Partyflock

Forumonderwerp · 1041456
Waarschuw beheerder
MOH RADIO LIVE TOP 100 2008 – DE STEMBUSSEN ZIJN GEOPEND

Na het overdonderend grote succes van vorig jaar kon het niet uitblijven. De MOH Radio Live!-crew, bestaande uit DJ Mercenary, The Menace en DJ Only, gaat dit jaar opnieuw een marathon-uitzending organiseren rond de honderd beste tracks van het afgelopen jaar. Dinsdag 30 december zullen de jocks bekend maken wat volgens het publiek de honderd beste platen van het jaar waren. Maar daar hebben zij wel de hulp van het publiek bij nodig!

Om de lijst samen te stellen, kan iedere hardcorehead zijn favoriete top 10 samenstellen en mailen naar mohradiolive@gmail.com. De top 10 moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
• De tracks moeten in 2008 zijn uitgebracht;
• De tracks zijn verschenen op vinyl óf een artiestenalbum;
• Er mogen geen mash-ups in de lijst voorkomen.

Heb je even niet meer zo scherp wat er allemaal dit jaar is uitgekomen? Dat is niet zo vreemd, het aanbod in 2008 van geweldige tracks was overweldigend. Om je een handje te helpen, heeft de MOH Radio Live-crew een lijst van 510 tracks opgebouwd die dit jaar allemaal zijn uitgebracht. Heb je even geen inspiratie meer, dan kun je de database downloaden via deze link. Check welke vette tracks allemaal dit jaar het levenslicht zagen, maak hiervan een selectie en stuur deze top 10 door naar mohradiolive@gmail.com!

Natuurlijk staat hier wel wat tegenover vanaf de kant van de radioshow. Om jullie toewijding tot het samenstellen van de beste lijst te belonen, zal de MOH Radio Live!-crew veel hardcore-goodies weggeven tijdens de show. Iedereen die zijn top 10 instuurt, maakt kans op dikke prijzen als cd’s, t-shirts en vele andere hardcore-hebbedingetjes.

Naast de presentatie van de honderd beste tracks van 2008, zal deze extra lange uitzending van MOH Radio Live ook bol staan van de optredens van verschillende top-DJ’s. Wil jij weten wie de MOH Radio Live-studio komen rocken, houd dan goed de MOH Radio Live-hyve in de gaten: http://moh-radio.hyves.nl. Hier kun je ook tracklists terugvinden van eerdere uitzending, reageren op de polls en foto’s van artiesten die onze studio al bezochten. Check it out!

Reserveer dus vast jouw computer op dinsdag 30 december: het wordt een lange, knalharde en vooral memorabele uitzending van MOH Radio Live!. De show is elke dinsdagavond tussen 19.00 en 22.00 uur te beluisteren via http://www.hardcoreradio.nl en http://www.mohradio.com.

Masters of Hardcore Radio Live – made with true dedication to underground music.

MOH Radio Live Top 100 2008
Dinsdag 30 december 2008
10.00 – 22.00
Hosted by: DJ Mercenary, The Menace & DJ Only
http://www.hardcoreradio.nl
http://www.mohradio.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Super dit! (Y) FF een Top 10 in elkaar flansen! :)
Waarschuw beheerder
Wat ontzettend vet dat er 3 nummers van ons bij tussen staan :respect:

Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 15 december 2008 om 20:36:
k ben er zelf ook nog steeds niet uit. Voornamelijk de laatste 4 weken is er echt schandalig goed materiaal verschenen waar je het apenlazarus van krijgt

verwacht van jou minimaal 1 nummer in je top 10 :[
Waarschuw beheerder
donateur
Top 10:

1. Amnesys - Worldwide Crisis
2. The Wishmaster - Get Out My Way
3. Unexist - Sick Rhymes
4. Promo - Different Breed Of Men (Meccano Twins Remix)
5. Evil Activities & Tha Playah - Imperial
6. Nitrogenetics - Pledge Of Resistance
7. Angerfist - Riotstarter
8. Distorted Revelation - Get Ya Guns Out
9. Mad Dog - Nasty
10. D-Passion Ft. Unexist - Bring The Noize

Maar het had beter een Top 20 kunnen zijn :)
Waarschuw beheerder
Het gaat al na één dag heel goed met de binnenkomende top 10's, er zitten verrassingen aan te komen in de lijst!

