Partyflock

Forumonderwerp · 1040497
Na 2 dagen ben ik nog steeds niet uitgelachen :lol: :lol: :lol:

laatste aanpassing

Artiest System
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zondag 14 december 2008 om 01:52:
in japan zijn ze helemaal gek van badr juist door ze status als bad boy hij krijgt een half jaar schorsing en staat volgend jaar gewoon in de finale hoop tegen bojanky 3 maal is badr krom oftwel hij wint is k-1 champ 2009
niemand die hem stoppen kan

Fanboy.

btje jmmr van badr

Uitspraak van [ NeLiZ ] op maandag 8 december 2008 om 17:12:
Vond het eerst nog een degelijke vechter..

Zo zie je maar weer de instelling van zo'n marrokaan, gelijk verbannen uit de sportwereld!

Idd vond het een goede vechter, was ook best verbaasd toen er dat gebeurde en helemaal zijn interview:S dat remy steeds dekking had, is alleen maar goed als je goeie dekking hebt pff
laatste aanpassing

Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op dinsdag 9 december 2008 om 09:02:
+ een streepje achter je naam met homo van de week

pff echt niet.. hij heeft zich alleen bewezen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 december 2008 om 20:16:
dat remy steeds dekking had, is alleen maar goed als je goeie dekking hebt pff

Tja. Wat had ie dan verwacht. Dat Remy zich een beetje door de ring gaat laten meppen.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 december 2008 om 20:36:
Tja. Wat had ie dan verwacht. Dat Remy zich een beetje door de ring gaat laten meppen.

haha ja precies.. dus hij geeft gewoon toe dat remy goeie dekking had en dat hij daarom niet kon winnen;) en daarom zo gek werd(Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 december 2008 om 20:54:
dus hij geeft gewoon toe dat remy goeie dekking had en dat hij daarom niet kon winnen en daarom zo gek werd

daar gaat het badr niet om (Y)
het is bij badr erop of deronder.
en hij kreeg 8 tellen, dus remy stond voor, en als hij dan alleen maar in zn dekking gaat en zo de wedstrijd wil uitvechten inplaats van te gaan vechten ben je een loser, en dan overtreed hij de regels maar (Y)
dat bedoelde badr (Y)
laatste aanpassing
dit was egt een domme actie van badr hari en die trap kwam echt wel aan hoor denk ik vooral omdat remy hem niet verw8e en tuurlijk tijdens het gevecht vallen er hardere klappen maar dan verw8 je ze ook dus ditmaal geloof ik dat remy zich niet aanstelde, badr had hem gewoon in het duel moeten aanpakken. Zelf voetbal ik en als me directe tegenstander met roze schoentjes een haarbandje komt aanzetten en hij maakt schwalbe`s dan gaat ie ook een meter de lucht in maar wel in het duel en niet als de wedstrijd stil ligt beetje rare vergelijking maar het komt op hetzelfde neer

Uitspraak van BASTARDO! op zaterdag 13 december 2008 om 14:07:
Ik hoorde dat ie een jaar niet mag vechten in de K1

En ik hoorde dat hij over 2 weken gewoon alweer in Japan vecht, 31 december, tegen niemand minder dan Allistair Overeem! Ik kijk er nu alweer naar uit.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:12:
en als hij dan alleen maar in zn dekking gaat en zo de wedstrijd wil uitvechten inplaats van te gaan vechten ben je een loser

Nee, dan speel je (Remy dus) om te winnen, volgens de regels van het spel. Als Hari het daar niet mee eens is moet ie bij de organisatie gaan klagen, en niet de regels overtreden. Hari is duidelijk overklast. Zeker mentaal. Remy heeft dus volkomen terecht gewonnen, maar helaas met een disqualificatie.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 23:02:
Nee, dan speel je (Remy dus) om te winnen, volgens de regels van het spel

uiteraard daar hoor je mij nix over zeggen, die actie moet afgestraft worden (Y)
Hari is duidelijk overklast. Zeker mentaal

dit vind ik een mooie uitspraak (Y) :)
Remy heeft dus volkomen terecht gewonnen, maar helaas met een disqualificatie.

ja dat is dus de discusssie eigk, hij heeft gewoonnen maar wie had er anders gewoonnen, badr is een onvoorspelbaar beest zoals we hebben gezien :D
Watttt een lafaard... Hij vecht goed, maar door zoiets als dit bewijst tie dat hij echt een lafaard is... Maarrehh die Remy tsja... hij had t kunnen proberen.. ondanks zijn klappen die die gehad had..
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 23:07:
uiteraard daar hoor je mij nix over zeggen, die actie moet afgestraft worden

Als je echt wil begrijpen wat ik bedoel, moet je dit boek maar eens lezen:

http://www.sirlin.net/ptw

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 december 2008 om 06:31:
Als je echt wil begrijpen wat ik bedoel, moet je dit boek maar eens lezen:

ik begrijp jou wel, heb ik geen boek voor nodig.
tacktiek is anders als een wedstrijd uitvechten om geen risico te nemem om te verliezen.

maar wat van de 2 is remy, daar gaat deze discussie over ;)
Remy heeft een fantastische verdediging en gevaarlijk been/knie technieken. Een vechtersmentaliteit heeft ie echter niet en hij verandert zelfs in een huichelachtige acteur wanneer zijn overwinning/geld in het gedring komt. Dit heeft ie al vaker gedaan en dat is sneu gedrag. Ga gewoon staan en vraag om een dq maar ga niet liggen kermen op de grond. Wordt dan boos of zo.

