en toe als een draak stond te mixen en er haperingen zitten in de opname van de set van mij en Fabio, niet echt deelbaar dus helaas :(
Dj3000 zn set ben ik nu aan het luisteren... ik hoop dat het daar mee valt met de haperingen :)
Invite zn set komt sowieso niet online... Invite en ik hebben effe b2b gedraaid en we hebben maar kort gedraaid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op maandag 23 februari 2009 om 12:56:
Is himbot nog gedraaid?

Nee, wel Robert Hood met In Basements + Sauna bijvoorbeeld :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D. Peter op maandag 23 februari 2009 om 13:00:
nee hij heeft Himbot niet gedraaid want Snaders was er niet

Zozo, diehard-sander een keer niet aanwezig? Mag wel in de krant :)

Uitspraak van Fabio op maandag 23 februari 2009 om 13:13:
Nee, wel Robert Hood met In Basements + Sauna bijvoorbeeld

Oh, lekker hoor (Y)
Waarschuw beheerder
kep nog een beetje last van awake :) volgende keer maar iets rustiger doen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 23 februari 2009 om 14:21:
volgende keer maar iets rustiger doen...

Je wordt ook een dagje ouder he :P
Waarschuw beheerder
ik ben hopelijk nog niet op mijn piek :)

Waarschuw beheerder
Ondanks dat t rustig was wel gelachen, verjaardag was sowieso errug gezellig. Sowieso leuke avond in Leiden gehad. Beetje kort feest alleen zo. Beter andere stad kiezen volgende keer. Denk dat dit wel een studio 80 vullende line up was geweest. Jammer maar helaasch.
Waarschuw beheerder
Ja maar in Amsterdam zijn al genoeg leuke feestje toch ;) In Leiden, mn eigen stad, niet naar mijn mening. Vandaar dat ik juist graag Leiden wil doen ;)

Zaterdag was het overal rustig in de stad en ook op andere feestjes in de regio... misschien dat het op een gunstigere datum drukker was geweest, wie weet?

We gaan in ieder geval es even goed nadenken over een eventuele volgende keer in Leiden ;)

Tof dat je er weer was iig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D. Peter op maandag 23 februari 2009 om 17:02:
In Leiden, mn eigen stad, niet naar mijn mening. Vandaar dat ik juist graag Leiden wil doen

Maar als er geen markt voor is, is het lastig he..
Waarschuw beheerder
koorballenstad...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op maandag 23 februari 2009 om 17:20:
Maar als er geen markt voor is, is het lastig he..

Ach nieuwe dingen moet je ook de kans geven vind ik ;) Wat mensen die er waren die normaal alleen minimal helemaal de shit vinden en verder weinig kennen wat techno betreft, waren zeer positief verrast over de muziek :) Zo kunnen we wellicht wel wat opbouwen als we mensen weten te interesseren voor de betere techno :)

Maar we zullen zien hoe het verder gaat :) Zolang niemand er minder van wordt gewoon proberen toch ;)
laatste aanpassing