Blijf vooral stemmen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tot wanneer kan er eigenlijk gestemd worden? :)
Waarschuw beheerder
29 december!

Doet dus allen mee aan dezen prachtigen initiatief!

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Ah shit, heb niet meer aan dat album van Rude Awakening kunnen komen, dus hou het maar op me huidige lijstje.:P
Ik zie trouwens in veel lijstjes Worldwide crisis staan, als die op 1 zou komen zou die dat naar mijn mening helemaal verdienen.:) Amnesys heeft een hoop vette nummers op zijn naam staan, en is naar mijn mening ook origineel in zijn muziek.:respect:
Waarschuw beheerder
Shit, ik was vergeten dat dat Thunderdome anthem ook nog uit zou komen :/ Die ben ik nou vergeten. Maar ok :).
Waarschuw beheerder
Ik tip de liefhebbers van industrial en duisterder hardcore wel even dat album nog te checken voor het einde van het jaar, er staan superplaten op het Rude Awakening album.

Nogmaals: de stemmen blijven binnen knallen, ga zo door!!!

Waarschuw beheerder
Ah, nouja, is nu alweer te laat.:P
Desondanks ga ik dat album sowieso nog eens een keer halen, weet alleen niet of dat dit jaar nog zal zijn.:P
Waarschuw beheerder
Mijne:

1. Angerfist - Riotstarter
2. Nitrogenetics - Pledge Of Resistance
3. Mike NRG - Lost In Dreams ( Weapon X remix)
4. Endymion - Bio
5. DJ Mad Dog - Nasty
6. Dione - Still Here Kicking Ass
7. Enzyme X - Dissonant Poetry ( Second Verse by Ophidian & Ruffneck)
8. Meccano Twins - Alpha Release
9. Masters Of Ceremony - Adapt Or Die
10. Tha Playah vs. Evil Activities - Cold As Me
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
1. Headbanger - In Your Head (Tha Playah Remix)
2. Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon-X Remix)
3. Tha Playah & Evil Activities - Imperial
5. Amnesys - Worldwide Crisis
6. Endymion - Payback (Tommyknocker's Trashed Remix)
7. Dj-D - Imagine
8. Weapon-X - Planet Rocker
9. Nico & Tetta - Gangsta & Gangsta
10. Mad Dog - Nasty

Pfff... Lastig
Waarschuw beheerder
Ik zie nog maar 1 keer Nobody Said It Was Easy. Da's mooi B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 16 december 2008 om 20:05:
Ik zie nog maar 1 keer Nobody Said It Was Easy. Da's mooi

:lol:
Idd.:P
Alhoewel ik dat eerlijk gezegd ook geen slecht nummer vind, je wordt er alleen jammer genoeg helemaal mee doodgegooid.
Ik ben ook wel blij dat ik nog nergens Gas met die zooi heb zien staan.:P
Waarschuw beheerder
Mooi nummer, dat zeker, maar helaas wordt je ermee kapotgegooid en dan begin je je te ergeren eraan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 december 2008 om 20:07:
Alhoewel ik dat eerlijk gezegd ook geen slecht nummer vind, je wordt er alleen jammer genoeg helemaal mee doodgegooid.

Het is gewoon een knettergoed nummer, maar ik ben hem gewoon echt zat ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 16 december 2008 om 20:51:
Het is gewoon een knettergoed nummer, maar ik ben hem gewoon echt zat ja.

Zelfde geldt voor Imagine en Still Nr. 1, wordt er helaas mee doodgegooid, maar als je deze nu eens een paar maanden niet zou horen ofzo (of dit over een paar jaar weer wordt gespeeld) dan zouden het echt zo goed als de beste nummers van dit jaar zijn. Nu ben je ze alleen helemaal beu, wat eigenlijk jammer is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Wendel op dinsdag 16 december 2008 om 23:19:
Still Nr. 1

