Gaat iedereen nou zo vroeg of ik nou zo laat met mijn 14 augustus?
Uitspraak van Bass-addicted op dinsdag 7 april 2009 om 15:22:Gaat iedereen nou zo vroeg of ik nou zo laat met mijn 14 augustus?
ik ga ook pas 9 augustus.. de bouwvak is volgens mij ook pas de eerste 3 weken van augustus en dan is het altijd het drukste / duurste
Uitspraak van PaperPlanes op zaterdag 23 mei 2009 om 11:30:27Juli, Bolero Park
zelfde hier..
Ik had wel verwacht dat er rond deze tijd al een soort van agende zou zijn, met dingen die er te doen zijn..
Uitspraak van Mijn Sleutel op maandag 25 mei 2009 om 21:48:hardstyle
Het liefst de hele week
Ik had wel verwacht dat er rond deze tijd al een soort van agende zou zijn, met dingen die er te doen zijn.
nope, eerst de spring break
ff sites van colossos en tropics in de gaten houden, maar vaak klopt daar ook geen reet van.
dus die sites bekijken, en dan ook nog effe de site van de DJ in de gaten houden
http://www.megadiscocolossos.com
http://www.discotropics.com/
laatste aanpassing
Uitspraak van gewoanRené op dinsdag 26 mei 2009 om 22:38:Ga van 6 juni tot 11 augustus naar Lloret werken @ Temptation.
dat word 9 weken genieten
Toevallig al gehoord welke Djs er komen draaie van de zomer? zoja laat f wete A.U.B als je dat mag prijs geven.
B.v.d.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 20:33:partyseller
nieuwe naam voor propper, of hoe ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 21:14:effe voor mijn beleving, ik zie nog steeds de jongens en meiden die op het strand voor bij komen, en je daar persoonlijk vragen of je interesse heb in een feest buiten de vaste locaties. ( blijft propper )
Ja dat was vorig jaar ook, echt een vet feest in een discotheek ergens buiten lloret !!
Ik had wel verwacht dat er rond deze tijd al een soort van agende zou zijn, met dingen die er te doen zijn..
Vorig jaar stond er ook niet veel op internet maar er was genoeg te doen!
Nopeisdope
Neophyte&DJ Panic
Outblast
Korsakoff
Darkraver
enz enz
buiten lloret !!
eigenlijk vind ik het een beetje vreemd, vaak hoor ik echt heel erg slechte berichten van dit soort feesten. Van dat het gewoon een ruk feest blijkt te zijn, tot aan voor uit betalen en dat de bus niet eens komt op dagen. Maar in Lloret heb ik dat nog nooit gehoord, alleen maar positieve verhalen.
Uitspraak van gewoanRené op dinsdag 26 mei 2009 om 22:38:@ Temptation.
nou vorig jaar werken daar alleen maar polen!
Ik dacht ook dat het gaaf zou zijn, nou vet klein, en echt oud, betalen voor de wc enz.
Je moest overal je stempel laten zien, zelfs bij de wc.
tropics en zo stonden altijd kei lange rijen.
Ik ben lekker bij bumpers gaan zitten, lekker veel nederlanders en erg leuk barpersoneel!
Uitspraak van gewoanRené op dinsdag 26 mei 2009 om 22:38:dat word 9 weken genieten
keihard werken
doe Miel de groeten van me
leuke tijd daar gehad twee jaar geleden. en wie er gaat werken, echt stel je er niet vakantie van voor.
als je van je zelf een harde werker bent, dan zul je er echt een goeie tijd beleven, maar er zijn ook mensen die een keer de film Costa hebben gezien. En denken dat het alleen maar lol maken, neuken en op het strand mooi zijn betekend.
Echt niet.
Wat betreft Polen, ik ben er echt mijn vooroordelen ten opzichte van Polen kwijt geraakt, buiten dan dat ze mega lekkere chickies hebben, dat klopt wel.
laatste aanpassing
Uitspraak van Tomba! op dinsdag 26 mei 2009 om 23:20:
Vorig jaar stond er ook niet veel op internet maar er was genoeg te doen!
Nopeisdope
Neophyte&DJ Panic
Outblast
Korsakoff
Darkraver
enz enz
Partybangin till the sunrise
17.7 -27.7.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 mei 2009 om 13:51:nou vorig jaar werken daar alleen maar polen!
Ik dacht ook dat het gaaf zou zijn, nou vet klein, en echt oud, betalen voor de wc enz.
Temptation vond ik ook kut..
en als je bij de tropics een vip kaartje kocht voor 20 euro, dan kon je de hele week binnen kon je via een andere ingang..
Bumpers is idd ook wel gezellig
17 juli tot ...
Villatje gehuurd met 11 man
Villatje gehuurd met 11 man
van 26juni tot 3juli don juan hopelijk is er toch al wat volk want meeste gaan lijkbaar later