Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 12:51:Ik ben ook geweest, laatste rod pod voor 4 hengels kennen scoren bij carps cabin van beursprijs 150 naar 50 euri, was show model, geloof winkelprijs dat ie 270 is
Rvs of wat?
Jah gedeeltelijk rvs hier een plaatje, alleen dit is het broertje er van voor 3 stokken. Die van mij is nog een slagje groter + bars voor 4 stokken.

Verder nog mensen ervaringen met readymade's van pro-line ? Zo jah welke soort....
Heb ff op de stand gekeken van Pro-line en vond het wel goeie balletjes, aangezien ik weer thuis woon en thuis niet mag kokkerrellen van mij ma + geen vriezer ruimte, moet ik het dit seizoen maar weer doen met readymade's. Vroeger trouwens altijd scheel gevongen op tigerpeanut ballen van Martin SB maar wil ook graag wel ff over switchen naar iets anders.
Dit is trouwens wel weer jammer http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=18&t=54057
Verder nog mensen ervaringen met readymade's van pro-line ? Zo jah welke soort....
Heb ff op de stand gekeken van Pro-line en vond het wel goeie balletjes, aangezien ik weer thuis woon en thuis niet mag kokkerrellen van mij ma + geen vriezer ruimte, moet ik het dit seizoen maar weer doen met readymade's. Vroeger trouwens altijd scheel gevongen op tigerpeanut ballen van Martin SB maar wil ook graag wel ff over switchen naar iets anders.
Dit is trouwens wel weer jammer http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=18&t=54057
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 19:06:fluor boilies
daar heb ik al helemaal geen goed woord voor over
laatste aanpassing
Dat we maar weer mooie vissen mogen vangen in 2009!!
ja hoop het ook
dus iig weer veel daar met dood aas zitten
en tja hopelijk kan ik met me vader zo nu en dan weer eens mee
daar heb je genoeg mooie plekken
Gaan we weer de discussie voeren... readimades of niet
Tzal vast niet het enigste zijn wat gejat is.... beter opletten dus
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 18:50:Dit is trouwens wel weer jammer
Tzal vast niet het enigste zijn wat gejat is.... beter opletten dus
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op woensdag 11 februari 2009 om 12:30:readimades of niet
nee hoor totaal niet, maar dat stofje wat pro-line gebruikt om zn boilies zo mooi fluor te laten kleuren is voor mensen zwaar kankerverwekkend, en dat spul wordt wel in kilo's aan "onzevriend"de karper gevoerd
dus daarom heb ik daar geen goed woord voor over
voerboot?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 14:52:nee hoor totaal niet, maar dat stofje wat pro-line gebruikt om zn boilies zo mooi fluor te laten kleuren is voor mensen zwaar kankerverwekkend, en dat spul wordt wel in kilo's aan "onzevriend"de karper gevoerd
dus daarom heb ik daar geen goed woord voor over
feit
beter gaan is een paar geleerde een vervanger voor eieren zoeken die tog de openstructuur van het voer behouwd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 20:19:en wat gaat er dan in? ei poeder? ei albumine?
zeg tog vervanger voor eieren dus ook geen ei poeder of ei albumine gwn ander bindmiddel wat niet in water oplost ma wel flavors & andere stoffen uit je bollen laat in water
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:01:Iemand ervaringen met vismateriaal bestellen in the uk?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:01:Iemand ervaringen met vismateriaal bestellen in the uk?
betaling is een ellende
mag je gelijk een truitje erbij doen "afishionado"
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 februari 2009 om 19:11:welke hengels had je ?
Triton carp 2,5 lbs
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 februari 2009 om 10:47:dat zijn toch die vlemmix hengels?
Klopt
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 13:22:Eerste blank van het jaar een feit, hoop dat er niet vele mogen volgen!
Moest nog wel ff wennen om weer op een stretcher te slapen.. gauw maar weer overdoen zodat ik eraan wen
Het hoort erbij
Ik ben benieuwd of het aankommende week goed gaat lopen,
Ik verwacht er niet al te veel van dus elke vis is mooi
Het word ook de eerste x vissen dit jaar!! Kageltje mee voor de zekerheid
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 februari 2009 om 14:27:Als me salaris binnen is nieuwe stokken halen
beter haal je die shimansjie hengels,
alivio of zoiets, goede stok voor geloof ik maar 70 euro, kan je volgend jaar weer anders nemen ipv dure foxhengels of handgebouwdes te kopen
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 13:22:Eerste blank van het jaar een feit, hoop dat er niet vele mogen volgen!
Moest nog wel ff wennen om weer op een stretcher te slapen.. gauw maar weer overdoen zodat ik eraan wen
Het hoort erbij
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op dinsdag 24 februari 2009 om 03:26:Wat heeftie altijd ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 februari 2009 om 13:22:blank
Uitspraak van Kevin lommpe visser op dinsdag 24 februari 2009 om 09:59:ja dat kan maar al je in frankrijk gaat met 2.50 i denk dan beter 2.75
Hoezo frankrijk? het ligt natuurlijk aan de afstand die je vist,
Uitspraak van Kaptein Iglo op maandag 23 februari 2009 om 21:58:Hij heeft het altijd
Of niet wrakvisser met style!
hb products!
Uitspraak van Kevin lommpe visser op dinsdag 24 februari 2009 om 09:59:ja dat kan maar al je in frankrijk gaat met 2.50 i denk dan beter 2.75
oh dan kan ik zeker mn penhengel niet meenemen

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)
![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)
![[ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6)](/images/user/80022_2422137.jpg)