Die vind ik niet.:no:
Blegh, snap niet wat mensen daar zo vet aan vinden. Echt een mislukte climax.
Waarschuw beheerder
Climax vind ik zelf ook niet het lekkere aan dat nummer, is meer de (onderbroken) melodielijn met de zeer toepasselijke kick die het vooral op een groot geluid (op feesten, toen ik dit nummer voor het eerst hoorde :kwijl: ) zo lekker maken. Maar er zijn verschillende meningen bij dit nummer, ieder zo natuurlijk zijn eigen. Geef toe dat ik hem op dit moment ook liever niet dan wel hoor, maar dat geeft niet aan dat het een toptrack is, die alleen te vaak gespeeld is in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
Niet zeuren jongens, iedereen was helemaal lyrisch over Nobody Said It Was Easy en Still Nr. 1 toen ze eerder dit jaar uitkwamen. Het feit dat die platen zoveel gedraaid zijn, geeft alleen maar aan hoe ongelooflijk sterk de tracks zijn. Als het kutplaten waren, hadden we ze nooit gedraaid met z'n allen.

Denk dat dit ook kandidaten voor de top 10 zijn dit jaar!

Waarschuw beheerder
Ja, jammer is alleen dat de DJ's tegenwoordig zich meer focussen op wat het publiek 'wil' horen dan wat ze zelf vet vinden. Als ze draaien wat ze zelf vet vinden brengt dat vaak nog wel verrassende nummers die ik nog helemaal niet ken, en als je daar dan een paar hitjes ofzo bijpleurt heb je een lekker setje.(y)
Tegenwoordig ben ik niet de enige die klaagt dat die bepaalde nummers al 5(!) keer op een avond gehoord heeft.:/
Ik bedoel, de eerste keer doe je nog wel gezellig mee met je aanstekertje en je handjes in de lucht, maar daarna heb je ook al zoiets van "flikker nu maar op".:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 12:03:
bepaalde nummers al 5(!) keer op een avond gehoord heeft.

ach, dat is al 15 jaar zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 17 december 2008 om 12:09:
ach, dat is al 15 jaar zo

Ja, ik weet 't. Toen ik 2 jaar was ergerde ik me er ook al wezenloos aan.

:P
Waarschuw beheerder
1. Amnesys - Worldwide Crisis
2. Angerfist ft. Crucifier - Sensational Gargle
3. Mike NRG - Lost In Dreams ( Weapon X remix)
4. Art of Fighters & Endymion - Let's Get It On
5. Enzyme X - Suppression Device
6. DJ Mad Dog - The Last Motherfucker
7. DJ Neophyte vs. Tha Playah - Still Nr. 1
8. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
9. Weapon X - Planet Rocker
10. Endymion & Evil Activities - Vengeance
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Ophidian - So many sacrifices
2. Neophyte & Tha Playah - The ultimate project
3. Evil Activities - Nobody said it was easy
4. Art of Fighters & Endymion - Let's Get It On
5. Stunned Guys - Hymn ( Amnesys remix)
6. Evil Activities - To claim the future
7. Korsakoff - Birth
8. Angerfist - Sensational gargle
9. Evil Activities vs. The Viper - Raw To The Floor
10. Neophyte & Tha playah - Still nr. 1

Waarschuw beheerder
donateur
Mogen artiesten/DJ's ook mee-voten, of zij wij uitgesloten van deelname?
Waarschuw beheerder
Nee. Ik heb zelfs artiesten massaal opgeroepen hun top 10 in te sturen. Stuur vooral in!
Artiest {SHOWLIST artist 92354, 20807}
Waarschuw beheerder
Na lang vergaderen met mezelf heb ik het volgende samen gesteld

1.Dione Global Killer - ( SRB remix)
2.Denekamps Gespuis - Gas Met Die Zooi ( Tha Playah remix)
3.DJ Partyraiser & Scrape Face - Focking Niet Normaal
4.DJ Partyraiser & Scrape Face - Serial Killah
5.E-Noid - Stringent
6.Enzyme X - Dissonant Poetry ( Second Verse by Ophidian & Ruffneck)
7.Enzyme X - Suppression Device
8.Enzyme X - kegadorv
9.Promo - Battling Ignorance
10.Endymion - Payback ( Sei2ure remix )

Maar de maand is nog niet(moet nog een aantal plaatjes binnen krijgen) om dus gaan we nog ff wachten met insturen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben der ook weer bij, heb gelukkig vrij kunnen krijgen die datum van mijn werk!:)
Mijn top 10 heb ik al een tijdje geleden ingestuurd!

