Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 23 januari 2009 om 12:25:Je hoeft niet altijd te voeren om een vis te vangen
Weet ik, Maar zonder te voeren ga ik tegenwoordig niet meer... Tis geen zomer
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 23 januari 2009 om 12:25:Je hoeft niet altijd te voeren om een vis te vangen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 januari 2009 om 16:18:maar ik ben meer een voerplekken visser
Behalve als iedereen dat al doet op één water...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 januari 2009 om 16:18:zeker niet maar ik ben meer een voerplekken visser
gwn vrijdag avond aan komen vissen tot zaterdag ochtend als je weg ga 30 kilow voer in putje en week er na weer terug op vrijdag vissen tot zaterdag weer 30 kilow voer er in als je klaar ben en gwn lekker met single hookbait vissen en dat paar maandjes lang haha de concurentie uitschakelen +)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 14:17:op een water met 20 vissen?
Nee dan moet het minimaal 60 kilo per keer zijn
Vandaag mn eerste sessie van het jaar gedaan, gelijk mn eerste vis te pakken. Vismaat precies hetzelfde, dus geen slecht begin
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 14:17:op een water met 20 vissen?
ja het liefst wel als evenkan volgens de geleerde weetje van daar ook het single hookbait vissen maruh geloof niej dat ik ooit zelf op deze manier zal vissen maar zijn er genoeg met sponsers die dat wel doen
Uitspraak van MisterMatt op zaterdag 24 januari 2009 om 18:26:Vandaag mn eerste sessie van het jaar gedaan, gelijk mn eerste vis te pakken. Vismaat precies hetzelfde, dus geen slecht begin
tog nog wel niej raar dan toevallig romp nog uit die blubber bak gestrokken of dat dan weer niej
laatste aanpassing
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op zaterdag 24 januari 2009 om 18:48:maar zijn er genoeg met sponsers die dat wel doen
ja idd daar walg ik totaal van, ze hoeven maar te bellen en daar staat weer 200 kilo klaar
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 21:09:ja idd daar walg ik totaal van, ze hoeven maar te bellen en daar staat weer 200 kilo klaar
zo een heb ik afgelopen jaar zo lekker ziek gemaakt
Ik maar opschuiven voor hem..
ik heb molens te koop
3xshimano earo 8000.
voor alle 3 140 euro anders 50 stuk.
ik hoor het wel
3xshimano earo 8000.
voor alle 3 140 euro anders 50 stuk.
ik hoor het wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 19:04:2e week maart naar frankrijk, vanavond ff met mn maatje besproken, op internet vang je geen karpers
zuid frankrijk dan wel hoop ik voor je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 19:29:nee hoor gewoon noord, weekendje maar hoor van vrijdag tm zondag.. eventjes voor vissen he , dan weet je wat meer cover mee, kachel en gasssssssss
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op donderdag 5 februari 2009 om 12:06:Frankrijk is voor de nederlandse prutsende visser!
Juist jah je moet wat he
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op donderdag 5 februari 2009 om 12:06:Frankrijk is voor de nederlandse prutsende visser
jazeker
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 12:59:gewoon vakantie, meer moet je het niet zien
Dat ligt wel volledig aan de keuze van het water....is mijn mening dan
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op donderdag 5 februari 2009 om 12:06:Frankrijk is voor de nederlandse prutsende visser!
we moeten er ook ma weer aan geloven in oktober
Een karper stek maken in de winter...
Nog nooit gedaan dus voor mij nieuw.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
In de zomer lokte ik met mais, 1 kg per dag.
Nu in de winter eten karpers veel minder.
Dus dan zal ik ook minder moeten lokken.
Ik ga vissen in de polder, dwz in het weiland.
Het water is ca. 1 meter diep.
Afgelopen zomer goed gevangen...
2 a 3 per avond, en viste meestal 2 uurtjes oid.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 17:56:hoeveel vissen denk je dat er ongeveer rondzwemmen?
Ik heb werkelijk waar geen idee.
Ik heb tot nog toe naar mijn weten geen een keer dezelfde gevangen.
Heb er afgelopen zomer/ najaar voor het eerst gevist.
Heb in totaal zo een een 30 karpers gevangen daar.
Heb er 12 keer gevist oid.
Meestal 2 uurtjes op een avond, ving er dan 2 en soms 3, met 2 hengels.
En hier midden in het weiland heb ik ook gevist, in het najaar was dat.
Kwam er altijd rond 5 uur om te lokken.
Op een gegeven moment kwam ik met de boot aan, was wat later ivm werk.
Toen schoten er 10 a 15 karpers weg.
Daar ga ik dit voorjaar weer beginnen met lokken.
Dat gaat een succes worden vermoed ik.
In een dag en een nacht had ik 13 karpers gevangen.
Met 3 hengels, en deels met 2.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 18:20:verdelen over een paar plekjes
Ik zou gewoon alles afscheren en niet die paar haartjes verdelen over je kale plekken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 18:20:met gekookte mais
Ik zou dan toch gaan voor haar implantatie,die huis en tuin middeltjes helpen niet echt!
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op donderdag 5 februari 2009 om 17:09:we moeten er ook ma weer aan geloven in oktober
Inderdaad inderdaad...
En vant voorjaar ook weer wat aanprutsen daar
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 6 februari 2009 om 12:29:En vant voorjaar ook weer wat aanprutsen daar
voor mij niej voorjaar ga ik beetjuh nl be ongeveilig maken
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 februari 2009 om 17:28:Een karper stek maken in de winter...
gwn niet voeren en gaan vissen als paar dagen zonnig is geweest op ondiepe stekken in zonnetje

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)

![[ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6)](/images/user/80022_2422137.jpg)