Uitspraak van Joe de la Hiti™ op donderdag 18 december 2008 om 20:13:
Een vechtersmentaliteit heeft ie echter niet en hij verandert zelfs in een huichelachtige acteur wanneer zijn overwinning/geld in het gedring komt. Dit heeft ie al vaker gedaan en dat is sneu gedrag. Ga gewoon staan en vraag om een dq maar ga niet liggen kermen op de grond. Wordt dan boos of zo.

Waarom leg jij de schuld bij Remy? Heeft die zichzelf geschopt terwijl ie op de grond lag?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 16:32:
maar wat van de 2 is remy, daar gaat deze discussie over

Zolang jij je aan de regels houdt is alles geoorloofd. Spelen om te winnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 december 2008 om 01:18:
Waarom leg jij de schuld bij Remy? Heeft die zichzelf geschopt terwijl ie op de grond lag?

Badr is zo schuldig als wat. Lijkt me duidelijk.
Remy moet niet zo acteren. Net een schwalbe.

Uitspraak van Joe de la Hiti™ op vrijdag 19 december 2008 om 19:12:
Remy moet niet zo acteren. Net een schwalbe.

Ik vind het geen schwalbe als je op de grond ligt en een trap in je bek krijgt :rot:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 december 2008 om 06:17:
Ik vind het geen schwalbe als je op de grond ligt en een trap in je bek krijgt

Ik denk dat we wel klaar zijn met dit verhaal.

belachelijke forum foto trouwen :LOL: berendgaybom

belachelijke forum foto trouwens :LOL: berendgaybom

badr hari vieze klootzak, beter gaat ie MMA doen als ze ban is afgelopen
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 29 december 2008 om 14:12:
badr hari vieze klootzak, beter gaat ie MMA doen als ze ban is afgelopen

Welke ban? Hij vecht woensdag alweer hoor. Op K-1 regels tegen Alistair Overeem.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 17:33:
En ik hoorde dat hij over 2 weken gewoon alweer in Japan vecht, 31 december, tegen niemand minder dan Allistair Overeem! Ik kijk er nu alweer naar uit.

klopt ze hebben wedstrijd geld alleen afgepakt

Hari is duidelijk overklast. Zeker mentaal. Remy heeft dus volkomen terecht gewonnen

Dit zegt genoeg! ze komen elkaar binnen kort tegen in een superbout :cheer:

Uitspraak van BASTARDO! op dinsdag 30 december 2008 om 20:59:
klopt ze hebben wedstrijd geld alleen afgepakt

:nee: zonde! ik had wel gehoopt dat ze hem voor altijd geschorst zouden hebben :) vind t niet normaal dat je achteraf zegt dat je je tegenstander nog een x neer gaat schieten :|
Uitspraak van inactief op dinsdag 30 december 2008 om 21:05:
zonde! ik had wel gehoopt dat ze hem voor altijd geschorst zouden hebben vind t niet normaal dat je achteraf zegt dat je je tegenstander nog een

ik had verwacht gewoon 10 of 15 wedstrijden geschorst, zo leert ie het denk nie!

Uitspraak van BASTARDO! op dinsdag 30 december 2008 om 21:09:
zo leert ie het denk nie!

denk dat ie helemaal niet verandert zonder schorsing of definitieve diskwalificatie...want na de wedstrijd kwam zn ware aard naar boven :x gewoon lekker uit de vechtsport scene trappen :cheer:
Uitspraak van inactief op dinsdag 30 december 2008 om 21:12:
denk dat ie helemaal niet verandert zonder schorsing of definitieve diskwalificatie...want na de wedstrijd kwam zn ware aard naar boven gewoon lekker uit de vechtsport scene trappen

hij reageerde met emotie, maar voor goed uit de K1 vind ik geen goeie option! en ze naam was al veranderd van BadBoy na GoldenBoy, dus nu moet ie zich weer bewijzen!

Uitspraak van BASTARDO! op dinsdag 30 december 2008 om 21:19:
hij reageerde met emotie

:nee: ik voel me ook kut na het verliezen van een wedstrijd maar ik blijf, ondanks mijn probleem met woede en inhouden van woede ook netjes tegenover de tegenstander :) dus dat vind ik niet echt een argument. als hij zó altijd reageert als hij emotioneel is dan moet ie niet de vechtsport ingaan
Uitspraak van inactief op dinsdag 30 december 2008 om 21:26:
ik voel me ook kut na het verliezen van een wedstrijd maar ik blijf, ondanks mijn probleem met woede en inhouden van woede ook netjes tegenover de tegenstander dus dat vind ik niet echt een argument. als hij zó altijd reageert als hij emotioneel is dan moet ie niet de vechtsport ingaan

heb je zelf wel is een wedstrijd gevochten?
Ik weet wat het is om daar te staan en dan is emotie zeker wat mee speelt!

Badr Hari is vanmiddag keihard KO gegaan tegen Alistair Overeem in de eerste ronde, niet verwacht.

Voor de mensen die het niet live hebben gekeken vanmiddag, hier de beelden;

http://nl.youtube.com/watch?v=1rANl3jBzIc
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 december 2008 om 14:51:
Badr Hari is vanmiddag keihard KO gegaan tegen Alistair Overeem in de eerste ronde, niet verwacht.

ik had het wel verwacht, Alistsir is ook een gruwelijk beest!