Waarschuw beheerder
Zal van't weekend ook even een top tien samenstellen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 december 2008 om 17:40:
Beste track van 't jaar is wat mij betreft TOA & Fracture 4- Manhunt 2 (L)

thx voor de tip, wat een uiterst lekker stukje muziek :o :)
Waarschuw beheerder
MOH RADIO LIVE TOP 100 2008 – LAATSTE UPDATE

Sinds vorige week de stembussen geopend werden door de MOH Radio Live-crew, stroomt de emailbox van de live-show vol. Het publiek laat massaal weten wat volgens haar de honderd beste platen zijn van 2008. De MOH Radio Live-crew beloont dit door dinsdag 30 december van 10.00 uur tot 22.00 uur via http://www.hardcoreradio.nl deze in de enige juiste volgorde te presenteren aan het publiek in een extra lange editie van MOH Radio Live, gehost door DJ’s Mercenary, The Menace en Only. Maar zij zullen niet de enigen zijn die de radiostudio zullen bevolken.

De MOH Radio Live-crew heeft verschillende artiesten uitgenodigd, van wie zij vindt dat zij het jaar 2008 kleur hebben gegeven. Momenteel lopen er nog gesprekken met een aantal kopstukken uit de hardcore, maar de hosts van de show kunnen vast verklappen dat in ieder geval dé man van 2008 een uur lang het knallende hardcorejaar zal samenvatten: niemand minder dan Evil Activities komt langs bij de MOH Radio Live Top 100 2008-show! Ook krijgt de MOH Radio-live crew hoog bezoek van hun vrienden van de woensdagavond: de hosts van Thunderdome Radio zullen een uur lang het programma overnemen om samen met jou de lijst van de honderd populairste tracks van het jaar te bespreken. Als dat maar goed gaat… Daarnaast zal er nog minimaal één grote act aan de programmering van deze marathonuitzending worden toegevoegd. Wil jij nog vóór 30 december weten wie, meld je dan aan voor onze MOH Radio Live-hyve: http://moh-radio.hyves.nl. De leden van deze community krijgen exclusief een preview van de invulling van de show en maken kans op extra prijzen.

Want MOH Radio Live zal natuurlijk het briljante hardcorejaar 2008 afsluiten in stijl, en dat betekent extra veel prijsvragen! Wil jij kans maken op diverse prijzen als cd’s, merchandise en tickets voor dikke hardcore-evenementen, luister dan de hele dag naar de MOH Radio Live Top 100 2008, en laat ons weten wat jouw tien favoriete platen van 2008 zijn. Stemmen voor de MOH Radio Live Top 100 2008 kan tot 18.00 uur op 29 december 2008. Stuur jouw favoriete tracks in naar mohradiolive@gmail.com, en maak kans op deze fantastische prijzen. Weet jij even niet meer wat er dit jaar allemaal uitkwam: dat geeft niet. De MOH Radio Live-crew heeft voor jou 510 tracks als geheugensteuntje opgesomd. Wil je de lijst bezichtigen, klik dan hier: http://www.djthemenace.com/top100.htm. Oefen invloed uit op de lijst, maak jouw favoriete plaat kenbaar en wie weet belt de MOH Radio Live-crew jou om je te bedanken voor jouw stem middels een dikke prijs.

Naast de top 100 en de gastoptredens zullen we tijdens deze laatste show van 2008 ook aandacht besteden aan DJ Recype. Na twee jaar met hart en ziel de liveshow te hebben gedragen, zal hij een voorlopig punt zetten achter zijn inbreng aan de radioshow. Samen met hem zal de MOH Radio Live-crew terugblikken op zowel 2007 en 2008, waarin hij duizenden mensen elke week trakteerde op dikke hardcore en zijn stemgeluid. In 2009 zal hij dit niet meer doen: reden voor de MOH Radio Live-crew om DJ Recype nog éénmaal volop in het zonnetje te zetten.

De reguliere MOH Radio Live-show is natuurlijk ook elke dinsdagavond te beluisteren vanaf 19.00 uur tot 22.00 uur via http://www.mohradio.com en http://www.hardcoreradio.nl

MOH Radio Live – Top 100 2008
Dinsdag 30 december
10.00 uur – 22.00 uur
Hosted by: DJ Mercenary, The Menace & Only
Guests: DJ Recype, Evil Activities, Thunderdome Radio-crew, more to be confirmed
Waarschuw beheerder
donateur
Oh?! Jammer dat Justin ermee stopt! Hopelijk krijgt ie een waardig afscheid :respect:

Zin in 30 december! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op dinsdag 23 december 2008 om 08:52:
Jammer dat Justin ermee stopt!

Inderdaad zeg, ik mocht hem altijd wel :/

Maar goed, ga zeker luisteren :yes: Ik probeer er de hele dag te zijn.
1. Hellsystem - Pray
2. Amnesys - Worldwide Crisis
3. Hellsystem - The Executioner
4. Neophyte vs Tha Playah - The Ultimate Project
5. Mad Dog - The Last Motherfucker
6. Evil Activities - No Place to Hide
7. Project Omeaga - Lady Alzheimer
8. Evil Activities - Nobody said it was easy
9. The Stunned Guys - Hymn ( Neophyte rmx )
10. Neophyte vs Tha Playah - Still nr. 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 22 december 2008 om 22:16:
Naast de top 100 en de gastoptredens zullen we tijdens deze laatste show van 2008 ook aandacht besteden aan DJ Recype.

:/

:respect: 2 you Justin.
spreken elkaar sowieso nog wel tussendoor, amar sowieso via deze weg bedankt voor de dingen die je hebt gedaan voor ons :respect:

Waarschuw beheerder
1. Amnesys- Worldwide Crisis
2. Art of Fighters & Endymion Let's Get It On
3. DJ D- Imagine ( When I Found You)
4. Tha Playah -vs. Evil Activities - Cold As Me
5. Stunned Guys Hymn ( DJ Neophyte remix)
6. Neophyte Records All Stars feat. MC Alee Klaar Om Te Rossen
7. Promo- From Deep Within
8. State Of Emergency- Shock From The Pain
9. Evil Activities - Nobody said it was easy
10.Mike NRG- Lost In Dreams ( Weapon X remix)
Waarschuw beheerder
Laatste grote naam is definitief toegevoegd aan het programma!
Waarschuw beheerder
Kan ik nog insturen?

01 Endymion & Evil Activities - Vengeance
02 Promo - Different Breed of Men (Meccano Twins Remix)
03 The DJ Producer - The Signal (D-Passion Remix)
04 Meccano Twins - Inner Side (Go Insane)
05 DJ Mad Dog - Nasty
06 D-Passion feat. Unexist - What The Hell ( D-Passion remix)
07 Endymion - Payback (D-Passion remix)
08 Endymion & Evil Activities - To Claim The Future
09 Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - Chronicles
10 D-Passion feat. Promo - Last Track Of The Night
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 29 december 2008 om 13:10:
Laatste grote naam is definitief toegevoegd aan het programma!

Vertel! :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op maandag 29 december 2008 om 13:33:
Vertel!

Gewoon even luisteren duurt maar twaalf uur ofzo, dus kansen zat :P
Ze kunnen de hele dag voorbijkomen 8)
Waarschuw beheerder
Gaat een vette uitzending worden denk ik.
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 29 december 2008 om 15:44:
De stemming is gesloten!!!!!

dacht dat er in de AoD nieuwsbrief stond dat je tot 18.00 uur kon stemmen vandaag.
heb em net ingestuurd, dus hoop dat ie nog meetelt :-)

dit is em iig:
1. Promo - Different Breed of Men (Meccano Twins Remix)
2. Evil Activities vs. Tha Playah - Cold As Me
3. Art of Fighters & Endymion - Let's get it on
4. D-Passion - Realism
5. Angerfist - Riotstarter
6. Amnesys - Worldwide Crisis
7. Neophyte vs Tha Playah - The Ultimate Project
8. Promo - The Grower
9. Endymion - Payback (D-Passion remix)
10. Neophyte vs. Tha Playah - Still number 1.

weet niet of ik em precies in deze volgorde heb ingestuurd, maar volgorde voor zo'n jaarlijkse top 10 is sowieso moelijk om te bepalen vind ik.

was weer een mooi jaar met vette releases :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeeVee op maandag 29 december 2008 om 18:01:
4. D-Passion - Realism

Helaas, die is van 2007 anders had die bij mij op 1 gestaan ;) Kwam iets van 21 december ofzo uit.